قالیباف: هرگاه در برابر تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم پیروزی‌های بزرگی رقم خورده است

گروه سیاسی الف،   3990529032

رئیس مجلس با بیان اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است گفت: هرگاه در برابر تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده های الهی هم افزا شده است و پیروزی های بزرگ تاریخی رقم خورده است. معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌‌‌ ‌بینی، عمل‌گرایی و تکیه به مردم ممکن است، نه با امید بستن به دشمنان ملت ایران.

قالیباف: هرگاه در برابر تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم پیروزی‌های بزرگی رقم خورده است

به گزارش خانه‌ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ مرداد) در نطق پیش از دستور، گفت: در آستانه ورود به ماه محرم دل‌های عاشقان حضرت سید الشهدا علیه اسلام بی‌تاب عزاداری بر داغ خاندان ولایت است. معجزه تاریخی عاشورا نه تنها جداکننده ابدی جریان حق و باطل از یکدیگر است بلکه به تمامی مظلومان، محرومان و مستضعفان جهان نوید دهنده این پیام والاست که «پیروزی از آن آنهاست». منطق باور به سنت‌های الهی برترین راه شکست دادن مستکبران جهان و قوی شدن محرومان است.

هیچ گاه آتش داغ دل‌های عاشقان سیدالشهدا(ع) خاموش نشده است

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از آن روز که سر مبارک حسین بن علی(ع) نماد حقیقت در تاریخ زندگی بشر بر سر نیزه رفته است و از آن روز که کودکان تشنه لب همراه با بانوی مقاومت حضرت زینب کبری(س) در بیایان به دنبال عموها و برادران خود می‌گشتند و به جای آب تازیانه می‌خوردند، دل‌های عاشقان سیدالشهدا(ع) در تب و تاب ابدی است و هیچ گاه آتش این داغ در دل‌های مومنان خاموش نشده است.

مومنان با رعایت همه پروتکل‌ها حماسه‌ عزای حضرت اباعبدالله را برپا خواهند کرد

قالیباف تصریح کرد: ما با پیروی از منطق عاشورا انقلاب کردیم و با تأسی به سیدالشهدا(ع) در برابر بزرگترین دشمن بشریت ایستاده‌ایم و از آب و خاک خود دفاع کرده‌ایم. پیروی از این خط همیشه ادامه خواهد داشت چون ما ملت امام حسین هستیم. مومنان تا امروز نشان دادند که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشتاز هستند و مطمئنا در اقامه عزای حضرت اباعبدالله(ع) نیز با رعایت همه پروتکل‌ها، حماسه‌ای دیگر را در زنده نگاه داشتن منطق مقاومت و عزاداری بر مصیبت های خاندان کرامت برپا خواهند کرد.

۲۸ مرداد، نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل؛آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شصت و یک سال پیش از این، چند مامور آمریکایی چنان ساده در این کشور علیه اراده و خواست ملت کودتا کردند و اموال مردم را به تاراج بردند که خود طراحان آن کودتا نیز باور نمی‌کردند با این ظرفیت‌های ایران بی دردسر و کم هزینه بتوان کودتا به راه انداخت.

وی ادامه داد: همین ملت و چه بسا همان افراد چندین سال پس از آن اتفاق نه تنها در مقابل نقشه‌های ساده و یک خطی بلکه در مقابل پیچیده‌ترین تلاش‌های آمریکایی تروریست و هم پیمانان آن در سطح منطقه و جهان می ایستند و به بزرگترین منادی حق و دشمن استکبار در جهان مبدل می‌شوند. چگونه همان ملت آنقدر قوی می‌شود که منطقه را از طرح‌های پر هزینه و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتجعین منطقه نجات می‌دهد.

قالیباف اظهار کرد: ۲۸ مرداد برای ملت ایران یک نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل های چند لایه است که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و تنها راه حفظ منافع ملی در برابر این دشمن قسم خورده قوی شدن است. هرگاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند مردم متضرر شدند و منابع ما به تاراج رفته است و امنیت کشور به خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: هرگاه در برابر این تروریست‌های کت شلواری ایستاده ایم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده های الهی هم افزا شده  است و پیروزی های بزرگ تاریخی رقم خورده است. معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌‌‌ ‌بینی، عمل‌گرایی و عقلانیت و تکیه به مردم ممکن است. نه با نشستن بی حاصل و امید بستن به دشمنان ملت ایران و نه با شعار دادن بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی گره‌ای از مشکلات مردم حل می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد را بشناسیم و با رویکرد اقتصاد مردمی به ظرفیت‌های ملت ایران تکیه کنیم و به سنت‌های الهی باور داشته باشیم، مطمئن هستیم که مشکلات اقتصادی حل شده و انقلابی در وضعیت معیشتی مردم ممکن است. دقیقا همانطور که روزی امنیت جان، مال، زمین ما با کمترین اراده مستکبران به خطر می‌افتاد ولی امروز با پیروی از منطقِ قوی شدن و تکیه به ظرفیت‌های مردم خواب آن زمان را هم نمی‌توانند ببینند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین