جهرمی: استفاده از اپلیکیشن شاد رایگان خواهد شد

گروه سیاسی الف،   3990612080 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای ارائه بسته اینترنت ویژه آموزش مجازی مختص دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و اساتید خاطرنشان کرد: در حال طراحی بسته های جدید هستیم که در اختیار معلمان ، دانش آموزان و همچنین اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار دهیم تا بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند و این آموزش را به سمت عدالت آموزشی سوق دهد.

جهرمی: استفاده از اپلیکیشن شاد رایگان خواهد شد

به گزارش ایسنا محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره دستور اخیر رئیس جمهوری مبنی بر اعمال تعرفه رایگان اینترنت مورد استفاده برای دانش آموزان در نرم افزار شبکه شاد گفت: آنچه که آقای رئیس جمهوری دستور دادن این بود که استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان باشد.

وی افزود: ظرف امروز و فردا در این زمینه جلسه ای با سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت و مراتب را به اپراتورها ابلاغ خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: آنچه که مشخص است این است که آموزش مجازی صرفاً از طریق شبکه شاد پیگیری نمی‌شود و دانش آموزان و معلمان از ابزارهای دیگر نیز استفاده می کنند، به همین دلیل در حال طراحی بسته های جدید هستیم که در اختیار معلمان و دانش آموزان و همچنین اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار دهیم تا بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند و این آموزش را به سمت عدالت آموزشی سوق دهد.

جهرمی با بیان اینکه جزئیات این این اقدامات را تا دوشنبه هفته آتی اعلام خواهیم کرد، افزود: بسته های که طراحی کرده ایم مقداری فراتر از شبکه شاد است و در واقع عملاً مردم می توانند روی این موضوع حساب کنند که استفاده از اپلیکیشن شاد رایگان خواهد شد.

وی گفت: امروزه کار اتصال رایگان بیش از ۸۶ هزار مدرسه در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به اتمام رسیده است که این ظرفیت بالایی را برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم می‌کند. اتصال تمام دانشگاه ها به این شبکه نیز در دستور کار قرار دارد و باید حدود یک هزار دانشگاه را به این شبکه متصل کنیم؛ در حال حاضر طراحی های این اقدام در حال انجام است و فکر می‌کنم که تا پایان سال جاری این موضوع طول بکشد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: بسته مخصوص دانشجویان و اساتید برای آن است که آنها بتوانند از ابزارهای آموزش مجازی استفاده کنند و هزینه این نوع آموزش روی دوش آنها قرار نگیرد.

دیدگاه کاربران

000۱۵۸۱۶۳۹۱۳:۲۳:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱۲
سایت الف لطفا پیگیری کنید 1- دانشجویان برای کلاسهای آنلاین باید از نرم افزار adobe connect استفاده کنند 2- این نرم افزار خارجی است و تعرفه خارجی دارد 3- هر یک ساعت استفاده از این نرم افزار برای کلاسهای آنلاین حدود 200 مگ مصرف داده دارد 4- یک ترم اگر 18 واحد باشد و هر کلاس را یک ساعت در نظر بگیریم مصرف ریالی آن برای یک ترم بالغ بر ششصد هزار تومان خواهد شد 5- در کلاسهای آنلاین دانشجو حتی یک لحظه نمیتواند سرش را برگرداند یا توجهش قطع شود لذا بسیار خسته کننده است 6- بسیاری از دانشجویان مشکل گوشی یا نت دارند 7- این کلاسها در این نرم افزار غیر قابل ذخیره یا به حافظه کامپیوتر سپردن است 8- اگر بخواهی دوباره از کلاس استفاده کنی دوباره مصرف داده همان است و دوبرابر میشود 9- گوشی یا مودم معمولی حدودا دو ساعت میتواند شارژ نگه دارد وگرنه با این حجم استفاده گوشی منفجر میشود. 10- برای 18 واحد معمولا سه درس در یک روز میدهند یعنی حدود شش واحد و اگر هر واحد را صرفاً یک ساعت در نظر بگیرید ببینید دچار چه مشکلات عدیده ای فقط برای استفاده از مطالب درسی ارائه شده خواهند شد لطفا بطور ویژه پیگیری کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین