فهرست نهایی پرسپولیس در بازار نقل و انتفالات

گروه ورزشی الف،   3990527083

در شرایطی که چیزی به پایان فصل باقی نمانده، یحیی گل محمدی عملیات خود برای یارگیری را استارت زده است.

فهرست نهایی پرسپولیس در بازار نقل و انتفالات

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس موفق شده به عنوان قهرمانی زودهنگام لیگ دست یابد و اکنون تمام تمرکز خود را روی دو تورنمنت جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. با این حال یحیی گل محمدی عملیات خود برای یارگیری و اجرای نقشه‌های خود برای فصل آینده را استارت زده است.

گلایه بازیکنان پرسپولیس؛ ما را دور نینداز!

پرسپولیس طی پنج فصل اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. در موفقیت‌های این تیم ردپای نیمی از بازیکنان کنونی تیم نیز دیده می‌شود. با این حال یحیی با اقدام زودهنگام برای نقل و انتقالات از یک سو و از سوی دیگر مذاکره با بازیکنانی که پرسپولیس در آن نقطه بازیکن در اختیار دارد، زمینه گلایه زیرپوستی شاگردانش را ترتیب داده است. برخی بازیکنان پرسپولیس معتقدند که برخلاف برانکو اکنون پلان جذب بازیکن کاملا سلیقه‌ای و نه از روی نیاز و برطرف کردن ضعف تیم صورت می‌گیرد. گمانه زنی در خصوص برخی پست‌ها باعث گلایه شدید آنها شده است. تا جایی که به جمله معروف "ما را دور نینداز!" کشیده شده است.

سه بازیکن قطعی شده؛ سه نفر دیگر در راه

در حال حاضر حضور سه بازیکن در پرسپولیس تقریبا قطعی شده است و باشگاه و خصوصا کادرفنی صحبت‌های نهایی در این زمینه را با گزینه‌های مدنظر صورت داده اند و در انتظار پایان فصل و عقد قرارداد و توافق مالی هستند. با این حال گفته می‌شود در مرحله بعدی سه بازیکن دیگر نیز با این تیم وارد مذاکره‌ شده‌اند. از حامد لک، سعید آقایی و دانیال اسماعیلی فر به عنوان گزینه‌های قطعی حضور در این تیم نام برده شده است و سه گزینه بعدی نیز میلاد سرلک، محمد میری و مهدی پور هستند.

در این زمینه گفته می‌شود یحیی گل محمدی به دنبال یک مدافع میانی دیگر نیز خواهد بود تا شرایط را در این پست نیز به نفع خود کند. جذب مهاجم برخلاف چیزی که درباره آل کثیر گفته می‌شود، از برنامه سرمربی پرسپولیس خارج شده و او در حال حاضر به دنبال گزینه‌های دیگری در این پست خواهد بود.

فقط جدایی علیپور قطعی شده، بشار احتمال زیاد

در شرایط کنونی که چیزی به پایان فصل باقی نمانده، جدایی علی علیپور، مهاجم گلزن این تیم قطعی به نظر می‌رسد. علیپور در این زمینه می‌گوید: "هنوز بازی‌های جام حذفی و لیگ باقی مانده است. تا زمان پایان مسابقات هیچ تصمیمی ندارم. تمرکزم کامل روی پرسپولیس است. پیشنهاد چین را قطعا نپذیرفتم. اگر قرار به جدایی از پرسپولیس باشد به مدیربرنامه‌هایم گفته‌ام تنها در صورت حضور در اروپا آن را خواهم پذیرفت. در ایران هم اگر لایق بدانند جز پرسپولیس به چیز دیگری فکر نمی‌کنم." با این حال بعید به نظر می‌رسد علیپور در فصل آینده نیز به کار خود با پیراهن شماره 70 پرسپولیس ادامه دهد و باید او را جدا شده قطعی تیم دانست و در انتظار مشخص شدن مقصد او ماند.

بشار رسن نیز با پیشنهادات مناسبی مواجه شده است. او که در بازی قبلی به دلیل مصدومیت غایب بود برای دریافت مطالباتش طی تمام سه سال اخیر مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته است. از سوی دیگر پیشنهاداتی از لیگ قطر، پرتغال و یونان شاید او را وسوسه کند تا برای ادامه فوتبال پیراهن شماره 5 سرخ را از تن خارج کند.

تکلیف محمد نادری نیز همچنان نامشخص است. باشگاه پرسپولیس علیرغم شروع فصل در لیگ بلژیک هیچ مذاکره‌ای با کورتریک برای در اختیار گرفتن رضایتنامه دائمی این مدافع چپ پا صورت نداده است.

دیگر بازیکنانی که با پیشنهادات ریز و درشتی مواجه شده‌اند محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و مهدی ترابی هستند. با این حال وضعیت آنها برای جدایی نامشخص است و بعید است از این جمع بیش از یک نفر تیم را ترک کند.

لیست مازاد؛ یحیی به سیم آخر می‌زند

سرمربی پرسپولیس تمام بالا پایین‌های لازم برای انتخاب لیست خود را صورت داده است. مهمترین تصمیم او برای خارج کردن نام محسن ربیع خواه و محمد انصاری خواهد بود. برخلاف شایعاتی نزدیک به واقعیت درباره احتمال پایان همکاری با سیدجلال حسینی که در ادامه با واکنش‌هایی مواجه شد که یحیی را از تصمیمش دور کرد و با تغییر جبهه به حمایت از کاپیتان تیمش پرداخت، احتمال ادامه همکاری با سیدجلال همچنان زیاد است.

برخی بازیکنان جوان تیم و در کنار دو چهره نامدار دیگر احتمالا از دیگر نفرات جدا شده پرسپولیس در پایان فصل باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  9. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  10. وحدت ملی با وعده صادق

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  20. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  23. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  24. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین