عملیات پاک‌سازی در کهکشانی‌ها

گروه ورزشی الف،   3990505084

طرفداران رئال‌مادرید انتظار دارند باشگاه‌شان در فصل نقل‌وانتقالات تمرکزش را روی خرید بازیکن بگذارد، اما آنها احتمالاً ناامید خواهند شد، چراکه سیاست رئال این است که خانه‌تکانی انجام دهد.

عملیات پاک‌سازی در کهکشانی‌ها

به گزارش روزنامه ایران ورزشی، اولویت فلورنتینو پرس برای نقل‌وانتقالات فروش بازیکنان است، به‌ویژه اینکه رئال بازیکنان پرشماری در اختیار دارد. در دوران پس از کووید-19، ثبات مالی اهمیت بیشتری پیدا کرده و البته رئال‌مادرید هم می‌خواهد ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بازسازی کند که هزینه‌های سنگینی دارد.

بازیکنان رئال‌مادرید فعلاً آرام هستند و می‌دانند که فروش آنها تا پایان لیگ قهرمانان انجام نخواهد شد، هرچند که خاوی سانچس و اشرف حکیمی اخیراً به رئال‌وایادولید و اینتر پیوسته‌اند و رئال 5/43میلیون یورو از فروش‌شان به دست آورده است.
دو بازیکنی که بیشترین تردیدها درباره‌شان وجود دارد گرت بیل و خامس رودریگس هستند.

رئال‌مادرید در تکاپو است که این دو نفر را به فروش برساند. بیل در پایتخت اسپانیا به نقطه بدون بازگشت رسیده و این در حالی است که ایجنت او می‌گوید این بازیکن می‌خواهد بماند. البته او می‌داند تا وقتی زین‌الدین زیدان روی نیمکت رئال بنشیند، به این بازیکن ولزی بازی نخواهد رسید.

هیأت‌مدیره رئال بر این باورند که بیل همچنان می‌تواند در بازی رئال تأثیر بسیاری بگذارد، اما واقعیت این است که زیدان نمی‌خواهد مربی او باشد و او را در تیمش داشته باشد.

باشگاه قصد ندارد قرارداد بیل را فسخ کند، همچنین نمی‌خواهد بخش عمده دستمزد دو سال باقی‌مانده قرارداد او را بپردازد. بیل طبق قراردادش، در دو سال پیش‌رو بیش از 60میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

با اینکه سران رئال بر این باورند که رابطه بیل و زیدان می‌شد بهتر از این مدیریت شود، اما برای آنها پرداخت دستمزدی تا این حد بالا به بازیکنی که حتی به لیست 23نفره تیم دعوت هم نمی‌شود، توجیه‌ناپذیر است.

ماجرای خامس متفاوت است. ژرژ مندس، ایجنت او رابطه خوبی با بنفیکا دارد و از قرارداد خامس تنها یک سال باقی مانده است. به این ترتیب او ممکن است به‌صورت قرضی راهی این باشگاه پرتغالی شود، ولی رئال‌مادرید حاضر نیست بخشی از دستمزد او را پرداخت کند.

همچنین دستمزدی که خامس می‌خواهد بسیار بیشتر از توان بنفیکا است، ولی چیزی که مشخص است این است که این بازیکن کلمبیایی نمی‌خواهد یک سال دیگر زیر نظر زیدان بازی کند.

نفر بعدی لیست لوکا یوویچ است. این مهاجم صربستانی قرار بود جای کریم بنزما را بگیرد، اما فصل اول حضورش در لالیگا به‌خوبی سپری نشد. مدیران رئال به استعداد او باور دارند. او بازیکن جوانی است و در فرانکفورت هم نشان داده که در اروپا می‌تواند بدرخشد. به این ترتیب رئال می‌خواهد او را قرض بدهد.

چند باشگاه درباره او پرس‌وجو کرده‌اند؛ از جمله میلان، هرچند این احتمال می‌رود که هرتا برلین او را به بوندس‌لیگا برگرداند. از سوی دیگر نیکو کواچ در فرانکفورت مربی این بازیکن بوده و حالا که هدایت موناکو را بر عهده گرفته، دوست دارد دوباره او را در تیمش داشته باشد.

رئال 60میلیون یورو برای خرید این بازیکن پرداخت و بازگرداندن بخشی از این مبلغ کار دشواری خواهد بود، هرچند برخی باشگاه‌ها حاضرند مبلغ قابل توجهی بپردازند تا او را برای فصل 21-2020 قرض بگیرند.

اسکار رودریگس دیگر بازیکنی است که احتمالاً رئال را ترک می‌کند. او در فصل 20-2019 پدیده لگانس بود، اما دو سال حضور قرضی‌اش در این تیم به پایان رسیده است. قیمت او 20میلیون یورو است و ویارئال سخت به‌دنبال جذب او است. میلان هم این بازیکن را زیر نظر دارد، به این ترتیب او درباره پیوستن به ویارئال دچار تردید شده است.

دنی سبایوس و خسوس وایخو هم به‌عنوان دو پدیده فوتبال اسپانیا به رئال پیوستند، اما این حس وجود دارد که آنها نتوانسته‌اند رشدی داشته باشند. سبایوس که در آرسنال به‌سر می‌برد، می‌داند که محال است برگردد و زیر نظر زیدان کار کند. او یک فصل را به‌صورت قرضی در آرسنال گذرانده و دوست دارد در این باشگاه بماند.

اما آرسنال اوضاع مالی مساعدی ندارد، هرچند که به نظر می‌رسد دو باشگاه بر سر مبلغ 30 تا 35میلیون یورو برای انتقال او به توافق خواهند رسید. میکل آرتتا از سبایوس به‌جای متئو گندوزی استفاده می‌کند و به این ترتیب باشگاه می‌خواهد او را نگه دارد. وایخو هم گرانادا، باشگاهی که او را در سال 2020 قرض گرفته بود را خواهان خود می‌بیند، اما رئال قیمت این مدافع را 15میلیون یورو تعیین کرده که برای گرانادا بالاست.

ماریانو دیاز و براهیم دیاز هم از بازیکنانی هستند که زیدان به‌ندرت از آنها استفاده کرده است. زیدان به ماریانو دیاز گفته یکی از پیشنهادهایی که برایش رسیده را بپذیرد و به براهیم دیاز هم گفته به‌صورت قرضی به تیم دیگری برود. رئال پیشنهادهای رسیده برای این دو را بررسی خواهد کرد.

از سوی دیگر اگر آندری لونین به رئال‌مادرید برگردد و ذخیره تیبو کورتوا شود، سرخیو رگیلون به‌احتمال زیاد به‌دلیل مسائل مالی به فروش خواهد رسید. او می‌داند تا زمانی که زیدان مارسلو را دارد، قرار نیست به او چندان بازی برسد. او یک فصل خوب را در سویا گذرانده و می‌خواهد بازیکنی در ترکیب ثابت باشد. مونچی در صورتی که بتواند این بازیکن را برای سویا بخرد خوشحال خواهد شد، هرچند که رئال قیمت او را 20میلیون یورو می‌داند.

آینده مارتین اودگارد هم کاملاً بستگی به لوکا مودریچ دارد. همه چیز نشان می‌دهد این هافبک کروات قصد دارد آخرین سال قراردادش در رئال را هم در این تیم بگذراند. میلان دیگر علاقه‌ای به جذب این بازیکن برنده توپ طلا ندارد، به این ترتیب اودگارد برای دومین سال به‌صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی خواهد کرد.

کوبو هم یک فصل دیگر به تیم‌های دیگر قرض داده خواهد شد، هرچند که برنامه این است که او در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. بایرلورکوزن هم به‌دنبال جذب رینیر است، چراکه او را جانشین کای هاورتز می‌داند. آلوارو اودریوسولا به بایرن‌مونیخ قرض داده شده بود، اما به رئال برخواهد گشت. لوکاس واسکس و ناچو فرناندس از دید زیدان بازیکنان ارزشمندی هستند و در صورتی که بمانند، در فصل بعد به آنها بازی می‌رسد، هرچند باشگاه‌هایی هستند که به خرید آنها علاقه داشته باشند و رئال هم پیشنهادهای آنها را بررسی خواهد کرد.

در نهایت دنی گومس و خورخه دو فروتوس هم بازیکنان جوانی هستند که باشگاه‌هایی را علاقه‌مند به خود می‌بینند. رئال‌بتیس به‌دنبال دنی گومس است و سلتا ویگو خواهان دو فروتوس. گفته می‌شود قیمت این دو بازیکن از 10میلیون یورو آغاز می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

    3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

    7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

    9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

    10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

    11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

    12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

    13. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

    14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

    15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    19. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    20. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    21. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    25. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    آخرین عناوین