راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی

گزارش بازرگانی،   3990522043

در سفارش تی شرت تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اول از همه اینکه وقت بگذارید و تولید کننده اصلی را بیابید تا با حذف واسطه ها به محصولی ارزانتر و در عین حال اصلی و با کیفیت دسترسی یابید، سپس مخاطبتان را بشناسید تا بر اساس آن اقدام به چاپ تبلیغات بر روی لباس بکنید مثلا یک مخاطب عادی به ندرت یک تیشرت دارای تبلیغات بزرگ و شلوغ را به تن خواهد کرد ولی پرسنل و کارکنان یک فروشگاه یا مجموعه خدماتی از پوشیدن آن که مزین به تبلیغات محل کارشان هم شده باشد حداقل در تایم کاری استقبال خواهند کرد ضمن اینکه تا حدودی در بحث قیمتی آن هم موثر است و هرچه چاپ و طرح کمتر باشد هزینه کمتر می شود. همچنین لزوم توجه به سایزبندی که اگر قرار است در یک مراسم عمومی تی شرت تبلیغاتی اهدا شود معقولانه این است که بیشترین سایز مدیوم تا ایکس لارج باشد که اندازه تن طیف وسیعی گردد و بلا استفاده نماند.

مخاطبان تی شرت تبلیغاتی چه کسانی هستند؟

مخاطب تی شرت تبلیغاتی هر کسی می تواند باشد مثلا در یک برنامه پیاده روی عمومی ممکن است صاحبان برخی کسب و کارهای ورزشی یا سلامتی و ... بخواهند در طول یک پیاده روی اقدام به اهداء تی شرت تبلیغاتی کنند یا یک شرکت و اداره یا فروشگاه برای پرسنل و کارکنان خود اقدام به تهیه و اهداء تی شرت تبلیغاتی کند و مواردی که برای عرضه و اهداء به طیف خاصی از مردم چون تعمیرکاران و فنی کارها و... توسط برخی صنایع و کسب و کارهای مرتبط تولید می شود. در هر صورت هر کدام که باشد می بایست متناسب با نوع مخاطب ومحل کار و فعالیتش باشد و سفارش تی شرت بر مبنای آن صورت گیرد که قطعا تی شرت تبلیغاتی کارکنان یک شرکت خدماتی با تی شرت تبلیغاتی کارمندان اداری یک شرکت یا آنهایی که برای اهدا به عموم مردم سفارش داده می شود متفاوت خواهد بود.

تی شرت تبلیغاتی را از چه جاهایی سفارش بدهیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم حذف واسطه ها تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده و اطمینان بیشتر از اصالت و کیفیت تی شرت تبلیغاتی می دهد لذا همواره از جاهای معتبر و دست اول که واسطه نباشند و به عنوان مراکز فروش هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند خرید کنید. آفرنگ جامه یکی از این مراکز تولید پوشاک، کلاه و تی شری تبلیغاتی می باشد که با استفاده از بهترین پارچه های تولیدی داخل کشور و بعضا پارچه های مرغوب وارداتی، بهترین انواع این هدیه تبلیغاتی محبوب را عرضه می کند.

سفارش تی شرت تبلیغاتی به چه تعداد است؟

ممکن است هر یک از مراکز عرضه هدایای تبلیغاتی با محدودیت هایی در تیراژ یک محصول مثل تی شرت تبلیغاتی مواجه باشند و حداقل تیراژ آنها به کمتر از ۱۰۰۰ یا ۵۰۰ عدد نرسد ولی برخی از این مراکز چون تولیدی پوشاک آفرنگ جامه به جهت توسعه تبلیغات کسب و کارها و برخورداری حداکثری مشاغل از این هدیه تبلیغاتی محبوب که تی شرت تبلیغاتی است اقدام به عرضه آن با تیراژ حتی ۱۰۰ عدد هم می کند. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که هر چه تیراژ بالاتر باشد یک سری مزایای قیمتی و خدمات رایگان هم عرضه می شود.

هزینه سفارش تی شرت تبلیغاتی چقدر است؟

اگر دوام و ماندگاری تی شرت تبلیغاتی را تقسیم بر هزینه های صرف شده اش کنید به قیمت های مناسبی می رسید و تی شرت تبلیغاتی را حتما جزو برنامه های تبلیغاتی خود قرار می دهید. ضمن اینکه به جهت گستردگی انواع و اقسام پارچه که با جنس های متفاوتی از ارزان تا گران تولید می شود، این امکان را فراهم می کند تا اغلب کسب و کارها توان تبلیغات از طریق تی شرت تبلیغاتی را بیابند. در این راستا افرنگ جامه با تولید و ارائه بهترین تی شرت های تبلیغاتی با قیمت های مناسب و واقعا رقابتی برای همه طیف کسب و کاری تی شرت تبلیغاتی عرضه می کند.

اگر دوام و ماندگاری تی شرت تبلیغاتی را تقسیم بر هزینه های صرف شده اش کنید به قیمت های مناسبی می رسید و تی شرت تبلیغاتی را حتما جزو برنامه های تبلیغاتی خود قرار می دهید.

شما می توانید برای سفارش پوشاک تبلیغاتی از جمله تی شرت یا کلاه یا جلیقه یا لباس کار با مجموعه تولیدی آفرنگ جامه تماس بگیرید و موارد مورد نظر خود را تامین فرمائید

02163429

www.afrangjameh.ir

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    آخرین عناوین