استاندار خوزستان: بناست زمان رأی‌گیری تمدید نشود

گروه سیاسی الف،   3990621051

استاندار خوزستان گفت: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از ۱۰ساعت تمام شود و بنا است ساعات پایانی رأی گیری تمدید نشود.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با تسنیم ، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات قرار بود در اواخر فروردین ماه برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد ملی این تاریخ را لغو و به شهریور ماه موکول کرد.

وی گفت:خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شناخت و راه های انتقال و درمان این بیماری در کشور و جهان بیشتر شد و این امر به مدیریت این ویروس کمک کرد و تمهیدات بهتری را برای برگزاری دور دوم انتخابات در دستور کار داشتیم.

استاندار خوزستان افزود: همچنین باتوجه به توصیه‌های بهداشتی تمامی نکات لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

شریعتی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار از صدا و سیما برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی استفاده شد تا از تجمعات پیشگیری شود و کاندیداها بتوانند از رسانه ملی برنامه های خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اثر انگشت در روز انتخابات برداشته و استفاده از ماسک و وسایل خودمراقبتی الزامی شد و تمهیدات لازم نیز برای حفظ سلامت برگزارکنندگان پیش بینی شد.

استاندار خوزستان گفت: برای نخستین بار ریاست دانشگاه علوم پزشکی را عضو ستاد انتخابات کردیم و از تجربه‌های حوزه های بهداشتی برای اداره امور استفاده کردیم

وی با بیان این‌که بنا نداریم ساعت انتخابات را تمدید کنیم، گفت: اصرار ما بر این بود که انتخابات پس از 10 ساعت به پایان برسد و از تمام مردم شریف شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون و باوی درخواست دارم در وقت مقرر در انتخابات مشارکت داشته باشند و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ان‌شاءالله مجمع نمایندگان استان تکمیل شود و بتوانند پیگیر امورات استان و مردم باشند. به هر حال فعلا دستورالعمل کشوری اعلام کرده که پایان ساعت رای‌گیری ساعت 18 امروز است.