بهترین آجر ایران برای دیوار چینی

گزارش بازرگانی،   3990520058

دیوارهای یک ساختمان المان های اصلی در استقامت و استحکام یه سازه محسوب می شوند. به این منظور شما باید علاوه بر توجه به قیمت آجر این محصول را متناسب با نوع کاربری دیوار انتخاب نمائید تا به حداکثر مقاومت دیوار دست یابید. به طور کلی برای ساخت یک دیوار مستحکم شما حق انتخاب از میان آجر، بلوک سفالی و بلوک سیمانی دارید. در کنار آن انتخاب شما نیز بر اساس دو المان اصلی بودجه و کاربرد دیوار نیز محدود می شود. به پیشنهاد گروه مهندسی سنگاج بعد از بررسی های لازم می توانید برای انتخاب بهترین دیوار ساختمان خود با ما مشورت بگیرید.

5 کاربرد اصلی دیوار در ساختمان 

همیشه دیوار نقش جداکننده بخش های مختلف ساختمان را ندارد بلکه گاهی به اهداف زیر مورد استفاده قرار می گیرد:
1. ایجاد حریم خصوصی
2. ایجاد فضا برای نصب تاسیسات مانند لوله کشی آب و فاضلاب و یا سیم کشی برق
3. طراحی های داخلی و ایجاد گچ بری و نقاشی
4. ایجاد عایق حرارتی و صوتی 
5. فضاسازی برای خلق فضاهای نوین
بهترین زمان برای دیوار چینی چه موقع است؟
ابتدا این نکته را بدانید که دیوار چینی پس از مرحله ستون گذاری و پس از پایان بتن ریزی سقف انجام می گیرد. به پیشنهاد ما اجازه دهید هفت روز از زمان بتن ریزی سقف گذشته باشد تا به استقامت لازم دست یافته باشد. در هنگام دیوار چینی نیز دقت کنید درجه دمای محیط به کمتر از 5 درجه سانتی گراد نرسد. چنانچه در شرایط سرما و یخبندان در حال ساخت دیوار هستید سعی کنید با پوشاندن و گرم کردن از دیوار تازه چیده شده محافظت کنید و یا از ضد یخ استفاده نمائید.

بهترین نوع دیوار ساختمان

آجر ها از پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشند که به دلیل تولید انبوه در کشور ما در انواع طرح ها، اندازه ها و کاربری ها موجود می باشد. این مصالح به شیوه های متفاوت سنتی و ماشینی نیز تولید می گردد. انواع آجر های تولید شده به شیوه های سنتی امروزه اغلب در ساخت دیوارهای خارجی و آجر های تولید شده به شیوه های نوین نیز در ساخت دیوارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع آجر هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید و یک دیوار با کیفیت بالا بسازید خواهیم پرداخت:
• آجر سیمانی
همانگونه که پیش تر عنوان کردیم این محصولات در انواع مختلفی تولید می شود تا سازندگان محترم بتوانند با انتخاب بجا از حداکثر استقامت دیوار نیز بهره ببرند. یکی از انواع این مصالح بلوک های سیمانی است. این بلوک ها به شیوه های نوین نیز تولید می گردند. برای ساخت از ترکیب آب با سیمان و ماسه استفاده می شود که این متریال منجر به ساخت بلوک سیمانی معمولی خواهد شد. نوع دیگر آجر سیمانی بلوک پوکه معدنی است. این محصول 1700 کیلوگرم بر متر مکعب چگالی دارد که در ساخت آن از دانه های سبک معدنی استفاده شده است. بلوک لیکا ، بتن گازی و سبک سلولی نیز از دیگر انواع آجر ها در این دسته بلوک می باشد که برای ساخت دیوار با استقامت بالا نیز مناسب است.

• آجر سفالی
آجر و بلوک های سفالی یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت دیوار مستحکم می باشد. این آجر از ترکیب خاک رس آهک و آب تولید می شود که در سایز اندکی بزرگ تر از آجر های معمولی بوده و به صورت سوراخ دار تولید می گردد. این سوراخ ها از آن جهت نقطه قوت محسوب می شوند که با عبور ملات بتنی از میان آن موجب آغشته شدن تمامی نواحی آجر به ملات شده و پیوند مستحکمی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن این سوراخ ها به نوعی به عنوان عایق صوتی و حرارتی دیوار عمل می کنند. آجر سفال دارای بافتی ترد و ضخامت 5 تا 20 سانتی متری در بازار موجود است که مقاومت بسیار بالایی در برابر بارهای مرده ساختمان دارد. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار بوده که در کنار مزایایی که دارد استفاده از آن در ساخت دیوار می تواند مقرون به صرفه و کاری عاقلانه باشد. قیمت آجر سفال را از این لینک دریافت نمائید ضمن آنکه می توانید از تجارب مشاوران مجرب ما بهره ببرید.
• آجر نما 
عزیزان زیادی در خصوص انواع آجرهای نما که بتوانند مورد استفاده قرار دهند و بیشترین بهره وری را از آجر داشته باشند از ما سوال دارند. خوشبختانه صنعت آجر امروزه به جایگاه و تنوعی دست یافته که هر نوع سلیقه و انتظاری را برآورده خواهد کرد. آجرنما معمولا به گونه ای ساخته می شود که به دلیل استفاده از آن در محیط آزاد و در صورت قرار گیری در برابر نور خورشید و یا آب باران و برف و یا دمای یخبندان از خود مقاومت زیادی نشان دهد ، شوره نزند، ترک نخورد و در نهایت ظاهری نازیبا برای ساختمان ما ایجاد نکند. 
آجرنما از چنان طیف رنگ و ابعاد و کاربرد برخوردار است که گاهی مشتری را میان این وسعت حق انتخاب گیج کرده است. آجرنما در واقع uv بوده و ماندگاری بالایی در رنگ دارد. در ساخت این آجر از فناوری نانو استفاده شده که به استقامت و استحکام این دیوار خواهد افزود. از عرض کم برخوردار است که فضای کمی اشغال می کند. وزن کمتری نسبت به دیگر آجرها داشته که همین عاملی در افزایش مقاومت فشاری آن خواهد شد. در نهایت می توان گفت آجر نما با این میزان از مزایا و قیمت مناسب باید با انتخاب هوشمندانه از میان انبوه این محصول منجر به ساخت سازه ای مقاوم و بسیار زیبا و چشم نواز گردد. قیمت آجر نما را از این لینک دریافت نمائید. گروه مهندسی سنگاج اقدام به ارائه مشاوره به مشتریان عزیز نموده که انتخاب را برای شما راحت تر کند.
سخن پایانی 
ساخت دیوار بسیار اهمیت دارد چرا که حافظ جان و مال عزیزان ما است. سعی کنید در کنار بررسی های لازم در یافتن آجر با قیمت مناسب از آجر های مرغوب بهره ببرید. همکاران ما در گروه مهندسی سنگاج در این مسیر به شما کمک خواهند کرد تا هم بتوانید محصولی با قیمت مناسب و هم با کیفیت و استقامت بالا خریداری کرده و ساختمان مستحکمی بسازید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین