پشت پرده تجمع طالبان در تهران/احتمال خط خوردن لاریجانی و ناطق نوری از فهرست اصلاح‌طلبان/وضعیت وخیم بیماران کرونایی در پایتخت/تابلویی از تصویر رهبری که به قالیباف هدیه داده شد

گروه سیاسی الف،   3990511120 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پشت پرده تجمع طالبان در تهران/احتمال خط خوردن لاریجانی و ناطق نوری از فهرست اصلاح‌طلبان/وضعیت وخیم بیماران کرونایی در پایتخت/تابلویی از تصویر رهبری که به قالیباف هدیه داده شد

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت، بعد از ظهر شنبه یازدهم مرداد ۹۹، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۴۸ مورد جدید ابتلاء به کرونا در کشور گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس، تا کنون ۳۰۶ هزار و۷۵۲ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری به آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۶ مورد جدید فوتی داشته‌ایم که بر همین اساس، آمار فوتی‌های کرونا به ۱۶ هزار و۹۸۲ مورد رسیده است.

وی افزود: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: حدود ۱۰ استان نام برده شده که قبلا در پیک بیماری بودند و الان از پیک عبور کرده‌اند. اگر مردم به همین صورت ادامه دهند شاهد آمار خوبی در هفته‌های آینده خواهیم بود. در بانک‌ها، ادارات و مراکز عمومی پروتکل‌ها خوب رعایت می‌شود. حتما نیاز داریم با فرد متخلف برخورد شود و حتما در ماه محرم مقرراتی که می‌گذاریم مسئولین تکایا، مساجد و هیات ها مسئولیت را قبول کنند.

روحانی بیان داشت: لازم است از سخنان حکیمانه و مجتهدانه دیروز رهبر انقلاب تشکر کنم. همانطور که ایشان اشاره کردند مرجعیت نهایی که متولی امر سلامت جامعه در شرایط فعلی است منحصرا ستاد ملی مبارزه با کرونا است. 

دکتر علیرضا زالی،فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: وقتی بیماران با وضعیت جسمی وخیم تری به مراکز درمانی مراجعه می کنند، افراد در ارتباط با آنها از جمله کادر پزشکی با سویه های قوی تری مواجه می شوند و بیشتر در معرض بیماری قرار می گیرند.  

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که برخی مقالات نشان می دهد که شبه جهشی در ساختار ویروس رخ داده است،  ادامه داد: پیش بینی می شود بر اثر این شبه جهش ساختاری، میزان سرایت پذیری بیماری هشت برابر شده است.

 انوشیروان محسنی بندپی،استاندار تهران امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا اظهار کرد: دورکاری و کاهش یک‌سومی تعداد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران این هفته هم تمدید شد.

وی افزود: طی هفته جاری طرح ترافیک هم در پایتخت به حالت تعلیق در آمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها مثل هفته‌های گذشته پابرجاست.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۵۴۸ بیمار جدید کرونایی در کشور / ۲۱۶ نفر فوت کردند

روحانی: سخنان رهبر انقلاب برای نحوه سوگواری محرم فصل الخطاب بود/ راهبرد مقابله با کرونا تغییر نکرده است

جزئیات وضعیت ویروس کرونا در کشور/ مرگ بیماری که برای بار دوم کرونا گرفته بود

زالی: وضعیت مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تهران وخیم‌تر شده است

***

جسد منصوری تحویل خانواده‌اش شد

عباس مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به این پرسش که «آیا نتایج علت فوت متهم منصوری به مراجع قضایی اعلام شده است یا خیر؟» گفت: از حدود ۱۰ روز پیش که جنازه متوفی منتقل شد، بررسی‌های اولیه و معاینه جسد انجام شده است و به جهت اینکه در حوزه سم شناسی و پاتولوژی فرآیند‌های آزمایشگاهی برای آماده سازی لام‌های تشخیصی طولانی است، امیدواریم بتوانیم در یکی دو هفته آینده پاسخ را به مراجع قضایی اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان مرگ را تشخیص داده‌اید؟»، اظهار کرد: تا زمانی که آزمایش‌ها برای ما مشخص نشود، زمان را مشخص نمی‌کنیم.

مسجدی در خصوص تحویل جسد به خانواده نیز گفت: با دستور مقام قضایی تحویل شده و موضوع در دادسرای جنایی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

پرونده قاضی منصوری در دادسرای امور جنائی تهران در حال رسیدگی است

***

طرح قیر رایگان باعث فساد می‌شود

علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره طرح "قیر رایگان" که توسط مجلس ارائه شده اظهار داشت: دولت با تخصیص قیر مخالف است چرا که هیچ منبع مالی برای اینگونه طرح‌ها وجود ندارد. اگر مجلس بخواهد با تکلیف به وزارت نفت و یا پالایشگاه‌ها قیر مجانی تأمین کند، در این صورت منابع مالی هدفمندی که باید صرف پرداخت یارانه‌های نقدی، خرید گندم تضمینی، حمایت از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و معلولین و تولید شود، کاهش خواهد یافت که این موضوع اصلاً به مصلحت نیست و دولت با آن مخالف خواهد بود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: تجربیات گذشته نشان داد که دادن قیر مجانی باعث فساد و عدم شفافیت شده است و نتیجه چندانی عاید توسعه کشور نکرده است و به همین دلیل شورای محترم نگهبان همواره بر این موضوع حساسیت نشان داده و هنگام بررسی بودجه سال ۱۳۹۹ نیز بر آن ایراد گرفتند و ناگزیر حذف شد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی دولت: قیر رایگان فسادزاست/ دولت برای ارائه قیر رایگان باید از منابع هدفمندی کم کند

***

دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات

اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) بر یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا، منجر به دستگیری سرکرده  این  گروهک تروریستی شد.

جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی" تندر" که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد. شارمهد در سال ۱۳۸۷، عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد؛ در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

سرکرده یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات

گوشه‌ای از جنایات گروهک تروریستی تندر

بازخوانی پرونده گروهک تروریستی تندر

***

توضیحات درباره تجمع طالبان در تهران

روز گذشته تصاویری در فضای مجازی به انتشار درآمد که در توضیحات آن ادعا شده بود، مربوط به گردهمایی تعدادی از اعضای گروهک ترویستی طالبان در پارک ملت تهران است.

سردار علی ذوالقدری،رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با ایسنا گفت: روز گذشته در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در آن چند نفر اقدام به استفاده از پرچم یک گروهک تروریستی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و در پی آن عوامل این اقدام شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام که موجبات سوء استفاده رسانه‌های معاند شده بود، گفت: با سرعت عمل پلیس عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

***

برنده دوئل واعظی و جهانگیری کیست؟

روزنامه تعادل نوشت: «ده روز مانده به یک تصمیم بزرگ» آیا مجلس یازدهم به طرح تفکیک وزارت صمت رای خواهد داد؟ واینکه سکان این وزارتخانه در سال پایانی دولت به دست چه کسی سپرده خواهد شد؟با نزدیک شدن به پایان کار سرپرست فعلی وزارت صمت گمانه زنی‌ها برای معرفی وزیر پیشنهادی به منظور تصدی این مسوولیت خطیر و حساس در روزهای پر التهاب بازارها بالا گرفته است.

شنیده‌ها اما حاکی از این است که در بدنه دولت شاهد یک رقابت تنگاتنگ بین رییس دفتر و معاون اول رییس‌جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی در حال انجام است. گفته می‌شود، «محمود واعظی» رییس دفتر روحانی، خواهان معرفی «حسین مدرس خیابانی» سرپرست فعلی وزارت صمت است، اما در مقابل، «اسحاق جهانگیری» مدافع سرسخت حضور «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی است. دوئلی که هنوز مشخص نیست برنده‌اش چه کسی است؛ «مدرس خیابانی»، «رزم حسینی» یا هر دو یا اصلا هیچ کدام.

***

جبهه پایداری برخلاف آنچه می‌گوید عمل می‌کند 

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقاد میرسلیم از هیئت رئیسه مبنی بر معرفی نکردنش به عنوان تنها نامزد ریاست کمیسیون اصل ۹۰، به برنا گفت: میرسلیم، شأن خود را بالاتر دانسته بود مبنی بر اینکه انتظار داشت که هیئت رئیسه، او را به عنوان تنها نامزد ریاست کمیسیون اصل ۹۰ معرفی کند که این نشان از غرور میرسلیم است و همین موجب شد که مجلس به او رأی ندهد و ربطی به اصولگرایان ندارد.

سلیمی نمین تصریح کرد: احمدی نژاد جوسازی فراوانی کرد تا چهره بعضی از شخصیت‌ها را منکوب و تخریب کند تا بتواند عناصر منحرف را به نظام تحمیل کند. از این رو اصولگرایان جوان باید به این امر توجه داشته باشند و تحت تاثیر جوسازی‌های جریان انحرافی احمدی نژاد در این زمینه قرار نگیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان حتی اگر کسی فاسد هم باشد از خود نمی‌رانند ما این کار را نباید انجام دهیم اما از آن طرف هم، نباید این گونه باشد که اگر فردی، یکی، دو ایراد داشت بگوییم که آن را در جرگه اصولگرایان نمی‌دانیم. شما اصلاح‌طلبان را دیدید در مورد نجفی، با وجود اینکه مسائل بسیار فاجعه آمیزی داشت و حتی قتل و کارهای مختلف دیگر انجام داده بود با همه توان از او دفاع کردند. اصلاح طلبان در این باره طیفی عمل کردند.

***

دوقطبی‌سازی کاذب در انتخابات‌ها یکی از ابزارهای جریان تحریف است

فرهیختگان نوشت: رهبر انقلاب صبح روز گذشته و در جریان سخنرانی به‌مناسبت عید قربان از چالشی به‌نام جریان تحریف در کشور نام بردند و تاکید کردند اگر بتوان بر این جریان فائق آمد، آنگاه تحریم‌ها شکسته خواهند شد.

در این‌خصوص ناصر ایمانی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان تحریف تلاش دارد اراده‌ها را سست کند، ناامیدی مردم را افزایش دهد که این تاثیرگذاری در مدیران و عامه مردم و نخبگان و سلبریتی‌هاست‌. این بحث مفصلی است. یکی از موارد دوقطبی‌سازی است. این دوقطبی‌سازی تنها در انتخابات نیست، بلکه در همه زمینه‌ها و ‌مقاطع است. اکنون نیز این دوقطبی وجود دارد. بین مذهبیون و عامه مردم دوقطبی‌سازی می‌شود و این جنگ رسانه‌ای است. باید بررسی شود که جنگ رسانه‌ای آنها چه ابزاری دارد که می‌تواند منجربه خستگی مردم و ناامید شدن آنها شود و اراده‌های مردم را سست کنند. اجمالا یکی از ابزارهای تحریف، دوقطبی‌سازی است.

***

روایت روزنامه‌های اصلاح طلب از انتخابات ریاست جمهوری

روزنامه اعتماد درباره انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده نوشت: اگر در انتخابات ۹۲ بحث كانديداي ائتلافي مطرح بود و تا سال ۹۶ نيز اصلاح‌طلبان از اين ايده دفاع مي‌كردند اما در حال حاضر فضاي سياسي موجود تكرار اين ايده را نمي‌طلبد. از همين‌رو بسياري از گزينه‌هاي ائتلافي چون علي لاريجاني يا علي‌اكبر ناطق‌نوري از فهرست نيمه‌كاره اصلاح‌طلبان خط خواهد خورد. در اين شرايط اما بعيد است كه اصولگرايان نيز سراغ اين دو گزينه بروند؛ كما اينكه حسين‌الله‌كرم در مصاحبه‌اي تاكيد كرده ناطق‌نوري تمايلي به تداوم فعاليت سياسي ندارد. از سويي علي لاريجاني نيز مدت‌هاست كه گزينه مقبول اصولگرايان نيست. البته اين شرايط براي اصلاح‌طلبان سخت‌تر از اصولگراياني است كه از يك انتخابات تاريخي به لحاظ كمترين ميزان مشاركت، پيروز خارج شدند و مجلس را قبضه كردند. 

شرق هم نوشت: آیا پرویز فتاح نامزد نهایی اصولگرایان در 1400 است؟ آیا شانس او از دیگر رقبا بیشتر است و 9 ماه مانده به انتخابات بر سر او اجماعی رخ داده است؟

برخی چهره‌های رسانه‌ای هم مدعی شده‌اند جبهه پایداری به دستور صادق محصولی، وزیر احمدی‌نژاد، کمپین حمایت از فتاح راه انداخته و این به معنی ...{کنار گذاشتن} ضرغامی و جلیلی از دور بازی انتخابات است. فتاح یکی از چهره‌های نزدیک به صادق محصولی، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت احمدی‌نژاد و دوست صمیمی رئیس دولت دهم به شمار می‌رود. چنانچه فتاح خود درباره ارتباطش با محصولی گفته است: «صادق محصولی دوست صمیمی ما هستند و از قدیم بودند. همشهری ما هستند. رابطه ما همان دوستی است؛ اما ایشان دنبال کارهای خودشان هستند».

در ماجرای فتاح به‌وضوح بر نقش جبهه پایداری تأکید می‌شود؛ درحالی‌که سؤال این است که آیا این جبهه به محور برنامه‌ریز جریان اصولگرایی بدل شده؟ درست است که در بزنگاه، اصولگرایان مجبور به باج‌دهی به پایداری‌ها شده‌اند که به زیاده‌خواهی و بازی‌برهم‌زنی شهره‌اند؛ اما در رخدادی مانند انتخاب نامزد نهایی رئیس‌جمهوری، طیف پایداری تک‌خال بازی نیست و در بهترین حالت حامی گزینه‌ای است که می‌داند نظر مثبتی در برخی مراکز قدرت روی آن وجود دارد.

***

تابلویی از تصویر رهبری که نماینده دومای روسیه به قالیباف هدیه داد
رئیس کمیته روابط خارجی دومای دولتی روسیه امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. لئونید اسلوتسکی تابلوی سیاه قلم منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین نمونه‌ای از تجهیزات پزشکی از جمله کیت‌های تشخیص کرونا را به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۴۵۳۴۲۲۰:۳۸:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۱۱
از ریاست محترم قوه قضاییه جناب قاضی القضات رییس در خواست میشود کار اساسی و زیر بنایی برای مبارزه با فساد انجام بدهند یکی قانون از کجا آورده ای را برای تمامی ثروت های کلان اجرایی کنند و دیگر اینکه قوانینی به مجلس پیشنهاد بدهند که کسی جرات فساد و تخلف نداشته باشد
ناشناس۱۵۴۶۶۰۷۱۸:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۲
ازخدای متعال میخام به حق امیرالمومنین عذاب مسئولان نامسئول در دنیا و اخرت صدچندان کند
حسین رحمت۱۵۴۵۳۴۷۲۰:۴۷:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۱۱
انشاءالله آقای مهندس فتاح رییس جمهور بعدی است.
ناشناس۱۵۴۵۶۸۱۰۸:۵۵:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۱۲
لاریجانی باید پاسخگوی خلافکاری های خود در مجلس دهم باشد از جمله جلوگیری از اجرایی شدن طرخ تحقیق و تفحص که در صحن مجلس هم تصویب شده بود
ناشناس۱۵۴۵۷۹۸۱۰:۰۹:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۱۲
تفحص از بانک مرکزی و شهرداری
ناشناس۱۵۴۵۶۹۱۰۹:۰۳:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
بابا توره حضرت عباس شورای نگهبان ، ۴ تا آدم جدید با قیافه های جدید رو هم تائید صلاحیت کنه برای انتخابات . یعنی فقط همین ۳۰ _ ۲۰ نفر قیافه های تکراری توی این ۴۰ سال صلاحیت انتخاب شدن داشتن و بقیه ۸۰ میلیون صلاحیت نداشتن و ندارن ؟!
ناشناس۱۵۴۵۸۶۶۱۰:۴۲:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۱۲
یکی از شروط کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری بودن در زمره "رجال سیاسی و مذهبی" است که ساده ش میشه همون "چهره تکراری" که شما فرمودید... پس گریزی از اون نیست!
ناشناس۱۵۴۶۱۱۹۱۲:۵۷:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۱۲
یعنی ما توی ایران فقط ۲۰ تا دونه رجل سیاسی داریم ؟!!!!!!
ناشناس۱۵۴۵۳۶۵۲۱:۱۳:۰۴ ۱۳۹۹/۵/۱۱
باید مشخص شود چرا طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی که در مجلس دهم تصویب شد اجرایی نشد احتمال همان مسله که آقای میر سلیم عنوان کرده اند در زمینه عدم اجرای تفحص از بانک مرکزی هم بعید نیست حتما بده و بستان هایی صورت گرفته حال یا مالی و یا گرفتن پست سمت برای بعد مجلس دهم در دولت و یا شرکت های دولتی
ناشناس۱۵۴۵۷۱۸۰۹:۲۲:۰۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
لاریجانی باید پاسخگو باشد
ناشناس۱۵۴۵۷۲۵۰۹:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۱۲
در سیستم و شبکه بانکی هم طبری های زیادی وجود داشته و دارند که از حداقل 15 سال قبل تا حالا باید بررسی شود و شناسایی شوند و به مجازات برسند طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور باید هرچه سریعتر اجرایی شود و این مهم از دو دوره دولت قبل و دو دوره دولت فعلی باید تفحص صورت بگیرد
ناشناس۱۵۴۵۳۸۲۲۱:۴۰:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۱۱
این جناب دائم الکرونا هنوز امیدواره به انتخاب شدن و پست و مقام گرفتن ؟!!!! بسه دیگه ! ع ع ع ع
ناشناس۱۵۴۵۶۹۳۰۹:۰۴:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
ماهی ۳ بار کرونا میگیره
ناشناس۱۵۴۵۷۳۹۰۹:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۱۲
بارالها اگه قراره کرونا هم بگیریم از جنس کرونای لاریجانی باشه
ناشناس۱۵۴۵۳۸۵۲۱:۴۲:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۱
۶ سال حوزه درس خوند ۳۰ سال توی قوه ، قاضی بود آخرش خود کشی کرد خدایا ما را از ریاکاری و لقمه حرام باز بدار
ناشناس۱۵۴۵۳۹۵۲۱:۴۹:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۱۱
قالی بافت چرا ماسک نزده ؟
ناشناس۱۵۴۵۶۸۶۰۸:۵۸:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۱۲
منتظره نمکی بهش ماسک مجانی بده
ناشناس۱۵۴۵۴۰۰۲۱:۵۲:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۱۱
چسبیده بهش ماسک هم نزده
ناشناس۱۵۴۵۷۵۷۰۹:۵۱:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
بنده خدا لئونید اسلونستکی !
ناشناس۱۵۴۵۴۰۳۲۱:۵۳:۴۹ ۱۳۹۹/۵/۱۱
لاریجانی ، هفته ای ۱ بار کرونا میگبره !!!
ناشناس۱۵۴۵۴۰۴۲۱:۵۶:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۱۱
کار مفید این زالی چی بوده توی این ۶ ماه ؟!!! همش میاد توی تلویزیون میگه : اوضاع بی ریخته ! پس تو چی کار میکنی ؟!
ناشناس۱۵۴۵۷۷۲۰۹:۵۷:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
جواب : استخدام دختر روحانی
ناشناس۱۵۴۵۴۰۵۲۱:۵۶:۱۷ ۱۳۹۹/۵/۱۱
از قوه قضاییه می خواهیم فساد اعلامی از سوی آقای میرسلیم هرچه سریعتر رسیدگی شود و مشمول مرور زمان نشود
ناشناس۱۵۴۵۷۶۰۰۹:۵۲:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۲
حافظه ملت مشمول مرور زمان نمیشود
ناشناس۱۵۴۵۴۰۶۲۱:۵۷:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۱۱
قالیباف چرا داره میخنده ؟؟؟
ناشناس۱۵۴۵۴۰۸۲۱:۵۹:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۱۱
سرکرده گروه تندر هم اومده بوده عراق ؟!
ناشناس۱۵۴۵۹۸۳۱۱:۴۱:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۲
اومده بود ایران
ناشناس۱۵۴۵۴۱۳۲۲:۰۳:۴۹ ۱۳۹۹/۵/۱۱
روحانی نه حرف واعظی رو گوش بده نه حرف جهانگیری رو مجددا نعمت زاده رو معرفی کنه برای وزارت صمت . البته قبلش اقدام به توزیع کارت هدیه کنه
ناشناس۱۵۴۵۴۱۴۲۲:۰۴:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۱۱
خدا شفات بده لاریجانی
ناشناس۱۵۴۵۴۱۹۲۲:۰۹:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۱۱
امسال لاریجانی در مراسم عزاداری شب های ماه محرم در جلسه سران نظام حضور پر رنگ داشته باشه
ناشناس۱۵۴۵۴۲۸۲۲:۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۱۱
قیر رایگان باعث فساد میشه ؟!! مگه تا حالا قیر رایگان رو با بشکه به ذخایر نظام و نجومی بگیرا میدادید ؟ مگه قیر رو توی جاده و راه سازی بکار نمیبرن ؟!!! جل الخالق !!!! توی ایران چه چیزایی باید بشنویم !!!
حامد۱۵۴۵۷۳۷۰۹:۳۵:۱۹ ۱۳۹۹/۵/۱۲
مقاله همین سایت رو در مورد طرح قیر رایگان و فسادش بخون عزیز تا بفهمی چرا فساد میاره
ناشناس۱۵۴۵۴۳۱۲۲:۱۶:۲۳ ۱۳۹۹/۵/۱۱
بعید میدونم فتاح بیشتر از ۱۱ تا دونه رای داشته باشه
ناشناس۱۵۴۵۴۶۲۲۳:۰۱:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۱۱
آقای قالباف مقام معظم رهبری همین ۲ هفته پیش گلایه کردند از مسئولانی که ماسک نمیزنند . به فرامین معظم له توجه بیشتری داشته باشید
ناشناس۱۵۴۵۴۶۵۲۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۱
# قالیباف _ ماسک _ بزن
ناشناس۱۵۴۵۴۶۷۲۳:۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۱۱
رئیس مجلس که ماسک نزنه وای به حال نائب رئیس و رئیس مرکز پژوهشها و رئیس دیوان محاسبات و روئسای کمیسیون ها . آقایون مسئول ! اول ماسک
ناشناس۱۵۴۵۵۰۱۲۳:۵۵:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۱۱
لاریجانی و ناطق قبلا هم در راس کار بودند از مهره های سوخته و امتحان شده نگویید .
ناشناس۱۵۴۵۵۰۲۲۳:۵۵:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۱۱
دو تا مسئله اولیش با رئیس و کل ستاد کرونا کدوم اجباری بدون مجازات است ماسک اجباری بدون مجازات متخلف چه الزامی دارد؟؟بنظر خودتون فقط اینکارتون رفع تکلیف نیست؟ دوم ضمن تشکر از بچه های اطلاعت با اینهمه اشراف چطور میشه امثال داماد نعمتزاده ها که در حال محاکمه هستند برای فساد کلان چطور براحتی متواری میشن؟
ناشناس۱۵۴۵۵۹۵۰۵:۵۶:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۱۲
روحانی :...اگر مردم به همین صورت ادامه دهند شاهد آمار خوبی در هفته‌های آینده خواهیم بود....نکند منظور ایشان آمار تلفات کرونا ست
ناشناس۱۵۴۵۵۹۸۰۶:۰۱:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۱۲
همونطور که روحانی و هاشمی اصلاح طلبان کاذب بودند لاریجانی هم شده اصلاح طلب واقعا جوکه
علی عطیمی۱۵۴۵۶۰۰۰۶:۱۲:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۱۲
ماسک اقای رئیس کجا است واقعا جای تاسف است!
ناشناس۱۵۴۵۶۰۸۰۷:۰۵:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۱۲
قالیباف چرا ماسک ندارد. نکنه واکسن روسی بهش رسیده
ناشناس۱۵۴۵۶۱۴۰۷:۱۲:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
روئسای جمهور و مسئولان کشورهای دیگه بعد از بازنشستگی خانه نشین میشوند و یا اینکه میرن دنبال کار خصوصی . متاسفانه توی ایران حضرات مسئول تا زمانیکه عرض ارادت میکنند و تا آخر عمرشون بازنشسته نمیشوند و فقط از پستی به پست و مقام دیگه منتقل میشوند .
ناشناس۱۵۴۵۶۱۷۰۷:۱۷:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۱۲
لاریجانی ها به اندازه کافی مدیریت کردن و پست و مقام داشتن . بسه دیگه خواهشا
سید۱۵۴۵۶۲۹۰۷:۵۲:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۲
هدیه تابلویی از رهبر به قالیباف از طرف روسی ها . باور کردنش واقعا سخته . یعنی روسها اعتقادشان به رهبر انقلاب انقدر بالاست
علی 671۱۵۴۵۷۴۳۰۹:۴۳:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
اهمیتش خیلی بالا است ولی چرا رئیس دستگاه قانون گذاری با عملش آبروی ملت ایران را می برد .وقتی قرار است که برای جلو گیری همه ماسک بزنند این چه عادت بدی است که بعضی رعایت نمی کنند .
دلارام۱۵۴۵۷۶۳۰۹:۵۳:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۱۲
فتاح درسته وزیر بوده وتکراری هست ولی اینقدر پاک دست هست که رییس کمیته امداد شد وبعد رییس بنیادمستضعفان وداره حسابی به محرومان خدمت میکنه .الان مشکل تخصص ومدیریت هم حتی نیست الان مشکل تعهد نداشتن وساده زیست نبودن ودرد قشر محروم را حس نکردن ودرک نکردن است جانم
دلارام۱۵۴۵۷۶۸۰۹:۵۵:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۱۲
بله که بعضی در دنیا ارادتشون به رهبری از خیلی از ماها بیشتر ه.خود پوتین چقدرخاضعانه جلوی رهبری نشست در دیدارشون ووقتی دیدار و توصیف کرد گفت من مسیح را دیدم .
ناشناس۱۵۴۶۲۸۹۱۴:۵۰:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۱۲
فتاح گزینه خوبی برای همه طیف هاست در شرایط حال حاضر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین