رد پای فلافلِ کثیف در کرونایی شدن استقلالی‌ها!

گروه ورزشی الف،   3990417009

مدیرعامل فولاد مدعی شد که استقلالی‎ها که پیش از بازی با فولاد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند و کرونایی شدن‌شان ربطی به بازی با فولاد ندارد.

 سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگو با رادیو جوان ابتدا درباره تست دوباره بازیکنانش صحبت کرد و گفت: امروز بازیکنان‌مان تست دادند و فردا هم گویا باید تست مجددی بدهند؛ من خیلی خوشحال هستن که بعد از گذراندن 35 روز از شروع دوباره مسابقات، سازمان لیگ اولین بار است که در حال راستی آزمایی است و تا پیش از بازی با نساجی، خبری از راستی آزمایی نبود و همه تست‌هایی که گرفته می‌شد و به سازمان لیگ ارجاع می‌شد، دارای اعتبار بود اما این تست‌هایی که این دفعه ارسال شد، با توجه به اینکه حساسیت خاصی روی آن‌ها ایجاد شده است، دستور راستی آزمایی را صادر کردند و امروز در اهواز ما تست دادیم. البته این آزمایشگاهی که امروز معرفی شده بود، از سوی سازمان لیگ معرفی شده بود و نیروهای سازمان لیگ نیز نظارت بر انجام تست‎ها داشتند.

آذری در ادامه درباره اظهار نظر استقلالی‌ها درباره کرونایی‌ شدن‌شان در دیدار با فولاد توضیح داد: در مبانی علمی و بهداشتی شما هر اظهاری داشته باشید، نیاز به تحقیق علمی دارید؛ اینکه شما به دلیل وضعیت قرمز اهواز و بازی در این شهر، بگویید در اهواز آلوده شده‌ایم نیاز به تحقیق و بررسی علمی دارد. بچه‌های ما در پیش از بازی با استقلال تمامی تست‌هایشان منفی بود.

مدیرعامل فولاد درباره صحبت‌های جنجالی حسن بیت سعید افزود: اصلا چنین چیزی نبوده است؛ اگر بار دیگر ویدیویی آقای بیت سعید را بررسی کنید، آقای بیت سعید پیش از بازی با استقلال دو بار از او و سایر بازیکنان تست گرفتیم، آقای بیت سعید در روز بازی با استقلال 90 دقیقه بازی کرده است و هیچ مشکل بالینی مبنی بر بیماری کرونا نداشت؛ اگر تحقیقی کوچک انجام دهید از دوستان ایفمارک، مطمئن خواهید شد که یکی از بازیکنان تیم استقلال (فیزیوتراپ این تیم) که هنوز هم تحت درمان است و سر تمرینات این تیم حاضر نیست، خودش مشکل کرونا پیدا کرده بوده و این عزیز بازیکنان استقلال را همین شرایط تحت درمان قرار می‌داده است!

وی ادامه داد: تاکنون این صحبت‌ها را به حرمت هواداران استقلال انجام نداده بودم اما باید بگویم که در شب مسابقه با فولاد خوزستان، دروازه‌بان دوم تیم استقلال در اهواز به آرایشگاه رفته بود؛ البته که این مسئله دلیل نمی‌شود که چون آرایشگاه رفته کرونا گرفته است. در همان شب، بازیکنان استقلال در یکی از کثیف ترین فلافل فروشی اهواز سفارش فلافل داده‌اند! من وقتی می‌خواهم از باشگاه خودم دفاع کنم باید مستند صحبت کنم و بالاخره عزیزانی که به اهواز می‌آیند را تحت مراقبت قرار می‌دهیم با توجه به حساسیتی وجود داشت.

سعید آذری در ادامه افشاگری‌هایش تصریح کرد: تیم استقلال لیستی که برای بازی با فولاد داد، حدود 32 نفر بودند از این لیست اما، چند نفر تست کرونایشان مثبت بود؟ ارسلان مطهری، حسین حسینی، علی کریمی و ... در این بازی به میدان رفتند و بیشترین درگیری را در زمین با بازیکنان رقیب داشتند و پنج تعویض هم داشتند، فرهاد مجیدی و سعید رمضانی و سایر نیمکت‌نشینان هم در درگیری‌ها حاضر بودند اما سوال اینجاست که چطور این عزیزان کرونا نگرفته‌اند؟

مدیرعامل فولاد در سوالی دیگر گفت: مگر کرونا گزینشی اقدام می‌کند؟ اگر قرار بود کسی در اهواز مبتلا شود باید همه بازیکنان و کادر این تیم مبتلا می‌شدند. پس بهتر است بحث در این‌باره را به پایان ببریم و فکر می‌کنم توضیحات کافی را در این‌باره داده‌ام؛ من تا امروز صراحتا درباره مواضع باشگاه استقلال صحبت نکرده بودم اما امشب خواستم نسبت به بیانیه‌ها و صحبت‌هایی که می‌گویند در اهواز کرونا گرفتیم واکنش نشان دهم.

او صحبت های جنجالی‌اش را اینگونه ادامه داد: اکنون با سرپرست تیم ماشین سازی تماس بگیرید، یک هفته بعد از استقلال با ما در اهواز بازی کردند، اگر قرار بود ما ناقل کرونا باشیم باید به بازیکنان و کادر ماشین سازی هم منتقل می‌کردیم، پس چطور آن‌ها مبتلا نشدند!

سعید آذری مدیرعامل فولاد جمله پایانی‌اش را هم کنایه آمیز گفت و اعلام کرد که اگر فولاد در اینجای جدول است به دلیل آن است که ما برنامه ریزی کردیم و زحمت کشیده‌ایم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین