چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟

گروه جهان الف،   3990514167 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

این بار نیز بعد از رسوایی درگیری ارتش رژیم صهیونیستی با اشباح، شماری از مسئولین سیاسی و نظامی رژیم ادعا کردند از محل دقیق حضور و اقامت سید حسن نصر الله اطلاع داشته و هر لحظه که بخواهند قادر به هدف قرار دادن وی هستند.

چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟

به گزارش تسنیم، با نگاهی به رسانه های رژیم صهیونیستی شاهد آن هستیم هر گاه مسئله فرار به جلو در دستورکار رسانه‌های این رژیم قرار می‌گیرند ، به مسئله محل حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پناه آورده و تلاش می‌کنند ادعا کنند که از محل حضور وی اطلاع داشته اما فعلا قصدی برای هدف قرار دادن وی ندارند.

در این که مطرح شدن این مسئله آن هم در این شرایط خاص یک جنگ روانی در مقابل شکست و انفعال رژیم تل آویو در مقابل جنگ روانی حزب الله است شکی نیست به ویژه که به اعتقاد کارشناسان اگر آنگونه که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند از محل اقامت دبیر کل حزب الله اطلاع داشتند به طور حتم در راستای خوی تروریستی خود لحظه‌ای در هدف قرار دادن آن نقطه تردیدی نخواهند داشت.

با این حال در راستای این جنگ روانی عاموس یادلین رئیس اسبق شعبه اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی (امان) در گفتگویی با شبکه 12 تلویزیون این رژیم آغاز این ادعاها را کلید زد ، بعد از او بود که گادی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم همین ادعا را تکرار کرد ، این در حالی است که او یک ماه قبل تر بدون اشاره به وجود چنین اطلاعاتی اعلام کرده بود از دیدگاه تل آویو (سید) حسن نصرالله یک هدف مشروع برای تل آویو است.

تسافی یحزقیلی تحلیلگر امور عربی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم ادعا کرده بود تل آویو اطلاعات موثقی در مورد محل حضور دبیر کل حزب الله لبنان در اختیار دارد .

اما نکته مهم تری پرسشی است که یحزقیلی بعد از یادلین مطرح کرد و نوشت: بعد از آن چه می‌شود؟

به اعتقاد کارشناسان پاسخ به این پرسش است که حتی در صورت صحت ادعای سران صهیونیست رژیم تل آویو را متوقف و از این کار بازداشته است.

به بیانی دیگر حتی در صورت صحت این ادعا وقتی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل هدف قرار دادن یکی از کادرهای حزب الله حدود 2 هفته است که نظامی این رژیم روی یک پا در مرز لبنان در انتظار واکنش مبارزان حزب الله به خودمی لرزد و به سوی درخت و اشباح شلیک می‌کند ، در صورت هدف قرار دادن رهبر حزب الله چه بر سرش خواهد آمد.

بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌های صهیونیستی منتشر و در رسانه‌های مختلف هم به آن استناد شده است ، رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ 33 روزه یک گروه عملیاتی ـ اطلاعاتی متشکل از عناصر موساد (سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی ) ، شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ) و امان (شعبه اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی) را مکلف به پیگیری شبانه روزی تحرکات سید حسن نصر الله و جمع آوری 24 ساعته هر نوع اطلاعاتی در مورد وی کرد .

بر اساس اعتراف رسانه‌های صهیونیستی که پیش از مسائل اخیر منتشر شده است ، تا به امروز اطلاعات در مورد سید حسن نصر الله بسیار کم بود و آنقدر ناچیز است که هیچ عملیاتی در چارچوب آن امکان اجرا ندارد.

شاید فغان و فریاد یوسی میلمن تحلیلگر روزنامه عبری زبان هاآرتص در اوج جنگ 33 روزه در سال 2006 که این روزها سالروز آن را پشت سر می گذاریم همچنان برای مراکز رسانه‌ای و حتی امنیتی و اطلاعاتی صهیونیستی پا برجا باشد که "تو را خدا این حسن نصر الله کجاست؟".

چهارده سال است که رژیم صهیونیستی همچنان در شوک شکست جنگ 33 روز است ، نمادهایی از این شوک را در درگیری اخیر نظامی ارتش صهیونیستی با درختچه های مرزی می‌توان ملاحظه کرد.

این که سران رژیم صهیونیستی حزب الله و به تبع آن سید حسن نصرالله را بزرگترین تهدید بالفعل برای ادامه بقای خود می دانند امر پنهانی نیست و در این گیر و دار تلاش دارند تا حداقل آرزوهای خود را به شکل دیگری به افکار عمومی جهان بازگو کنند گرچه نظر سنجی‌های صورت گرفته از جامعه صهیونیستی بارها ثابت کرده است صهیونیست‌ها سخنان سید حسن نصر الله را بیشتر از سران خود باور دارند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۴۸۹۱۳۲۲:۲۵:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۱۴
قبل از شهادت سردار سلیمانی عزیز هم هر از گاهی از این سخنان و شایعات منتشر می شد.....کاش حفاظت از جان سید حسن نصرالله این رهبر مدبر و کاردان را تشدید کنند.
ناشناس۱۵۴۹۰۲۸۰۰:۰۷:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۱۵
شهادت سید بزرگوار برابر است با نابودی اسرائیل
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین