معاون رئیس جمهور: «استخدام» اعتماد به نفس و نوآوری فرزندان‌مان را از بین می‌برد

گروه اجتماعی الف،   3990522160 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کارآفرینی، گفت: استخدام باید پدیده‌ای منفور باشد چرا که اعتماد به نفس و نوآوری فرزندانمان را از بین می‌برد و باید در دانشگاه‌ها آموزش بدهیم که جوانان ما درس می‌خوانند تا ارزش افزوده ایجاد کنند.

به گزارش فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ که به صورت مجازی با محل این برنامه با تشکر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه مجازی و آرزوی برگزاری و مذاکرات خوب در آن، اظهار کرد: آنلاین برگزار شدن این نمایشگاه دست آورد بزرگی است و امروز در یک سال گذشته اتفاقات ویژه‌ای در حوزه زیست بوم نوآوری کشور در حال رقم خوردن است.

وی ادامه داد: این تحول خوب شرکت‌های دانش بنیان را به بیش از  ۵ هزار رو ۳۰۰ شرکت افزایش داده، استارتاپ‌ها به چندین هزار عدد رشد یافته و  مراکز نوآوری، رشد، شتاب دهنده‌ها، پارک‌های علمی و فناوری، نواحی نوآوری، کارخانجات نوآوری و مواردی از این دست به سرعت در حال توسعه هستند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه نواحی نوآوری در کنار  دانشگاه‌های فناوری در حال رشد هستند، اضافه کرد: در گذشته زیست بومی در کشور وجود نداشت و خوشبختانه امروز در حوزه‌های مختلف آی‌تی، سلول‌های بنیادی، هوا فضا، دیدگاه‌های جدید دانشگاهی و جهت‌گیری دانشگاه‌های به سمت نسل سه و چهار به سرعت در حال شکل گیری است و فرهنگ عمومی تغییر کرده و اقتصاد نفتی که به کشور تحمیل شده بود به صورت وسیعی در حال تغییر است.

ستاری با اشاره به اهمیت کارآفرینی یادآور شد: استخدام باید پدیده‌ای منفور باشد چرا که اعتماد به نفس و نوآوری فرزندانمان را از بین می‌برد و باید در دانشگاه‌ها آموزش بدهیم که جوانان ما درس می‌خوانند تا ارزش افزوده ایجاد کنند.

وی با تشکر از فراهم آمدن چنین فعالیتی در پارک فناوری پردیس، خاطرنشان کرد: امیدوارم این نمایشگاه برای همه شما دستاوردهای خوبی در داخل و خارج داشته باشد و تبادلات فناوری را توسعه بدهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۸۶۶۱۱۸:۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
برای بچه های خودشون گل گلابه . جمیعا عجب
سالم۱۵۵۸۶۷۲۱۸:۲۶:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
این حرف درست نیست اگر شخصی کار آفرینی میکند برای استخدام دیگران هست اگر استخدام پدیده ایی منفور باشد برای چه اصلا" کار آفرینی میکنند . هرکس برود انفرادی برای خودش کار کند و به دیگران خیری نرساند که هیچ کاری پیش نمی رود .!!!!
ناشناس۱۵۵۸۶۷۵۱۸:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
"«استخدام» اعتماد به نفس و نوآوری فرزندان‌مان را از بین می‌برد" اقای ستاری این جمله فقط برای مردم بدبخت بینوا و بی کس هست یا بسیاری از مسئولین رده اول را شامل نمی شود.
ناشناس۱۵۵۸۶۷۶۱۸:۲۹:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
فرزندان شما نیاز به استخدام ندارند. همینجوری نابغه هستن و یه هویی میشن کارآفرین و تاجر برتر. راست میگی واقعا. کی توقع داره فرزندان شما استخدام شن اونا که میتونن با یه اشاره یه مدیر کل یا.. عوض کنن.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین