به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده در توییتر خود نوشت: جنگافروزان ایالات متحده همواره از «روزنامهنگاران» زودباور برای همراه کردن افکار عمومی با حماقتهای خود استفاده کردهاند.
در دولت بوش، از آنها استفاده کردند تا جنگ ۷ تریلیون دلاری عراق را به مردم بفروشند. حالا هم دوباره در حال تکرار همان کار هستند و از پالیتیکو برای نشر دروغهایشان استفاده میکنند. رسانههای ایالات متحده باید هوشیار باشند که از سوی سیاستمداران به کار گرفته نشوند.
توصیه سخنگوی وزارت خارجه به رسانههای آمریکایی
گروه جهان الف، 3990624160توییت سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تاکید بر "زودباور بودن" برخی رسانههای آمریکایی، به آنها هشدار داد تا در دام سیاستمداران این کشور نیفتند.