وعده قالیباف درباره بورس/عبور یاران هاشمی از رئیس دولت اصلاحات/توضیح کدخدایی درباره یک توصیه انتخاباتی جنجالی/نماینده مجلس: سر در ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است

گروه سیاسی الف،   3990623133 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وعده قالیباف درباره بورس/عبور یاران هاشمی از رئیس دولت اصلاحات/توضیح کدخدایی درباره یک توصیه انتخاباتی جنجالی/نماینده مجلس: سر در ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ثبت ۲۰۸۹ مورد جدید ابتلاء در شبانه روز گذشته، گفت: آمار مبتلایان در کشور به ۴۰۲ هزار و۲۹ نفر رسیده است.

لاری با اشاره به ۱۲۸ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، آمار کلی جان باختگان کرونا در کشورمان را ۲۳ هزار و۱۵۷ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

شمار مبتلایان کرونا در ایران از ۴۰۰ هزار نفر گذشت/ ثبت ١٢٨ فوتی جدید

شباهت دردسرساز علائم بالینی کووید-۱۹، آنفلوآنزا و سرماخوردگی

مینو محرز: خطر حضور دانش‌آموزان در مدارس بالاست/ هنوز کشور از موج دوم کرونا آزاد نشده

***

پروتکل‌شکنی نباید به عنوان یک شیوه در ذهن ما باشد

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در سخنرانی مجازی به مناسبت آغاز سال تحصیلی گفت: ای کاش پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها به من اجازه می‌داد که امروز مانند سال‌های گذشته، از نزدیک در میان جمع شما فرهیختگان، اساتید، مسئولین عالی رتبه بخش فرهنگ و دانشجویان عزیز باشم.

روحانی عنوان کرد: اما چه کنیم اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا برای همه ما لازم الاجرا است و از روز اول مواجهه با کرونا، خود را موظف می‌دیدم در شرکت در مجامع، سفر، برنامه‌ها و فعالیت‌هایم پروتکل‌ها را مراعات کنم و معتقد هستم پروتکل‌شکنی نباید به عنوان یک شیوه در ذهن ما باشد ولو اینکه در برخی موارد اجرای پروتکل با علاقه، خواست قلبی و عواطف انسان سازگاری ندارد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: نقدِ با در نظر گرفتن واقعیت‌ها بهترین هدیه برای مسئولین است/ اعتماد مردم بر مبنای کارکرد نظام و دولت است

***

به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی درباره‌ی وضعیت بازار بورس گفت: ما کمک‌های لازم به دولت برای تثبیت بورس را انجام می‌دهیم افزایش سرمایه هم از موضوعات جدی بود که در همین زمینه لایحه دو فوریتی دولت برای صرف سهام بدون حق تقدم آمد و در کمتر از 22 – 23 روز تصویب و ابلاغ شد و می‌تواند به عمق‌بخشی، تثبیت و هدایت نقدینگی و حفظ نقدینگی بورس و اموال مردم کمک کند.

قالیباف گفت: ما باید استفاده از ابزارهای پوشش ریسک و بیمه و سهام را مورد توجه قرار دهیم و زیان ناموجهی را به منابع بیت‌المال وارد نکنیم تا بورس را حفظ کنیم. چیزی که توافق شد این است که سازوکارهای سهام خزانه و کاهش مزیت‌های سهام خزانه غیرمستقیم را برای تقویت در سازوکارهای رسمی خزانه در بورس در دستور کار قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ... به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: باید سرمایه و پول مردم به درستی صیانت شود

قالیباف: شرکت‌های دولتی سودها را به بورس بازگردانند

نظر کارشناسان بورس درباره روند معاملات

رشد بورس با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد

پیش‌بینی بورس در کوتاه مدت

***

دلمان به بورس خوش باشد یا گشایش اقتصادی؟

سید علی یزدی خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: دلمان به بورس خوش باشد که با گشایش اقتصادی که وعده داده شد منهدم شد یا به قیمت ارز و طلا و قیمت نجومی خودرو که آه از نهادمان برمی‌یابد؟

یزدی خواه گفت: داغ یک واحد آپارتمان ۶۰ متری برای زوج‌های جوان بر دلمان مانده است. ضمن اینکه آذری جهرمی می‌گوید که زورمان به اپراتورها نمی‌رسد وزیر راه می‌گوید مسکن نخرید تا ارزان شود سرپرست وزارت صمت می گوید قیمت خودرو حباب است، رئیس بانک مرکزی هم درباره دلار دیگر نظری نمی‌دهد، وضعیت اقتصادی و معیشتی و کرونا نیز به این شکل است؛ بهتر است بر سر در پاستور بنویسید دولت تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل بورس تهران: اراده حاکمیت به صیانت از سرمایه مردم در بورس است/ تذکر به برخی حقوقی‌ها

***

انتخابات 1400؛ جدایی کارگزاران از اصلاحات؟

فارس نوشت: درحالی که  اصلاح طلبان همچنان گیج انتخابات دوره یازدهم مجلس هستند و با یک چشم باز به انتخابات ۱۴۰۰ می نگرند و امیدی به پیروزی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ندارند حزب کارگزاران سازندگی جلساتی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ برگزار کرده؛ خبرهای جسته و گریخته از محفل انتخاباتی کارگزاران حکایت از احتمال نامزدی و حمایت از اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی دارد. هر چند که کارگزاران سازندگی و اصلاح طلبان در سال ۹۲ نهایتاً به یک همسفره‌گی تن دادند اما رفتار سیاسی و انتخاباتی کارگزاران سازندگی شاید برای ۱۴۰۰ خیلی متفاوت از انتخابات ۹۸ نباشد.

باید دید که یکه تازی کارگزارانی‌ها و مشی عملگرایی آنها با مشی آرمانگرایی عمده اصلاح طلبان در یک جوی خواهد رفت یا همانگونه که صادق زیباکلام پیش‌بینی کرده بود  شاهد رخت بر بستن همیشگی کارگزاران از جریان اصلاحات باشیم.

***

اگر اختیارات شورای نگهبان را برخلاف قانون اساسی توسعه دهند، قطعاً مخالفت می‌کنیم

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با روزنامه اطلاعات می‌گوید: همان شفافیتی که شما در رسانه‌ها دنبال می‌کنید و مردم آن را مطالبه می‌کنند درباره قانون انتخابات هم باید وجود داشته باشد. این به جز از طریق اصلاح قانون به دست نمی‌آید. اگر قانون اصلاح نشود من کدخدایی در شورای نگهبان چطور می‌توانم تصمیم بگیرم؟ اجازه دهیم مجلس در یک فضای توأم با تبادل آرا کار خود را انجام دهد. اگر اشکالی وجود دارد، اشکالات را بیان کند و شورای نگهبان هم اگر خلاف قانون اساسی باشد، آن را رد خواهد کرد. مثلاً در بحث نظارت بر کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، مجلس سه بار در قوانین مختلف برای شورای نگهبان اختیاراتی را در نظر گرفت تا نظارت را به شورای نگهبان واگذار کند. خوب این مصداق توسعه اختیارات است، اما ما خودمان مخالفت کردیم. یعنی شورای نگهبان با توسعه اختیارات خود مخالفت کرد.

کدخدایی گفت: من اعلام کردم که هر کسی خود را واجد شرایط می‌داند می‌تواند ثبت‌نام کند و هر کسی که ثبت‌نام کرد باید در شورای نگهبان بررسی شود، دقیقا به خاطر همین که از نظر ما، «میزان حال فعلی افراد است». ما در تمام انتخابات‌ها، چه خبرگان چه مجلس و چه ریاست جمهوری، باید صلاحیت افراد را دوباره بررسی کنیم. پس قانون هم می‌گوید ملاک حال فعلی افراد است. اما من گفتم «توصیه می‌کنم» کسی که قبلا بارها رد صلاحیت شده دیگر نیاید. اگر دوست دارد که باز ثبت نام کند هم هیچ مشکلی نیست، اما خودشان و ما را به زحمت می‌اندازند. این یک توصیه دلسوزانه بود که نباید انقدر حاشیه‌ساز می‌شد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی شورای نگهبان: در پست‌های کلان، مسئولین بهتر است بعد از مدتی جای خود را به جوانان بدهند/ عمده مسائلی که باعث شد مردم استقبال زیادی از انتخابات نکنند اقتصادی بود

***

جدال دولت و مجلس بر سر هفت تپه؟

 روزنامه ايران نوشت: شواهد رسمی و غیررسمی حاکی از آن است که مسأله شرکت هفت تپه به معضلی درون نهادهای تصمیم‌گیر تبدیل شده است... محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به اینکه «به نظر می‌رسد مسأله شرکت هفت تپه فراتر از مسأله صرف واگذاری، ابعاد سیاسی و اجتماعی هم پیدا کرده است» تصریح کرد: متأسفانه مسأله شرکت هفت تپه سیاسی شد، یعنی هر جایی به خودش اجازه داد مداخله کند، مصاحبه و اظهارنظر کند و (این طوری) فضا را بهم ریختند. تقاضای ما این است که وقتی مسائلی در کشور ایجاد می‌شود، هرکسی ابتدا به ساکن این کار را (اظهارنظر) نکند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه آقای رئیس جمهوری موضوع شرکت هفت تپه را به عهده آقای دکتر جهانگیری گذاشتند، در پاسخ به اینکه «برخی هم معتقدند عده‌ای تلاش دارند این واگذاری به سرانجام نرسد تا درنهایت این شرکت به گروه یا افراد دیگری برسد» تأکید کرد: این کار درستی نیست. امروز همه بر این سیاست اتفاق نظر دارند که دولت تا جایی که می‌تواند تصدی‌گری خود را کم کرده و امور را به مردم واگذار کند. اگر قرار باشد مردم بیایند، اما  بعد با این گرفتاری مواجه شوند، یا اینکه کسانی بگویند که این (شخص) می‌تواند به عهده بگیرد و کس دیگری نمی تواند به عهده بگیرد، یا به گونه‌ای در ذهن‌شان باشد که خصوصی‌سازی برای افراد خاص انجام شود، به نظر من خصوصی‌سازی درست و واقعی نخواهد بود.

احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس که پیش از این در مردادماه در بحبوحه اعتراضات صنفی کارگران هفت تپه به شوش سفر کرد و پای صحبت‌ها و درد دل‌های این کارگران معترض نشست؛ در رابطه با محتوا و کارکرد گزارش{دیوان محاسبات}به ایلنا می‌گوید: این گزارش کاملاً لازم‌الاجراست و بایستی دولت حتما به تعهدات آن عمل کند.

نادری اضافه می‌کند: رای دیوان محاسبات، درواقع نظریه دوم دیوان محاسبات است؛ این نهاد قبلاً هم به موضوع هفت تپه ورود کرده بود و اعلام کرده بود که واگذاری غیرقانونی بوده و تخلفات جدی صورت گرفته است. این گزارش اخیر، گزارش دوم است که بر مبنای تفحص میدانی تنظیم شده است. برای تهیه آن، کارشناسان دیوان محاسبات در محل مستقر شدند؛ معاون دیوان محاسبات شخصاً در شوش مستقر شدند؛ شرکت هفت تپه و اسناد آن را ریز و با جزئیات بررسی کردند. در نهایت به این نتیجه رسیدند که واگذاری غیرقانونی بوده و باید فسخ شود. نتیجه هم رسمی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

واعظی: مسأله شرکت هفت تپه سیاسی شده/ دژپسند: نامه‌ای از دیوان محاسبات دریافت نکردیم

***

عذرخواهی وزیر آموزش‌وپرورش در پی حذف دختران از جلد کتاب ریاضی

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش گفت: یک بی‌سلیقگی در حذف تصویر دختران از کتاب سوم ابتدایی انجام ‌شده است لذا از این بابت عذرخواهی می‌کنیم و آن را اصلاح می‌کنیم. اعتقاد داریم که در این شرایط سخت به تمام فعالیت‌هایی که آموزش‌وپرورش با تمرکز بر دختران انجام می‌دهد، توجه شود.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی وزیر در پی حذف تصویر دختران

***

اصولگرایان در انتظار تصمیم رئیسی و قالیباف برای انتخابات

سید محمد حسینی، چهره سیاسی اصولگرا درباره برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات 1400 به برنا گفت: تا حدودی  زمان می‌برد تا آرایش دقیق نیروهای جریان اصولگرایی برای حضور در انتخابات 1400 و اینکه چه کسانی می‌خواهند کاندیدا شوند، مشخص شود. در حال حاضر یکی از بحث‌های مهم این است که آیا روسای دو قوه قضاییه و مجریه یعنی قالیباف و رئیسی، قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400 را دارند یا خیر؟ به هر حال این مسئله می‌تواند تعیین‌کننده باشد چراکه این دو نفر، دارای تریبون هستند و به صورت منظم بحث‌هایی را در جامعه مطرح می‌کنند، از این رو اگر کسی بخواهد وارد گود رقابت شود، ممکن است تا حدودی بحث‌های انتخاباتی متفاوت شود.

حسینی بیان کرد: اگر این دو نفر مطرح نباشند باز شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد و شاید تعداد کاندیداها افزایش پیدا کند.

سیدحسین نقوی حسینی،رئیس ستاد انتخابات تهران سعید جلیلی در سال 92 درباره کاندیداتوری سعید جلیلی به نامه نیوز گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز 3 نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد.

 نقوی حسینی گفت: در مسیر آماده شدن برای انتخابات ریاست جمهوری دو دوره را شاهد هستیم. در یک دوره طرح نام ها انجام می شود و در دوره دوم انصراف ها و به نفع دیگری کنار رفتن ها برجسته می شود. مثلا شنیدم آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رسما ستاد تشکیل داده و جلسه برگزار کرده است...

این فعال سیاسی اصولگرا درباره منتفی شدن نامزدی فتاح و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدی آنها منتفی نیست و هیچ کدام از آقایان فتاح و رئیسی نگفتند ما برای ریاست جمهوری نمی آییم.

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: واقعیت این است که هیچ کدام از جریان های سیاسی هنوز حتی به لیستی یا فردی از کاندیداهایی که می خواهند مطرح شوند، نرسیده اند و هیچ کاندیدایی هم تا به الان تصمیم قطعی برای اعلام کاندیداتوری نگرفته است که البته این کاملا طبیعی است... به نظر من هیچ کدام از اینها واقعیت خارجی ندارد و فقط حدس و گمان های کاملا شخصی است و ممکن است تمام کسانی که درباره شان حدس و گمان زده می شود، هیچ یک کاندید نشود.

ایمانی گفت: اصلاح طلبان می توانند به یک کاندیدای برسند و یا خودشان به یک کاندیدا نرسند و از یکی از کاندیداهای موجود حمایت کنند. درست مانند سال ۹۲ که بعد از اینکه آقای روحانی به صورت مستقل کاندید شد، اصلاح طلبان از او حمایت کردند...اختلافات درونی هم درون اصولگرایان وجود دارد و ممکن است آنها هم به یک کاندید واحد نرسند.

***

تحلیل های مختلف درباره حکم اکبر طبری

خراسان نوشت: اکبر طبری اگرچه دانه درشت ترین مسئول قضایی است که تاکنون محاکمه شده اما  تنها مسئول این دستگاه نیست که در تورِ پاک سازی درون سازمانی این قوه قرار گرفته است؛ قوه قضاییه سوای بیژن قاسم زاده بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه و حمیدرضا علیزاده، پیش از این نیز به سراغ مسئولان متخلف عالی رتبه قضایی رفته است. در دوره رئیس سابق دستگاه قضا و در جریان حادثه فاجعه بار کهریزک نیز دادستان وقت تهران یعنی سعید مرتضوی به همراه قاضی حداد و قاضی حیدری محکوم به انفصال از خدمت شدند. پرونده هایی که در دوره خود بسیار جنجالی بودند... این ها بخشی از مبارزه درون سازمانی دستگاه قضا با مفاسد و تخلفات است. تابستان سال گذشته نیز دستگاه قضا، از برکناری یا برخورد با 60 قاضی متخلف خبرداده بود. اتفاقاتی که نشان دهنده عزم جدی و قاطع این قوه برای برقراری عدالت است. 

اما عباس سلیمی ‏نمین، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فرهیختگان با اشاره به حکم طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه به ۳۱ سال حبس، اظهار داشت: بنده به‏ عنوان عضوی از افکار عمومی ایران معتقدم که این حکم قطعا انتظارات مردم را برای برخورد با مفاسد اقناع نخواهد کرد.

وی درباره ضربه‎ای که طبری به نظام وارد کرده و این لطمه بیش از پول‌‌ها و رشوه‌‌هایی است که دریافت کرده بود، گفت: «اگر قرار باشد محاکمه طبری منجر به این حکم (31 سال حبس) شود فقط باید به حال قوه‌ قضائیه تاسف خورد.» سلیمی‎نمین با بیان اینکه قوه قضائیه نباید برای نیرو‌های خود چنین ملاحظاتی را درنظر بگیرد، تصریح کرد: «این درحالی است که قوه باید حتما نسبت به نیرو‌های خود موضع شدیدتری می‌گرفت.»

وی تاکید کرد: «وقتی کسی اخلال در مسیر قوه قضائیه ایجاد می‌کند و قاضی و دادستان را در مسیر خود قرار می‌دهد و درعین‏حال قضات سالم را تغییر داده و آنها را به نقاط دور تبعید می‌کند، اگر چنین آدمی تبلور مفسد فی‎الارض نیست پس چه برداشتی باید داشت؟»

سلیمی‎نمین با اشاره به حکم طبری تصریح کرد: «قطعا حکم طبری باید اعدام درنظر گرفته می‌شد، لذا چنانچه بخواهند با این حکم مساله را پایان دهند، این حکم لکه ننگی است که به‏راحتی از دامن قوه‌ قضائیه پاک نخواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

چرا رأی طبری در دیوان عالی کشور قابل تجدیدنظر خواهی است؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۹۷۴۴۶۲۱:۰۰:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۲۳
آقای روحانی یک حرف قشنگ و پخته زده بود؛ گفته بود ما به عقب برنمی‌گردیم. راست گفت! دیگر کسی خانه‌ای متری 2 میلیون تومان و سکه سه میلیون تومان و پراید بیست میلیونی و گوشت کیلویی 35 هزار تومان و مرغ کیلویی 4 هزار تومان و تخم‌مرغ کیلویی سه هزار تومان را نخواهد دید.
ناشناس۱۵۹۷۴۸۲۲۱:۳۸:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۳
قالیباف امروز در مجلس گفت شرکت های حقوقی دولت سود های هنگفتی در بورس کرده اند و این سود ها را از بازار سرمایه خارج کرده اند و مجلس وادارشان میکند این سود ها را دوباره به بورس بیاورند
ناشناس۱۵۹۷۵۶۳۲۲:۵۸:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
دولت های هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۱۵۹۷۵۶۵۲۲:۵۹:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۲۳
اصلاح طلبان و کارگزاران سر و ته یک کرباسند و هیچکدام بفکر مردم نیستن و فقط بفکر منافع جناحی و شخصی خودشون هستند.
ناشناس۱۵۹۷۹۱۰۰۹:۴۷:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۲۴
سهامداران ورشکسته بورس که اموالشان توسط شرکت های حقوقی دولتی به یغما رفت باید یک تجمع داشته باشند تا تلنگری باشد برای انها
ناشناس۱۵۹۷۹۶۸۱۰:۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۲۴
فرق نمی کن چپ و راست نداره
ناشناس۱۵۹۷۵۷۲۲۳:۰۸:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۳
اصلاح طلبان و کارگزاران در 7 سال گذشته نشان دادند که حتی توانایی اداره یک بقالی را هم ندارند.
ناشناس۱۵۹۷۵۸۳۲۳:۲۵:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۲۳
تولید و اشتغال را ویران و معیشت مردم بدبخت را به قمارخانه‌ی بورس و دلار و سکه گره زدند ______ وای بر اینجماعت
ناشناس۱۵۹۷۷۷۰۰۷:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۲۴
دولت پا گذاشت توی بورس اون رو به عقب هل داد الان مجلس دخالت کنه دیگه بورس تعطیل میشه!!!!
ناشناس۱۵۹۷۷۸۹۰۸:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۲۴
واقعا" دولت تعطیل است .
حسین۱۵۹۸۲۲۹۱۳:۰۰:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۲۴
نه باب بشدت داره کار میکنه به قیمت کره و مرغ دلار بورس کلاها به هر جا نگاه کنی اثر بشدت کار کردنش رو میبینی
حسین۱۵۹۸۲۲۴۱۲:۵۷:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲۴
کی گفته سر در پاستور بنویسین دولت تعطیل است هر کی بود دمش گرم کلا همین یه حرف درست انگار از مجلس شنیده شد
ناشناس۱۵۹۸۲۹۰۱۳:۳۴:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۲۴
یک دوره ایی آیت ا... هشمی سیبل جریان اصولگرا بود، خداوند رحمتش کند. بعد از ایشان خاتمی جای آیت ا... گرفته است. درود بر خاتمی.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین