عربستان منتظر ضرب‌شست یمنی‌ها باشد

گروه جهان الف،   3990506127

مشاور نخست‌وزیر یمن از انجام عملیات قریب‌الوقوع و بزرگ همراه با تغییر تاکتیک موشکی نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان خبر داد.

«حمید عبدالقادر عنتر»، مشاور نخست وزیر یمن در گفتگو با خبرگزاری آنا گفت: منتظر شگفتی بزرگی در زمینه تغییر تاکتیک‌های نظامی و قدرت موشکی (نیروهای یمنی) باشید. این اقدام در واکنش به ادامه سیاست گرسنه نگه‌داشتن، محاصره و خوار انگاشتن ملت یمن به‌وسیله جلوگیری از پرداخت حقوق کارمندان دولتی و غارت مشتقات نفتی انجام خواهد شد. 

وی افزود: شگفتی نیروهای یمنی قبل از عید قربان رخ خواهد داد و یگان‌های موشکی، تأسیسات و مکان‌های حساس راهبردی را در ریاض، پایتخت سیاسی عربستان سعودی هدف قرار خواهند داد.

مشاور نخست‌وزیر یمن عنوان کرد: به‌زودی همه صدای انفجارهایی که پایتخت سیاسی عربستان را به لرزه درمی‌آورند، خواهند شنید. اقدامی که با هدف پایان دادن به ۶ سال درد و رنج ملت یمن و کینه‌توزی دشمنان جهانی انجام می‌شود.

حمید عبدالقادر تصریح کرد: شگفتی‌هایی که در راه است، مرهمی خواهد بود بر درد و رنج ملت یمن، از «المهره» تا «صعده» و ما در این درگیری از هیچ چیز هراس نداریم، زیرا درگیری بر سر عزت و کرامت ما و میان نظامیان اردوگاه حق و باطل است.

پیش‌تر نیز «صادق الشرفی»، عضو جنبش انصارالله یمن درباره حملات پهپادی انصارالله به مواضع متجاوزان سعودی گفته بود: در صورت ادامه تجاوز سعودی‌ها به خاک یمن احتمال حمله انصارالله به کاخ پادشاهی عربستان وجود دارد.

وی تصریح کرده بود: حملات ما به ریاض رسیده است و آمادگی داریم در صورت ادامه تجاوزات سعودی‌ها به خاک یمن، دایره حملات خود را تا نقاط راهبردی و نظامی دیگر گسترش دهیم.