تجهیز ۱۰۰هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای خودرو

  3990521077

به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ، با افزایش آمار مبتلایان و شیوع مجدد کرونا، اسنپ تصمیم گرفت راهکارهای عملی را برای افزایش کیفیت بهداشت سفرهای خود در دستور کار قرار دهد. توزیع جداکننده‌ فضای راننده و مسافر یکی از این اقدامات بود که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری از کاربران راننده قرار گرفت. بنابر اعلام روابط عمومی اسنپ، این شرکت در طول ۲ماه توانست ۱۰۰هزار خودرو از ناوگان خود را در سراسر ایران به این امکان مجهز کند و با توجه به استقبال کاربران توزیع جداکننده‌ها ادامه می‌یابد.

در فاز اول این طرح قرار بود جداکننده‌ها به ۳هزار راننده فعال اسنپ در شهر تهران تعلق گیرد، اما استقبال به قدری بود که این عدد در زمان کوتاهی به ۱۰۰هزار خودرو در تمام ۳۱ استان کشور افزایش یافت. برای توزیع جداکننده‌ها اولویت با کاربران راننده‌ای است که در اسنپ فعالیت بیشتری دارند، اما سایر متقاضیان هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند. کاربران راننده‌ای که متقاضی دریافت جداکننده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش دفتر خدمات غیرحضوری ، با کارشناس شهر خود ارتباط برقرار کنند تا راهنمایی‌های لازم برای دریافت جداکننده صورت گیرد. لازم به ذکر است که جداکننده‌های فضای خودرو که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران راننده قرار می‌گیرد قابلیت جمع شدن دارند و کاربر می‌تواند در مواقع غیرضرروری آن‌ها را از خودرو خارج کند.

علاوه بر توزیع جداکننده‌ها اسنپ به عنوان پیشتاز استفاده از ماسک در سفر، همزمان با شیوع کرونا از تمامی کاربران راننده و مسافر خود درخواست کرد تا در سفرهای اسنپی حتما از ماسک استفاده کنند. برای نظارت بهتر در این باره گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» اپلیکیشن مسافر اضافه شد تا اگر راننده‌ای ماسک نداشت، مسافر در پایان سفر بتواند این موضوع را به پشتیبانی گزارش دهد. همچنین برای رانندگان هم به طور متقابل این امکان وجود دارد تا در صورتی که مسافری ماسک ندارد، به تیم پشتیبانی اطلاع دهند تا به این ترتیب نظارت بیشتری بر فرهنگ‌ استفاده همگانی از ماسک وجود داشته باشد.

در نهایت فراموش نکنیم که خطرکرونا همچنان بسیار جدی است، پس با رعایت اصول بهداشتی تلاش کنیم تا از سلامت خود، خانواده و سایر افراد جامعه محافظت کنیم.



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین