این تصویر را خوب بخاطر بسپارید !

مهدی محمدی،   3990617090 ۱۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

الف / دیدارهای دیپلماتیک آداب و قواعدی دارد . طرز نشستن ، نوع صندلی ، محل دیدار همه وهمه میتواند واجد معانی خاص خود باشد . انتشار این تصویر از دیدار و رفتار تحقیرآمیز مقامات واشنگتن با رئیس‌جمهور و مردم صربستان و همچنین غافل‌گیری رئیس‌جمهور صربستان از انتقال سفارت بلگراد از تل‌آویو به قدس اشغالی واکنش بسیاری در رسانه ها داشت . مهدی محمدی کارشناس سیاسی از زاویه ‌ای دیگر به موضوع پرداخته است .

این تصویر را خوب بخاطر بسپارید !

ذهن ایرانی باید این تصویر را خوب به خاطر بسپارد. در ایران هنوز این سوال هست که چرا مذاکره نمی کنیم؟ من در اینجا از فرصت نمادینی که این تصویر خلق کرده استفاده می کنم تا نشان بدهم واقعا چه استدلال هایی داریم که بر اساس آنها نباید با امریکا مذاکره کرد؟


اول- نشاندن ایران پای میز مذاکره هدف نهایی سیاست فشار حداکثری است. وقتی مذاکره نمی کنید این سیاست از هدف اصلی خود محروم و در نتیجه به تدریج سست می شود. 


دوم- مذاکره مبدل فشار به نتیجه است. وقتی مذاکره نمی کنید سیاست یک مسیره فشار نهایتا به بن بست می رسد. دشمن به مذاکره نیاز دارد تا بتواند فشار را تبدیل به نتیجه کند. فراموش نکنید که وندی شرمن گفت آنکه ایران را به توافق واداشت روحانی بود نه تحریم ها.


سوم-مذاکره نمی کنیم چون طرفی برای مذاکره ‌و دورنمایی برای بک توافق منصفانه وجود ندارد. چه کسی است که باور داشته باشد می توان با ترامپ، نتانیاهو یا بن سلمان توافقی کرد که غیر تبلیغاتی و واقعا به نفع ایران باشد؟ 


چهارم- مذاکره نمی کنیم چون یک آدرس غلط برای حل مشکلات است ‌و با شرطی کردن جامعه امکان مراجعه به ظرفیت های واقعی را از کشور می گیرد و زمان را به سود دشمن مستهلک می کند.


پنجم- با امریکا مذاکره نمی کنیم چون ترامپ به خلق یک نتیجه ولو‌نمایشی برای سیاست فشار حداکثری نیاز دارد. ایران بخشی از کمپین انتخاباتی ترامپ نیست.


ششم- مذاکره نمی کنیم چون تجربه برجام به ما می آموزد وقتی ادعاهای دشمن را به رسمیت می شناسید و از در اعتمادسازی در می آیید این روند پایان ندارد. باید هر چه می گویند گوش کنید و آخرین چیزی هم که به شما خواهند گفت این است که: ‘اصلا نباید وجود داشته باشید!’

دیدگاه کاربران

امید۱۵۸۷۹۸۰۱۴:۰۴:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم آقای محمدی تمام اینها که گفتید آیه قرآن است خطاب به مومنان . خداوند متعال می فرماید : کافران منتظرند شما غفلت کنید تا به شما حمله کنند . بندهایی که گفتید قسمتی از غفلت است و موضوعات دیگری که در جاهای دیگر قرآن در مورد غفلت ذکر شده است .
ناشناس۱۵۸۷۹۹۲۱۴:۱۰:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
این یک دیدار دو جانبه نیست. بلکه مراسم عادی سازی روابط بین دو دشمن یعنی صربستان و کزوو به وساطت رییس جمهور آمریکا، ترامپ است که 4 روز پیش در کاخ سفید انجام شده است. در این مراسم که عکس آن را منتشر کرده اید، علاوه بر رییس جمهور صربستان، رییس جمهور کوزوو هم حضور دارد که در این عکس دیده نمی شود. ضمن آن که عکس های زیادی در فضای مجازی از این مراسم وجود دارد، که دو رییس جمهور صربستان و کزوو در دو طرف ترامپ قرار دارند. معلوم نیست که این عکس از کجا آمده است!
ناشناس۱۵۸۸۲۲۶۱۶:۲۹:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
لطفا قبل از درج مقالات آنها را کنترل کنید.
ناشناس۱۵۸۸۶۲۴۲۱:۵۵:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
لطفا منبع عکس را هم بنویسید. عکس بدون منبع، مانند مقاله بدون رفرانس، مانند شکایت بدون مدرک است.
محمد 123۱۵۸۸۶۳۱۲۲:۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
واقعا چی رو یک ساعت توضیح داد عکس کاملا واضحه
ناشناس۱۵۸۸۷۰۵۲۳:۴۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
آنکه خواب باشد رو میشه بیدار کرد آنکه خودش رو بخواب زده هم میشه به زور دگنک بیدار کرد اما انکه مرده هرگز نمی توانی بیدارش کنه
ناشناس۱۵۸۸۸۱۰۰۲:۵۴:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
چشم بسته غیب گفتی! خوب معلومه مرده را نمیشه بیدار کرد.
ناشناس۱۵۸۸۸۰۸۰۲:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مردم آگاه تر از مقاله نویسها هستند. مردم زوایایی را می بینندکه رسانه ها یا نمی خواهند ببینند یا نمی بینند.
ناشناس۱۵۸۷۹۹۹۱۴:۱۱:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
چرا به این مرحله رسیدیم آیا می توان ذهن یک جوان کنشگر می توان اسیر دشمنی با امریکا و اسرائیل کرد درست است مذاکره نمی کنیم اما دشمنیها را مثل مسئولین و رده های بالای از سطح پایین جامعه بردارید مثل بچه های مسئولین در دانشگاههای انها تحصیل و زندگی کنند
ناشناس۱۵۸۸۰۰۷۱۴:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بله . بزرگترین اشتباه دولت روحانی هم این بود که از روز اول قبول کرد که ادامه مذاکرات هسته ای را انجام دهد و آن را به سرانجام برساند . مشکل آمریکا با ما اصلاً ربطی به مسئله هسته ای ندارد و در جای دیگریست .
ناشناس۱۵۸۸۰۵۹۱۴:۳۹:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ما باید سریعا مذاکره با ترامپ رو آغاز کنیم تا پراید نشده ۲۴۵ میلیون جلوی ضرر رو هر موقع بگیریم ، منفعته
ناشناس۱۵۸۸۱۹۸۱۵:۵۹:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
از یک سوراخ چند بار باید گزیده شویم
ناشناس۱۵۸۸۲۳۶۱۶:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
از سوراخ عدم مذاکره هر سال داریم گزیده می شویم
ناشناس۱۵۸۸۶۳۲۲۲:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
و بعد از مذاکره هر ثانیه گزیده میشویم
ناشناس۱۵۸۸۲۵۸۱۶:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
منظورت از گزیده شدن ، یک هواپیما $ است ؟!
ناشناس۱۵۸۸۲۸۳۱۶:۵۶:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
گاهی لازم است عده معدودی ( نجومی بگیران بی درد ) ، توسط مار بلعیده شوند تا اکثریت مردم به رفاه و آسایش برسند .
ناشناس۱۵۸۸۴۹۰۱۹:۴۴:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
چند مسئول خائن اعدام بشن گرانی و مذاکره فراموش میشه ۱۰۰٪ ____ آبشخور عاملان گرانی و وطنفروشان یکیست هر دو از توبره‌ی خیانت ارتزاق میکنن
ناشناس۱۵۸۸۲۷۵۱۶:۵۲:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
به دولت چپ گراتون بفرمایید پول های سرگردان را از بازار بکشاند بیرون خود به خود قیمت ها ثابت می شود
ناشناس۱۵۸۸۲۹۸۱۷:۰۱:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بشه 30000000میلیارد ت. خلایق هر چه لایق وقتی صف خرید میبندند. تحریم هم نبودیم 7م برای اون لگن زشت زیادی بود! اینها اوراقی هستند دیگه ریه های من و شما رو با آلوده کردن هوا خراب میکنند
ناشناس۱۵۸۸۳۱۱۱۷:۰۸:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
آن وقت 50 سال پیش یا 30 سال پیش چرا ماشین هر روز بالا می رفت؟امریکا هم تحریمتون نکرده بود؟یا در حین برجامتون تورم بالای 10 درصد داشتید و قیمت خیلی چیزها بالا می رفت؟
ناشناس۱۵۸۸۳۲۱۱۷:۱۸:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
من ترجيح مي دهم با ترامپ صحبت كنم تا پرايد 245 ميليوني سوار بشوم
ناشناس۱۵۸۸۷۹۲۰۱:۵۳:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
یعنی اگر با ترامپ صحبت کنیم پراید گرون نمیشه!؟!؟ هنوز عکسهای بعد برجام که 1000تومنی و 1 دلاری رو کنار هم گذاشته بودن از اینترنت حذف نشده!!!
ناشناس۱۵۸۸۴۰۰۱۸:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بابا این ترامپ تا 4 سال و 2 ماه دیگه رئیس جمهوره . فکر کنم اگه مذاکره نکنیم تا اونموقع هر دلار بشه ، 350/000/000 تومان و برای خرید 1 شونه تخم مرغ باید 2 تا فرغون اسکناس ببریم بقالی
ناشناس۱۵۸۸۷۹۳۰۱:۵۷:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
با همین حرفها برجام روکر دن توی پاچه ملت!
ناشناس۱۵۸۸۶۳۴۲۲:۱۰:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۷
من طرفدار هیچ جناحی نیستم .طرفدار ایرانم.وتا ابد مذاکره با این اراذل را بضرر ایران میدانم. کمی غیرت.کارما الان درسته .از اردشیر زاهدی وطن پرستی رو یاد بگیرید.
ناشناس۱۵۸۸۸۱۳۰۲:۵۸:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
شما نماینده من برو مذاکره کن ؟ راستی انگلیسی بلدی؟
ناشناس۱۵۸۸۸۱۱۰۲:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اتفاقا یکی از نقاط قوت دولت روحانی مذاکره با دشمن بود. سبک و شیوه صلح امام حسن مجتبی
ناشناس۱۵۸۸۰۰۸۱۴:۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تصویر سلفی یادگاری نمایندگان مجلس خودمون با موگرینی رو هم خوب به خاطر بسپارید . # اوج _ حقارت
ناشناس۱۵۸۸۱۱۶۱۵:۰۳:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
یه خانم ( موگرینی ) اومد مجلس ، نماینده ها هجوم بردن سمت اش و اتفاقا تعدادی هم زیر دست و پای بقیه مجروح شدن ، صرفا برای گرفتن سلفی یادگاری با این خانم چی داری میگی مهدی محمدی ؟!!!!!
ناشناس۱۵۸۸۷۸۵۰۱:۳۸:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اونام نماینده های شما بوددن! دیگه تکرار نکنید
ناشناس۱۵۸۸۱۴۳۱۵:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اگه ترامپ اومده بود مجلس که همشون ترامپ رو میبردن جاده چالوس باهاش جوج میزدن
ناشناس۱۵۸۸۶۷۳۲۳:۰۵:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
دقیقا مگه یک ماه پیش بعضی از آقایون نگفته بودن باید برای جو بایدن ستاد تبلیغاتی بزنیم یادشون رفته همین آقا معاون اوباما بود
مهران۱۵۸۸۵۸۲۲۱:۲۲:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
دقیقا ولی نکته اش اینه که این نماینده ها از چه طیفی بودن؟ از طیفی که فقط میگن مذاکره و البته مذاکره از نظر اونها یعنی باج دادن
سامان۱۵۸۸۶۲۱۲۱:۵۲:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
آن نماینده ها اصلاح طلب بودند
ناشناس۱۵۸۸۰۳۸۱۴:۳۱:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اخه مشکل این است که مذاکره ای که ما می کنیم برای تاراج نوامیس کشور است در حالی که قدرت داریم ان را حفظ کنیم ولی در بخشی از بدنه مسوولین دنبال....!
ناشناس۱۵۸۸۱۹۳۱۵:۵۵:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
۶ ماه با اوباما مذاکره کردیم ، نوامیسمان به تاراج رفت . یه ذره ادب داشته باش
ناشناس۱۵۸۸۲۸۲۱۶:۵۵:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
کسی باید ادب داشته باشد به حق وحقوق کشور اهمیت بدهد نه این که بدهد برود آن هم برای فروش نفت خودمان
ناشناس۱۵۸۸۲۹۳۱۶:۵۹:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بله. نوامیس اقتصادی و علمی و فنی. نوامیس بعدی هم امنیتی و نظامیه آخرش هم میشه نوامیس خودمون تو خونه.
ناشناس۱۵۸۸۴۲۲۱۸:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تو عرضه داشته باش ناموستو تاراج نبرند کی کجا امریکا دریک کشورنوامیس مردم را تاراج کرد؟ ..
ناشناس۱۵۸۸۸۷۵۰۷:۲۲:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
در ژاپن جزیره ی اکی ناوا
ناشناس۱۵۸۸۰۴۲۱۴:۳۲:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
و چرا انتقادات شما قابل پذیرش نیست ؟ چون آدرس غلط می دهید ، در پرونده هسته ای و سیاست خارجی ، دولت ها کاره ای نیستند و حتی در ظاهر قضیه هم ، شورای امنیت ملی مسئول این مسائل است نه رئیس جموور و وزیر خارجه که فقط بخشی از این شورا هستند
ناشناس۱۵۸۸۲۹۶۱۷:۰۰:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
چون آدرس غلط به تو دادن در ضمن اگر این دولت سرکار نمی امد هیچ وقت برجامی شکل نمی گرفت ویک چیز دیگر شماها یادتون رفته ظاهرا که بعد توافق حلوا حلوا می کردین و این دولت را همه کاره میدانستید !!!
ناشناس۱۵۸۸۳۰۶۱۷:۰۵:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خیلی دوست دارید دوستانتون را مباح بپندارید نه؟ همین آقای رییس جمهورتان درخواست می کند که پرونده از شورای امنیت ملی برود زیر نظر وزرات خارجه یعنی دیگر دستگاه ها را از پرونده کشید بیرون وحالا هم خسارتش را میل کنید با توافقی که از اساس مشکل داشت و همین تیم هم در دوره اصلاحات رفتند مذاکره کردن و باز هم آن دوره رو دست خوردن
مصطفی۱۵۸۸۳۵۸۱۷:۵۷:۰۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اگر رئیس جمهور و وزیر امورخارجه در این امر اختیاری نداشته اند پس چرا به دولتی رای دادید که تنها شعارش مذاکره بود و بس..همانطور که تا الان فقط مذاکره است و بس!!!
ناشناس۱۵۸۸۶۴۷۲۲:۲۸:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تحریمها ومذاکرات از دولت مورد حمایت اصولگرایان آغاز شد و در آخر به گردن روحانی انداختند ،
ناشناس۱۵۸۸۷۷۷۰۱:۲۳:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱۸
این هم از اون نظراتی هست که مرغ پخته رو به پرواز در میاره!!#
ناشناس۱۵۸۸۵۷۹۲۱:۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
پس چرا دکتر روحانی بعد از توافق برجام علنا گفت تمام مسئولیتش با منه! این حرفهای ساده لوحانه برای فرار یه عده از اشتباهاتشونه!
ن.د۱۵۸۸۰۵۴۱۴:۳۸:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مذاکره نکنید تا ببینیم ایران ضرر می کند یا امریکا. آسما و ریسمان کردن و دلیل و برهان آوردن که نباید مذاکره کنیم برای ما ملت لازم نیست. اگر امروز مذاکره کنید روی همان صندلی جای رئیس جمهور صربستان می نشینیم ، اگر فردا مذاکره کنیم روی یک صندلی آهنی و اگر پس فردا مذاکره کنیم صندلیی وجودندارد باید روی زمین بنشینیم. انتخاب با شماست اما بدانید که ملت را به خاک سیاه نشاندید و البته این پایان کار نیست بلکه ابتدای کار است.
ناشناس۱۵۸۸۷۸۱۰۱:۳۲:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
شما اسم گفتگوهایی که به برجام منتهی شد رو مذاکره میذاری یا نه!؟ الان با برجام ما ضرر کردیم یا آمریکا!؟
مرتضی@۱۵۸۸۰۵۶۱۴:۳۸:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خداییش از حق نگذریم این عکس که دیگه واقعا ته تحقیره
ناشناس۱۵۸۸۰۶۱۱۴:۴۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
رییس جمهور صربستان ادب و نزاکت رو رعایت کرده
ناشناس۱۵۸۸۲۹۲۱۶:۵۸:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
حالا رئیس جمهور صربستان ۵ دقیقه هم اینجوری بشینه مقابل رئیس جمهور قدرت اول دنیا . چی میشه ؟! عوضش تمام مردم صربستان یه عمر راحت میشینن ..
عابذ۱۵۸۸۶۶۸۲۲:۵۱:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خوار و ذلیل بودن در خون بعضیهاست.
ناشناس۱۵۸۸۵۸۱۲۱:۲۱:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اونوقت همیشه اینقدر مودبه!؟!؟
ناشناس۱۵۸۸۰۶۹۱۴:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ولی به نظر بنده این مقدار بسنده نمیکنه . رئیس جمهور صربستان باید جارو و خاک انداز برداره و زیر پای ترامپ رو هم جارو کنه . بعدش هم اطاق رو یه تِی بکشه . وقتی کف اتاق خشک شد ، بیاد داخل بشینه روی صندلی اش .
ناشناس۱۵۸۸۰۷۱۱۴:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تاریخ ملاقات کیه چرا کسی ماسک نزده
ناشناس۱۵۸۸۰۷۲۱۴:۴۵:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اقای مهدی محمدی بنده خدا ! اگه مذاکره نکنی ، سال دیگه اینموقع باید بربری رو بخری ۸۵۰۰۰ تومن . ما به مذاکره نیاز مبرم داریم نه اونا
ناشناس۱۵۸۸۲۶۷۱۶:۴۸:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
نه مذاکره میکنیم نه بربری میشه ۸۵۰۰۰ تومان
ناشناس۱۵۸۸۲۹۱۱۶:۵۸:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
آن موقع که کد خداتون این جا بود و آقایی می کرد قیمت بربری چند برابر شد
ناشناس۱۵۸۸۳۰۷۱۷:۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تضمین امضا میدم یک روز ( پشت پرده یا واضح) توافق و مذاکره هم میکنند باز و شما بربری رو از این رقم هم بالاتر میخری. چون مذاکره مشکل مسئولین و.. زاده هاشون رو حل می‌کند مسئول بی عرضه و فاسد رو که تبدیل به فرشته نمیکند.
ناشناس۱۵۸۸۳۳۶۱۷:۳۳:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
شما ها مدعی بودین که چیزهای داخلی را به خارج و امریکا ربط ندهیم؟حالا چی شد؟نخیر مشکل شما سو مدیریت است و امریکا یکبار تحریم کرد و شوک به اقتصاد وارد کردالبته در ظاهر شوک آنها وارد کردن ولی در اصل به خاطر آقایان که ساختار را اصلاح نکرده بودن غوغا کرد و همان یک سال پیش هم اثر تحریم ها تمام شد واین هم که میبینی بالا میرود خود اقایان ..!
ناشناس۱۵۸۸۴۰۲۱۸:۲۶:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
نخیر سال دیگه جلیلی با پراید میاد و ما رو نجات میده از دست ترامپ
ناشناس۱۵۸۸۵۵۵۲۰:۵۴:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
یادمه یه آقایی بعد از اینکه برجام امضا شد گفته بود اگر برجام نبود دلار 12هزار تومن و پراید 50 میلیون بود!! شاید بدون مذاکره سال دیگه بربری بشه 85000 تومن ولی اگر مذاکره کنیم سال دیگه بربری همین 1000 تومن میمونه ولی 3 سال دیگه به جای 85000 تومن میشه 150000تومن! مذاکره فقط مشکلات ما رو برای یک مدت محدود عقب میندازه ولی با شدت چند برابر مشکلات به ما برخواهند گشت! راه حل مشکلات ما در خارج از مرزها نیست!
ناشناس۱۵۸۸۵۹۱۲۱:۲۷:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
الان اگر بخواهیم مذاکره کنیم میشه بفرمایید موضوع مذاکره چیه!؟
ناشناس۱۵۸۸۶۸۰۲۳:۱۳:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
کدوم کشور خاورمیانه مال کی باشه. ایران مال روسیه، عراق و افغانستان مال آمریکا، لبنان مال فرانسه و.. از همین بحث های حوصله سر بر دیگه. اشاره به موشک و هسته ای هم میشه
ناشناس۱۵۸۸۰۸۸۱۴:۴۹:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
غربگراها بی عار تر از این حرفها هستند این جماعت از تحقیر شدن توسط غربی ها لذت میبرند.
ناشناس۱۵۸۸۳۰۰۱۷:۰۲:۰۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
غیرت شماها را هم در واکنش به تویئت سفیر چین درباره سخنگوی وزارت بهداشت دیدیم.نزدیک بود چین را از صفحه روزگار محو کنید.
ناشناس۱۵۸۸۷۸۰۰۱:۲۹:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۸
یعنی شما 42 سال تحریم و تهدید حمایت از صدام بر علیه ایران و حمله به هواپیمای مسافربری و بلوکه کردن پولهای ایران و حمایت علنی از منافقین و ...... این آخری هم ترور علنی سردار سلیمانی رو ول کردی چسبیدی به یه توئیت!؟!؟ بابا با غیرت
ناشناس۱۵۸۸۰۹۸۱۴:۵۳:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
حالا ما اینجوری نمینشینیم جلوی ترامپ و پامون رو هم دراز میکنیم جلوی ترامپ اونوقت پراید میشه ۱۵ میلیون ؟ دلار برمیگرده بشه ۳۲۰۰ ؟ سکه میشه ۱ میلیون و ۲۰۰ ؟ ولمون کن توره حضرت عباس ، مهدی محمدی
ناشناس۱۵۸۸۵۶۱۲۱:۰۰:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اگر اینجوری بشینیم جلوی ترامپ یا حتی کفشش رو واکس بزنیم شما تضمین میکنی این اتفاقهایی که گفتی بیفته! بابا ولمون کن تو را به حضرت عباس! مرد ناشناس!
ناشناس۱۵۸۸۵۶۳۲۱:۰۲:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
دکتر ظریف چند وقت پیش توی مجلس قبل گفت نه من نه رئیس جمهور تضمین نمیدیم با مذاکره اوضاع بهتر بشه!
ناشناس۱۵۸۸۰۹۹۱۴:۵۳:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مذاکره برای رساندن تنش ها به حداقل لازم است حتی ویتنام که درگیر یک جنگ تمام عیار نظامی با آمریکا بود در هین نبرد به مذاکراتش ادامه داد.
ناشناس۱۵۸۸۳۱۴۱۷:۱۲:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مذاکره شما برای کم کردن یک چیزی از کشور است ولی ویتنام مذاکره کرد برای چی؟دادن یک بخشی از خاکش؟یا برای تمام شدن جنگ؟ مقایسه شما مشکل دارد
ناشناس۱۵۸۸۵۸۸۲۱:۲۵:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اگر با مذاکره مشکلات حل میشور پس چرا با مذاکره مشکلات بیشتر شد!؟!؟
گودرزی۱۵۸۸۱۰۰۱۴:۵۳:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
وندی شرمن کمی فراموشکار تشریف دارند، مذاکره با آمریکا در عمان و توسط وزیر امور خارجه دولت بهار ورزی شروع شد، زمانی که روحانی در کار نبود. همین یک یادآوری برای اینکه به استدلال های شما نپردازیم کافی است.
ناشناس۱۵۸۸۷۵۸۰۱:۰۱:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مذاکره چند سال قبلش هم بوده و چیز تازه ای نبود در ضمن آن زمان مذاکره می شدکه بدون تعلیق تحریم ها برداشته شود نه مانند این اقایان که///!
ناشناس۱۵۸۸۱۰۱۱۴:۵۴:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
عکس در خبرگزاری های معتبر دیده نمیشه؟ آیا مطمئن هستید فتوشاپ نیست. لطفا بفرمایید از کجا عکس رو برداشتید.
ناشناس۱۵۸۸۱۰۶۱۴:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۱۷
شما خودتون رو درگیر منیت‌ها و ظواهر کار کردید درحالیکه شرایط واقعی زندگی مردم فاجعه بار شده. تاریخ نحوه برخورد ایران با یک ابرقدرت قلدر را قضاوت خواهد کرد و در حال حاضر قابل قضاوت نیست. ضمنا عکس های دیدار اردوغان و ترامپ رو هم نگاه کنید.
ناشناس۱۵۸۸۱۰۷۱۴:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
رئیس جمهور صربستان باید افتخار هم کنه که بهش وقت و صندلی دادن تا بشینه روبروی رئیس جمهور ابرقدرت دنیا
ناشناس۱۵۸۸۵۸۵۲۱:۲۳:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
نمیدونم چرا من افتخارم نمیاد!!
ناشناس۱۵۸۸۱۱۲۱۵:۰۰:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
رئیس جمهور صربستان نباید بشینه باید پاشه سلفی بگیره
ناشناس۱۵۸۸۱۲۳۱۵:۱۱:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ای کاش ما هم اینجوری میشستیم ولی تورم مون تک رقمی بود و مردممون در رفاه بودن و شب و روز نفرین نمیکردن . اینجوری نشستن مسئولان بد نیست اگر مردم کشورشون بتونن راحت بشینن جلوی اعضای خانواده شون و دغدغه معیشت نداشته باشن
ناشناس۱۵۸۸۷۴۰۰۰:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۱۸
مسئولین ما با مسئولین اونا قدم هم زدن حتی اینقدر صمیمی شدن که تصاویر نوه هاشون رو به هم نشون دادن اما آخرش رسیدیم به اینجا که هستیم! احتمالا راه حل چیز دیگه ای باشه!
ناشناس۱۵۸۸۱۳۷۱۵:۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ما که پامون رو دراز کردیم مقابل امریکا و مثلا تحویل اش هم نگرفتیم . چی شد ؟ الان کجائیم ؟ اقتصادمون کجاست ؟ سیاستمون ؟
ناشناس۱۵۸۸۲۰۷۱۶:۱۱:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
الان همه چیزمون روی هواست
ناشناس۱۵۸۸۲۱۶۱۶:۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
خوشبختانه الان همه چیزمون در فضاست و در مدار زمین قرار گرفته
ناشناس۱۵۸۸۲۹۷۱۷:۰۰:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ما پا دراز کردیم یا آنها؟ اول تاریخ بخوان بعد بحرف
ناشناس۱۵۸۸۳۱۰۱۷:۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اون موقع که آمریکارو حلوا حلوا کردیم چی شد؟ کجا بودیم مثلا؟ اقتصادمون؟! سیاستمون؟! خیلی فرقی نداره انگار.
علی۱۵۸۸۷۱۸۰۰:۰۶:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
یادتون باشه هر چی داریم از همون دورانی هست که با امریکا رابطه داشتیم. دانشگاه ها مال قبل انقلابه صنایع و پالایشگاهها مال قبل انقلاب و ..
ناشناس۱۵۸۸۷۸۹۰۱:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۱۸
عجب!!!!! دانش هسته ای دانش سلولهای بنیادی دانش ساخت ماهواره بر دانش داروسازی پتروشیمی های مختلف پالایشگاه ستاره خلیج فارس که ما رو صادر کننده بنزین کرد سدهای چندگانه کارون, سد کرخه ساخت انواع پهبادهای نظامی و صنعتی ساخت رادارهای پیشرفته و ..... هم برای قبل از انقلابه!؟!؟!؟ و با این تفاوت مهم که قبل از انقلاب با پول نفت برامون میساختن اما الان با دانش خودمون میسازیم
ناشناس۱۵۸۸۴۰۶۱۸:۲۸:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ما تو مذاکراه پامونو دراز می کنیم فحشم به ترامپ می دیم که تحقیر نشیم
ناشناس۱۵۸۸۱۴۸۱۵:۲۹:۰۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
همه اینها که می گویید خوب است اما راهکار شما چیست. اینکه مذاکره نکنیم درست پس چه بکنیم. به قول مسئولین نفت که نمی توانیم بفروشیم. سرمایه گذاری و واردات هم انجام نمی شود اندک صادراتی هم که می کنیم نمی توانیم پولش را به کشور بیاوریم. چه کنیم. تا کی مردم تورم را با گوشت وپوست تحمل کنند در قبال چه چیزی؟ کدام کشور ما را سمبل کشور موفق می داند. چه تاثیری در جامعه بین الملل داریم با ترساندن همسایه ها که قدرت بدست نمی آید. همه می دانند قدرت اول خاورمیانه ما هستیم اما از نظر اقتصادی چی ارزش پولمان هر روز پایین می آید. شما بگویید چکار کنیم که رفاه و آسایش و اعتبار به کشور باز گردد
ناشناس۱۵۸۸۱۵۰۱۵:۲۹:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تورم توی صربستان ۱۲ درصد است . تازه باید بایسته و یه پاشم بالا بگیره
ناشناس۱۵۸۸۱۵۵۱۵:۳۲:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
همه واکنش نشون دادند جز روزنامه جمهوری اسلامی اقای مسیح دانشوری اصلاح طلب که همه دلسوزان کشور را پیر و بازنشسته می خواند (جز خودش)
مهندس جنت شهری۱۵۸۸۳۴۱۱۷:۳۹:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
.مسیح دانشوری یک بیمارستانه نه یک شخص.شما اول اسامی یاد بگیر بعد افاضه سخن بفرما..
ناشناس۱۵۸۸۳۹۱۱۸:۱۹:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مجید جان مسیح مهاجری نه مسیح دانشوری !
پرویز۱۵۸۸۱۷۷۱۵:۴۳:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۱۷
نباید مثل صربستان در موقعیت ضعیف باشیم اما ما هم وقتی میخواهیم مقاومت رابه نتیجه تبدیل کنیم باید مذاکره کنیم در نتیجه نباید مذاکره تابو شود. تیم مذاکره کننده ایرانی در موقعیت صربستان قرار نگرفت و (سعی کرد) تا میتواند نتیجه بگیرد . در هیچ مذاکره ای نتیجه صفر و صد به دست نمی اید.
ناشناس۱۵۸۸۱۷۹۱۵:۴۴:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مذاکره نمی کنیم چون منفعت یکسری به خطر میفته مذاکره نمیکنیم چون انواع سلاطین و مافیای گوشت و مرغ و شکر و .. هستند که نمیگذارن مذاکره کنیم مذاکره نمیکنیم چون مسئولین بی کفایت ما عرضه ندارند ساده ترین مشکلاتو حل کنند و به هزار و یک علت بی کفایتی دیگه مذاکره نمیکنیم .. مرد باش منتشر کن این نظرو
ناشناس۱۵۸۸۱۹۷۱۵:۵۹:۱۱ ۱۳۹۹/۶/۱۷
عکس فتوشاپی است . برای حرف درآوردن دیروز این ملاقات رو دیدم که جفتشون پشت میز نشسته بودن
ناشناس۱۵۸۸۲۰۱۱۶:۰۳:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
تازه رئیس جمهور صربستان باید کفشای دونالد رو هم واکس بزنه و برق بندازه با کمال میل
ناشناس۱۵۸۸۵۲۹۲۰:۳۳:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
شماهم مثل اینکه به نوکری و پابوسی و خود تحقیری بی میل نیستی
ناشناس۱۵۸۸۵۷۲۲۱:۱۳:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اتفاقا ما در کشور دو نوع تفکر داریم: یه تفکر میگه ما آفتابه با کیفیت هم نمیتونیم درست کنیم بخاطر همین برای اینکه جمعه ها بریم شمال جوج بزنیم باید کفش هرکسی که زور داره رو واکس بزنیم! یه تفکر دیگه میگه ما نمونه های مختلفی داریم که تونستیم نیازهای خودمون رو به نحو مطلوب برطرف کنیم مثلا در خودکفایی بنزین و حتی صادرات اون, ساخت تسلیحات پیشرفته نظامی, تولیدات دارویی و پیشرفتهای پزشکی, ارسال ماهواره به مدار و .... , و نباید حتی به بهای جونمون جلوی زورگو کوتاه بیایم. شاید یه مدت دچار سختی بشیم ولی نتیجه اون بسیار شیرینه! البته نتیجه تفکر اول و دوم رو در تولید خودرو و تسلیحات میشه دید!
ناشناس۱۵۸۸۲۳۱۱۶:۳۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
واقعیت این است که مشکلات ما نه با مذاکره کردن حل میشه و نه با مذاکره نکردن. فساد است که درخت انقلاب را فرتوت و از درون خالی کرده است. هر کس هر جا دستش میرسد تکه ای میکند. دلیل امید دشمنان به تسلیم شدن هم همین موضوع است.
ناشناس۱۵۸۸۲۴۰۱۶:۳۶:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
ما خیلی دیر فهمیدیم که برجام خسارت محض است.. یکی باید جلو روحانی و ظریف را میگرفت
داریوش۱۵۸۸۲۴۱۱۶:۳۶:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
سلام. خیلی از مقامات آمریکایی هم در این عکس سرپا ایستاده اند .
ناشناس۱۵۸۸۲۶۱۱۶:۴۶:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
واقع بین باشید در این چندوقته نخست وزیر عراق هم در ملاقات رهبر فاصله اش نجومی بود، عراقی ها هم در دیدار ظریف پرچم ایران را در اتاق قرار نداده بودن، شما عکسی از مسئولان ایرانی در دیدارهای قبل انقلاب سراغ دارید که تحقیر آمیز باشد، چرا نگاه صفرتاصدی دارین کشورها خودشان می دانند و منافع کشورشان، هر مسئولی برخی مواقع برای تامین منافع کشورش مجبور به شکستن خود می شود
ناشناس۱۵۸۸۷۵۴۰۰:۵۶:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱۸
لطفا این جمله را جستجو کنید: دستبوسی شاه از ملکه تصاویر جالبی مشاهده خواهید کرد!
ناشناس۱۵۸۸۲۹۵۱۶:۵۹:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اگر برجام تصویب نشده بود تمامی قطعنامه ها بر علیه ما تصویب می شد و تبدیل به کره شمالی دیگری می شدیم گرچه ظاهرا کعبه آمالتان همین وضع است و بس
ناشناس۱۵۸۸۲۹۹۱۷:۰۱:۴۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
بعد از برجام اوضاع کشور مشکلی نداشت و اقتصاد داشت روز به روز بهتر میشد مشکل زمانی آغاز شد که تندروها در ایران باعث خروج امریکا از برجام شدند..
ناشناس۱۵۸۸۷۴۱۰۰:۳۸:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱۸
احتمالا ما نه فقط تو ایران که تو همه دنیا کلی آدم تندرو داریم چون ترامپ از خیلی از معاهده های بین المللی هم خارج شد!
اکبراکبر۱۵۸۸۳۱۹۱۷:۱۵:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
مذاکره حتما انجام خواهد شد چون در غیر اینصورت چاره ای بجز جنگ و یا تباهی اقتصاد برای ایران باقی نمانده است. سیاست جای حرف های احساسی نیست
ناشناس۱۵۸۸۷۶۳۰۱:۰۵:۴۵ ۱۳۹۹/۶/۱۸
با شبح ترس میخوان با تحقیر ما رو پای میز مذاکره بکشونن. البته مذاکره هم کردیم . اما اونا مذاکره ای شبیه آنچه در عکس رخ داده میخواهند . انشالله داغ این نوع مذاکره را بر دلشون میگذاریم .
ناشناس۱۵۸۸۳۳۱۱۷:۲۹:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
لطفا اين متن اين مقاله رو جايي ذخيره كنيد. مذاكره ميشود خيلي زودتر از چيزي كه فكرشو كني (شايد همين الان هم دارد ميشود) با همين ترامپ هم ميشود. ..
ناشناس۱۵۸۸۳۵۶۱۷:۵۵:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
حتی اگه رئیس جمهور آمریکا قصدش تحقیر باشه شما مطمئن باشید رئیس جمهور صرب خوشحاله که داره مسائل کشور خودشو حل میکنه و راحتی و رفاه مردمش در اولویته
ناشناس۱۵۸۸۳۷۰۱۸:۰۶:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
.. آن را که حساب پاک است از مذاکره چه باک است!
ناشناس۱۵۸۸۷۵۱۰۰:۵۲:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۸
عاقل از سوراخ مذاکره دوبار گزیده نمیشه!!
ناشناس۱۵۸۸۳۸۸۱۸:۱۸:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۱۷
شما به خاطر بسپارید. ما که عملکرد شما را با پوست و استخوان حس میکنیم.
ناشناس۱۵۸۸۴۱۸۱۸:۳۷:۵۳ ۱۳۹۹/۶/۱۷
اینا همونایی بودن که مسلمانهارو کشتن
علی۱۵۸۸۴۷۱۱۹:۲۷:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
استدلالها برای یک کشور ضعیف درست است .این نگاه بدین معنی است که در مذاکره با آمریکا ما باید روی صندلی روبروی امریکا بنشینیم به عبارتی برتری آمریکا را پذیرفته ایم و لذا از مذاکره فرار میکنیم. چرا ما برای اثبات عدم مذاکره باید سراغ کشور های ضعیفی برویم که مخاطبان را قانع کنیم. مثالهای دیگر کشورها را چرا نمیزنید که به دلیل همکاری و مذاکره با آمریکا مشکلات ما را ندارند ؟ از ژاپن و کره جنوبی و مالزی و اروپا و روسیه و .. گرفته تا همین عراق خودمان که تا چند وقت دیگر ما را برای کارگری راه هم نمی‌دهند چرا مثال نمیزنید؟ کاسبی عده ای در مذاکره نکردن است چون مملکت را ضعیف کرده اند . وگرنه ما اگر قوی باشیم چرا مذاکره نکنیم.؟
ناشناس۱۵۸۸۷۴۸۰۰:۴۳:۵۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
کاش یه بار عراق یه سری بزنی!
ناشناس۱۵۸۸۷۴۹۰۰:۵۰:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱۸
اتفاقا قذافی هم مذاکرات خوبی با آمریکا داشت میگن همه تجهیزات هسته ای رو با یه کشتی فرستاد آمریکا! عراق هم زمان صدام مذاکرات موفقی با آمریکا داشت! فقط نمیدونم چرا یهو آمریکا بهشون حمله کرد!؟!؟ اونم از مذاکرات کره شمالی! مذاکرات چین هم که دو ماه دوام نداشت! هرچی مذاکره هم قبلا کرده بودن و به یه توافقی رسیده بودن ترامپ ازشون خارج شد! صحبت قوی و ضعیف بودن نیست! صحبت اینه که تضمین پایبندی آمریکا چیه!؟!؟ البته راه مذاکره بازه همونطور که تا حالا یکبار هم نتیجه نداده شاید بعضیها فکر میکنن اینبار فرق داره!!!!
ناشناس۱۵۸۸۴۸۴۱۹:۳۷:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
نویسنده از آن دسته افرادی است که برای رسیدن به مقصودش آسمان و ریسمان را به می بافد
حسینی۱۵۸۸۴۹۴۱۹:۵۰:۳۸ ۱۳۹۹/۶/۱۷
رییس جمهور صربستان چه حرفی برای مردم کشورش دارد؟
محق۱۵۸۸۵۲۲۲۰:۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱۷
برو قوی شو اگر عزم زندگی داری که در قانون طبیعت ضعیف پایمال است. قدرت فرهنگی، قدرت نظامی، قدرت اقتصادی، قدرت علمی، قدرت رسانه ای، قدرت پشتوانه مردمی، قدرت سیاسی، قدرت پیش گیری از وقوع جنگ، قدرت بسط روابط دیپلماتیک و اقتصادری با کشورهای دنیا، .. اگر صربستان و کوزوو هزینه های جنگشان را صرف قوی شدن و مؤلفه های قدرت کرده بودند، حالا مجبور نبودند برای صلح به این شکل خفت بار نزد ارباب خودخوانده بروند.
ناشناس۱۵۸۸۵۲۷۲۰:۳۲:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۱۷
برای ساده لوحان و امریکا پرستان و غرب هلاکان هرچه بگویید قبول نخواهندکرد چون مسخ زرق برق و دروغ های انها شده اند اعتماد به غرب و کیفیت ان را از مردم لیبی باید پرسید مردمی که چندین سال است دچار جنگ داخلی و دخالت غرب هستند
ناشناس۱۵۸۸۵۷۳۲۱:۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۶/۱۷
منبع عکس کجاست؟ هیچ اثری از این عکس تو گوگل نیست
سید۱۵۸۸۶۱۸۲۱:۵۰:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱۷
الان یعنی همه دنیا و همه کشورهای پیشرفته و غیره که دارن مذاکره میکنند اشتباه و فقط نظر شما درسته ؟
ناشناس۱۵۸۸۷۹۶۰۲:۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۶/۱۸
یادت هست وقتی بچه بودیم یه اشتباهی انجام میدادیم از ما میپرسیدن چرا اینکار رو کردی؟ ما هم میگفتیم خب همه این کار رو کردن! اونوقت پدر و مادرمون چه جوابی میدادن؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین