استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی

گروه ورزشی الف،   3990521118

دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی

به گزارش ورزش سه، بعد از برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و برتری دو بر صفر آبی پوشان در این مسابقه حساس چهارمین تیم صعود کرده به نیمه نهایی نیز مشخص شد و مسئولان سازمان لیگ توانستند مراسم قرعه کشی مسابقات این مرحله را امروز برگزار کنند و در پایان مراسم مشخص شد دربی پایتخت در این دور انجام می شود.

در مراسم قرعه کشی ابتدا ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتور قرعه شماره 2 را برای تیمش برداشت و افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس قرعه شماره 4 را انتخاب کرد تا مشخص شود این دو تیم باهم دیدار نمی کنند. در ادامه نوبت به سعید رمضانی سرپرست استقلال رسید تا تکلیف دو بازی نیمه نهایی را مشخص کند. هیجان در این لحظه به اوج رسید و رمضانی نیز قرعه شماره 3 را برای استقلال برداشت تا مشخص شود در نیمه نهایی سرخابی های پایتخت در یک مصاف حیثیتی به نبرد یکدیگر می روند و دیگر بازی این مرحله نیز میان تراکتور و نفت مسجدسلیمان برگزار خواهدشد.

نبرد شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی بسیار پراهمیت خواهد بود. از آنجایی که پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی موفق شده جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، کری خوانی های شدیدی میان هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفته و حالا برگزاری بازی مستقیم در حذفی میان این دو تیم بسیار جذاب و هیجان انگیزه خواهد بود.

استقلالی ها که عزم خود را جزم کرده اند با ادامه روند خوب هفته های اخیر خود هرطور شده قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کنند، حالا فرصتی استثنایی پیدا کردند تا با برد مقابل رقیب دیرینه مسیر رسیدن به قهرمانی شان را هموار کنند. از این رو پرسپولیس با وجود اینکه در لیگ قهرمان شده و شاید انگیزه زیادی برای حذفی ندارد، اما قطعا مقابل استقلال کوتاه نمی آید و برای اعاده حیثیت هرکاری برای موفقیت انجام خواهد داد.

در مسابقه ای که تساوی در آن نقشی ندارد، حالا فوتبال می تواند تعیین کننده باشدو  شاهد یک جنگ زیبا و البته پرهیجان خواهیم بود.


البته نکته تاریک برگزاری دربی در نیمه نهایی حذفی بدون تماشاگر بودن این مسابقه است. با توجه به شیوع کرونا دربی پایتخت برای اولین بار در تاریخ بدون حضور تماشاگر برگزار می شود که این می تواند از هیجان های بازی کاهش دهد و البته که داخل زمین جنگ ادامه خواهد داشت.


آخرین باری که استقلال و پرسپولیس در حذفی با هم دیدار کردند به زمان سرمربیگری مظلومی و استیلی در دو تیم برمی گردد که آن بازی را استقلال با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان داد.


گفتنی است؛ دیدار دربی پایتخت در نیمه نهایی حذفی در یکی از روزهای 4 یا 5 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین