فروش انواع روغن صنعتی و گریس در فیداراویل با قیمت ها

گزارش بازرگانی،   3990418102

فروش روغن صنعتی و گریس با بهترین قیمت ها و کیفیت ها در انواع برند های مطرح جهانی از جمله توتال ،بهران ،شل و...

شرکت فیدار اویل دارای تجربه ای چندین ساله در تولید و فروش روغن های صنعتی، گریس و گریس نسوز است که برند های پر طرفدار و مشهور دنیا را می توانید از شرکت ما خرید داری کنید که شرکت فیدار اویل ضمانت و تضمین همه ی محصولات را به شما می دهد.

معرفی و برسی قیمت روغن صنعتی و گریس در برند های مطرح :

یکی از این برند ها که تولید کشور خودمان است و بسیار سازگاری خوبی با انواع دستگاه های صنعتی را دارد و بعد چندین سال توانسته است که مشتریان زیادی را از خود راضی نگه دارد شرکت روغن صنعتی بهران می باشد.

شرکت بهران که از سال 1341 فعالیت خود را آغاز کرده است با تولید با کیفیت ترین روغن ها توانسته است نیاز کشور عزیزمان را در این زمینه بر طرف سازد که در این بین شرکت فیدار اویل با داشتن نمایندگی از جانب شرکت بهران تمامی محصولات این شرکت را با همان کیفیت اصلی دارا می باشد و فروش آن ها به صورت های مختلف است که در ادامه به آن ها می پردازیم اما شما عزیزان می توانید تمامی این محصولات را به صورت بشکه ای هم خریداری کنید.

برند روغن صنعتی توتال:

برند توتال که یک برند فرانسوی می باشد دارای در سال 1924 توسط ارنست مرسیه تاسیس شد که این شرکت فرانسوی علاوه بر روغن صنعتی دارای گریس و گریس نسوز نیز می باشد که قیمت گریس این شرکت نسبت به برند های دیگر کمی بالا تر بوده اما می توان گفت به نسبت دارای کیفیت و ماندگاری بالاتری نیز می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و برای برخی از دستگاه های صنعتی توصیه شده است که از روانکار های خاصی استفاده شود که درفقط در این برند می توان آن ها را یافت.

برند روغن صنعتی شل:

این برند که متعلق به کشور آمریکا است دارای بالاترین قیمت در میان همه ی برند هاست ومشهوریت و کیفیت منحصر به فرد خود را دارد از ویژگی های مهم روغن های این شرکت می توان به ضد زنگ خوردگی و مقاومت زیاد آن ها در برابر اکسیداسیون می باشد .

در شرکت فیدار اویل روغن های شل و انواع گریس های آن هم به صورت بشکه ای و هم به صورت سطلی به فروش می رسد کافی است که به سایت ما سر زده و از کارشناسان ما اطلاعات کافی را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه روغن صنعتی فیدار اویل ،تمامی محصولات ما را مشاهده کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود فعالیت کرده است پس با ما در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراه باشید ما بهترین ها را برای شما فراهم خواهیم کرد.

انواع روغن صنعتی و گریس در برند های مختلف در فیدار اویل:

تمامی محصولات شرکت فیدار اویل کاملا درجه یک و با کیفیت بوده و به صورت کاملا اورجینال می باشد و دارای استاندارد جهانی است که می توانید از اصل بودن مواد مطمئن باشید هم چنین دارای   استانداردهای زیست محیطی برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف نیز می باشد.

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها ارائه دهد و در مسیر رضایت مشتریان خود فعالیت کرده است پس با ما در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراه باشید .

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل علاوه بر فروش روغن صنعتی به فروش انواع گریس مانند گریس توتال و غیره می پردازد

هم چنین شرکت ما تمامی محصولات را به تمام نقاط ایران ارسال خواهد کرد کافی است که سفارش خود را ثبت کنید.

حال با ما همراه باشید تا به معرفی برند های فیدار اویل بپردازیم:

  • روغن صنعتی توتالاین روغن ساخت کشور فرانسه است و از مهمترین روغن های صنعتی در دنیا به حساب می آید که در بسیاری از صنایع حساس نظیر خودروسازی، معادن، کشاورزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن نسبت به روغن بهران قیمت به مراتب بالاتری داشته ولی نسبت به مدل های آمریکایی قیمت بسیار مطلوب تری دارد. فعالیت شرکت Total در کشور عزیزمان ایران نزدیک به بیست سال می باشد و هویت آن برای مردمان ما کاملا آشکار است.
  • روغن صنعتی شللوگو این شرکت شبیه به یک صدف زرد رنگ می باشد. در واقع این شرکت به نوعی چند ملیتی به حساب می آید زیرا در سال 1907 میلادی با شرکت رویال داچ ادغام شده و نام آن به شل تغییر پیدا کرده است. امروز مقر اصلی شرکت در کشور هلند می باشد. موارد کاربرد آن بسیار گسترده بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند که می توان به: روانکاری دستگاه های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... اشاره کرد هم چنین قیمت روغن صنعتی برند شل جزو گران ترین روغن ها به شمار می آید که به مراتب از کیفیت بالاتری برخورد دار است.
  • روغن صنعتی بهرانبهران یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های نفتی در ایران به حساب می آید و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت به فروش برساند. این روغن صنعتی بسیار گسترده بوده و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد این روغن به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و هم چنین سازگاری آن با بسیاری از دستگاه های صنعتی طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. از مهمترین روغن های صنعتی بهران موجود در شرکت می توان به: بهران درفش، بهران بردبار، انواع روغن بهران هیدرولیک مانند HP؛ T؛ TX؛ HFC، بهران مقاوم و غیره اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات شرکت فیدار و برای مشاوره ی رایگان و کسب هر گونه اطلاعات می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید تا آن ها شما را به بهترین نحو ممکن برای یک خرید ایده آل راهنمایی کنند .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین