دسیسه زن خائن برای پنهان کردن قتل شوهرش/ جلال،جلوی چشمانم به سر همسرم شلیک کرد

گروه حوادث الف،   3990523032 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک ارتباط پنهانی بین همسر مقتول و جوان بنگاه داری حکایت می کرد که ماجرای شوم این جنایت را رقم زده بود .

خراسان نوشت:هشتم مرداد و تنها چند ساعت بعد از کشف جسد دفن شده مرد 40 ساله ای در بیابان های 10 کیلومتری جاده مشهد- کلات، عاملان این جنایت وحشتناک در حالی با دستور قاضی ویژه قتل عمد دستگیر شدند که دست نوشته مرموز و رفتارهای غیرمتعارف همسر مقتول در صحنه کشف جسد، مهم ترین سرنخ این پرونده جنایی بود.

بنابراین با دستور ویژه قاضی کاظم میرزایی، همسر مقتول به همراه جلال (جوان 38 ساله بنگاه دار) دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند .اگرچه متهمان به صراحت چگونگی وقوع قتل مرد 40 ساله را شرح دادند اما هنوز بسیاری از گفته های آنان  با تناقض های زیادی همراه بود به همین دلیل جزئیات این جنایت مسلحانه با حضور قاضی در محل وقوع قتل  زیر ذره بین بازسازی صحنه قتل قرار گرفت.

  منصوره (همسر مقتول) که دیگر دسیسه شوم خود را لو رفته می دید درباره این جنایت تلخ به قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از چند سال قبل با «جلال» آشنا بودم و طی ماه های گذشته این ارتباط به صورت پیامکی و تلفنی شدت گرفته بود تا جایی که جلال به من وعده ازدواج داد من هم از همسرم خواستم مرا طلاق بدهد ولی ابوالفضل موافقت نمی کرد و حاضر به طلاق نبود به همین دلیل وقتی موضوع را برای «جلال-پ» بازگو کردم او تصمیم گرفت تا همسرم را از میان بردارد برای همین از من خواست هر زمان با همسرم بیرون رفتیم من به او خبر بدهم!

این زن 32 ساله افزود: شوهرم سرآشپز بود و روز حادثه (شنبه) روز استراحتش بود که از من خواست برای تفریح و پیک نیک به دشت و بیابان برویم و پاچین کباب کنیم! من هم خیلی زود پذیرفتم و همه لوازم و پاچین ها را آماده کردیم در همین حال من بی درنگ ماجرا را با پیامک به «جلال» خبر دادم! ظهر روز بعد سوار بر موتورسیکلت به طرف جاده خاکی و فرعی سمت بیابان های محور مشهد- کلات رفتیم و در زیر تک درخت بساط پیک نیک را پهن کردیم.

همسرم مشغول بیرون آوردن لوازم کباب بود که ناگهان جلال سوار بر خودرو از راه رسید. شوهرم که او را می شناخت به طرف او رفت که ناگهان جلال لوله اسلحه را از شیشه خودرو بیرون آورد و به سر همسرم شلیک کرد و سپس مرا ترساند که حرفی نزنم. بعد از آن جسد غرق در خون شوهرم را با خودرو به مکانی دورتر بردیم و درون گودالی که از قبل وجود داشت انداختیم و «جلال» با در قابلمه خاک روی جسد ریخت. بعد از آن هم مرا به خانه ام رساند که چند ساعت بعد موضوع گم شدن همسرم را به خانواده اش اطلاع دادم. اما از سوی دیگر عذاب وجدان داشتم و می ترسیدم جسد را حیوانات درنده از بین ببرند و خانواده اش نتوانند جسد را پیدا کنند این بود که فکری به ذهنم رسید یک برگ کاغذ از دفتر کندم و با خط خرچنگ قورباغه ای آدرس محل دفن جسد را نوشتم. سپس دست نوشته را به خانه مادرم بردم و لای در حیاط گذاشتم تا برادرشوهرم آن را بردارد چرا که می دانستم برادرشوهرم در آن ساعت به خانه ما می آید. نقشه ام درست بود! برادرشوهرم دست نوشته را برداشت و به مادرم نشان داد اما آن ها باور نمی کردند تا این که من گفتم ضرری ندارد به همان نشانی برویم.

خلاصه با موافقت آن ها تاکسی تلفنی گرفتیم و به همراه مادرم به همان نشانی رفتیم و من از راننده خواستم بازگردد! بعد از چند دقیقه من از مادرم جدا شدم و به محل دفن جسد رفتم و فریاد زدم که «او را کشته اند!» و ...

در ادامه بازسازی صحنه قتل، «جلال» (عامل جنایت مسلحانه) مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و گفت: وقتی پیامک منصوره را دریافت کردم منتظر خروج آن ها از خانه ماندم و سوار بر خودرو پنهانی به تعقیب آن ها پرداختم چرا که ابوالفضل به ارتباط من و همسرش پی برده بود و کاملا مرا می شناخت! یک بار به در بنگاهم آمد و گفت: یکی از همسایه ها مرا دیده و پسرش نیز صدای مرا از پشت تلفن شناخته است! به همین خاطر سعی می کردم مرا نبیند! وقتی زیر تک درخت رسیدند من سوار بر خودرو به سویش رفتم که او با چاقو به طرف من حمله ور شد و من هم با شلیک گلوله از وینچستر او را به قتل رساندم خون زیادی در محل ریخت ولی با این حال جسد را با کمک منصوره به محل دفن انتقال دادم اما روز بعد دوباره به محل بازگشتم و با بیل خاک بیشتری روی جسد ریختم.

 با پایان بازسازی صحنه قتل، متهمان این پرونده با دستور قاضی میرزایی روانه زندان شدند تا دیگر مراحل قضایی طی شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۹۵۰۷۱۴:۲۷:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۳
نگاه نکنید به اینها میگویند ضعیفه هرجا درگیری یا جنگی .اختلافی هست پای یک زن در جریان است.
ناشناس۱۵۵۹۵۶۷۱۵:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۳
زن .. خاین باید جلوی ..هار انداخته شود. مردک جنایت کار باید صد بار اعدام شود
ناشناس۱۵۵۹۵۷۳۱۵:۴۲:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۳
هی هی اینم از فرهنگ ما ایرانیها خوب طلاق میدادیش بره حیف جونت نبود
ناشناس۱۵۵۹۷۸۲۱۹:۵۶:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۳
وقتی دین میگوید محرم و نامحرم علتش عدم وقوع این جنایتهاست. در گذشته زن شوهردار جرات نمیکرد با مرد دیگری ارتباط داشته باشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین