آذری: نکونام را فولادی بدانید/ الهامی در سطح من نیست

گروه ورزشی الف،   3990422178

مدیرعامل فولاد می‌گوید سرمربی فصل آینده این تیم جواد نکونام خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سعید آذری مدیرعامل فولاد در گفت‌وگویی رادیویی درباره آخرین وضعیت این باشگاه اظهار کرد: ما دیروز تست جدید دادیم ولی تا الان نتایج رسمی به دستم نرسیده است. به محض این که به دستمان برسد، باید به طور کامل به اطلاع عزیزانمان در سازمان لیگ و دکتر هراتیان، مدیریت ایفمارک و دکتر خلیلیان ارسال کنیم. چنان چه از تفسیر این تست‌ها به این نتیجه رسیدند که به زیر ۲۵ درصد رسیدیم و مبتلایان قبلی منفی شده است، می‌توانیم فعالیت‌هایمان را آغاز کنیم.

او درباره اولویت‌های این باشگاه گفت: در زمینه برگزاری مسابقات اولویت اول و آخر ما این است که از سلامت بازیکنانمان مطمئن شویم. آقای بیت سعید در ویدئویی که از خود منتشر کرد، مطلبی را به اشتباه گفت. ما در حال آماده کردن بیانیه‌ای هستیم تا آن را روی سایت باشگاه بگذاریم. این اظهار اشتباه به خاطر اشتباه آقای بیت سعید در محاسباتش بود. اسناد و مدارک درباره اظهارات آقای بیت سعید روی سایت باشگاه قرار می‌گیرد. تاریخ‌هایی که او تست داده و کی به قرنطینه رفته وجود دارد. این اظهار نظرها می‌تواند جو را متشنج کند و همه باشگاه‌هایی که درگیر کرونا هستند را به مشکل بیندازد. این که بازیکنانی که قبلا تست‌هایشان مثبت شده بود چه زمانی می‌توانند به میادین بازگردند، مسئله‌ای است که مسئولان محترم سازمان لیگ و پزشکی فدراسیون فوتبال درباره آن تصمیم‌گیری و به ما ابلاغ می‌کنند.

مدیرعامل فولاد درباره اظهارات ساکت الهامی، سرمربی تراکتور عنوان کرد: من در ارتباط با مسائلی که مربیان و سرپرستان عزیز تیم‌ها صحبت می‌کنند، اظهار نظر نمی‌کنم. آقای ساکت الهامی از چهره‌های زحمت‌کش فوتبال ما است ولی در ارتباط با صحبت‌های مربیان و سرپرستان باتوجه به جایگاه آن‌ها که جایگاه فنی است و جایگاه من که جایگاه مدیریتی است، صحبت نمی‌کنم. وزیر با وزیر، سفیر با سفیر. من با هم سطح خودم صحبت می‌کنم. اگر عزیزان همکار من در سمت مدیریت اظهار نظر کنند، با کمال میل و در کمال ادب پاسخ می‌دهم.

آذری درباره آخرین وضعیت بازگشت پاتوسی به ایران بیان کرد: ما سخت به دنبال برگرداندن او هستیم. یک اتفاق خوبی که رخ داده، این است که پروازهای امارات از یکی، دو روز پیش شروع شده است. پروازهای آفریقا یکی، دو روز است که دایر شده و او را برمی‌گردانیم. ما مرتبط با پاتوسی صحبت می‌کنیم. پروازهای داخلی آفریقا یک هفته است که دایر شده است و پروازهای بین‌المللی هم فعلا یکی، دو روز است که پروازهای امارات دوباره راه افتاده است.

او در ادامه درباره شرایط بدنی پاتوسی و این سوال که آیا او می‌تواند در بازی‌های پایانی فصل به فولاد کمک کند، گفت: شما اگر سراغی از او دارید، به من هم بگویید. طبق ویدئوهایی که پاتوسی برای ما فرستاده مبنی بر این است که تمریناتش را پیگیری کرده است و وضعیت خوبی دارد. امیدواریم که او آماده برگردد.

مدیرعامل فولاد در پاسخ به این سوال که وضعیت پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته این باشگاه به خاطر شکایت دو بازیکن برزیلی سابق سرخ‌پوشان خوزستانی، اظهار کرد: ما پول برزیلی‌ها را پرداخت کردیم و این موضوع را به فیفا اعلام کردیم. من از مدیران شرکت فولاد خوزستان تشکر می‌کنم. ما منتظر هستیم که فیفا ایمیل‌های ما را به کمیته تعیین وضعیت ارائه کند و در صورتی که این تحریم برداشته شد، این موضوع را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم. فیفا در پایان رایی که برای ما فرستاد به این نکته اشاره کرده بود که درصورتی که بدهی دو برزیلی پرداخت شود، پنجره نقل و انتقالاتی فولاد باز می‌شود.

آذری گفت: من یک تشکر ویژه از کادرپزشکی و کادرفنی تیم‌مان می‌کنم. پزشکان ما فوق‌العاده عمل کردند و این که می‌بینید که فولاد خوزستان با نهایت صداقت آمارش اعلام می‌کند به خاطر توانمندی‌های کادر سرپرستی و پزشکی ما است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نکونام فصل آینده هم در فولاد حضور خواهد داشت، بیان کرد: جواد نکونام برای ما تمدید شده است. اعتبار جواد نکونام به لحاظ فنی تایید شده است. او زحمات زیادی را متحمل شده است. شما آقا جواد را فولادی بدانید و در تلاش هستیم که تیمی قدرتمندتر برای سال آینده آماده کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین