شرط تراکتور برای لغو بازی با استقلال

گروه ورزشی الف،   3990418042

تراکتوری‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آن‌ها خود را مهیای سفر به تهران و بازی با استقلال می‌کردند که ناگهان وضعیت به طور کلی تغییر کرده و حالا تراکتوری‌ها کاملاً بلاتکلیف هستند.

شرط تراکتور برای لغو بازی با استقلال

به گزارش روزنامه خبر ورزشی،‌ درست در آستانه دیدار استقلال و تراکتور، از تهران خبر رسیده احتمال لغو این مسابقه بسیار بالاست زیرا استقلالی‌ها قرار شده تازه از روز پنج‌شنبه تمرینات خود را آغاز کنند. در همین راستا، سری به کمپ تراکتوری‌ها زدیم تا ببینیم آن‌ها چه شرایطی دارند.

بلاتکلیفی محض در تبریز

تراکتوری‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند. آن‌ها خود را مهیای سفر به تهران و بازی با استقلال می‌کردند که ناگهان وضعیت به طور کلی تغییر کرده و حالا تراکتوری‌ها کاملاً بلاتکلیف هستند. از یک سو، هنوز اقدام به خرید بلیت هواپیما یا رزرو هتل نکردند و از طرف دیگر، برنامه کادر فنی به هم ریخته است. ساکت الهامی نمی‌داند بازی لغو می‌شود یا نه، در صورت لغو دیدار با استقلال، باید چه کاری انجام بدهد و چطور برای دیدار بعدی تیمش، اقدام به ایجاد تغییر در برنامه کند. او روز دوشنبه به بازیکنانش استراحت داد و حالا در صورت برگزاری بازی، با تیمی که تمرکزش از بین رفته، یک‌جور باید برنامه‌ریزی کند و اگر این رقابت لغو شود، مجبور است تا زمان بازی بعدی، حداقل یک روز دیگر به بازیکنانش استراحت بدهد که این تغییرات در برنامه، وضعیت سرخ‌ها را به هم خواهد ریخت.

یا شنبه بازی می‌کنیم یا اصلاً بازی نمی‌کنیم!

تراکتوری‌ها در این شرایط، سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و منتظر دستور قطعی سازمان لیگ هستند. موضع آن‌ها هم مشخص شده؛ می‌گویند این روزها را چهار ماه قبل می‌دیدند؛ آن زمان هم می‌گفتند شرایط برگزاری لیگ در زمان شیوع کرونا مهیا نیست. حرف‌شان این است؛ حالا که سازمان لیگ برای برگزاری بازی پافشاری کرده، منافع همه باشگاه‌ها باید حفظ شود نه اینکه به خاطر رسیدن بازیکنان استقلال که مبتلا به کرونا شده‌اند، دیدار با تراکتور را لغو کنند و به این تیم ضربه بزنند.

می‌توانیم استقلال را ببریم

اما یکی از مسئولان این باشگاه به ما گفت: «نباید بازی‌ها را لغو کنند. در همان پروتکلی که به باشگاه‌ها اعلام شده، این مسئله را پیش‌بینی کردند که اگر بازیکنی دچار کرونا شد، از تیم کنار گذاشته شود و به قرنطینه برود. ما همین کار را با میمبلا کردیم و او همین حالا در هتل تبریز، قرنطینه است. واقعاً لغو بازی به تراکتور ضربه می‌زند، چون تیم ما در شرایط مسابقه است. به هر ضرب و زوری که بود، اشکان را برگرداندیم و تیم‌مان بازی قبلی را برد. در لیگ برتر، مربیان باید به همه نکات توجه کنند حتی وضعیت روحی و بازیکنان محروم و مصدوم تیم رقیب. با این شرایط، در حال حاضر از لحاظ روحی و روانی تیم ما وضعیتی بهتر از استقلال دارد و تصورمان این است که زورمان به استقلال می‌چربد و می‌توانیم بازی شنبه در تهران را با یک پیروزی دیگر پشت‌سر بگذاریم. ما فعلاً در رده سوم جدول هستیم و این امکان وجود دارد که سپاهان باز هم امتیاز بدهد و ما تیم دوم شویم. به همین خاطر، باید با استقلال بازی کنیم، چون غیر از این باشد، از شرایط مسابقه دور می‌شویم.»

رسمی به ما بگویند

سازمان لیگ هنوز به صورت رسمی در مورد لغو بازی استقلال با تراکتور، نظری نداده، اما مدیران باشگاه تراکتور منتظر خبر قطعی در مورد این بازی هستند. اگر واقعاً این دیدار لغو شود، آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. طبق شنیده‌های ما، با توجه به شرایط فعلی، تلاش تراکتوری‌ها این است که بازی انجام شود، اما اگر این دیدار لغو شود، احتمالاً آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای، نظرات تندتری در مورد وضعیت فعلی حاکم بر فوتبال ایران می‌دهند.

رضایت با لغو بازی به یک شرط

تراکتوری‌ها، اما فقط به یک شرط حاضر به لغو بازی می‌شوند؛ آن هم اینکه پاسخ تست آخر بازیکنان استقلال، گویای ابتلای بیش از ۹ نفر به کرونا باشد. فقط در این صورت، طبق پروتکل سازمان لیگ و وزارت بهداشت، با لغو بازی موافقت می‌کنند به خصوص که تراکتور بعد از استقلال باید در دیدار سختی مقابل سپاهان به میدان برود و استراحت بیشتری برای افزایش میزان آمادگی قبل از آن بازی خواهد داشت. این تنها شرط است که تراکتوری‌ها با لغو بازی کنار می‌آیند؛ در غیر این صورت، مثل همه بازی‌ها، منتظر حضور رقیب در زمین هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین