کارت اعتباری برای سهامداران عدالت غیر مستقیم نیز ارائه می‌شود

گروه اقتصادی الف،   3990519165

سخنگوی سهام عدالت گفت: امکان دریافت کارت اعتباری برای کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بعد از ورود شرکت آن استان به بورس نیز امکان پذیر است.

به گزارش مهر، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت در نشست خبری ارائه کارت اعتباری سهام عدالت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند نیز می‌توانند از کارت اعتباری استفاده کنند یا خیر، گفت: امکان دریافت کارت اعتباری برای کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند بعد از ورود شرکت آن استان به بورس نیز امکان پذیر است. امروز شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی وارد بورس شد از هفته آینده نیز جمع ۳۰ شرکت استانی وارد بورس می‌شوند که جمع ارزش آنها بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است. این سیاست به این جهت اتخاذ شده که این دارایی ارزشمند همچنان در دست مشمولین باقی بماند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا سهام بسیاری از مشمولین واریز نشده و برای برخی نیز به صورت قطره چکانی و با ارقامی مانند ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان واریز شده است، اظهار داشت: آمار و ارقام اینکه چه کسانی سفارش داده اند و برای کدام‌ها اجرا شده مشخص است اما علت اینکه برخی رقم پایینی دریافت کردند این است که برخی نمادها بسته است و امکان فروش نیست و به دلیل اینکه اختیار فروش با کارگزاری است ممکن است کارگزاری مربوطه تصمیم بگیرد که سهام را بفروشند یا نفروشند اما نکته حائز اهمیت این است که کارگزاری، آن بخش از پول فروخته شده حتی اگر ۲۰۰ هزار تومان باشد را نگه نمی‌دارد تا یکجا بپردازد بلکه همان موقع واریز می‌کند.

فهیمی ادامه داد: ما چندین بار روند اجرا را بررسی کردیم و تنها مشکلی که درباره عدم واریز مبلغ وجود دارد این است که برخی یا شماره موبایلشان به نام خودشان نیست که در این حالت فرد باید به سامانه sahamedalat.ir مراجعه کند و اطلاعات تماس یا شماره شبا خود را اصلاح کند. در مورد شماره شبا هم به همین صورت است. شماره شبا باید از بانک مرکزی تأیید بگیرد.
معمار نژاد نیز در این باره گفت: کارگزاری‌ها نفع موکل مردم را مورد توجه قرار می‌دهند و وقتی سهام رو به پایین است آن‌را نمی‌فروشند بلکه صبر می‌کنند و وقتی رو به افزایش رفتآنرا می‌فروشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین