سوالات رایج کاشت مو چیست

گزارش بازرگانی،   3990519031

برای بازگرداندن مو های طبیعی و زیبا به سر افراد، روش های نامحدودی تا امروز مورد آزمایش قرار گرفته اند اما کاشت مو، موثر ترین دستاورد علم پزشکی در این زمینه محسوب می شود. به طور کلی متد های زیادی مثل مصرف برخی از دارو ها یا استفاده از مو های مصنوعی برای جلوگیری از آشکار شدن اثرات ریزش مو وجود دارد اما اگر در جستجوی یک راه همیشگی با نتایج بسیار موثر هستید، هیچ روشی نمی تواند مثل کاشت مو، پاسخگوی نیاز های شما باشد.

فرآیند کاشت طبیعی مو در سال های گذشته، پیشرفت های قابل توجهی داشته است. در گذشته تنها یک متد خاص برای انجام این فعالیت وجود داشت اما امروزه با بهبود امکانات و استفاده از تجهیزات نوین، می توان روش های مختلفی را برای پیوند مو به بهترین شکل ممکن در نظر گرفت. روش هایی که از یک سو، عوارض جانبی را به حداقل می رسانند و از سوی دیگر، بهبود نتایج را برای افراد متقاضی رقم می زنند.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز با سال ها سابقه در زمینه کاشت ابرو و مو ، این فرآیند را با بهترین استاندارد های روز دنیا به شما ارائه می کند. در کلینیک تخصصی رز با استفاده از پزشک متخصص، تجهیزات نوین و متد های مدرن، شما پیوند مو را در سطح بسیار بالایی پشت سر می گذارید. فراموش نکنید که اگر این کار در شرایط سالم و استاندارد صورت نگیرد، نتایج بسیار ناامید کننده ای برای شما به همراه می آورد.

حتما شما هم در مورد کاشت طبیعی مو، سوال های بسیار زیادی دارید. در این مطلب به مهم ترین سوال ها در مورد این فعالیت زیبایی، پاسخ داده ایم.

کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود ؟

کاشت طبیعی مو یک فعالیت زیبایی است که شامل انتقال فولیکول های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت های جلویی و میانی سر در افراد می شود. قسمتی که فولیکول ها از آن برداشت می شوند «بانک مو» و قسمتی که فولیکول ها در آن قرار می گیرند، قسمت دریافت کننده نام دارند.
اگر به دلیل مشکلاتی مثل بیماری آلوپسی یا زخم های به جا مانده از یک برخورد سنگین دچار ریزش مو شده اید، به راحتی می توانید روی این فعالیت حساب کنید. افراد به دلایل مختلف در زندگی خود دچار ریزش مو می شوند. کاشت طبیعی مو، موثر ترین روشی به شمار می رود که تا امروز برای برخورد با ریزش مو ابداع شده است.

برای کاشت مو چه متد هایی وجود دارد ؟
به طور کلی دو متد کلاسیک برای کاشت طبیعی مو مورد استفاده قرار می گیرند. در متد FUT که کمی قدیمی تر است، فولیکول ها به صورت نواری از ناحیه بانک مو برداشته می شوند و در متد FUE برداشت هر فولیکول به صورت مجزا صورت می گیرد. گاهی نیز افراد با کاشت مو به صورت ترکیبی، هر دو متد را در یک جلسه پشت سر می گذارند.

امروزه روش های جدید تری نیز برای پیوند مو در نظر گرفته می شود. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با استفاده از پانچ و هولدر های اتوماتیک، می توانید این فعالیت را برای شما با کم ترین عارضه های جانبی ارائه کند. استفاده از این تجهیزات مدرن، قابلیت اجرای به روز ترین روش های پیوند مو را به وجود می آورند.

چه کسانی برای کاشت مو مناسب هستند ؟

بهترین راه برای این که بدانید کاندیدای مناسبی در زمینه کاشت طبیعی مو هستید یا خیر، سپری کردن جلسه های مشاوره با حضور پزشک متخصص است. پزشک در این جلسه، شرایط سلامتی و سوابق دارویی و درمانی شما را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد. در کلینیک تخصصی رز شما برای جلسه مشاوره هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که این جلسه ها را در خانه و به صورت اینترنتی سپری کنید.
در یک نگاه کلی، افرادی که از سلامتی کامل برخوردار هستند، مشکلات پزشکی حاد ندارند، دائما سیگار مصرف نمی کنند، آلرژی شدید ندارند و از مشکلات پوستی و عصبی جدی رنج نمی برند، می توانند این فعالیت را به خوبی برای خودشان در نظر بگیرند.

کاشت مو چه فوایدی دارد ؟
به طور کلی پیوند مو، فواید و مزایای قابل توجهی دارد اما شاید مهم ترین مزیت این فعالیت، رسیدن به ظاهر دلخواه با مو هایی کاملا زیبا و طبیعی است.
دائمی بودن نتایج حاصل از کاشت طبیعی مو، تجربه عوارض جانبی بسیار محدود، ریسک های بسیار پایین و بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد، از مزیت های دیگر این فرآیند زیبایی به شمار می روند.

چگونه برای کاشت مو آماده شویم ؟

در روز های منتهی به انجام فرآیند، پزشک ممکن است مصرف برخی از مسکن های رقیق کننده خون و همچنین نوشیدن برخی از دم نوش های گیاهی را برای شما ممنوع کند. همچنین اگر به موفقیت این فعالیت ادامه می دهید و دوام آوردن فولیکول ها اهمیت زیادی برای شما دارد، باید در فاصله چند هفته به انجام این فعالیت مصرف الکل و سیگار را به طور کامل کنار بگذارید. الکل و سیگار ممکن است در جریان انجام پیوند مو، پیچیدگی ها و عارضه های زیادی برای شما ایجاد کنند.

آیا کاشت مو دردناک است ؟

از آن جایی که در این فعالیت از بی حسی موضعی استفاده می شود، شما درد چندانی را احساس نخواهید کرد. نمی توان گفت که کاشت طبیعی مو کاملا بدون درد است اما این درد برای شما به هیچ وجه غیرقابل تحمل نخواهد بود. در حقیقت پیوند مو در زمره فعالیت های دردناک قرار ندارد و شما را در وضعیت نامطلوبی قرار نمی دهد.

کاشت مو، چه ریسک هایی دارد ؟

عوارضی مثل تورم و کبودی در روز های بعد از کاشت طبیعی مو به وجود می آیند و خیلی زود نیز از بین می روند. ریسک های بزرگ تر این فرآیند، شامل خونریزی یا عفونت هستند اما در شرایط سالم و استاندارد، چنین وضعیتی برای شما شکل نمی گیرد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو رز، همه مراحل کاشت طبیعی مو با نهایت دقت و ظرافت انجام می شوند تا این فعالیت عملا هیچ ریسکی برای شما به دنبال داشته باشد.

دوران ریکاوری کاشت مو چقدر طول می کشد ؟

این زمان به شکل دقیق برای افراد مختلف، متفاوت است اما شما در زمانی نه چندان دور، شاهد بروز تغییرات اولیه در ظاهر خود خواهید بود.

حدود یک هفته پس از پیوند مو، مو های شما شروع به ریزش می کنند. این مسئله کاملا طبیعی به نظر می رسد. پس از چند ماه نیز، رشد مو های طبیعی در سر شما آغاز خواهد شد.

اگر توصیه های پزشک را به دقت مد نظر قرار بدهید و مراقبت های لازم را از فولیکول های کاشته شده در سر خود به عمل بیاورید، نهایتا در زمانی بین 6 ماه تا یک سال نتایج کاشت طبیعی مو در سر شما به تکامل می رسند. این نتایج برای همیشه ماندگار خواهند بود.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در درجه اول، به میزان گرافت های انتقال یافته در جریان فعالیت بستگی دارد. هر چقدر که این فولیکول ها بیشتر باشند، هزینه ها نیز افزایش پیدا می کنند.

کلینیک تخصصی رز با دریافت مبلغی نه چندان زیاد برای کاشت طبیعی مو، این فعالیت را به بهترین شکل برای شما ارائه خواهد کرد.

جهت اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو و مو می توانید از طریق وب سایت رسمی کلینیک رز اقدام به مشاوره آنلاین نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین