جزئیات تازه از اینترنت هدیه خبرنگاران

گروه اقتصادی الف،   3990519062

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات جزئیات تازه‌ای از اینترنت هدیه روز خبرنگار را تشریح کرد.

ایرنا نوشت: سال گذشته رئیس‌جمهوری برای اولین مرتبه به وزیر ارتباطات اعلام کرد برای خبرنگاران هدیه اینترنت یکساله رایگان در نظر بگیرد. این هدیه ظرف مدت کوتاهی بین خبرنگارانی که درخواست خود را به ثبت رسانده بودند، توزیع شد. از اوایل مرداد امسال پرسش‌ها درباره این‌که آیا این هدیه دوباره تمدید می‌شود، مطرح شد.  

تا این‌که حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به وزیر ارتباطات دستور داد: «مانند سال‌ گذشته، امسال هم به مناسبت روز خبرنگار هدیه‌ای تقدیم خبرنگاران شود و اینترنت رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.»

پس از اعلام این خبر، وزیر ارتباطات روز شنبه مصادف با عید غدیر، در اینستاگرام خود از چگونگی توزیع این بسته خبر داد و گفت: «دستور رییس محترم جمهوری برای تقدیم هدیه محضر این عزیزان هم در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.»

از همان شب پیامک‌های دریافت هدیه روز خبرنگاری به دست خبرنگاران رسید. اما پیامک‌ها حاوی نکته عجیبی بود. در حالی که سال گذشته هر فردی با هر اپراتوری می‌توانست این هدیه را دریافت کند امسال خبرنگاران برای دریافت این هدیه، باید سیم‌کارت «رایتل» خریداری کنند.

در حال حاضر اپراتور رایتل فقط بسته سالانه دارد

«سید جمال هادیان طبایی زواره» درباره جزئیات این هدیه و این که چرا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این لیست نیستند، گفت: همراه اول و ایرانسل بسته‌های سالانه را حذف کرده‌اند، فقط رایتل بسته سالانه ارائه می‌کند، به همین دلیل است که امسال اپراتور رایتل، اهدای هدیه روز خبرنگار را بر عهده گرفته است.

امکان اضافه شدن اسامی خبرنگاران جا مانده از هدیه اینترنت وجود دارد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات با اعلام این‌که سال گذشته ۱۶ هزار نفر برای دریافت هدیه رییس جمهوری ثبت نام کردند، از مبنا قرار گرفتن همان فهرست برای دریافت هدیه امسال رییس جمهوری، مطابق نظر وزارت ارشاد خبر داد.

وی درباره هدیه رییس جمهوری به خبرنگاران، با اشاره به اینکه این فهرست ۱۶ هزار نفره به تایید وزارت ارشاد رسید، گفت: امسال نیز بر اساس نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همان فهرست سال گذشته مبنا قرار گرفته و امکان اضافه شدن افراد جدید هم با اعلام وزارت ارشاد فراهم است.

منتظر ارسال پیامک بمانید

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات افزود: پیامک‌های دریافت هدیه برای برخی از خبرنگاران ارسال شده و آن‌هایی که هنوز پیامک را دریافت نکرده‌اند، منتظر باشند.

وی ادامه داد: بر اساس لیست سال گذشته، حتما پیامک برای‌شان ارسال می‌شود.

سیم کارت رایتل به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات درباره خرید سیمکارت رایتل برای استفاده از اینترنت رایگان هدیه روز خبرنگار نیز افزود: اگر خبرنگاران سیمکارت رایتل نداشته باشند برای استفاده از اینترنت رایگان، سیمکارت به علاوه بسته اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود و به دلیل اینکه اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه در این روزها بسته های بلندمدت یک ساله ارائه نکردند امکان ارائه هدیه خبرنگاران از طریق این دو اپراتور فراهم نبود.

شرط ارایه هدیه خبرنگاران از طریق ایرانسل و همراه اول

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات تصریح کرد: اگر این دو اپراتور بسته های بلندمدت اینترنت خود را دوباره برقرار کنند، طبیعی است که ما هم برای خبرنگاران می توانیم از خدمات آن‌ها برای بسته‌های هدیه خبرنگاری استفاده کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین