نکته ای طلایی جهت رقابت در کسب و کار و در آمدزایی

گزارش بازرگانی،   3990630108

امروزه تغییر و تحول در دنیا و زندگی بشر یکی از عواملی است که بر همکان واضح و مبرهن است. به طوریکه این نوع تغییر در میان مشاغل و کسب و کارها نیز تاثیر گذار می باشد و مدیران و صاحبان را در جهت درآمدزای ترقیب نموده و به رقابت با رقابایشان وا داشته است.

در رابطه با همین موضوع باید عنوان نمود که راه کار های مهمی جهت کسب در آمد اصناف وجود دارد که جدا از مشتری مداری و برخورد صحیح و مناسب می توان به انواع تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات در فضای مجازی و بسیاری دیگر از روش های تبلیغاتی اشاره نمود.

اما یکی از روش های تبلیغاتی که امروزه از تاثیر گذارترین روش ها در تبلیغات بشمار می رود، تبلیغات محیطی و ساخت یک تابلو تبلیغاتی است که می توان از آن به عنوان یک اصل طلایی در تبلیغات نام برد که در ادامه به تاثیرات مثبت آن اشاره خواهیم داشت.

تابلو تبلیغاتی امتیازی مثبت در بازاریابی

همانطور که می دانیم پیشرفت تکنولوژی بسیاری از اصناف را مجاب به تغییرات نموده است که مسلما مدیران مشاغل و کسب و کارها در راستای بازاریابی و فروش بیشتر محصولات و خدماتشان به ناچار می بایست از این امر تبعیت نمایند تا از عرصه رقابت و جذب مشتری در حجم انبوه رقبا باز نمانند.

یکی از پیشرفت هایی که مدیران می بایست به آن واقف باشند، پیشرفت در دنیای تبلیغات محیطی است که با کمی دانش و آگاهی از صنعت و حرفه تابلو سازی می توانند به آن دست یابند. در واقع حرفه تابلو سازی پلی ارتباطی میان مشتری و اصناف بشمار می رود.

امروزه تابلو های تبلیغاتی در انواع متفاوتی به مرحله ساخت و نصب می رسند که سفارش هر کدام از آنها به نوبه خود می تواند تحولی در جهت در آمدزایی ایجاد نماید.

چطور می توان با تابلو تبلیغاتی مشتریان را جذب نمود؟

تمامی انسانها در طول زندگی خود جهت امور روزمره به بیرون از منزل و محل سکونتشان می روند که اکثرا در طول این زمان از معابری عبور خواهند کرد که ده ها و صدها مغازه، شرکت و ساختمان تجاری در آن واقع شده است که معمولا توجه خاصی به آنها ندارند و تنها به امور روز خود می اندیشند.

اما یکی از مواردی که می تواند در بین هزاران مورد مشابهی که افراد همه روزه با آنها روبرو هستند جلب توجه نماید، تفاوت است. بله تفاوت و متفاوت بودن می تواند انسان را به طور غریزی جذب نماید که تابلو تبلیغاتی متفاوت نیز یکی از همین موارد می باشد.

به عنوان مثال فرض کنیم در حال عبور از خیابانی هستیم که پر از مغازه ها و فعالان اصناف مختلفی است که دارای انواع تابلو سردر می باشند. مسلما یک تابلو مغازه جدید و مدرن می تواند نا خود آگاه نگاهمان را جذب خود نماید که این امر باعث شناخته شدن آن صنف در ذهن ما خواهد بود و در صورت نیاز به خدمات یا محصولات صنف مورد نظر می توانیم در همان روز یا روزها یا ماه های آتی از خدماتشان بهرمند باشیم که این مورد یکی از اصول و نکته های طلایی کسب در آمد آن صنف میان رقبایشان بشمار می رود.

 

اعتبار و شناخته شدن از راه تبلیغات

گفتیم که تابلو تبلیغاتی می تواند نگاه و نظر افراد و عابرین را به خود جلب نماید که این مورد ماهیت تابلو تبلیغاتی می باشد اما نکته مهم دیگری که باید در مورد تابلو تبلیغاتی به آن پرداخت، اعتبار بخشیدن به یک مجموعه، شرکت یا مغازه می باشد. مطمئنا یک صنف یا شرکت معتبر می بایست جهت تبلیغات محیطی خود مبادرت به نصب یک تابلو تبلیغاتی سردر نماید که این موضوع پیام رسان اعتبار به آن مجموعه به مشتریان بشمار خواهد رفت.

تابلو چلنیوم نمونه ای طلایی در تبلیغات و تابلو سازی

حال که با نکته طلایی در کسب در آمد آشنا شدیم بهتر است به یکی از نمونه های تابلو تبلیغاتی به نام تابلو چلنیوم اشاره ای داشته باشیم. تابلو چلنیوم در صنعت تابلو سازی یکی از انواع حروف برجسته می باشد که توسط متریال های پلکسی گلاس، پی وی سی، اس ام دی و رول چنلیوم ساخته می شود.

رول های چنلیوم یکی از انواع آلومینیوم است که در کارخانه ها به تولید انبوه می رسند و به عنوان لبه حروف چنلیوم در نظر گرفته می شود. همچنین نکته ای که می بایست عنوان نمود این است که نام تابلو چلنیوم برگرفته از رول چنلیوم است.

یکی از محاسن و مزیت های تابلو چلنیوم ساخت انواع تابلو چلنیوم است. در واقع باید گفت که تابلو چلنیوم به شکل های مختلفی مانند تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم نور اندریک و بسیاری دیگر از موارد ساخته می شود که این مورد همان نکته طلایی و مهم تابلو چلنیوم است.

ساخت انواع تابلو چلنیوم و در واقع پیروی نکردن از یک اصل و ساخت به صورت معمولی و ساده تابلو چلنیوم می تواند حس تغییر و تفاوت یک تابلو تبلیغاتی را به مشتریان القا نماید و آنها را به خرید و ارائه خدمات ترقیب نماید.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین