سردار فدوی: آمریکا را در خلیج فارس به خاک مذلت می‌کشانیم

گروه سیاسی الف،   3990629024

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خفت دادن به آمریکا از سال ۶۶ آغاز شد، در آن سال رهبر کبیر انقلاب در این رابطه گفتند: «ما آمریکا را در خلیج فارس به مذلت می کشانیم» و این راهبرد سربازان اسلام براساس فرامین حضرت امام (ره) در تمام این سال‌ها بوده است.

سردار فدوی: آمریکا را در خلیج فارس به خاک مذلت می‌کشانیم

به گزارش فارس، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه جمعه 28 شهریورماه در بیست و سومین گردهمایی یادگاران دفاع مقدس که در مجموعه سپاه پاسداران استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه شهادت زیباترین اتفاق نزد رزمندگان خدا است،  گفت: شهدا در مرتبه ای قرار دارند که اگر کل مردم جهان در یک جا جمع بشوند نمی توانند مرتبه ای به شهدا اضافه کنند اما شهدا در می توانند جایگاه هر کسی که می‌خواهند ارتقا دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در روایتی از حضرت محمد نقل شده است که می‌گوید: از لحظه ای که رزمنده در جبهه حق شرکت می‌کند تا زمانی که به عالی ترین مرتبه یعنی شهادت برسد خداوند آزادی از آتش را برایش می نویسد و به او بشارت‌هایی می‌دهد که بر هیچ دلی نگذشته و هیچ تصور ذهنی برای آن نیست. خداوند به رزمنده جبهه حق می‌گوید (من جانشین تو در بین اهل بیت تو هستم و هر که آنها را شادمان سازد مرا شادمان کرده و هر که آن‌ها را خشمگین کند مرا خشمگین کرده است). 

وی با بیان اینکه طبق روایات هر شهید 70 هزار اهل بیت و 470 همسایه را اجازه شفاعت دارند، افزود: پس بد حال کسانی که خانواده شهدا را خشمگین کردند و خوش بحال افرادی که برای شادی خانواده شهدا قدمی برداشتند. 

به گفته این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دنیای پر حادثه هر لحظه شاهد مبارزه جبهه حق و باطل هستیم، برترین مزدی که می توانیم از خداوند طلب کنیم عاقبت بخیری است. 

سردار فدوی یادآور شد: از لحظه تحقق انقلاب اسلامی تنها 24 ساعت سازمان یافته به ما حمله نکردند و پس از آن 41 سال و 7 ماه است در وجه باطل خود در تلاش هستند تا ما را زمین گیر کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این گستردگی فعالیت جبهه باطل غیر از دوران حضرت محمد (ص) و سایر معصومین بی بدیل بوده است.

فدوی ادامه داد: در این برهه از زمان که جبهه حق جمهوری اسلامی است و پیروزی آن هر روز نمایان تر می‌شود باید تمام امکانات را برای پیروزی‌های بیشتر بسیج کنیم. اما با این دشمنی‌ها آیا می‌توانند یک پیروزی برای خودشان مثال بزنند، هرگز نمی توانند یک نمونه پیروزی در این نبرد چندین ساله عنوان کنند. اما به فضل الهی پیروزی های ما انقد زیاد است که روزهای زیادی را برای عنوان این پیروزی ها مطالبه می‌کند و این همان وعده الهی است. 

وی با بیان اینکه در وعده خدا هیچ خلف وعده ای وجود ندارد، اضافه کرد : دو حزب در جهان هستی تعریف شده است، حق و باطل- خدایی و شیطانی،  باید حواسمان را جمع کنیم که همیشه در حزب خدا باشیم و این یعنی در جبهه پیروز هستیم و در این راه باید به تکالیفی الهی عمل کرده تا ان شاالله به پیروزی دست پیدا کنیم. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به پیروزی‌های مداوم یمن در نبرد حق و باطل، گفت: طبق یررسی‌های انجام شده یمن یکی از فقیرترین کشورهای دنیاست، و در حال حاضر هم در محاصره کامل به سر می برد تقریبا رفت و آمد به آن غیر ممکن است اما یمنی ها هر روز در حال رونمایی از دستاورد هستند و با آنکه تمام دنیا علیه آنها در جبهه باطل بسیج شده اند، ولی نتوانستند از عهده این کشور فقیر بر بیایند، حالا این موضوع عصبانیت شیوخ سعودی را به دنبال داشته است و این همان تحقق وعده الهی است.

فدوی با اشاره به دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس، گفت: خفت دادن به آمریکا از سال ۶۶ آغاز شد، در آن سال رهبر کبیر انقلاب در این رابطه گفتند: «ما آمریکا را در خلیج فارس به خاک مذلت می کشانیم» و این راهبرد سربازان اسلام براساس فرامین حضرت امام (ره) در تمام این سال‌ها بوده است. این تسلیم شدن در برابر ایران از همان سال شروع شد و خود آمریکا که ظواهر پیشرفت را دارد در همان سال‌ها  ۲۶۰ صفحه شکایت علیه ایران به دیوان لاهه تسلیم کرده بود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: سخت ترین کار در دنیا کاری است که به خاطر آن باید جان را فدا کرد، در این کارهای سخت به گواه تاریخ جمهوری اسلامی همیشه و در همه نبردها پیروز بوده است.

وی افزود: اما آیا این قاعده نمی تواند برای کارهای آسان هم باشد؟ آیا واقعا این مشکلات در شأن مردم کشور است؟ این شکست ها به این معنی است که مسئولینی که قسم قرآن خورده اند تا بر اساس ارزش های انقلاب عمل کنند و یا حداقل حافظ قانون اساسی باشد طبق قاعده الهی عمل نکرده اند و پای کار نیستند و پیروزی هم به دست نیاوردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین