قیمت لوازم خانگی پر فروش شامل تلویزیون سونی و یخچال در بانه

گزارش بازرگانی،   3990504117 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تلویزیون و یخچال از جمله لوازم پر کاربرد منزل به شمار می رود طوریکه از یخچال در آشپزخانه و از تلویزیون در هال و پذیرایی برای انجام تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می کنند که هر دو وسیله از اجزای اصلی منزل به شمار می روند که ما روزانه با آنها به نوعی سروکار داریم. از تلویزیون که برندهای مختلفی را شامل می شود برای پر کردن اوقات فراغت و تماشای فیلم و سریال و از یخچال نیز برای نگهداری تازه مواد غذایی و نوشیدنی های خنک استفاده می کنند.

یخچال و تلویزیون از ملزومات اصلی جهیزیه از قدیم تا به امروز بوده است، به همین دلیل مهم است برندی را برای خرید انتخاب کنید که معتبر باشد. فروشگاه اینترنتی عمو یادگار در بانه کلیه لوازم خانگی برندهای مختلف همچون تلویزیون سونی را متناسب با سلیقه افراد از تولید به مصرف بدون واسطه و با قیمت مناسب عرضه می کند که شما می توانید به صورت اینترنتی خرید و مبلغ محصول را درب منزل خود پرداخت کنید، همچنین به هنگام سفر به شهر بانه می توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات موجود در فروشگاه دارای گارانتی هستند.

خرید تلویزیون ال جی، سامسونگ و سونی از بانه

تلویزیون سونی نقش اصلی را در پر کردن فضای خانه برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارد که مدلهای مختلف را شامل می شود، از برندهای جهانی تولید تلویزیون می توان به سه شرکت نامدار ال جی، سامسونگ و سونی اشاره نمود که سه شرکت موجود سایزهای مختلفی از تلویزیون را در مدلهای متنوع عرضه می کنند که بسته به آپشن ها و همچنین امکاناتی که دارند قیمت آنها متغیر است.

پیشرفت تکنولوژی و فناوری طی دو دهه گذشته سبب روی آوردن شرکتهای تولیدی به ارائه و تولید تلویزیون های هوشمندی شده که امکانات گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد، طوریکه امروز صرفاً از تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال استفاده نمی کنند بلکه شما با دسترسی به اینترنت وای فای می توانید از طریق گوگل به دنیای اینترنت متصل شوید و اخبار و فیلم های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید، همچنین وجود فناوری اندروید به شما کمک می کند تا بتوانید اپلیکیشن های مختلف را بر روی تلویزیون خود نصب و اجرا کنید، امکان ارائه تصاویر و ویدئوها از گوشی های هوشمند به تلویزیون از طریق بلوتوث فناوری نوینی است که به شما کمک می کند ویدئوهای خود را در سطح گسترده و با کیفیت بالا در تلویزیون تماشا کنید. اگر چنانچه قصد خرید تلویزیون هوشمند در برندهای مختلف را دارید با ما تماس بگیرید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاورین فروش لوازم خانگی و صوتی و تصویری :

آقای حسینی ۴۰۰۱-۳۸۸-۰۹۹۰



پاسخگوی با تماس تلفنی و تلگرام و واتس اپ:

آقای کریمی ۴۰۰۲-۳۸۸-۰۹۹۰



پاسخگوی با تماس تلفنی و تلگرام و واتس اپ:

آقای احمدی ۴۰۰۳-۳۸۸-۰۹۹۰

 

زاویه دید گستره تلویزیون سونی با طراحی منحصر به فرد

یکی از موارد مهم علاوه بر کیفیت ساخت تلویزیون سونی این است که زاویه دید گسترده تری را نسبت به سایر برندها در اختیار شما قرار می دهد، به این صورت که فرقی نمی کند شما در کجای منزل و از چه زاویه ای برنامه تلویزیونی خود را تماشا می کنید، چرا که دارای کیفیت یکسانی است طوریکه حتی اگر از نقطه کور منزل تلویزیون را در مجالس مختلف تماشا کنید کیفیت آن تغییری نمی کند، علاوه بر این شرکت برای افزایش کیفیت تصاویر دریافتی مخاطب از فناوری جدید 4k و در مدلهای پیشرفته تر از فناوری 8k استفاده می کند که تصاویر مورد پخش را به صورت واقعی نمایش می دهد که در سایزهای مختلفی عرضه می شود که هر سایز از این تلویزیون خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شود.

تلویزیون سونی یک برند جهانی است که در میان سه شرکت نخست تولید لوازم صوتی و تصویری قرار دارد. نصب آسانی دارد به این صورت که هم می توانید بر روی میز تلویزیون به وسیله دو پایه نگهدارنده که توسط پیچ و مهره به تلویزیون وصل می شود قرار دهید و هم آن را بر دیوار نصب کنید و دکوراسیون داخلی خود را به دلخواه خود طراحی کنید. از امکانات تلویزیون سونی به صورت کلی می توان به داشتن چندین ورودی و خروجی USB,HSMI، بلوتوث، اینترنت، حافظه داخلی، گیرنده دیجیتال همراه، داشتن دو بلندگو، تصاویر سه بعدی، نصب اپلیکیشن و ... اشاره نمود.

خرید بدون واسطه یخچال از بانه با قیمت مناسب

یخچال از ملزومات اساسی و اولیه آشپزخانه به شمار می رود که مدلهای مختلفی را شامل می شود که شما بسته به نیاز و بودجه خود می توانید یکی از مدلهای ساید باید ساید، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر بالا، دوقلو و ... را انتخاب و خرید یخچال خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه عمو یادگار تهیه کنید. از برندهای معتبر تولید یخچال در جهان می توان شرکت ال جی، سامسونگ، بوش، هیتاچی و ... را نام برد.

از یخچال استفاده‌های مختلفی می شود طوریکه که شما روزانه برای نوشیدن آب و نگهداری مواد غذایی همچون سبزیجات، میوه ها و ... به آن نیاز دارید، توجه داشته باشید که بسیاری از مواد غذایی اگر در بیرون از محیط یخچال نگهداری شوند فاسد می شوند به همین دلیل استفاده از یخچال برای نگهداری مواد غذایی و سرخ کردنی، انواع پروتئین، لبنیات و ... ضروری است. یخچال از وسایل برقی مورد نیاز به شمار می رود.

نکته ای که به هنگام خرید یخچال باید به آن توجه داشت این است که برچسب انرژی پایینی داشته باشد و شرکت سازنده آن نیز معتبر و خوشنام باشد. در تولید یخچال به دلیل حساسیت های خاصی که وجود دارد از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش و تکنولوژی روز استفاده شده است طوریکه در تولید یخچال ساید باید ساید ما شاهد پیشرفت فوق العاده تکنولوژی هستیم که روزانه این روند در حال تکمیل شدن است و یخچال های تولیدی جدید در مدلهای مختلف وارد بازار می شود. اگر قصد خرید لوازم خانگی از بانه با قیمت مناسب را دارید فقط کافی است با ما تماس بگیرید و کالای مورد نیاز خود را بدون صرف هزینه اضافی درب منزل خود تحویل بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد محصولات فروشگاه و نحوه خرید با مشاورین تماس حاصل فرمایید؛ پاسخگویی از ساعت ۷ تا ۱۰ شب.

 

  1. مشاورین فروش لوازم خانگی و صوتی و تصویری :

آقای حسینی ۴۰۰۱-۳۸۸-۰۹۹۰

 

  1. پاسخگوی با تماس تلفنی و تلگرام و واتس اپ:

آقای کریمی ۴۰۰۲-۳۸۸-۰۹۹۰

 

  1. پاسخگوی با تماس تلفنی و تلگرام و واتس اپ:

آقای احمدی ۴۰۰۳-۳۸۸-۰۹۹۰

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۳۶۹۸۱۰۸:۰۳:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۵
ملت پولدار غرغرو
ناشناس۱۵۳۷۰۶۹۰۹:۵۴:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۵
.. شما چرا این تبلیغ های اجناس خارجی را میزنید حضرت امام خامنه ایی فرمودند تولید داخلی حمایت کنید و..
سام۱۵۳۷۹۶۷۲۳:۱۶:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۵
ما که کولر خریدم جنس اصل تقلبی از آب در آمد هزار رحمت شهرهای خودمان
علی۱۵۳۸۴۹۴۱۱:۴۸:۴۶ ۱۳۹۹/۵/۶
کسی تا به حال از این سایتا خرید کرده مستقیم از بانه . که بدونم راضی بوده یا نه !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین