پومپئو: مایوس شدیم!

گروه جهان الف،   3990601085 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید واشنگتن از همراهی نکردن متحدان خود در اعمال تحریم های ضد ایرانی در قالب مکانیسم ماشه (اسنپ بک) مایوس شده است. 

پومپئو: مایوس شدیم!

به گزارش الف پومپئو این سخنان را دیروز خطاب به خبرنگاران در شورای امنیت سازمان ملل و به دنبال آن بیان کرد که گزارش شده است از 15عضو این شورا 13 کشور مخالفت صریح خود را با اعمال مجدد تحریم های سازمان ملل علیه ایران اعلام کرده اند.

پومپئو همچنین از این که متحدان آمریکا به ویژه کشورهای اروپایی، با تلاش های واشنگتن در تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران همراه  نبودند، ابراز یاس کرده و گفته بود آمریکا به کارزار موسوم به فشار حداکثری علیه ایران  ادامه خواهد داد.

در همین حال خبرگزاری رویترز اعلام کرد از زمانی که وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد شمارش معکوس برای اعمال مجدد تحریم های ضد ایرانی در مدت 30 روز آغاز شده است، متحدان دیرینه آمریکا یعنی بریتانیا، فرانسه، آلمان وبلژیک و  نیز روسیه و چین نامه هایی نوشته و مخالفت خود را با این تحریم ها اعلام کرده اند.

در مجموع از 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل، 13 کشور با این امر مخالفت کرده اند. ویتنام، آفریقای جنوبی، اندونزی و تونس نیز از جمله این  کشورها هستند. جمهوری دومینیکن که با تمدید تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران با آمریکا همراه شده بود، تنها کشوری است که تاکنون چنین نامه ای را تهیه نکرده است. 

دیپلمات های حاضر در شورای امنیت می گویند چین و روسیه – اعضای دایم شورای امنیت که حق  وتو دارند- و "بسیاری" دیگر از کشورها با اعمال مجدد تحریم های ضد ایرانی مخالفت خواهند کرد. پومپئو روز جمعه  بار دیگر به مسکو و  پکن در خصوص همراه نشدن با آمریکا هشدار داد.  

تنش بین ایران و آمریکا سال 2018 و به دنبال خروج یکجانبه ترامپ از توافق هسته ای برجام تشدید شد. ترامپ که از برجام به عنوان بدترین توافق ممکن یاد کرده بود، می گوید به دنبال توافقی دیگر با ایران است که حوزه های بیشتری از محدودیت علیه ایران را شامل شود، از جمله برنامه های موشکی و نفوذ منطقه ای تهران. جمهوری اسلامی ایران نیز هر گونه مذاکره در این زمینه ها را قویا مردود دانسته است. در همین حال برخی تحلیلگران معتقدند مخالفت ترامپ با برجام عمدتا از این امر ناشی شده است که وی به دنبال عواید بیشتر برای آمریکا است.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارشی درباره تلاش های آمریکا برای تحریم مجدد ایران با عنوان "تقریبا تمام اعضای شورای امنیت علیه آمریکای ناخوشایند متحد شده اند"منتشر کرد و نوشت شدت انزوای آمریکا در شورای امنیت "بسیار چشمگیر" بوده است. 

به نوشته گاردین، اعضای شورای امنیت سازمان ملل که خود را در اکثر موارد متحدان آمریکا می دانند، با اشاره به شکست آمریکا در تمدید تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل می گویند، همین امر سبب شده است پومپئو "قمار حقوقی" خود را برای فعال کردن تحریم های ضد ایرانی در قالب اسنپ بک، آغاز کند. دیپلمات های سازمان ملل همچنین تاکید می کنند، بخشی از عمق انزوای آمریکا به دلیل "شیوه پُررو مآبانه" پومپئو است که گفته بود اروپایی ها با ایران همراه شده اند.

یک دیپلمات می گوید << آمریکایی ها در میزان مضحکه بازی، در سطحی بسیار بالا  قرار دارند. نکته مهم این است که اکثر کشورهای شورای امنیت سازمان ملل عمدتا مانند آمریکا معتقدند ایران کشوری نیست که باید سلاح هسته ای داشته و یا تسلیحات بیشتری در اختیار داشته باشد. اما آمریکایی ها آنقدر رفتاری ستیزه جویانه دارند که خود را ضایع و از مردم منزوی کرده اند، نه تنها در زمینه سیاست، که به عنوان یک کشور ناخوشایند.>>

شبکه ام اس ان بی سی آمریکا در وب سایت خود گزارشی منتشر کرد با عنوان << پومپئو و ترامپ، در خصوص ایران خود را شکست خورده و منزوی می بینند.>>

<< پنج سال پیش که توافق هسته ای بین الملل با ایران حاصل شد، اکثر کشورهای غربی نگران بودند که تهران به تعهدات خود در قبال برجام پایبند نخواهد بود. به همین دلیل بود که این توافق شامل بندی از اسنپ بک شد تا اگر ایران به تعهداتش عمل نکند، تحریم های اقتصادی بلافاصله مجددا اعمال شود. ولی عملا فعال کردن این بی معنا است زیرا تمام کشورهای امضا کننده برجام به این توافق پایبند بودند. تا این که دونالد ترامپ آمد و به این نتیجه رسید که ارزشی برای این قائل نیست که  چنین سیاستی موثر بوده است و اعلام  کرد که آمریکا به  تعهدات خود پایان خواهد  داد.>>

به نوشته ام اس ان  بی سی، درست زمانی که ترامپ به خود می بالید از این که << وی چقدر احترام برای کشورش را افزایش داده، متحدان آمریکا مواضع واشنگتن را محکوم می کنند... ترامپ و پومپئو در حال گاف دادن در یک سیاست خارجی مهم هستند که امنیت آمریکا و متحدانش را به میزانی چشمگیر کاهش داده است.>>

<< بن بست دیپلماتیک در خصوص اعمال مجدد تحریم های بین المللی علیه ایران، شاید آشکارترین نمونه از این است که نشان می دهد آمریکا – به  جای ایران که دولت ترامپ دنبال می کرد- چقدر خود را در عرصه نظم جهانی منزوی کرده است.>> 

<< کار ساده ای نیست که بتوان همزمان آمریکا را منزوی کرد، منافع ملی مان را به خطر اندازیم، و دوست و دشمن را علیه خود گرد هم آوریم ولی ترامپ و پومپئو توانسته اند این کار را انجام دهند. و این بحران شاید بدتر هم بشود.>>

در همین حال روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت شرکای اروپایی آمریکا در توافق هسته ای ایران، تصریح کرده اند که قصد ندارند تحریم های اسنپ بک را که دولت ترامپ علیه ایران دنبال می کند، << نه به رسمیت بشناسند و نه اعمال کنند.>>

یک مقام اروپایی گفت << مقامات اروپایی تفسیر حقوقی آمریکا را در باره تحریم های اسنپ بک قویا رد می کنند و حتی آن را شکاف جدی بین اروپا-آمریکا می دانند. این مساله شاید فقط  مشکلِ این دولت نباشد، بلکه یک واقعیت است. این قضییه برای اقدامات آینده شورای امنیت سازمان ملل به منظور برقراری صلح در جهان، تبعاتی خواهد داشت.>>

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۷۰۸۳۵۱۳:۳۷:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۱
حالا بگید برجام شکست خورده !
ناشناس۱۵۷۰۹۵۰۱۵:۰۱:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱
وعده برجام،گشایش اقتصادی بود... کانال مالی اروپا چه شد؟ برجام میشد، بهتر منعقد شود و دو طرف متناسب و گام به گام تعهدات خود را انجام دهند... مشکل برجام این عدم تناسب بود..
مهرداد۱۵۷۱۰۴۵۱۶:۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۶/۱
بر جام به بهترین شکل خودش بسته شده بود. این حرف رو کسانی میگن که مذاکره نکردن و بیرون گود ایستادن. اینجوری نبوده که کسی به عقلش نرسیده که اگه یکی دو بند به برجام اضافه بشه بیشتر به نفع ایران میشه. موضوع این بوده که هر پیشنهادی باید مورد توافق همه طرفین قرار بگیره.
ناشناس۱۵۷۱۵۸۰۰۰:۰۱:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲
روحانی و ظریف باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
مهراد۱۵۷۱۲۴۳۱۹:۳۴:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱
همین هم محصول برجام نیست تسویه حساب برخی کشورها با ترامپ است
علی۱۵۷۱۳۶۹۲۱:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۶/۱
درسته چون اروپا نمیخواد ترامپ مجددا انتخاب بشه باهاش مخالفت میکنه نه بخاطر برجام و ما
ناشناس۱۵۷۰۹۵۴۱۵:۰۳:۱۳ ۱۳۹۹/۶/۱
هیاهو برای هیچ.....
مهران۱۵۷۱۰۱۳۱۵:۴۸:۱۹ ۱۳۹۹/۶/۱
اصل قضیه وجود این بند ماشه در برجام خودش نشون دهنده افتضاح برجام هست پس امروز باید خدا رو شکر کنیم آمریکا رسما از برجام بیرون رفت اگر از برجام خارج نشده بود امروز آمریکا مثل آب خوردن به عنوان عضوی از برجام بدون مشکل کل تحریم ها رو یه جا بر میگردوند
ناشناس۱۵۷۱۶۷۳۰۱:۳۲:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۲
دوست عزیز اگر امریکا از برجام خارج نمیشد و تحریم های ثانویه برداشته میشد و شرکت های اروپائی میتوانستند در ایران کار کنند کار به اینجا نمیرسید .
ناشناس۱۵۷۱۱۷۶۱۸:۲۹:۲۸ ۱۳۹۹/۶/۱
به پمپئو بگین چند تا قدم با ظریف پیاده روی کنی همه چی حل میشه.
ناشناس۱۵۷۰۸۵۲۱۳:۴۷:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱
هرایرانی یک دلار اختصاص دهد برای جایزه ترور تیم کسانی که سردار سلیمانی را شهید کردند
ناشناس۱۵۷۱۱۲۹۱۸:۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱
واقعا . هر ایرونی که شرف داره میخواد که انتقام خون پاک سردار گرفته بشه
ناشناس۱۵۷۱۲۳۷۱۹:۳۰:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۱
اونهایی که منفی دادند عرق وطنی ندارند و منافقند
ناشناس۱۵۷۱۳۴۲۲۱:۰۹:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱
بسیاری از این منفی ها عو امل عربستان هستند و از آلبانی
ناشناس۱۵۷۱۳۶۸۲۱:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۱
من ۱۰۰دلار میدم
ناشناس۱۵۷۰۸۹۴۱۴:۲۷:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱
مگه تحریمی هم مونده که انجام نداده باشن
ناشناس۱۵۷۰۹۳۰۱۴:۴۹:۳۷ ۱۳۹۹/۶/۱
فقط جنگ نظامی مانده!
ناشناس۱۵۷۱۱۳۷۱۸:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱
اگر امریکا جرات داشت به ایران حمله کنه بیست سال به افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لبنان و ... حمله نمیکرد تا مثلا ایران رو تضعیف کنه . اونی که به ایران حمله میکنه ، مسئولینی هستن که با فساد و بی کفایتی خودشون به ایران ضربه میزنن .
ناشناس۱۵۷۱۰۲۳۱۵:۵۴:۱۷ ۱۳۹۹/۶/۱
بله حق با شماست تمام تحریم های امریکا اجرا شده و چیزی دیگه نمونده ولی اگه تحریمهای اروپا و شورای امنیت عملی بشه مطمئنا اوضاع بدتر از این خواهدشد
ناشناس۱۵۷۱۱۳۳۱۸:۰۲:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱
هفت ساله با همین قصه دارین به عالم و آدم باج میدین . نتیجه ؟ به جای اینکه مملکت رو با دست خودتون بسازین ، فقط چشمتون به دست دشمنان خودتونه !
ناشناس۱۵۷۱۱۳۴۱۸:۰۲:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۱
آره همان 6 قطعنامه شورای امنیّت که به اجماع( همراهی روسیه و چین و ..) ذیل بند 7 شورای امنیت تصویب شده بود و اون فرد آنها را کاغذ پاره معرفی کرد. ( حکایت سنگ و چاه و ..)
ناشناس۱۵۷۱۵۸۴۰۰:۰۴:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۲
قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیستن و هیچ نقشی در تحریم ها ندارند زیرا خود روسیه که حق وتو دارد و هیچ قطعنامه ای بر علیه اش تصویب نمی شود تحت تحریم است.
ناشناس۱۵۷۱۳۰۸۲۰:۴۹:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱
بحث تحریمهای اقتصادی نیست. بحث تحریم سلاحه. بخشهای خصوصی چین و روسیه ممکنه از ترس تحریم آمریکا با ایران تجارت نکنند اما در مورد سلاح ممکنه وضع کمی متفاوت باشه. الان بیشتر به خاطر تحریمهای شورای امنیت با ما تجارت نمیکنند.
ناشناس۱۵۷۰۹۰۴۱۴:۳۲:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۱
ظلم نتیجه ندارد
ناشناس۱۵۷۰۹۱۰۱۴:۳۷:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱
قدرت سیاسی و نظامی آمریکا از مجموع کشورهای شورای امنیت بیشتر است.
ناشناس۱۵۷۱۱۴۵۱۸:۰۶:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۱
قدرت سیاسی شاید ولی قدرت نظامی امریکا در برابر روسیه و حتی چین ، تحلیل رفته . مثل سابق که در برابر شوروی ، ضعیف بود .
ناشناس۱۵۷۰۹۲۱۱۴:۴۵:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱
وزیر خارجه امریکا باید در لیست سیاه ما برای انتقام خون شهید سلیمانی باشد
ناشناس۱۵۷۱۱۳۹۱۸:۰۵:۳۰ ۱۳۹۹/۶/۱
ترامپ ، دختر و دامادش ، پمپئو ، نتانیاهو ، بولتون ، هوک ، بن سلمان ، بن زائد . این رجاله ها باید تقاص خون شهید سلیمانی رو بدن .
ناشناس۱۵۷۰۹۵۲۱۵:۰۲:۱۶ ۱۳۹۹/۶/۱
زنده باد ظریف
ناشناس۱۵۷۱۱۴۰۱۸:۰۵:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۱
خوبی ؟؟؟
ایرانی۱۵۷۰۹۸۳۱۵:۳۲:۱۴ ۱۳۹۹/۶/۱
اینا بازیه.دلار و خونه و....... وهفت برابر شده.برجام نتیجش ایناس نه انزوای آمریکا و الخ و الخ
ناشناس۱۵۷۱۲۰۵۱۸:۴۸:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۱
اینها نتیجه خروج آمریکا از برجام بود دانشمند
ناشناس۱۵۷۱۵۸۷۰۰:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲
اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
پرویز۱۵۷۱۲۸۵۲۰:۱۸:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۱
فقط یک لحظه فکر کنید برجام نبود و ایران ذیل تصمیمات فصل هفتم طی این چند سال در چه حالی بود. کمی انصاف خوب چیزی هست هر چند کسی که خود را به خواب زده بیدار نمیشود.
ناشناس۱۵۷۱۵۸۶۰۰:۰۶:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۲
قطعنامه 2231 که که قطعنامه های قبلی در آن تجمیع و تعلیق شده تحت فصل 7 منشور سازمان ملل است.
ناشناس۱۵۷۰۹۹۸۱۵:۴۰:۵۶ ۱۳۹۹/۶/۱
ازايران عصباني باش و از اين عصبانيت بمير جنايتکار ظالم
ناشناس۱۵۷۱۰۶۸۱۶:۴۶:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۱
"دکتر ظریف عزیز" رای من برای ریاست جمهوری " و لاغیر"
ناشناس۱۵۷۱۰۸۵۱۷:۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۱
با توجه به تفسیر متناقض یک عضو دائم شورای امنیت از 4 عضو دیگر و همینطور تفسیر یک عضو و شاید یک عضو دیگری (دومنیکن) با 13 عضو دیگر (شاید هم 1 عضو دیگر - چون هنوز حتی دومنیکن هم تفسیری نداده که ببینیم چه می شود) ضروری است در مورد ضرورت تغییر مقر سازمان ملل و شورای امنیت (حداقل بصورت موقت) به یکی از کشورهای 4 عضو دائم دیگر بصورت دوره ای منتقل و ترامپ بماند با حوضش که آنهم شاید دومنیکن باشد و شاید هم خالی باشد!!!
علی 671۱۵۷۱۰۸۶۱۷:۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱
در این که برجام مرده و برای ما نفعی نداشته که همه قبول دارند .واین هم قبول داریم که ما از برجام خارج نشدیم با تمام ضرر هایش چون درست است و برقرار که روحانی در این هفت سال به هیچ کدام از قول هایش عمل نکرد و کشور را عملاً فلج و همه را بیکار و نا کار آمد کردوداغ سیب و گلابی بر دل بچه ماند . ولی برای خارجی ها به یک قولش عمل کرد و قرص و محکم ایستاد و آن قولی بود که به خانم اشمیت.رئیس اتحادیه اروپا داده بودکه هر گز از برجام خارج نخواهد شد و نشد و گرنه برجام یعنی خسارت محض و اگر خارج شده بود تحریمی نمانده است که اجرا نشده باشد .دیگر بقیه کشک است .این است ثمره ی برجام روحانی .تاریخ خواهد نوشت .
ناشناس۱۵۷۱۱۳۰۱۸:۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۶/۱
شمارش معکوس عملیات ضد ماشه ایران نیز آغاز شده است و به محض اقدام عملی طرف مقابل بطور خودکار عملیاتی خواهد شد و مکانیسم ماشه را خنثی خواهد کرد
رضا۱۵۷۱۴۱۳۲۱:۵۱:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱
الان بلوف زدی؟؟
حسین۱۵۷۱۱۵۸۱۸:۱۴:۴۲ ۱۳۹۹/۶/۱
یک بام و دو هوا نمی شود! یکبار از انزوای آمریکا در شورای امنیت ذوق می کنید.یکبار توئیت میزنید که دستاورد تراشی نکنید. ای کاش کمی تعصب را کنار بگذاریم و برای منافع ایران عزیز متحد باشیم. اگر چه برجام نقاط ضعف داشت، اما اگر همان موقع هم جامعه دو قطبی نشده بود و متحد بود می توانستیم نقاط ضعفش را با هم بر طرف کنیم. یک روز اگر برجام را نقد می کردی آماج توهین و افترا می شدی. امروز اگر طرفداری کنی همه تهمت می زنند. این جامعه دو قطبی متعصب روی خوشی نمیبیند.
ناشناس۱۵۷۱۱۶۱۱۸:۱۶:۴۶ ۱۳۹۹/۶/۱
هیچ چیز تغییر نخواهد کرد . امریکا هر کاری بخواهد میکند و ایران .. در این همه سال ما به آمریکا بیشتر ضربه زدیم یا آنها به ما.هنوز خرمشهر و آبادان بازسازی نشده است . اختلاس و فساد بیداد میکند . منابع طبیعی و جنگل ها رو به نابودیست و فقر گریبان .. ما را گرفته و ما به چه چیزهایی افتخار میکنیم . درد دلم را نوشتم هر چند میدانم منتشر نمیشود .
ناشناس۱۵۷۱۱۷۹۱۸:۳۱:۲۳ ۱۳۹۹/۶/۱
اینهاجنگ زرگری است,بین اروپاوامریکا!باورنکنید,به وقتش باهم متحدمیشوند!!!
ناشناس۱۵۷۱۲۴۲۱۹:۳۴:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۱
مریکا پرستان هم مایوس شده اند در قضیه کرونا در قضیه نفتکش های ایرانی و حالا قضیه مکانیسم ماشه حالا هم خواستار جنگ امریکا با ایران هستند که البته با این حال نزار و بی کفایتی دولت امریکا ان هم عملی نیست به همه انها تسلیت می گویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس۱۵۷۱۳۰۶۲۰:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۱
آمریکا با استدلالهای مسخره اش عملا شورای امنیت رو به سخره گرفته. البته تضعیف شورای امنیت فعلا به نفع ماست چون همین شورا کلی قطعنامه علیه ما تصویب کرده و نباید سعی کنیم خیلی به شورای امنیت بها بدیم. درضمن باید همیشه هشیار بود و دشمن رو دست کم نگرفت. ممکنه آمریکا دنبال ماجراجوییهایی باشه.
ناشناس۱۵۷۱۳۱۱۲۰:۵۲:۴۷ ۱۳۹۹/۶/۱
دلار شده 23 هزار تومن ،ما مایوس شدیم ،شما برای چی مایوسی ؟؟
ناشناس۱۵۷۱۷۰۰۰۲:۴۴:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲
چون این بنده خدا از امثال شما ها واسه سمپاشی مایوس شده
ناشناس۱۵۷۱۳۷۴۲۱:۲۹:۳۳ ۱۳۹۹/۶/۱
اروپاییها تا انتخابات منتظر خواهند ماند و سپس سیاستشان منطبق با آمریکا خواهد شد هرچه که باشد
حسینی۱۵۷۱۵۱۱۲۳:۰۵:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۱
منهم موافقم درسته که کشورهای آلمان فرانسه وانگلیس فعلا باترامپ همراهی نکردند.ولی میترسم ترامپ مارراتوسط یکی ازاین کشورهابگیرد.دست اندکاران محترم امورخارجه این باربایدصددرصدهوشیارباشندوبی گداربه آب نزنند
ناشناس۱۵۷۱۷۵۷۰۷:۳۹:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۲
کارشناسان معروف ک میگن امریکا با وتو و دبل وتو کارشو انجام میده، حقیقت را باید پذیرفت هرچند تلخ باشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین