فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری استقلال استعفا داد

گروه ورزشی الف،   3990606095 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری استقلال استعفا داد

سرمربی استقلال از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی با انتشار متنی، به مذاکرات مسئولان استقلال با استراماچونی واکنش نشان داد.

متن استعفای او به شرح زیر است:

این نوشته را باید چند روز قبل منتشر می‌کردم. همان روزی که با قصد قبلی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه‌ای کردند. همان روزی که در آستانه دربی فوق‌العاده حساس، قبل از مهمترین بازی فصل، ذره‌ای برای من و تلاش و فداکاری شاگردانم احترام قائل نشدند. این خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شد که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت.

آنها با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوامفریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم نداشت در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کردند، به صورت غیررسمی به رسانه‌ها دادند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم. 

جالب است که از لحظه انتشار خبر مذاکره ایتالیا تا شروع دربی مصاحبه‌ و تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود اما از امروز صبح سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.
می‌خواهم بدانید آنها دیشب حتی از یک خسته نباشید خشک‌وخالی در رختکن تیم دریغ کردند و مشابه دو پیروزی مقابل سپاهان، نگاه و رفتارشان فریاد می‌زد که چقدر ناراحتند. چون هر موفقیت تازه نقشه‌هایشان را به تأخیر می‌انداخت و آنها را به دروغی دیگر متوسل می‌کرد.
 
من به احترام بازیکنان متعصبم،  هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر بودند و  همکاران شریفم این چند روزه را هم سکوت کردم اما امروز بعد از فشارهای کشنده در یک نیم‌فصل استثنایی، در شرایطی که روز اول بین قلب و غرورم، قلبم را انتخاب کرده بودم  باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم. این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام می‌کنم.

ما تیم را در رده پنجم جدول تحویل گرفتیم و بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم، با یک برد مهم به فینال حذفی هم صعود کردیم و اگر انصاف و معرفتی وجود داشت، با این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی حق ما چنین رفتاری نبود.

استقلال را نه امروز و نه ۲۳ سال پیش که پیراهنش را پوشیدم، به من پیشکش نکرده‌اند. برای لحظه لحظه حضورم در استقلال همیشه سخت کار کرده‌ام و می‌دانم روزی دوباره به رویاهای جمعی خود خواهیم رسید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۷۷۱۸۰۱۹:۳۲:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۶
کلا درب فوتبال .. را باید گل گرفت و هزینه های فوتبال را خرج ورزش عمومی کشور کرد
رحمان نوریان۱۵۷۷۱۸۸۱۹:۵۶:۲۲ ۱۳۹۹/۶/۶
ضمن احترام به آقای مجیدی چند سوال دارم ۱.آیا زمانی که قرار بود استراماچونی را حذف کنند جنابعالی به مسئولان استقلال موافقت نشان نداده بودی که با خیال راحت این کار را بکنند ۲. یادت می آید سالی که بهترین سال بازیگری تو بود و برنامه های حمله و گلزنی استقلال روی پاهای طلایی تو می چرخید و الحق عالی بودی و پنج هفته به آخر استقلال برای قهرمانی فقط به ۵ امتیاز نیاز داشت و حضرت عالی یکباره استقلال را رها کردی و به یکی از کشورهای عربی رفتی و قهرمانی آن سال فدای خودخواهی شما شد . آیا کار شما منصفانه بود . حالا گردی زمین است و پژواک کار های خود ما
ناشناس۱۵۷۷۲۰۵۲۰:۴۸:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۶
کاری کردن که استراماچونی بره چون داشت استقلال رو قهرمان میکرد حالا هم باز دیدن که استقلال با برد دیشبش پرسپولیس رو تحقیر کرد و یک قدم دیگه تا قهرمانی جام حذفی مونده کاری کردن که مجیدی بره
ناشناس۱۵۷۷۲۲۳۲۱:۲۴:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا می خواهی استعفا دهی، نامه رسمی بنویس به باشگاه. امان از جوانی
مجید محسنی۱۵۷۷۲۲۴۲۱:۲۶:۲۴ ۱۳۹۹/۶/۶
واقعا شما فکر کردین اینجا اروپاست یا خودتون رو در حد یک مربی اروپائی میدونین؟! مگه روز اولتون هست که اومدین توی باشگاه که نمیدونین فساد مدیران یعنی چه؟! اگه استقلالی واقعی بودین باید به نفع تیم سکوت میکردین تا برخی مدیران رانتهای خودشون رو بگیرن و شما رو هم بعنوان یکی از مدیران باشگاه کنار مربی اروپائی میگزاشتن یا اینکه مثل شادروان ناصر حجازی جرات داشته باشین و فساد فوتبال رو حداقل برای یکبار به زبون بیارین نه با ایما و اشاره
حیدر۱۵۷۷۲۴۵۲۲:۲۷:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۶
سلام.حق با مجیدی است.
ناشناس۱۵۷۷۲۶۹۲۲:۵۸:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۶
هنوز امثال ویلموس و شفر و ..همه این خارجی های که بیت المال را تاراج کردند برای مسئولین در عبرت نشده؟
ناشناس۱۵۷۷۲۷۱۲۲:۵۹:۱۰ ۱۳۹۹/۶/۶
عجب؟اگه اینطور باشه حق کاملا بامجیدی هست
امیر حسین سلطان/تهران۱۵۷۷۳۲۶۰۰:۲۵:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۷
با همه علاقه و ارادتم به استقلال و احترامی که برای این باشگاه قائلم متاسفانه در این قضایا حق را کاملا به آقای فرهاد مجیدی می دهم و اتفاقا زمان اعلام استعفای ایشان را هم وقت مناسبی می دانم. امید که به نحو شایسته و واقعا در اندازه و قواره های قدمت و شان باشگاه استقلال نهایت دلجویی از این سرمربی جوان و دلسوز تیم فوتبال استقلال به عمل آورند، ان شاء الله.
ناشناس۱۵۷۷۴۰۷۰۸:۱۹:۱۵ ۱۳۹۹/۶/۷
فکر میکنم دیگه کاملا به همه مخصوصا پرسپولیسی ها ثابت شد که چند ساله عمدا دارن استقلال رو اذیت میکنن .و سر چشمه این برنامه ها هم بعضا وزارت ورزش هست با دیکته کردن برنامه هاش به مدیرانی که منصوب میکنه
ناشناس۱۵۷۷۴۱۲۰۸:۴۴:۴۰ ۱۳۹۹/۶/۷
مديريت نگاه به بيرون باعث حذف مربي جوان،موفق وپر تلاش استقلال شد فرهاد مجيدي نشان داد كه استعداد درخشان مربي گري است ولي مديريت.. زده استقلال موجب حذف اين استعداد ونخبه از استقلال گرديد
ناشناس۱۵۷۷۶۰۳۱۲:۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۶/۷
زدي تو دهن مدعيان غير ورزشي آفرين
ناشناس۱۵۷۷۶۵۸۱۳:۱۸:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۷
متاسفانه مدیران ناشایستی داریم
ناشناس۱۵۷۷۶۶۸۱۳:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۶/۷
باید قانونی وضع کرد که هرکه در فضای مجازی استعفا داد، بعد از 48 ساعت اگر آن را رسما به باشگاه تحویل نداد، بتوان همان اعلام مجازی را رسمی دانست تا اقدام حقوقی میسر گردد. در این صورت، زرنگ بازی موقوف ِباَیّ نَحْو.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین