خیز دوباره کرونا/ورود نواب رئیس به انتخابات ریاست جمهوری/کنایه رسانه اصلاح‌طلب به روحانی/ ربیعی: رنج مردم با تک تک سلول‌های اعضای هیات دولت حس می‌شود

گروه سیاسی الف،   3990625138 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خیز دوباره کرونا/ورود نواب رئیس به انتخابات ریاست جمهوری/کنایه رسانه اصلاح‌طلب به روحانی/ ربیعی: رنج مردم با تک تک سلول‌های اعضای هیات دولت حس می‌شود

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت، بعد از ظهر سه شنبه با اشاره به شناسایی ۲۷۰۵ بیمار جدید کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: آمار مبتلایان به ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر رسید.

لاری با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته ۱۴۰ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند، تعداد کل فوتی‌ها تا ظهر سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ را ۲۳ هزار و ۴۵۳ نفر اعلام کرد.

لاری به استان‌های قرمز و در وضعیت هشدار اشاره کرد و گفت: استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

علیرضا رییسی، معاون وزیر بهداشت گفت: ... ثابت شده مسافرت رفتن باعث خیز مجدد بیماری می‌شود و این اتفاق متاسفانه دارد می‌افتد؛ به طوری که هفته پیش نسبت به هفته قبل از آن، شروع خیز مجدد بیماری را شاهد هستیم و به عنوان مثال در تهران در مقایسه دو هفته اخیر با یکدیگر، میزان بیماران از روزانه ۹۰۰ بیمار به ۱۸۰۰ بیمار افزایش یافت؛ یعنی طی یک هفته میزان بیماران و بستری‌ها دو برابر شد.

وی گفت: در برخی استان‌های دیگر هم شاهد خیز بیماری هستیم و امیدواریم بتوانیم دوباره با رعایت پروتکل‌ها بتوانیم این خیز را مهار کنیم و به آرامش نسبی بازگردیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا در ایران: ۲۷۰۵ ابتلای جدید/ مجموع بیماران از ۴۰۷هزار نفر عبور کرد

خیز مجدد کرونا در تهران و چند استان دیگر

توزیع واکسن آنفلوآنزا از هفته اول مهر با قیمت مصوب

***

روایت وزیر بهداشت از چرایی برگزاری مراسم عزاداری بیت رهبری بدون حضور عزاداران

سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در نشستی که با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در محل وزارت بهداشت برگزار شد با تأکید به این‌‌که "باید اصل را در کل کشور بر رعایت حداکثری پروتکل‌‌ها بگذاریم"، خاطرنشان کرد: باید با حداقل نمازگزار و حداکثر رعایت پروتکل‌‌ها، مراسم عبادی خود را برگزار کنیم همچنین باید پروتکلی برای فصول سرد سال تدوین کنیم زیرا در برخی مناطق، امکان برگزاری این مراسم در فضای روباز نیست.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای مقام معظم رهبری، با بیان "به مقام معظم رهبری عرض کرده بودیم تعداد محدودی عزادار می‌‌توانند در حسینیه‌‌ای که ایشان حضور دارند حاضر باشند"، یادآور شد: ایشان فرمودند که "چون کارشناسان گفته‌‌اند مراسم نباید در فضای مسقف برگزار شود، من مکلف به رعایت پروتکل‌‌ها هستم."

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت خبر داد: برگزاری نمازهای جمعه با اعمال پروتکل‌های سختگیرانه از ۱۱ مهرماه

***

رنج مردم با تک تک سلول‌های اعضای هیات دولت حس می‌شود

علی ربیعی، سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری هفتگی خود گفت:  نگرانی سفره خالی مردم نگرانی هر روزه ما است... مطمئن باشید رنج  مردم با تک تک سلول های اعضای هیئت دولت حس می شود. این طور نیست که دولت خبر نداشته باشد. اینکه می گویند دولت تعطیل است،  درست نیست. این کلمات در شرایط امروز که عملیات وسیع علیه افکار عمومی صورت می گیرد، درست نیست.

بیشتر بخوانید:

ربیعی: طرح فروش اوراق سلف نفت را پیگیری می‌کنیم/ دولت تعطیل نیست

***

انتقاد از عدم مدیریت نقدینگی توسط دولت
 
سید احسان خاندوزی،نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: غفلت از علاج ریشه ای مشکلات اقتصادی و محدود شدن به مُسَکن های کوتاه مدت و توجه به طرح های گشایش اقتصادی کم خاصیت، موجب ایجاد مشکلات کنونی شد.

وی با بیان اینکه سیلابی که در ماه های اخیر بازار دارایی از مسکن، ارز و خودرو گرفته تا اوراق بهادار را با خود برد، همان اژدهای نقدینگی ۲.۲ هزار هزار میلیارد تومانی است، افزود: زیر آفتابِ انتظارات، کاهش ارزش ریال بیدار شد و با سوءمدیریت دولت برخاست. آنچه اقتصاددانان زنهار می دادند، متاسفانه رخ داد.

بیشتر بخوانید:

هشدار خاندوزی درباره سطحی نگری دولت به اقتصاد کشور

***

حضور زنگنه در مجلس و توضیح درباره عملکرد وزارت نفت

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در نشست علنی امروز مجلس در تشریح گزارش خود از عملکرد وزارتخانه متبوعش، گفت: ما درگیر جنگ نابرابر تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم و در این جنگ ما در خط مقدم هستیم و شدیدا درگیر آن هستیم بنابراین خواهش ما این است که متناسب با این شرایط رفتار شود. در حوزه صادرات نفت نیز از هر پیشنهادی استقبال می‌کنیم و از تهاتر نفت با کالا استقبال می‌کنیم.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز بعد از پایان گزارش بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به نمایندگان اظهار داشت: ‌این واقعیت وجود دارد که شرایط امروز کشورمان با توجه به اینکه اقدامات مختلف دشمن علیه جمهوری اسلامی از جمله تحریم و فشار بر کشورمان را شاهد هستیم اما در موضوع نفت آنچه مشخص و روشن است آن است که نمی‌توانیم با هدف گذاری‌ها و برنامه‌هایی که وزارت نفت از قبل داشته کارها را پیش ببریم.

علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس نیز پس از گزارش وزیر نفت به مجلس با تأکید بر این که ما بالغ بر 150 هزار میلیارد تومان به دلیل لغو سهمیه‌بندی بنزین خسارت دیدیم، گفت: ما می‌توانستیم از سهمیه‌بندی بنزین در جهت سازندگی کشور استفاده کنیم اما از آن بهره نبردیم.

بیشتر بخوانید:

زنگنه در مجلس: وزارت نفت از هر پیشنهادی برای فروش نفت استقبال می‌کند/ باید مثل زمان جنگ یکپارچه عمل کنیم

انتقاد قالیباف از زنگنه: هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌های وزارت نفت متناسب با تحریم‌ها نیست

زاکانی: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به دلیل لغو سهمیه‌بندی بنزین خسارت دیدیم

شریعتی: وزارت نفت کار جدی در اصلاح الگوی مصرف انجام نداده است

***

عملکرد فعلی دولت عزل روزانه یک وزیر را می‌طلبد

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی، نایب رئیس مجلس با اشاره به علت هجمه‌های فراوان صورت‌گرفته علیه مجلس به آنا گفت: برخی نگران هستند که مجلس اگر در افکار عمومی موفق جلوه کند آثار خود را در انتخابات ۱۴۰۰ نشان دهد.

وی با اشاره به وضعیت کشور و محدودیت‌های موجود، افزود: اگر مجلس بخواهد وزیری را استیضاح کند چاره کار نیست، زیرا هر وزیری رفته وزیر بهتری نیامده و اتفاق مثبتی رخ نداده، از این رو نمی‌توانیم بگوییم با رفتن یک وزیر معجزه‌ای رخ می‌دهد.

نایب‌رئیس مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم در خط مطالبه‌گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است این کار را نمی‌کنیم.

***

مردم اصلاح طلبان را مقصر می‌دانند

علی صوفی، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ناکارآمدی اصلاح طلبان در دولت و مجلس سابق را تائید می‌کند و به مهر می‌گوید: مردم اصلاح طلبان را مقصر می‌دانند به دلیل آنکه اصلاح طلبان هرچند از روی ناچاری به سراغ «حسن روحانی» رفتند اما مردم آنها را مقصر می‌دانند چرا که کاندیداهایی را به مردم معرفی کردند که ناموفق بودند و نتوانستند توقعات و انتظارات مردم را برآورده کنند.

صوفی گفت: بحث اصلی ما این است که بیشتر نارضایتی‌های مردم از دولت است چون دولت، سیاست‌های اجرایی را تعیین می‌کند و این دولت است که در عمل می‌تواند کارساز باشد...باید به این نکته اذعان داشت که اصلاح طلبان دیگر آن موقعیت و جایگاه خود در ۹۲ و ۹۶ را از دست داده اند و دیگر مردم بی قید و شرط به لیست اصلاح طلبان رأی نخواهند داد بلکه شرط مردم این است که حتماً کاندیدای معرفی شده باید کارآمد باشد و کارآمدی خود را نیز اثبات کرده باشد، به همین جهت یک رجل سیاسی به آن معنی که در قانون اساسی آمده باید باشد و از طرف دیگر باید معلوم باشد که این چهره سرشناس مورد وثوق مردم، چه کار می‌خواهد کند یعنی برنامه او چیست؟

***

شهردار تهران مرتکب قتل عمد شده است

 پس از انجام رای گیری در هیات عمومی دیوان عالی کشور درباره پرونده محمدعلی نجفی، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور گفت: ۶۶ نفر از قضات کیفری بودند، ۳۹ قاضی رای دادگاه کیفری را تایید کردند و ۲۷ رای دیوان عالی تایید کردند. بر این اساس، قتل عمد است.

بیشتر بخوانید:

هیات عمومی دیوان عالی کشور: نجفی مرتکب قتل عمد شده است

دادستان کل کشور قتل میترا استاد به دست محمدعلی نجفی را از نوع عمد دانست

***

چشم آقای رییس جمهور، اصلاح می‌کنیم! 

عصرایران نوشت: رییس جمهور روحانی گفته است که باید نحوه خرید و فروش خودرو اصلاح شود. چشم، آقای رییس جمهور! ما مردم همین امروز دستور می‌دهیم تا سیستم دچار تحول شود و دست واسطه‌ها از بازار قطع شود.

کاش زودتر گفته بودید تا ما شاهد این بلبشو در بازار نبودیم! نمی‌دانم چرا مسؤولان با ما مردم این همه تعارف دارند. واقعا هر مشکلی هست بگویید تا ما با جان و دل آن را حل کنیم.

به دور از مطایبه، آقای رییس جمهور شما باید در سخنرانی‌های خود از فعل گذشته استفاده کنید. به طور مثال باید بفرمایید، نحوه خرید و فروش خودرو اصلاح شد،  نه اینکه بگویید اصلاح  شود. چه کسی باید این اصلاح را انجام دهد؟ خود شما و وزارت صمت‌تان. تازه وزارت‌خانه‌ای که وزیر ندارد و سرپرست نمی‌تواند برای آن تصمیمات کلان بگیرد...

در کشور ما اما مسؤولین انتخاب می‌شوند که حرف بزنند و مثل مردم غُربزنند. از ناکارآمدی‌‎ها بنالند و مشکلات را به گردن دیگری بیندازند. 

بیشتر بخوانید:

روحانی: نحوه خرید و فروش خودرو به نفع مصرف‌کننده باید اصلاح شود

***

اصولگرایان برای انتخابات 1400 به کدام سو می‌روند؟

اعتماد نوشت: هنوز چند ماهی به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری باقی است و اصولگرایان از مدتی قبل فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم آغاز کرده و مشکل‌شان هم همچون ادوار گذشته چیزی نیست، مگر تعدد کاندیداها و امکان بیش از اندازه انتخاب و البته دستیابی به اجماع در این اوضاع و رسیدن به گزینه مطلوب از میان گزینه‌های متعدد. شرایطی اگر بخواهیم از جزییات آن بگوییم باید از فعال شدن ستاد چند نفر از این گزینه‌های متعدد بگوییم و دست‌کم می‌توانیم از تشکیل ستاد یا فعال شدن غیرعلنی چهره‌هایی چون سعید جلیلی و مهرداد بذرپاش و حتی سیدابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف به عنوان دو کاندیدای اصلی جناح راست در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری نام ببریم که حالا هر کدام سکان‌دار اداره یکی از قوای سه‌گانه کشورند.

به جز اینها اما شنیده‌ها... حتی از فعال شدن گزینه‌هایی چون امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد نواب رییس مجلس یازدهم نیز حکایت دارد. گزینه‌هایی که البته هرکدام به طیفی خاص از اصولگرایان وابسته‌اند اما در عین حال علاوه بر اینکه حالا سمتی مشابه دارند، مشابهت‌هایی نیز به ‌لحاظ فرهنگ سیاسی و قرابت‌های جناحی خود دارند.

روزنامه آرمان ملی با جواد آرين‌منش، فعال سياسي اصولگرا به گفت‌وگو پرداخته که درباره انتخابات ریاست جمهوری می گوید: پيش‌بيني‌ها حاکي از آن است که شرايط وخيم اقتصادي در کشور، مشکلات اجتماعي، منفي بودن شاخص‌هاي رشد اقتصاد، افزايش روزافزون تورم و نارضايتي‌هاي مردم از شرايط کنوني، سبب منفعل شدن دولت و جريان اصلاحات شود؛ بنابراين اين احتمال قوت مي‌گيرد که در دور آينده، نوبت رياست‌جمهوري به اصولگرايان خواهد رسيد که به همين دليل، با دورخيز تعداد قابل‌ملاحظه‌اي از کانديداهاي اصولگرا مواجه هستيم. تعداد اين افراد از 10 يا 15 نفر فراتر رفته است.

آرین منش گفت: پيش‌بيني من اين است که رئيس‌جمهور آينده از ميان سپاهي‌ها خواهد بود. در واقع کسي که جريان اصولگراي انقلابي را مورد توجه قرار دهد و طبيعتا ظرفيت نهادهاي انقلابي مانند بسيج و سپاه را که پاي کار نماينده اصولگرا خواهند آمد مدنظر داشته باشد. اين مولفه‌ها قطعا مي‌‌تواند شانس موفقيت را بالا ببرد.

این نماینده سابق مجلس گفت: در اين يکي دو ماه اخير، در ميان اصولگرايان با نام‌‌هاي مختلفي رو‌به‌رو بوده‌ايم. آقايان قاليباف، لاريجاني، ضرغامي، حاجي‌بابايي، قاضي‌زاده، سعيد محمد از قرارگاه خاتم، سردار دهقان، رستم قاسمي، حدادعادل و احتمالا آيت‌ا... رئيسي مطرح هستند، حتي احمدي‌نژاد هم بدش نمي‌آيد با فراهم شدن زمينه در انتخابات حضور پيدا کند. 

***

 آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عرصه رقابت مردان سیاست خارجی می‌شود؟ 
باشگاه خبرنگاران نوشت: اگر چه مسیر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در یک سکوت کامل و به صورت چراغ خاموش طی می‌شود و علیرغم اینکه چند ماه بیشتر به شروع رقابت نمانده، هنوز هیچ صدایی از جریانات مختلف بلند نشده، اما در عوض بازار حدس و گمان‌ها داغِ داغ است.

یکی از این حدس و گمان‌ها احتمال ورود دو تن از مردان دیپلماسی به بازار رقابت است، مردانی که البته در جناح هایی کاملا متفاوت با یکدیگر گام برمی‌دارند؛ مردانی با نام های آشنای سعید جلیلی و محمد جواد ظریف.

***

افزایش انتقاد اصولگرایان از میرسلیم

صبح نو نوشت: شکایت میرسلیم از قالیباف و ادعای او درباره پرداخت رشوه از سوی شهرداری تحت زعامت قالیباف به نمایندگان مجلس دهم با هدف القاکردن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری در سال 97، موجب بروز تحلیل‌‌هایی در رسانه‌‌‌های اصلاح‌طلب شد. از جمله این تحلیل‌ها آن بود که مجلس یازدهم که قاطبه آن با اصول‌گرایان است، دچار شکاف و انشقاق شده، به‌گونه‌‌ای‌که طیف سنتی آن که پیش از این نیز سر ناسازگاری با قالیباف داشت، خیال رودررویی با رییس مجلس پیدا کرده است.

این تحلیل‌ها در پی آن بودند تا موضع قالیباف در مجلس را ضعیف کرده و این‌گونه وانمود کنند که رییس مجلس از اثرگذاری و محوریت برخوردار نیست. اظهارات باهنر و نقد او به رفتار عجولانه و بی‌پشتوانه میرسلیم اما گواهی بود از اینکه طیف سنتی نیز با میرسلیم همراهی ندارد و در عوض، رفتار قالیباف از عقلانیت سیاسی برخوردار است.

از سوی دیگر، رسانه‌‌‌های اصلاح‌‌‌طلب که مشغول تلاش برای ایجاد دوقطبی و چندقطبی در مجلس هستند، هیچ‌گاه به این مساله نپرداختند که تا چه اندازه ادعاهای میرسلیم علیه قالیباف، مبتنی بر اسناد و مدارک بوده و صرفا به نتیجه قضیه که شکایت است، می‌پردازند. این درحالی است که میرسلیم تاکنون هیچ سند و مدرکی به هیچ مرجع قانونی و حقوقی برای رسیدگی به دعاوی او علیه قالیباف،  تقدیم نکرده.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۹۹۹۲۵۲۰:۴۰:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۲۵
نمکی ! شیوع پیک سوم کرونا در کشور هم ناشی از نظرات غیر کارشناسی شما در برگزاری هیئت های محرم و بازگشایی مدارس است
ناشناس۱۶۰۰۳۷۸۰۹:۴۱:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
از حسن و اسحاق به علت این همه نا تدبیری زیر چتر لفظ تدبیر ملولیم
ناشناس۱۶۰۰۳۸۲۰۹:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۲۶
دولت تردید و بیم
ناشناس۱۵۹۹۹۳۱۲۰:۴۶:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۵
نمکی گفته : تعدادی عزادار میتواند در حسینه حضور داشته باشد و رهبر گفته است : کارشناسان گفته اند که مراسم با حضور مردم نباید در مکان مسقف برگزار شود . آقای نمکی لطفا نسخه های غیر کارشناسی نپیچ !
ناشناس۱۵۹۹۹۳۴۲۰:۵۰:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۲۵
۳ هفته پیش شیخ حسن از گشایش اقتصادی سخن راند امروز : دلار ۲۷ تومنی پراید ۱۰۵ میلیونی تخم مرغ شونه ای ۳۸ تومنی مرغ ۲۰ تومنی سکه ۱۳ میلیونی
ناشناس۱۵۹۹۹۴۵۲۱:۰۰:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۲۵
خیز دوباره کرونا را انوقت که جلوی سفرهای تاسوعام عاشورا را نگرفتید باید فکرش را می کردید آقای دورت تدبیر
احمد۱۵۹۹۹۴۸۲۱:۰۵:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۲۵
تک تک سلول دیگر چگونه بیانی است؟ ساده و سالم زندگی کنید و سخن بگویید
ناشناس۱۵۹۹۹۵۳۲۱:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۲۵
5 روز تا آغاز مکانیسم ماشه باقی مانده است. آیا تحریمهای سازمان ملل توسط آمریکا اعمال خواهند شد؟
ناشناس۱۵۹۹۹۶۰۲۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲۵
آقای روحانی اگر استعفاء نمایند به تقوا نزدیک تر است.
ناشناس۱۵۹۹۹۶۲۲۱:۲۳:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۵
زیباکلام: مردم از رای دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند.
ناشناس۱۵۹۹۹۶۳۲۱:۲۴:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۲۵
تا 1400 با کرونا و تورم و رکود و بیکاری.
ناشناس۱۵۹۹۹۶۷۲۱:۲۶:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۵
حذف کارت سوخت در عرض 5 سال حدود 100 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد.
ناشناس۱۵۹۹۹۸۳۲۱:۴۵:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۲۵
وقتی توی قم عصر عاشورا ریختن و گیت های حرم رو شکستند و رفتن داخل ، الان وضعیت کرونای قم باید بشه فوق قرمز
ناشناس۱۵۹۹۹۹۳۲۲:۰۰:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۵
رنگ رخسار خبر از درون دارد ای وزیر
ناشناس۱۶۰۰۰۳۴۲۲:۴۵:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۵
تک تک سلول های اعضای هیئت دولت به خواب خرگوشی فرو رفته اند
ناشناس۱۶۰۰۱۳۵۰۰:۴۷:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
جناب اقای ربیعی مردم هم با تک تک اتم های بدنشان ذکر خیر برای دولتمردان دارند
ناشناس۱۶۰۰۲۱۳۰۵:۴۸:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۲۶
کنکور برگزار کردند بعد نگران خیز دوم کرونا هستند
ناشناس۱۶۰۰۲۲۳۰۶:۲۰:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲۶
اقای ربیعی سلولهای دولت با حقوق های نجومی در برابر سفره خالی و تورم بازار مردم واکسینه شده خواهشا با زبان بازی ملت را فیلم و تحقیر نکنید
کریم۱۶۰۰۲۵۱۰۷:۴۶:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۲۶
با این سخنی که آقای ربیعی گفته، دیگه دهنم بسته شد. موندم چطوری از تک تک سلول های اعضای هیات دولت عذرخواهی کنم.
ناشناس۱۶۰۰۲۶۳۰۷:۵۳:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۲۶
آقای ربیعی چطور از سلولهای اعضای هیات دولت آمار گرفتید. نکند همچون سرشماری جناب ریس جمهور باشد.
sina۱۶۰۰۳۰۷۰۸:۴۲:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۲۶
ربیعی: رنج مردم با تک تک سلول‌های اعضای هیات دولت حس می‌شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرسی که هسی!!!!!!!
ناشناس۱۶۰۰۳۵۷۰۹:۲۶:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۲۶
آقایانی که مراسمات را برگزار کردید، مدارس را باز کردید و ... حالا تحویل بگیرید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین