پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت/ مشکلات حوزه درمان تا ۲ هفته آینده حل می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990523124

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دولت مصوب کرده تا پایان دولت تمامی مطالبات جامعه ایثارگری به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت شود.

به گزارش مهر، سعید اوحدی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه بر اساس مصوباتی که دولت دوازدهم تصویب کرد، مقرر شد که تا پایان امسال ۲۰ هزار مورد مسکن برای جامعه ایثارگری در سراسر کشور تأمین شود، در این راستا تفاهم نامه با وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید و قرار شد در استان‌های مختلف حضور پیدا کنیم و تفاهم نامه اجرایی این امر به امضا برسد.

وی با بیان اینکه امروز در لرستان تفاهم نامه تأمین سه هزار مسکن جامعه ایثارگری به امضا رسید عنوان کرد: بر اساس جدول زمانبندی، این قول را می‌دهیم که نه تنها ۲۰ هزار مسکن، بلکه ۳۰ هزار مورد را تأمین خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه این ۳۰ هزار مسکن، برابر با مجموع واحدهای مسکونی بوده که در ۱۵ سال گذشته تأمین شده است افزود: همچنین تفاهم نامه دوم، در حوزه اشتغال بود.

اوحدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در ایجاد چالش جدی در حوزه خدمات و اشتغال تصریح کرد: در این راستا تفاهم نامه برای تأمین دو هزار و ۵۰۰ شغل در لرستان امروز منعقد شد.

وی بیان داشت: مقرر شده که کارگروه مشترکی برای پیگیری این امر در استان تشکیل شود و از جامعه ایثارگری یک نفر نماینده پیگیری این موضوع شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان خود به حوزه مطالبات جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امروز بخش عمده‌ای از مطالبات سنگین سال‌های گذشته پرداخت شده و دولت مصوب کرده تا پایان دولت تمامی مطالبات جامعه ایثارگری ۱۰۰ درصد پرداخت شود.

اوحدی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این مطالبات پرداخت شده است، گفت: همچنین در رابطه با ماده ۳۸، ظرف دو تا سه هفته قبل مبالغی در این رابطه پرداخت شده است.

وی افزود: این قول را به جامعه ایثارگری می‌دهیم که با توجه به تأمین اعتبار صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و آمادگی پرداخت از سوی ما، به محض اینکه ستاد کل نیروهای مسلح صدور احکام را انجام دهند، مابه تفاوت احکام نیز ظرف هفته آینده پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بخش دیگری از سخنان خود از رفع مشکل اشتغال و درمان جامعه ایثارگری کشور ظرف دو هفته آینده خبر داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین