ضرب و شتم پزشک متخصص توسط همراهان بیمار + عکس

گروه حوادث الف،   3990415025 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا (استان کهگیلویه و بویراحمد) از ضرب و شتم یک پزشک متخصص چشم توسط همراهان یک بیمار خبر داد.

سیده رقیه پناهی در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: یک بیمار خانم به مطلب دکتر ملک حسینی متخصص چشم مراجعه می کند و با توجه به اینکه عکس دفترچه با چهره بیمار مطابقت نداشت منشی دکتر جهت تطبیق از بیمار درخواست کارت شناسایی دیگری کرد که خانم بیمار شروع به فحاشی و توهین به منشی کرده و مطب را ترک می کند.

وی اظهارکرد: اما پس از دقایقی با چند نفر به مطلب برگشت که همراهان بیمار اقدام به ضرب و شتم منشی دکتر می کنند.

معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: در حالی که همراهان بیمار در حال کتک زدن منشی بودند دکتر از اتاقش بیرون می آید که منشی را نجات دهد در همین حین همراهان صندلی را بلند می کنند که منشی را کتک بزنند که دکتر می خواست صندلی را بگیرد و از کتک خوردن منشی جلوگیری کند که صندلی با دست دکتر برخورد کرده و دست دکتر می شکند و از پشت صندلی به سر دکتر هم برخورد می کند و هم اکنون سر دکتر نیز بخیه شده است.

پناهی تصریح کرد: دست دکتر ملک حسینی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توسط دکتر باقری تحت عمل جراحی قرار گرفت و در دست دکتر ملک حسینی نیز پین کار گذاشته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با این وضع دکتر ملک حسینی تا مدت‌ها نمی تواند عمل جراحی انجام دهد.

معاون سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عنوان کرد: دکتر ملک حسینی از جمله پزشکان متخصص چشم استان است که تنها بخاطر عشق و علاقمندی به استان، در حال خدمت به مردم استان بود.

پناهی با بیان اینکه این اولین مورد ضرب و شتم پزشکان استان نیست، تاکید کرد: چند وقت پیش عده ای یک پزشک متخصص دیگر را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی اظهارکرد: در صورتی که این روند متوقف نشود ضرر این مساله متوجه مردم استان خواهد بود و حتی پزشکان بومی هم در استان نمی مانند.

معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: از مسئولان و متولیان استانی و دستگاه قضایی انتظار داریم که این مساله را پیگیری و طبق قانون با عاملان ضرب و شتم این پزشک متخصص برخورد جدی داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۹۰۸۲۰۸:۵۳:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دکترها خودشون این روزها بزن بهادر شدن
رضا۱۵۰۹۴۷۷۱۳:۱۱:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
زدن بنده خدا را داغون کردن شما اینجا داری جوک میگی ....
ناشناس۱۵۰۹۰۸۴۰۸:۵۶:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دکتر ها هم بعضا بی اخلاق شده اند
ناشناس۱۵۰۹۰۹۴۰۹:۲۵:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
باید سال های سال روی فرهنگ مردم آن منطقه کار کرد
ناشناس۱۵۰۹۱۰۵۰۹:۴۵:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ما نزدیکشونیم میدونیم چه ..
ناشناس۱۵۰۹۱۱۱۰۹:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
من نمیدونم این دکتر چیکار کرده و حق با ایشونه یا نه، اما من خودم به دفعات با پزشکهایی که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند و جواب سربالا می دهند و توهین آمیز رفتار می کنند برخورد داشته ام. البته ایشان را نزده ام ..
ناشناس۱۵۰۹۴۷۹۱۳:۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
برادر من این چه حرفیه که میزنی ؟ وقتی از درد به خودت میپیچی و دنیا برات تیره و تار میشه همین دکترها هستن که به دادت می رسند چرا اینطور قضاوت می کنی ؟
Nasrin۱۵۱۳۱۳۳۱۹:۵۴:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۱۷
ایشون فقط میخواستن از منشیشون که بخاطر اینکه به قانون عمل کرد دفاع کنن و منشیشون رو فقط از زیر ضربه های ناجوانمردانه اونا بکشه بیرون که این بلا سرشون اومد
ناشناس۱۵۰۹۱۲۴۰۹:۵۶:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
وقتی پزشکان به ناحق ده برابر استاندارد پول در میارن. مردم انتظارات به ناحقی هم برایشون ایجاد می شود یک پزشک معادل بیست پرستار فقط کارانه می گیرد ایا این انصاف و قانون است؟؟؟
ناشناس۱۵۰۹۶۱۵۱۴:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
میخواستی بری پزشکی. مگه کسی جلوتو گرفته بود ؟ یه لیسانس پرستاری گرفتی میخوای به اندازه پزشک متخصص درآمد داشته باشی؟
ناشناس۱۵۰۹۹۵۲۱۷:۱۶:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
آخه چقدر تفاوت.
ناشناس۱۵۱۰۰۷۱۱۸:۲۴:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
خوب تو هم برو دکتر شو اگه تونستی.
پزشک۱۵۰۹۱۳۵۱۰:۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
تو این مناطق همین پزشک ها هم به زور میرن اکثر پزشکها مهاجرت میکنن کلان شهر ها حالا قدر همین چند تا هم نمیدونید تا به جایی برسه دو تا پزشک اونجا نباشه و برای هر کاری برین شیراز ضمنا مگه بیمارستان ها دو سه تا مامور توش نیست چرا این مامورها هیچ وقت نمیتونن کاری بکنن
ناشناس۱۵۰۹۱۵۷۱۰:۲۲:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
چرا دستگاه قضائی ..،..وایستاده نگاه می کند سالیان سال وایستادیم ثروت ملی کشور ناعادلانه تقسیم شد و اکنون نتیجه آنروزها خود را نمایان کرده بهر حال اینها پزشکان حافظان سلامت جامعه اند باید در امنیت باشند
رضا۱۵۰۹۱۷۰۱۰:۲۸:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
خداوکیلی انسانیت رو دیگه واقعا فراموش کردند چه بسا اگه این اتفاق نمیفتاد دکتر محترم میتونست چند نفر رو از مریضی نجات بده این افراد باید زندان های بلند مدت بگیرن
ناشناس۱۵۰۹۶۲۹۱۴:۰۹:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دکتر که با جان مردم تجارت می کند چی؟ او را باید چکار کرد؟
ناشناس۱۵۰۹۱۸۴۱۰:۴۴:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
در بخشهایی از کشور عقب مانده ..داریم.
ناشناس۱۵۰۹۹۹۷۱۷:۴۲:۱۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
در همه جا هستند و در هر طیفی از جمله ..
ناشناس۱۵۰۹۱۸۷۱۰:۴۷:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
نامردیه
سوسن اجلالی۱۵۰۹۲۰۳۱۰:۵۳:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۱۵
وقتی طی چندین سال گذشته صداو سیمای جمهوری اسلامی تحت عنوان برنامه های طنز سطحی و عوامفریبانه و یا تحت عنوان اغراق آمیز و عمدتا غیر واقعی فرار مالیاتی پزشکان مرتبا در حال تخریب جامعه پزشکی است باید منتظر اینگونه برخوردهای غیر انسانی و توحش زا هم باشیم !!!
ناشناس۱۵۰۹۲۰۹۱۰:۵۵:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۱۵
.. حالا تو این کرونایی منشی هم میخواسته اذیت کنه یعنی چی عکس تطابق نداشته؟ عکس ها معمولا اصلا شبیه نیستند حتی کارت ملی هوشمند چه برسد عکس دفترچه
ناشناس۱۵۱۰۱۱۵۱۸:۴۶:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حالا چون منشی مته به خشخاش گذاشته باید هم اون رو لت و پار کنیم و هم دست دکتر که ابزار اصلی کارش هست رو از کار بندازیم و صدها بیمار رو از جراحی های ضروری شون محروم کنیم؟! واقعا سطح منطق در برخی کامنتهاغوغا میکنه!
ناشناس۱۵۰۹۲۲۳۱۱:۰۲:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
چی به روز کشورمون اومده؟؟!!
ناشناس۱۵۰۹۲۲۹۱۱:۰۳:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
کار خوبی باهاش نکردن؟
ناشناس۱۵۰۹۲۷۳۱۱:۲۸:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
وقتی که از صبح تا شب علیه پزشکان در بسیاری از رسانه های داخلی کشور داستان سرایی می شد حالا نتیجه اش می شود اینکه هر کس به خودش اجازه هر کاری را که میخواهد با این قشر انجام دهد
ناشناس۱۵۰۹۲۸۱۱۱:۳۲:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
مردم در حال خود زنی وخود کشی هستند وبعضا مسوولین در حال اختلاس ودزدی .
ناشناس۱۵۰۹۳۱۶۱۱:۴۸:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
انگار روانی بودند به کجا داریم سقوط میکنیم ؟
اكبر۱۵۰۹۳۱۹۱۱:۵۱:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
اهل منبر براي افزايش اخلاق اجتماعي و فرهنگ قاطبه ي مردم تلاش بيشتري از خود نشان دهند. معلمان و آموزگاران نتيجه ي تلاش خودرا مشاهده و بيشتر تلاش كنند والدين عزيز: در بروز اين وقايع همه ي ما سهيم هستيم. در تربيت فرزندانمان كوشا باشيم.
ناشناس۱۵۰۹۶۳۱۱۴:۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
همونطور که واسه سلامت خرج میشه واسه آموزش و تربیت هم باید خرج بشه وگرنه شاید وقوع روزافزون این وقایع هستیم. وقتی با فشار یه عده نهضتی و حق التدریسی بیسواد وارد سیستم تربیت این کشور میکنن شما چه انتظاری داری؟ نتیجه معلم بیسواد میشه پزشک بیسواد و... این چرخه ادامه داره تا زمانی که واسه تربیت یه فکر اساسی از نظر مادی و معنوی نشه.
نيكبخت۱۵۱۰۰۶۰۱۸:۱۳:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
احسنت، به مسئوليت هر سه قشر روحاني و معلم و خانواده بطور صحيح اشاره كرديد، كه اگر هركدام به هردليلي و با هر بهانه اي غفلت كنند، متاسفانه آينده وحشتناكي در انتظار فرزندانمان است.
ناشناس۱۵۰۹۳۲۶۱۱:۵۸:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
جامعه پزشکی دیگر بین مردم، ارج و قرب سابق را ندارند. چون به مردم دیدگاه انسانی ندارند.
ناشناس۱۵۰۹۳۳۳۱۲:۰۳:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
این بی فرهنگی مردم تا کجا ادامه دارد.
عمران۱۵۰۹۳۶۸۱۲:۱۹:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
عصبیت نتیجه ای جز فلاکت بیشتر برای مردم ندارد.
ناشناس۱۵۰۹۳۸۴۱۲:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دکتر بیسواد باید کتک بخوره !
ناشناس۱۵۰۹۶۶۴۱۴:۲۶:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دمش گرم نوش جانش این دکتر بیسواد ها کم مردم را نکشتند با طبابت غلط حالا یکی کتک خورده so what
ناشناس۱۵۰۹۷۳۴۱۵:۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
از نظر قضایی فقط این پیشنهاد شما نشاندهنده تعلق شما به گروه بزهکار جامعه و مستحق تعقیب قضایی است .
ناشناس۱۵۱۰۰۳۳۱۷:۵۸:۱۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
جناب باسواد! دفترچه اون خانمه به بی سوادی یا باسوادی دکتر ربط داشته ؟؟؟
احسان۱۵۱۱۱۲۵۱۲:۰۱:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۶
واقعا .. ..یک درصد به فکر مردم نیستن فقط فکر خودشونن منشی ها که دیگه کاسه داغتر از آشن
علی کریمی۱۵۰۹۴۶۲۱۳:۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ضمن تقبیح رفتار همراهان این بیمار در برخی مراکز پزشکی خصوصی، اعم از مطب، آزمایشگاه و رادیولوژی، رفتار با بیماران مبتنی بر نگاه از بالا و آزار دهنده است. چند وقت پیش در یکی از رادیولوژی های شهر تبریز با برخورد بسیار نامناسب کارکنان این مرکز که متعلق به دو نفر از اساتید بنام دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد مواجه شدم. بر خود وظیفه دیدم رفتار نامناسب کارکنان این مرکز را به اطلاع اساتید ارجمند برسانم لذا به هر دو بزرگوار نامه ایی نوشته و ارسال کردم و درخواست 5 دقیقه وقت ملاقات کردم. متاسفانه هر دو نفر هیچ پاسخی ندادند.
ناشناس۱۵۰۹۴۶۴۱۳:۰۱:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
دکترای ما همه ساختمان ساز شدن دیگه حوصله طبابت نیست.
ناشناس۱۵۰۹۴۸۹۱۳:۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
چه چیزی واجب تر از حفاظت جانی از محافظان سلامتمون .........
ناشناس۱۵۰۹۴۹۶۱۳:۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حاضرم ازبیماری بمیرم ولی نزد پزشکان نروم اکثر این ها هم پول پرستند وهم متکبر انشاالله تغییری در رفتارشان حاصل شود و بدانند ته این زندگی مرگ است انچه برای انسان می ماند اخلاق خوب است
ناشناس۱۵۰۹۵۹۱۱۳:۵۶:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ما در جریان دقیق موضوع نیستیم. ولی بکرات از پزشکان و منشی آنها برخوردها و رفتارهای ناپسند دیده ایم. چرا اون موقع معاونت های مختلف حرفی نمیزنند. چند بیمار بیگناه جانشان را از دست دادن و کسی هم چیزی نگفت. این عکس العمل اون رفتارهاست. شاید بدتر هم بشه
بست نژاد۱۵۰۹۵۹۷۱۳:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
من بارها دیده ام که پزشکان و پرستاران و حتی نگهبانان بیمارستانها و مطب ها به مردم توهین، بی احترامی و فحاشی کرده اند. اثرات آنگونه بی احترامی ها و فحاشی ها بسیار مخرب تر از زخمی است که برای دکتر این ماجرا ایجاد شده است. چرا هیچ کس اینگونه مسائل را در رسانه ها منعکس نمی کند، اما کوچکترین مسئله ای که برای پزشکان رخ دهد را سریع در بوق و کرنا می کنند؟
ناشناس۱۵۰۹۶۰۳۱۳:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
فرهنگ نخبه‌کشی نه تنها تو رفتار مردممون تو این قضیه بلکه تو کامنت‌ها هم مشخصه متاسفانه تبلیغات عمدتا غیرواقعی در رسانه‌ها علیه جامعه پزشکی و تعمیم تخلف کسری از پزشکان (که مسلما تو همه اقشار تخلف هست!) به تمام پزشکان نتیجه‌ای جز این اتفاقات و این کامنت‌ها از مردم با تمدن ۲۵۰۰ ساله نداره به هر حال مثل همیشه مقصر مردم نیستن..
یه الفی۱۵۰۹۶۰۶۱۴:۰۰:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
این دکتر که هیچ نمی دانیم ماجرا چه بوده است؟ ولی خودم حدود یک ماه پیش وضعیتم به صورت اورژانسی درآمد و در اورژانس گفتند به سرعت باید عمل شوم، تنهای تنها به خاطر داد کشیدن دکتر برسرم و رفتار زشت او بیمارستان را ترک و با هر زحمتی بود به بیمارستان دیگر رفتم و گفتم نمی خواهم توسط پزشک متخصص ولی بد اخلاق و بی ادب و بی نزاکت عمل شوم. من در مقابل آن پزشک تنها سرم را پائین انداختم از بیمارستان خارج شدم چون در برابر اعتراضم گفتند برو جای دیگر آیا این روش درست است؟ یعنی یا باید برویم دکتر دیگر و یا پزشک را بزنیم/ مخالفان و پزشکان باشعور بگویند از دست همکاران بی فرهنگ و بی ادب و .. .. .. .. مآب آنها چکار کنیم؟
ناشناس۱۵۰۹۶۳۲۱۴:۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
متاسفم برای این افرادیکه بدون شناخت دارن به پزشک محترم‌توهین می کنن شما بدون اطلاع حرف می زنید البته قضاوت کردن بدون ادله و تحقیق در این‌مملکت خیلی راحته می دونستید این پزشک یکی از حاذق ترین پزشک های جنوب کشور در حوزه پزشکی هست ایشون خیر و مردم دار هست در گروههای جهادی و خیریه به مناطق محروم می رفتن و بدون ریالی پول عمل جراحی انجام میده
ناشناس۱۵۰۹۶۹۸۱۴:۴۵:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
باید مهاجمان به اشد مجازات برسند
علی۱۵۰۹۷۸۱۱۵:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
از خوش اخلاق ترین و با سوا؟ترین پزشک هاست
علی۱۵۰۹۷۸۶۱۵:۴۱:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
من‌ لرها را دوست دارم،‌ولی جان خودتون همه چی با دعوا حل نمیشه این دکتر که همشهریتون هم بوده.
علیجانی۱۵۰۹۷۹۷۱۵:۴۶:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۱۵
وقتی میگیم عقب ماندگی یعنی همین
ناشناس۱۵۰۹۸۰۱۱۵:۴۷:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
نفرین برکسانی که هرروزه مردم را باشکلهای مختلف تحریک کردندگروه فرهنگی لطفا به ادمهایی که نیاز دارند تا فرهنگشان انسانی تر شود رسیدگی کنند
ناشناس۱۵۰۹۸۲۴۱۶:۰۱:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
بنظرمن برای اداره بیمه که یه عکس درست چاپ نمیکنه خود را درمعرض اسیب قرار دادن اشتباهه من جای پزشک بودم قراردادم را با بیمه لغو‌ می کردم همه را آزاد میدیدم مردمی که ..نمیرسه طبیب از خود میازارن حقشون نیست بهشون لطف بشه با دو دلار ویزیت بشن
ناشناس۱۵۰۹۸۳۵۱۶:۱۰:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
این واکنش به رفتار خودپسندانه و توهین آمیز پزشکان ست
ناشناس۱۵۰۹۹۶۱۱۷:۱۹:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۵
همین کارها میکنند که تحصیل کرده ها و متخصص ها از این مناطق به تهران مهاجرت می کنند و بعد هم طلبکارند که دولت چنین کرده و متخصصین را به تهران برده!
ناشناس۱۵۱۰۱۹۵۱۹:۵۸:۵۴ ۱۳۹۹/۴/۱۵
آدمی را آدمییت لازم است عود را گربو نباشد هیزم است
ناشناس۱۵۱۰۲۰۵۲۰:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
در برخی نقاط ایران پنجاه تا صد سال عقب ماندگی فرهنگی دیده میشه.
ناشناس۱۵۱۱۲۵۴۱۲:۴۹:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱۶
واقعا تا ندونی قضیه چی بوده نمیشه قضاوت کرد ولی با یه عکس دفترچه که این کارو نمیکنن.
ناشناس۱۵۱۲۳۱۷۰۹:۳۵:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۷
بی فرهنگی تا کجا؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین