خلیل‌زاده: استقلالی‌ها در قرنطینه هستند/ اطلاعی از مهمانی قایدی ندارم

گروه ورزشی الف،   3990416161 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید تست بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مثبت است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات مدیره برای حل مشکلات باشگاه برگزار شد. همچنین برای حل مساله‌ای که در مورد وضعیت میتلایان به کرونا در تیم پیش آمده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه درباره پرونده استراماچونی و شفر، سرمربیان پیشین استقلال هم صحبتی به میان آمد یا خیر توضیح داد: خیر هیچ صحبتی نشد.

خلیل زاده درباره اتفاق پیش آمده مبنی بر مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا و بازی نکردن برابر پارس جنوبی جم هم بیان کرد: همه می‌دانند که بازیکنان ما کرونا گرفتند. من خودم این بیماری را گرفتم و این بیماری شوخی بردار نیست. کسی هم توجهی به عرایض من نکرد. گفتم به شخصه مخالف برگزاری فوتبال در این زمان هستم اما از تصمیم فدراسیون اطاعت می‌کنیم. اما حالا چند بازیکن ما به این بیماری مبتلا شده‌اند که از ۲۵ درصد تیم هم بیشتر است. این برای ما مشکل به وجود آورده است. همچنین تیم‌های دیگر هم به این مشکل دچار شده‌اند. 

او درباره تست مجدد بازیکنان به درخواست سازمان لیگ هم گفت: دوستان پزشک بهتر از من می‌دانند. وقتی یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود مگر چند روز در بدن می‌ماند. یا در ریه یا در معده و یا در حنجره گیر می‌کند. من پزشک نیستم ولی وقتی تست می‌دهند پزشک می‌گوید فلانی کرونا دارد. کرونا را هم با تست‌های مختلف تشخیص می‌دهند. بازیکنان ما کرونا گرفته‌اند. اگر نگرفته بودند چنین چیزی را اعلام نمی‌کردند. مگر ما با فولاد بازی نکردیم. تیم ما واقعا دچار این گرفتاری شده است. 

رییس هیات مدیره استقلال درباره درخواست باشگاه پارس جم مبنی بر ۳ بر صفر شدن نتیجه دیدار با استقلال هم بیان کرد: نمی‌دانم این چه ادعایی است. مگر می‌شود یک نفر کرونا نداشته باشد و بگوید که من کرونا دارم؟ بازیکنان تست داده‌اند. من نمی‌دانم بازی بعدی چه می‌شود و این چیزی است که فدراسیون باید تصمیم بگیرد.

خلیل زاده همچنین گفت که مشکل با کارگزار قبلی این باشگاه حل شده و کارگزار جدید هم با قوت به کارش ادامه می‌دهد و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است.

او درباره وضعیت تمرینات در شرایطی که چندین بازیکن تیم بیمار هستند هم توضیح داد: بحث برگزار شدن یا نشدن تمرینات در جلسه مطرح نشد. کسی که می‌تواند در این مورد اظهار نظر کند آقای سعادتمند است.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا با سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار می‌کنند یا خیر گفت: طبیعتا مدیرعامل ما جلسه‌ای با سازمان لیگ خواهد داشت.

رییس هیات مدیره استقلال درباره صحبت‌های اخیر حجت نظری، عضو هیات مدیره این باشگاه  که منجر به واکنش پرسپولیسی ها شد هم اظهار کرد: اگر آقای نظری این حرف‌ها را زده باید از خودش سوال کنید. 

او در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان استقلال کسی به خاطر بد بودن حالش در بیمارستان بستری شده است هم گفت: من این را نمی‌دانم. آن چیزی که من می‌دانم این است که در قرنطینه خانگی هستند و باید دستورات پزشکی را رعایت کنند. 

خلیل زاده در خصوص نتایج اخیر استقلال هم بیان کرد: به نظر شما ما در زمین فولاد نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم؟ یک بار آن بازی را ببینید. آن جا عدالت رعایت نشد.

رییس هیات مدیره استقلال در خصوص گزارش یک رسانه مبنی بر برگزاری یک مهمانی توسط مهدی قایدی و حضور بازیکنان استقلال در آن هم توضیح داد: من اصلا اطلاعی در این زمینه ندارم.

او در پایان گفت که از کادر فنی تیمش حمایت می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین