اطلاعیه شهرداری تهران در مورد عدم پرداخت به موقع حقوق پرسنل

گروه اجتماعی الف،   3990503056

حقوق اکثر پرسنل شهرداری در روز چهارشنبه یکم مرداد به حسابشان واریز شد و مابقی پرسنل تا اواخر وقت روز شنبه به حسابشان واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، با توجه به اینکه مجموعه معاونت مالی و اقتصاد شهری و نیز معاونت حمل و نقل شهری در واپسین ساعات مهلت قانونی، اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و مترو تهران تا پاسی از شب بین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی در حال تردد و جلسات متعدد بودند تا مجوزهای لازم را تهیه کنند در نهایت با تلاش‌های بی وقفه و همکاری بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی توانستند ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را به سرانجام برسانند.

لذا ضمن پوزش از همکاران عزیز و زحمتکش و خدوم شهرداری و تشکر از اینکه در این شرایط سخت اقتصادی و افزایش هزینه‌های معیشتی، تأخیر پرداخت حقوق را با صبوری تحمل نمودند و هیچ علائم رنجشی از خود ابراز ننمودند، متشکریم و بدین وسیله به اطلاع می‌رسانیم که عمده پرداختی‌های تیرماه، در روز چهارشنبه یکم مرداد به حساب همکاران واریز گردید و برای مابقی همکاران تا اواخر وقت روز شنبه به حسابشان واریز خواهد شد.

حتماً همه کارکنان خوبمان به شرایط سخت درآمدی فعلی واقف هستند و با همدلی و همکاری و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک خواهند نمود که اوضاع بحرانی کنونی را همانند بحران‌های قبلی با موفقیت پشت سر بگذاریم.