همتی: بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای تعادل بازار بکار خواهد بست

گروه اقتصادی الف،   3990619009 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با حضور پرقدرت در بازار پول و ارز، تمام تلاش خود را برای تعادل بازار بکار خواهد بست.

همتی: بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای تعادل بازار بکار خواهد بست

به گزارش مهر، عبدالناصر همتی سه‌شنبه شب در یادداشتی در صفحه شخصی خود با عنوان «چند نکته درخصوص بازار ارز و پول» نوشت: در چند روز اخیر در سایه التهابات ایجاد شده در برخی بازارها، شاهد نوسان ارز در بازار بودیم. امروز (۳ شنبه) فاصله نرخ صرافی‌ها و بازار غیر رسمی موجب آربیتراژ در این بازار و طبعاً فعالیت گسترده سفتهبازان شد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته سیاست بانک مرکزی حضور در حاشیه بازار برای جلوگیری از سفته‌بازی بوده‌است، این امر موجب کاهش نوسانات و ثبات بازار و تعدیل تدریجی نرخ ارز بوده است، این سیاست را از فردا (۴ شنبه) نیز با قدرت ادامه خواهیم داد.

همتی گفت: بازار اصلی ارز، همانا بازار مبادلات ارزی در سامانه نیما است. خوشبختانه بعد از وقفه ابتدای سال به خاطر آثار شیوع کرونا، این روزها شاهد افزایش مبادلات در این بازار هستیم و در چند روز گذشته بطور میانگین، روزانه در حدود ۱۰۰ میلیون دلار مبادله شده است.

وی تاکید کرد: ارز بعنوان یک متغیر کلان اقتصادی، بی تأثیر از سایر بازارها نمی‌باشد و اثرات سرریزی در بین بازارها یک اصل اقتصادی است. بانک مرکزی با حضور پرقدرت در بازار پول و ارز، تمام تلاش خود را برای تعادل بازار بکار خواهد بست.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: همزمان، با اینکه بانک مرکزی در کنار دولت محترم آمادگی کمک به هرگونه برنامه اقتصادی است که در جهت ساماندهی به بازارها و رونق اقتصاد باشد، ولی مراقبت خواهد کرد که هیچکدام از برنامه‌ها، به ترازنامه بانک مرکزی آسیبی وارد نکرده و پایه پولی را تحت تأثیر قرار ندهد تا بانک مرکزی با قدرت بتواند در مسیر تورم هدف گذاری شده حرکت کند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۹۰۴۹۵۰۱:۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اقتصاد ایران وابسته به دلار های نفتی است. وقتی بخاطر تحریم دلار های نفتی نباشد از کجا باید دلار آورد. دلار یک کالا است و قیمت آن تابع عرضه و تقاضا است.امید است در آینده نزدیک با رفع تحریمها مشکلات اقتصادی ایران رفع و مردم از این فشار رهایی یابند.
ناشناس۱۵۹۰۷۷۶۰۹:۴۷:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اولین راهکار حل یک معضل تشخیص آن است. دوست عزیز حرفتان منطقی است و مشکل تحریم ها هستند و اما قدم دوم ارائه راه حل مشکل و اقدام برای آن است. متاسفانه دولت نشسته که امریکا از تحریم کردن خسته بشه و تحریم ها رو برداره. جناب روحانی در این جریان فقط ما هستیم که ضرر می کنیم. نه پول آنها بی ارزش می شود و نه اقتصادشون دچار مشکل می شود همه بدبختی ها مال مردم ماست چرا آنها باید خسته شوند؟
گمنام۱۵۹۰۸۴۸۱۰:۲۰:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
تحریم وجود ندارد . دست خودشان است
ناشناس۱۵۹۱۱۰۰۱۲:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
احسنت، دستهایی در کار است که می خواهند بگویند تحریم چقدر زیاد تأثیر دارد بر کشور و حتی شاید دلار به 100 هزار هم برسانند. تا مذاکره شود. تا برجام شود فتح الفتوح.
ناشناس۱۵۹۱۱۸۹۱۳:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۹
تو ونزئلا دلار از 100 هزار تومن هم بیشتر شده عمو جون ! تا کی توهم
ناشناس۱۵۹۱۱۴۱۱۲:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دقیقا چی دست خودشون فروش نفت ؟ :))
ناشناس۱۵۹۱۴۵۶۱۵:۱۷:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
پول های کشور دست خودشان است که می برند در بازارها وافزایش قیمت میدهند تا درآمد کسب کنند
ناشناس۱۵۹۰۸۵۳۱۰:۲۲:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
عزیزم دولت محرم شما فقط پول های سرگردان را جمع کند در این بازارها و نخواهد در این بازارها کسب منفعت کند دلار بالا نخواهد رفت و این چیزهایی که می فرمایید حاشیه ای است
ناشناس۱۵۹۰۸۶۵۱۰:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
بروید اقتصاد را بدون نفت ببندید مانند خیلی از کشورها چرا بهانه می اوردید نکند مانند دیگر کشور های دیگر نمیتوانید دلالی کنید و تورم پایین می اید نگران هستید؟
ناشناس۱۵۹۱۱۲۲۱۲:۳۵:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
کمتر شعار بده مگر چی تولید میکنیم به جز پراید که ان هم بعضی قطعاتش را چین میدهد و فساده گسترده
ناشناس۱۵۹۱۲۲۷۱۳:۲۷:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
چی تولید کنید ؟همونی که الان تولید می کنید و صادرات شما از واردات هم بیشتر است مگر شما از افغانستان یا کمتر هستید که تورم انها در حد صفر است با این که تولید زیادی هم ندارن و خیلی از کشورهای دیگر ولی کشور شما با این همه امکانات و تولید و پول نمیتوانید ؟نخیر چون نمیخواهید
ناشناس۱۵۹۱۴۲۷۱۵:۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
میخوان ونمیتوانندو آنقدرتقواندارند که بگن نمیتوانیم روزبه روزهم بدترمیشه
ناشناس۱۵۹۱۵۶۷۱۶:۱۶:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
برای همین است مردمش دارند فرار میکنند و آواره هستند و دارند برای شهرداری با ماهی یک و پانصد کارمیکنند
ناشناس۱۵۹۱۲۷۵۱۳:۴۶:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
250 تا کشور مگر همه نفت دارند؟ مگر صنعت ما را هم دارند؟نخیر اول برو علم اقتصاد یاد بگیر بعد بیا از شعار حرف بزن
ناشناس۱۵۹۱۳۷۱۱۴:۳۴:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
یکسری کشور افریقایی چون صنعت ندارند دارن از گرسنگی تلف میشن ! عمو جون کدام صنعت ؟ شعار نده در شرایط تحریم هیچ چیز نمی توانی صادر کنی !
ناشناس۱۵۹۱۵۶۹۱۶:۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اگه تحریم تسلیحات برداشته شود ما یک ابرقدرت هستیم در این زمینه. یا نانو یا هسته‌ای
ناشناس۱۵۹۱۴۳۷۱۵:۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اقتصاد بدون نفت؟! فکر کردی همین که بگیم اقتصاد بدون نفت، همه چیز درست میشود؟ آمریکا هم نفت دارد، نروژ هم نفت دارد، روسیه نفت دارد، ولی اقتصاد آنها مگر نفتی است؟ اگر این کشورها نفت را کنار بگذارند مگر اقتصادشان آسیب نمیبیند؟ نفت هم یکی از امکانات و منابع خداداد این سرزمین و مردم آن است ولی سوء مدیریت و فساد باعث شده این همه بدبختی بر سر مردم آوار شود. اقتصاد بدون نفت یعنی خیانت به اقتصاد. باید از پول نفت و از خود نفت بهترین استفاده را برای حال و فردای کشور برد. همین!
ع.ح۱۵۹۰۹۱۰۱۰:۵۶:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
سوال اینجاست که چرا بعد از 42 سال همچنان اقتصاد ایران وابسته به نفت است؟!!! با داشتن این همه نخبه و استعداد و باهوش ترین افراد دنیا که ایرانی اند! چرا ما نمیتوانیم در زمینه های تکنولوژیکی و علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم؟!! چرا نخبگان ما را فراری می دهند؟!! جهان امروز جهان دانش و استفاده از مغزهاست نه فراری دادن آنها ...
ناشناس۱۵۹۰۹۳۹۱۱:۰۵:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
پس من هم می گویم دولت از عمد ساختار اقتصادی را اصلاح نمی کنند تا بهانه داشته باشند برای باج دادن وگرنه وقتی اصلاح ساختار اقتصادی به وقع پیوست دیگر چه نیازی است برای مذاکره در جهت رفع تحریم ها
ناشناس۱۵۹۱۱۴۷۱۲:۴۹:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
تا شما بیای اقتصاد رو غیر نفتی کنی ایران ونزوئلا شده ! فروش محصولات فلزی و سایر کالا هم تحریم شده ب ! ایران امکان صادرات نفت و غیره را ندارد
ناشناس۱۵۹۱۳۴۴۱۴:۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
یک سری برو تو گمرک های کشور تا ببینی چطور وارد و صادر می کنند
پسته بخور غم نخور!۱۵۹۱۰۲۳۱۱:۴۷:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
هنر خواهرزاده هاشمی رفسنجانی را هم دیدیم
ناشناس۱۵۹۱۰۵۴۱۲:۰۴:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
برادر قیمت واقعی دلار، نه آزاد چقدر هست؟ طبق مرکز آمار ایران 151 درصد تورم داشتیم از 92 تاکنون که تورم حوزه ی دلار که کم کنید قیمت واقعی ( نیما) به دست می آید یعنی حدود 7500 تومان!! عالی جناب روحانی و همتی باز بگن ما از ارز به خاطر کسری بودجه استفاده نمی کنند ابدا.
سلام همتی۱۵۹۰۵۱۸۰۱:۳۷:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
اگه از اول ارز 4200را حذف می کردی و بی خود و بی جهت ریخت وپاش انجام نمی شد تا دلار از 19تومان به 9سقوط کند الان دلار نیمایی به 21تومان و آزاد به بالای 26تومان پرواز نمی کرد. باید قبول کرد تیم اقتصادی بد جوری مملکت را داغون کرده با ریخت و پاش و افزودن رقم ریالی. حداقل از افغانستان یاد بگیرید یه دوره برید بانک مرکزی اونجا که افغانی ثبات دارد
رضا۱۵۹۰۵۷۷۰۳:۳۰:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
در اقتصاد وابسته به نفت تا تحریم برداشته نشود کاری بیش از این نمی توان کرد.
ناشناس۱۵۹۰۷۷۹۰۹:۴۹:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
این حرفها مربوط به اقتصاد غربی است نه اقتصاد مقاومتی و جهادی.
ناشناس۱۵۹۰۹۸۸۱۱:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
برنمیدارن خودمان کار کنیم
ناشناس۱۵۹۱۵۵۸۱۶:۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
کدام تحریم؟ مگه صادر کنندگان چند میلیارد دلار اخیرا طبق اعلام بانک مرکزی وارد نکردند؟
الف ر۱۵۹۰۶۳۸۰۷:۵۷:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مرد شعار
ناشناس۱۵۹۰۶۴۹۰۸:۰۶:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
حضور پرقدرت شما از سال 97 که دلار را می خواستی از ده هزار تومان به 6 برسانی ولی به 25 رسیده را دیده ایم. در ضمن کرونا ارزش پول هیچ کشوری را کم نکرده.
ناشناس۱۵۹۰۶۶۶۰۸:۳۱:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
ای کاش ایشون یک گزارش از حضور پرقدرت های قبلی بانک مرکزی از دلار 3500 تا دلار 25000 را ارائه بفرمایند.
ناشناس۱۵۹۰۷۳۷۰۹:۲۷:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
حباب هست به علت تورم انتظاری و روانی ناشی از تحریم و کرونا و ربطی به رشد نقدینگی هشت برابر تولید ندارد!!!
ناشناس۱۵۹۰۸۳۰۱۰:۱۵:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۹
از نظر ایشان دلار اصلا گران نشده و هر روز هم به مردم میگه نخرید ارزان میشود
حامد۱۵۹۰۶۹۰۰۸:۵۴:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
این تلاش ها که دایما دو ساله تکرار میکنید وی قراره جلو پیصروی قیمت ارز را بگیرد. هر وقت این حرف را زدید یعنی قیمت بیشتر. این دفعه پیش به سوی دلار ۳۵ هزار!!!!!
ناشناس۱۵۹۰۷۳۱۰۹:۲۵:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شخصا باور داشتم شما با سابقه درخشانی که داشتید موفق خواهید بود. اما بعلت وجود مافیای اقتصادی نتیجه مطلوبی حاصل نشد. باز هم دم شما گرم.
ناشناس۱۵۹۰۷۴۱۰۹:۲۹:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
بهترین کار اینه که ایشون هیچ کاری نکنه
ناشناس۱۵۹۰۷۴۷۰۹:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
آقایان میگن راه حل پیمان دو جانبه دو جانبه ارزی ! کجای دنیا این پیمان ها جواب داده اگه جواب داده بودکه وضع ونزئلا این نبود
ناشناس۱۵۹۰۷۶۲۰۹:۴۱:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
گرانی در راه است با نوشته ها همتی باید هوش و ذکاوت حرف ها بانک مرکزی که در آمد دلاریش صفر است بررسی و تحلیل کنی
ناشناس۱۵۹۰۷۸۱۰۹:۴۹:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
شما تلاش نکرده هم عزیز دل مردم هستی
ناشناس۱۵۹۰۷۸۳۰۹:۵۱:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
وقتیکه اون اقتصاددانان نامه به روحانی زدند وبورس تخریب کردند؟؟؟؟ امابرای دلار ومسکن وخودرو غیره که به ترتیب 8برابر ،6برابر،5برابر حداقل نامه درکارنبود وبه همین میزان ارزش سرمایه مردم دربانکها به یک هشتم کاهش دراین اواخر اصل سرمایه مردم فعلا تا50درصد کاهش مواجه شد!!! سراتو80به700تبدیل خانه200به 1 میلیارد اجاره خانه سربه فلک فقط حقوق بگیرها نابودشدند.
ناشناس۱۵۹۰۸۰۹۱۰:۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
این تیتر خود به تنهایی به معنای اعلام استیصال و ناتوانی در اجرای شعاری است که اقای همتی داده است .
احد۱۵۹۰۸۲۵۱۰:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
این جمله جناب همتی که بانک مرکزی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست ! یعنی کنترل از دست بانک خارج شده و معلومه در کمال نا امیدی از فعل بست استفاده شده است !!
ناشناس۱۵۹۰۸۲۷۱۰:۱۵:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۹
همتی جان کار از کار گذشته اون صفهای فروش تو بورس رو دارید میبینید؟ اونها همه دارن سهامهاشون رو میفروشن که بیان سکه و دلار بخرن ها روزی دو میلیارد دلار هم تزریق داشته باشید مردم در جا میخرنش
ناشناس۱۵۹۰۸۳۷۱۰:۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۱۹
بدتر خواهد شد ارزش ریال روز به روز کمتر خواهد شد بعد انتخاب ترامپ دلار 30 هزار را هم رد می کنه
جوادی۱۵۹۰۸۴۳۱۰:۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
پس چرا دلار 4200 نمی کنید تا دفشار اقتصادی از دوش مردم کم بشود
ناشناس۱۵۹۰۸۵۶۱۰:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
باعث خنده ما شدی چون در زمانی که تحریم نبودین دلار بالا می رفت پس نتیجه این است که اول علم اقتصاد را یاد بگیر
ناشناس۱۵۹۰۸۶۸۱۰:۳۲:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
,والله شما از روزی که دلار 14 هزار بود همینا رو داری میگه تا امروز که دلار شده 25500
ناشناس۱۵۹۰۸۸۷۱۰:۴۳:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
آقای همتی قیمت لوازم دربازار بالارفته ودیگه پایین نمییادعلاج واقعه روبایدقبل ازوقوع کرد منتظریم این ۱۰ماه صدارت شماودولت زودتربه پایان برسه، بخداخسته شدیم بسه دیگه!
ناشناس۱۵۹۰۹۰۳۱۰:۵۰:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۱۹
همچین میگه ثبات هر کس نفهمه میگه دلار رو همون 11 هزار تومن مونده. یک نفر واژه ثبات را براش تعریف کنه لطفن.
ناشناس۱۵۹۰۹۰۴۱۰:۵۱:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دستت درد نکنه اما اگه حرف نزنی سنگین تری
ناشناس۱۵۹۰۹۲۷۱۱:۰۲:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
پایه پولی تحت تأثیر قرار نگیرد! وااااااااااااای مرد حساب مگه برای پول ما پایه ای هم مونده، ؟
علی 671۱۵۹۰۹۳۸۱۱:۰۵:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
آقای همتی شوخی می کنید از اول هم نوشتیم شما مرد برنده این کار نیستید .کسی که همگام و همراه دولت باشد نه مستقل هر گز موفق نخواهد شد .شما مهره های .. .. دولت هستید و چرخ دنده شما را دولت می چرخاند .بنا براین موفق نمی شوید تا مستقل نباشید .
ناشناس۱۵۹۰۹۵۵۱۱:۱۲:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مملکت ول شده به امان خدا و چشمها به انتخابات آمریکاست
ناشناس۱۵۹۰۹۵۶۱۱:۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۹
لطفا همان به که شما تلاشی نکنید شما ها کشور را به فلج کامل سوق داده اید حرفهای صد من یک غاز همین است
ناشناس۱۵۹۰۹۷۷۱۱:۲۰:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
افرین به تو. بیشتر تلاش کن. ما هم حمایتت می کنیم
م.ر۱۵۹۱۰۳۹۱۱:۵۴:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
فقط شعاراینم درصفحه شخصی خود
امین۱۵۹۱۰۴۲۱۱:۵۵:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۹
به گمانم اگر تلاش نکنن وضعیت همه چیز بهتر خواهد بود.
علی۱۵۹۱۱۷۵۱۳:۰۴:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۱۹
کاش می‌تونستیم یه جوری این همه زحمت های شما را جبران کنیم. ما مردم را شرمنده خودتون کردین با این همه تلاش و کوشش و همت جناب آقای همتی.
ناشناس۱۵۹۱۲۷۸۱۳:۴۷:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
آقای دکتر در این شرایط تحریمی کشور، از دست جنابعالی و ... کاری ساخته نیست. واقعیت را بپذیرید و با مردم صادق باشید
ناشناس۱۵۹۱۴۶۱۱۵:۱۹:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱۹
دقیقا !!!!!!!! از دست این ها کاری ساخته نیست منتهی کسی باید بیاید که دنبال خارجی ها نباشند و تحریم های داخلی را بردارد
ناشناس۱۵۹۱۳۷۶۱۴:۳۶:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
رئیس بانک مرکزی کلا باید سالی دو بار سخنرانی کنه نه روزی سه بار بیاد بگه ال می کنم بل می کنم. اگر کاری می تونستید بکنید حرف نمی زدید عمل می کردید
ناشناس۱۵۹۱۴۵۸۱۵:۱۷:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۹
در شرایط تحریم امکان صادرات غیر نفتی هم ندارید حتی عراق داره نیاز به برقش از ما قطع میکنه
فش۱۵۹۱۴۹۰۱۵:۳۶:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۹
مرد شعاری خودت را هم بکشی نمی شود چون .. فساد ساختاری ..
مهدي صادقي۱۵۹۱۵۰۵۱۵:۴۵:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۱۹
ميشه بفرماييد اگر پرقدرت وارد بازار نشويد الان دلار چقدر بود هر دلار يك ميليون!!! استاد عزيز ريال رو روز به روز داريد بي ارزشتر ميكنيد با سياستهاي اشتباه يه چيزي ياد گرفتن به اسم كسري بودجه آخه الان دولت داره چه كار عمراني انجام ميده؟ يه بودجه جاريه كه حقوق كارمندها ميباشد كه از مردم گرفته ميشه دولت هزار تا منبع درآمد داره از ماليات و جرايم رانندگي گرفته تا بورس و فروش بنزين و.. تمام ادارت هم كه دارن واسه هر خدمت كوچيكي از مردم پول ميگيرن شايد كسري اختلاس داشته باشيم ولي كسري بودجه نداريم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین