جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3990427019

رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در راستای ایجاد نظم در مسیرهای مواصلاتی استان البرز  و همچنین تأمین امنیت مسافران و شهروندان محدودتی‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه طبق این محدودی‌ها تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای مواصلاتی ممنوع است، افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (25 تیر ماه) تا 6 صبح روز شنبه (28 تیر ماه) از محور کرج-چالوس نیز ممنوع خواهد بود.

گودرزی یادآور شد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24  امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران در محل، تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.