اجاره خودرو در زمان کرونا

گزارش بازرگانی،   3990431056

امروز می‌خواهیم با هم درباره تاثیر اجاره خودرو بر کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا ؛ یکی از موضوع‌های داغ و جنجالی این روزها صحبت کنیم؛ پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شعار کرونایی این روزها

شعار این روزهای کرونایی که دیگر همه به گوشمان خورده، این است که "در خانه بمانیم"، که باید تا جایی که امکان آن هست به جز موارد خاص و ضروری این توصیه را آویزه گوش خود کنیم. اما در برخی مواقع ترددهای درون و برون شهری ضروری می‌شود !!

دغدغه کرونا برای مردم

حال سوالی که این وسط پیش می‌آید این است که واقعا باید چه کاری انجام داد ؟؟ تو این روزهایی که داریم سپری می‌کنیم، هر شخص ، سازمان ، نهاد ، خانواده و .. ایی باید این سوال را در ذهن خود داشته باشد که برای اینکه این معضل و دغدغه را سریع‌تر پشت سر بگذاریم، از من چه کاری بر‌می‌آید !!

 

اجاره خودرو در زمان کرونا

اما در این مابین و اوضاع فعلی کرونا ، اگر شما واقعا برای شرایط خاص و اضطراری نیاز به یک موسسه اجاره خودرو پیدا کردید، می‌توانید از پیشنهاداتی که سایت اجاره خودرو رنت اتو در اختیار تمامی عزیزان می‌گذارد استفاده کنید. برای دیدن این پیشنهادات ویژه برای اجاره خودرو در زمان کرونا به سایت رنت اتو مراجعه کنید.

شرایط اجاره خودرو در زمان کرونا

موسسه اجاره خودرو رنت اتو برای اینکه دغدغه کسانی که اقدام به رزرو آنلاین خودرو از موسسه رنت اتو در زمان کرونا دارند را برطرف کند، خودروهای اجاره‌ایی خود را بعد از هر اجاره ، کاملا به صورت بهداشتی تمیز و ضدعفونی کرده و سپس در اختیار اجاره کننده بعدی قرار می‌دهد. از جمله مواردی که توسط این مجموعه رعایت می‌شود، تمیز و ضدعفونی کردن موراد لمسی داخل ماشین ، مانند صندلی‌ها ، فرمان ماشین ، دستگیره درهای خودرو و سایر سطوح قابل لمس موجود می‌باشد.

همچنین شرایط اجاره ماشین رنت اتو بسیار ساده و آسان بوده و با نازل‌ترین قیمت‌ها و خیالی راحت و آسوده می‌توانید اقدام به رزرو خودرو های لوکس و ضدعفونی شده در مجموعه ، بپردازید و در کمترین زمان ممکن مراحل رزرو خود را انجام داده و به کارهای ضروری خود در تهران و سایر شهرهای ایران بپردازید. راستی تمامی خودروهای موجود در موسسه رنت اتو در صورت درخواست و تمایل اشخاص اجاره کننده، در حضور و رویت مشتری به طور کامل ضدعفونی خواهند شد.

اگر که شما عزیزان قصد یک رزرو ماشین با آسودگی خاطر در این شرایط را دارید، اعضای موسسه اجاره خودرو ما مشتاقانه منتظر دیدن شما خوبان هستند و می‌خواهیم این نوید و اطمینان را به شما بدهیم که ما همه تلاش و تقلا خود را برای بهبود و ارتقائ یک تجربه اجاره ایمن برای حفظ سلامتی شما انجام میدهیم تا سفر و رسیدن به کارهای خود را به صورت لذت بخش و در کمال آسودگی خاطر تجربه کنید.

رزرو خودرو برای شما در سایت اجاره خودرو رنت اتو ، بر خلاف سایر سایت های موجود در این حوزه ، به راحتی هر چه تمام تر زیر یک دقیقه بعد از انتخاب خودرو مورد نظر شما انجام می‌شود.

وقت و سلامتی شما دو اولویت مهم این روزهای کرونایی برای موسسه اجاره خودرو ما هست.

ما برای کمک و خدمت رسانی به شما عزیزان اینجا هستیم؛ پس اگر هرگونه سوال درباره اجاره خودرو در زمان کرونا و سایر مواردی که ممکن است در رابطه با اجاره ماشین ذهنتان را درگیر کند را از ما بپرسید.

وجود چنین مجموعه‌ها و موسساتی که در این روزهای پر تب و تاب با این خدمات در راستای حفظ سلامتی مشتریان خود عمل می‌کنند، موجب آرامش خاطر و دلگرمی هست.

در این روزهای گذرای کرونا ، توجهات کافی و لازم را برای در امان ماندن خود و خانواده‌هایان انجام دهیم و در صورت لزوم برای خارج شدن از خانه ، تمامی توصیه‌های سازمان بهداشتی را لحاظ کنید تا خطری شما و خانواده‌ عزیزتان را تهدید نکند.



مزایای اجاره خودرو در زمان کرونا

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، موسسه اجاره ماشین رنت اتو، ناوگان ماشین‌های لوکس خود را قبل از مصرف و تحویل به اشخاص اجاره کننده ، به طور کامل ضدعفونی می‌کنند.

این موسسه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، کلیه خودروهای خود را به کارواش برده و از این بابت خیالتان راحت و آسوده می‌شود.

دوستان و عزیزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند و مجبور به حضور در محل کار خود هستند ، شاید بیشترین بار روانی را تحمل می‌کنند؛ از این رو موسسه اجاره خودرو رنت اتو تخفیفات ویژه‌ایی را برای این دست از عزیزانمان گذاشته تا با عدم حضور در محیط‌های اجتماعی ، خطر انتشار ویروس کرونا را برای خود به کمترین میزان ممکن برسانند.

اجاره خودرو در زمان کرونا برای سه دسته ویژه از مردم

اجاره خودرو ویژه برای دسته اول :

کسانی که به ناچار قصد مسافرت دارند

این دسته از مردم معمولا افرادی هستند که با اجبار شرایط موجود در کار خود ، مجبور به رفتن سفرهای برون و درون شهری هستند. حالا با توجه به لغو و کمتر شدن برخی از پروازها بنا به دلایل موجود ، اجاره خودرو برای سفر بهتر و مناسب‌تر از استفاده از وسایل نقلیه شخصی است.

حال اگر مقصد مورد نظر شما مکانی هست که پروازهای آنجا برقرار است هم باز به خاطر دیر رسیدن به فرودگاه با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی و اینکه آیا تمام موارد بهداشتی به خوبی رعایت شده است یا خیر نیز استرس برانگیز است !!!

البته شایان به ذکر هست که در این میان بگوییم که رانندگان عزیز این دست از تاکسی‌های اینترنتی هم برای کاهش ریسک آلودگی خود و مسافرانشان ، همه موارد بهداشتی را به درستی رعایت می‌کنند و مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد ، اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که باز هم نگران و مضطرب هستید، اجاره ماشین در جلوی فرودگاه بهترین گزینه موجود برای شما هست و اینکه در آخر این بند بگوییم هر کجا که شما صلاح بدانید ، خودروی اجاره ایی از شما تحویل گرفته خواهد شد.

اجاره خودرو ویژه برای دسته دوم :

افرادی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند

این دست از افراد جامعه که با مترو ، تاکسی و یا اتوبوس در میان شهر تردد می‌کنند، شاید بار روانی بیشتری را به دوش می‌کشند. برای همین خاطر موسسه اجاره ماشین رنت اتو ، تخفیفات خیلی خوبی برای اجاره خودرو های خود در نظر گرفته است تا این دسته از افرادی که خانوادگی و یا به صورت جمعی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند ، بتوانند خودرو مورد نظر خودشان را با بهترین قیمت موجود نسبت به سایر رقبا رزرو و اجاره کنند و با خیال راحت و ذهنی آسوده به کارهای واجب و ضروری خود بپردازند. در خصوص این دسته از افراد پیشنهادی که داریم، اجاره خودرو بدون راننده از سایت اجاره ماشین رنت اتو هستش که این روزها مجبور به حضور فیزیکی در محل کار خود هستند. پس حتمی سایت موسسه رنت اتو را برای رفت و آمد و آرامش خاطر خود در گوشه ذهن خود داشته باشید.

 

اجاره خودرو ویژه برای دسته سوم :

افرادی که خودروی شخصی دارند و از آن استفاده می‌کنند

با توجه به این موضوع که تعداد این دسته از افراد و گروه کم نیست ، شاید بتوان گفت که این دسته از جمله ایمن‌ترین گروه‌ها هستند. اما مشکلاتی در این وسط هست. به عنوان مثال شاید بعد از استفاده از ماشین شخصی بتوان درها ، دنده و یا فرمان و ... و قسمت‌های اینچنین از خودروی شخصی خوددمان را با مواد ضدعفونی کننده ، بهداشتی و ضدعفونی کنیم ولی در واقع صندلی‌ها و فضای داخلی ماشین شخصی خود را نمی‌توان به طور کامل و با سیستم حرفه‌ایی ضدعفونی کرد. اما موسسه اجاره ماشین رنت اتو ، قبل از تحویل و مصرف اشخاص اجاره کننده ، با سیستم حرفه‌ایی ضدعفونی ماشین را آماده تحویل می‌کند و بعد از تحویل هم همین مراحل تکرار می‌‍شود ، از این بابت شاید اجاره خودرو راه‌کار مناسب و بهتری نسبت به استفاده از ماشین شخصی باشد.

وقتی که ما از ماشین شخصی استفاده می‌کنیم قطعا به تعمیرگاه ، کارواش و یا قطعات یدکی نیاز پیدا خواهیم کرد که همه این‌ها یعنی احتمال مواجه با ویروس کرونا !! اما موسسه اجاره خودرو رنت اتو خوشبختانه شما را از مراجعه به این دست از مراکز بی‌نیاز می‌کند و ماشین سلامت و تمیزی را تحویل خواهید گرفت؛ پس نگران نباشید.

اما در آخر :

توصیه ما به شما عزیزان این است که :

اول از همه در خانه بمانید و فقط و فقط برای موارد ضروری و خاص از منزل خارج شوید.

دوم اینکه در صورت لزوم خارج شدن از منزلتان ، حتی‌الامکان با راه‌کارهای این چنینی درصد خطر برای خود و خانواده و اطرافیانتان را کاهش دهید.

در صورت نیاز به خدمات موسسه اجاره خودرو رنت اتو و مشاهده تعرفه قیمت‌های این موسسه اینجا کلیک کنید.

 

#با_هم_ویروس_کرونا_را_قطعا_شکست_می‌دهیم

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  22. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین