چرا بعد از کرونا تور استانبول نخریم

گزارش بازرگانی،   3990428132

با توجه به این‌که ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در بین ایرانیان محسوب می‌شود، بسیاری از گردشگران ایرانی منتظر باز شدن مرزهای این کشور هستند تا بتوانند برای سفر به این شهرهای توریستی آن برنامه‌ریزی کنند. یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه، شهر زیبای استانبول است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. قطعا این شهر جزو اولین انتخاب‌های گردشگران بعد از باز شدن مرزها خواهد بود. این استقبال باعث گرانی هتل‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استانبول شده و شلوغی بیش‌از اندازه شهر نیز لذت یک سفر آرام و به یادماندنی را از شما خواهد گرفت و همچنین با وجود شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده، سفر به استانبول دارای ریسک ناشی از بیماری خواهد بود و در صورت پذیرایی تعداد زیاد متقاضی سفر به استانبول، فاصله گذاری اجتماعی و تمهیدات ویژه برای جلوگیری از کرونا دچار مشکل خواهد شد. بنابراین، اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید پیشنهاد می‌کنیم به جای تور استانبول، تور کوش‌آداسی، آنتالیا یا وان ترکیه را خریداری نمایید تا سفری خوب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تور کوش‌آداسی

تور کوش‌آداسی ترکیه، از جمله پرطرفداترین تورهای کشور ترکیه است که بازدید از سواحل زیبای دریای اژه و استفاده از تفریحات هیجان‌انگیز آبی را برای گردشگران فراهم می‌کند. اگر هدف شما از سفر استراحت و آرامش است، کوش‌آداسی مقصد مناسبی برای شماست. می‎‌توانید در سواحل زیبای این شهر بنشینید و از تماشای دریای آبی، شنیدن صدای موج‌های خروشان و طلوع و غروب بی‌نظیر آن لذت ببرید و همان‌طور که آفتاب می‌گیرید، خستگی‌های روزهای پرمشغله گذشته را از تنتان بیرون کنید. از طرف دیگر، اگر دوست دارید تا سفری هیجان‌انگیز را تجربه کنید، باز هم کوش‌آداسی بهترین انتخاب خواهد بود. در سواحل دیدنی کوش‌آداسی این فرصت را دارید که از تفریحات متنوع آبی و ساحلی برخوردار باشید و در بنادر این شهر، سوار بر کشتی‌های کروز شوید و خاطره‌ای به یادماندنی را در دفتر زندگی‌تان به ثبت برسانید. کوش‌آداسی یکی از محبوب‌ترین ایستگاه‌های کشتی کروز دنیاست. علاوه بر این می‌توانید از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر کوش‌آداسی مانند کلیسای سنت جان، گوورجین آداسی، آدالند، دیدایما، پرینه، افه‌سوس، غار زئوس، غار کاراجا، جزیره کبوتر نیز بازدید نمایید.

تور آنتالیا

تور آنتالیا از جمله محبوب‌ترین تورهای کشور ترکیه است که به دلیل تفریحات آبی و ساحلی متنوعی که دارد، مورد توجه ایرانیان عزیز قرار گرفته است. اگر دوست دارید سفری آرام و در عین حال هیجان‌انگیز داشته باشید، تورهای آنتالیا را از دست ندهید. این شهر لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی دنیا را دارد که هرکدام از آن‌ها امکانات تفریخی و رفاهی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود تدارک دیده‌اند. تا جایی که اغلب گردشگران تمامی طول سفر را در هتل می‌گذرانند و تمایلی به خروج از هتل و بازدید از دیگر نقاط شهر نشان نمی‌دهند. شاید بسیاری از آن‌ها حتی ندانند که آنتالیا به غیر از سواحل زیبا و پارک‌های تفریحی و آبی هیجان‌انگیز، بناهای تاریخی و کهن بسیار جذاب و دیدنی را نیز در خود جای داده است. بافت قدیمی آنتالیا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است که شامل مساجد و کلیساها، کاروانسرا و حمام‌های قدیمی می‌باشد. آنتالیا از جمله شهرهایی است که پیشنهاد می‌کنیم سفر به آن را بعد از کرونا در برنامه خود قرار دهید. اگر هزینه بالای تور آنتالیا اجازه سفر به این شهر را به شما نمی‌دهد، نگران نباشید. برخی از آژانس‌های گردشگری، از جمله کایت، امکان سفر اقساطی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند. در این صورت می‌توانید با خیال راحت با تورهای آنتالیا همراه شده و لحظاتی خوب و خاطره‌انگیز داشته باشید.

تور وان

تور وان ترکیه را می‌توان ارزان‌ترین تور کشور ترکیه معرفی کرد که به علت داشتن مرز مشترک با ایران، امکان سفر زمینی را نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌آورد. اگر قصد سفر به یک مقصد خارجی را دارید و نگران هزینه‌های گران بلیط هواپیما هستید، می‌توانید با استفاده از قطار تهران – وان به این شهر توریستی زیبا سفر کنید. آژانس‌های گردشگری نیز تورهای خود را به دو صورت هوایی و زمینی برگزار می‌کنند و برخی از آن‌ها حتی امکان خرید تور اقساطی وان را نیز برای گردشگران فراهم کرده‌اند. با خرید تور اقساطی بدون نگرانی و دغدغه مالی می‌توانید به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه سفر کنید و روزهای خوب و به یادماندنی برای خود بسازید. شهر وان برای افرادی که به قصد خرید به ترکیه سفر می‌کنند، بهترین انتخاب است. مراکز خرید این شهر چیزی از استانبول و آنتالیا کمتر ندارد و تمامی برندهای ترک و بین‌المللی را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند. علاوه بر این، سایر هزینه‌های سفر از جمله رزرو هتل یا حتی خوردوخوراک در وان نیز از دیگر شهرهای ترکیه مقرون به‌صرفه‌تر می‌باشد. با هر بودجه‌ای که به وان سفر کنید، می‌توانید هتل مناسبی را برای خود پیدا کنید و اقامتی راحت داشته باشید.

در این مقاله شهرهای توریستی ترکیه را مورد بررسی قرار داده و بهترین آن‌ها برای سفر بعد از کرونا را معرفی کردیم. اگر شما نیز دوست دارید شهرهای زیبای آنتالیا، کوش‌آداسی و وان را از نزدیک ببینید و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متنوع آن لذت ببرید، می‌توانید بعد از کرونا برای سفر به ترکیه برنامه‌ریزی کنید. نگران هزینه‌های بالای سفر نیز نباشید. آژانس گردشگری کایت امکان خرید تور اقساطی را برای علاقه‌مندان به سفر فراهم آورده است که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر وب‌سایت کایت با آدرس www.kite.ir را مورد بررسی قرار داده یا با شماره 02175097700 تماس بگیرید و با کارشناسان کایت در مورد تور موردنظر خود مشورت نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین