روایت رئیس‌جمهور از آشنایی با یک بیمار کرونایی/اعتراض توکلی به استخدام داماد روحانی در وزارت نفت/ صف‌آرایی اصلاح‌طلبان علیه عارف/ عمر سیاسی لاریجانی تمام شده است؟

گروه سیاسی الف،   3990414101 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روایت رئیس‌جمهور از آشنایی با یک بیمار کرونایی/اعتراض توکلی به استخدام داماد روحانی در وزارت نفت/ صف‌آرایی اصلاح‌طلبان علیه عارف/ عمر سیاسی لاریجانی تمام شده است؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور نیز امروز اظهارداشت: ارائه خدمات در همه بخش ها بویژه بخش های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک شود.

روحانی تأکید کرد: از فردا استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی شلوغ باید اجباری باشد و چنانچه کسی بدون ماسک به دستگاه، نهاد و یا ارگانی برای دریافت خدمت مراجعه کرد، باید از او بخواهند ماسک داشته باشد و حتی باید از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک،جلوگیری شود.

روحانی گفت: من با مردی آشنا شدم که طرف در روز امتحانش روز قبل تستش مثبت بوده اما نگفته تا امتحان آموزش رانندگی را بدهد، خب، این از نظر فرهنگی کار درستی نیست، هرکسی مبتلا شد، باید بگوید به قرنطینه برود و ایزوله کند، آزمایشگاه‌های ما هم موظف هستند اطلاع دهند و گرنه نمی‌شود که فردی آلوده شد برود بقیه را آلوده کند لذا ما اگر می‌خواهیم به یک نفری نزدیک شویم مبنا را باید بر این بگذاریم که او مبتلا به ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید:

 ۲۴۴۹ مبتلای جدید/ ۱۸ استان در وضعیت قرمز و هشدار

روحانی: از فردا استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده الزامی است

مردانی: تاکنون ۲۰ درصد جمعیت کشور به کرونا مبتلا شده‌اند

***

سیاستمداران از وضع بد اقتصادی غافل‌اند

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مصاحبه ای با پایگاه خبری فردا داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است: 

*{واکنش برخی دولتمردان و اصلاح‌طلبان به مجلس یازدهم}این دوستان کارگزار ما و برخی دوستان اصلاح‌طلب خیلی کم‌طاقت هستند و با رفتارشان، معنای دموکراسی را تغییر می‌دهند. فکر می‌کنند صاحبان قدرت باید از اعتراض مصون باشند.هر اعتراضی حق نیست و ممکن است اشتباه باشد. اگر اعتراضی حق باشد که بیان آن ایراد ندارد. اگر اعتراض اشتباه بود و تحمل کردید و پاسخ دادید مصداق دموکرات هستید اما اینکه اجازه ندهید مخالف‌ها اعتراض کنند و سریع کار را به رهبری بکشانید و بگویید این‌ها مرا اذیت می‌کنند، روند درستی نیست. رهبری نباید هزینه عملکرد  بقیه نهادها را بدهند. فرمان دست شما است. نباید بی‌جهت فرافکنی کنند. درست است که قانون اساسی ما بر اساس ولایت‌فقیه نوشته شده اما این به معنی نفی مسئولیت دیگران نیست. عملاً بیشترین قدرت در اختیار دولت است...

*داماد رئیس‌جمهور را می‌کنند کارمند رسمی شرکت نفت. درس خوانده اما چرا باید تنها جوانی باشد که به پژوهشگاه شرکت نفت برود. من به آقای توفیقی تلفن زدم. او را یک اصلاح‌طلب درست می‌دانستم اما اگر این به این دستور تمکین کند، اسمش را خط می‌زنم. چرا داماد رئیس‌جمهور استخدام رسمی شود و دیگران بعد از چهار، پنج سال، استخدام قراردادی هم نشوند؟! این تبعیض مردم را بیچاره می‌کند و کرده است. باید این مسائل را در کوتاه‌مدت حل کرد...

*باید حتماً شوک به جامعه وارد شود و با کسانی که اسباب وضع فعلی هستند به تعبیر مقام معظم رهبری کسانی که این طرف میز نشسته‌اند و مقصرتر هستند، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید:

توکلی: سیاستمداران از وضع بد اقتصادی غافل‌اند/ دولت به راهکارهای کوتاه‌مدت برای تامین معیشت توجه کند

***

لاریجانی تمام شد

عبدالله ناصری، عضو بنیاد باران و عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات مصاحبه ای با فارس داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

 *اصلاح طلبان در راهبرد به دو دسته تقسیم شده‌اند، اصلاح طلبان جامعه محور که همان مؤسسان اصلی جنبش دوم خرداد هستند و اصلاح طلبان قدرت محور که فقط در زمان انتخابات دغدغه اصلاح طلبی دارند.

*ریزش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان در دو سال اخیر یک واقعیت است. قابل انکار نیست و ارتباطی با ماهیت این گفتمان ندارد. عملکرد آقای روحانی که با حمایت و شعارهای کاملا اصلاح طلبانه پیروز شد بیشترین تأثیر را در  ریزش این سرمایه داشته است...

*...ماجرای پرونده طبری و خاتمه دوران ریاست آملی لاریجانی پیش از موعد و از طرف دیگر رفتن جواد لاریجانی از قوه قضاییه و همچنین عدم استقبال اصولگرایان و جامعه ی مذهبی قم از نامزدی علی لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم این پیام را می‌دهد که عمر سیاسی خاندان لاریجانی عموما و علی لاریجانی خصوصا تمام شده است و نهایتا در حد مشاورت و مجامع و شوراها بیشتر نمی‌توان برای علی لاریجانی در نظر گرفت.

* من بر این باورم آقای دکتر عارف باید همانند امثال آقای ناطق بازنشسته شود. البته علی لاریجانی را هم مشمول این قاعده میدانم. 

حسین انصاری راد، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز به انتقاد از عملکرد ضعیف عارف در مجلس و شورای عالی پرداخت و به آزادی گفت: ایشان در دوره‌ای که در مجلس بود و موقعیت مناسبی برای کار داشت، خود را نشان داد. هیچ نطقی و اقدامی نکرد که بتواند به اصلاحات کمک کند. ایشان هیچ محلی در این مقام (کاندیدای ریاست جمهوری) ندارند.

***

شطرنج واعظی به روایت روزنامه اصلاح طلب

آفتاب يزد نوشت: به نظر می‌رسد واعظی این روزها فکرهای تازه‌ای در سر دارد. او به عنوان مغز متفکر و پدرخوانده دولت به صورت غیر مستقیم در تلاش است ظریف را به مسلخ انتخابات 1400 بکشاند و پس از سوزاندن وی، مهر اصلی خود را که در بین مردم ‌دارای محبوبیت هم هست البته نه برای این انتخابات رو کند. وزیر خارجه تاکنون برای کاندیداتوری ابراز تمایل نکرده اما تلاش‌ها برای تهییج او ادامه دارد...

اين روزنامه در ادامه مي نويسد: ... وقتی دنباله بسیاری از تصمیمات در دولت را بگیریم به رئیس دفتر رئیس جمهور یعنی واعظی می‌رسیم... در چنین شرایطی به نظر می‌رسد نمی‌توان از این موضوع گذشت که واعظی برای 1400 یعنی انتخاباتی که در واقع مبنای جناحی آنچنانی نخواهد داشت، برنامه‌ای نداشته باشد. به‌ویژه اینکه در ماه‌های اخیر درباره احتمال کاندیدا شدن نزدیکان او برای انتخابات 1400 بسیار شنیده شده است. در این میان دور از ذهن نیست که واعظی این بار به دنبال این باشد که حضور خود در قدرت را از طریق نزدیکان خود حفظ کند... پازلی که واعظی به دنبال چیدن آن است از قرار نیاز به این دارد که به طور کامل ظریف را از گردونه رقابت حذف کند...

اما واقعیتی است که ظریف دیگر آن ظریف پنج سال پیش نیست چرا که اکثر برنامه‌هایی که او دنبال کرده به نتیجه‌ای نرسیده است و برجام به عنوان مهمترین مورد آن هر روز به نوعی و از زاویه‌ای تهدید می‌شود و به قولی نه روحی از آن باقی مانده و نه جسمی! ... بنابراین در چنین شرایطی مصاحبه‌هایی نظیر آنچه که چندی پیش در اینستاگرام وزیر خارجه با یک چهره نزدیک به اصول‌گرایان داشت و در آن مصاحبه تلاش شد محبوبیت ظریف مانند پنج سال پیش نشان داده شود نیز به نظر می‌رسد پروژه‌ای باشد برای ایجاد این حس در وزیر خارجه که او می‌تواند کاندیدای انتخابات 1400 باشد.

***

۵ نماینده مجلس یازدهم به کرونا مبتلا شدند

طی روزهای اخیر نیز همزمان با اوج شیوع بیماری کرونا، اخباری رسیده که 4 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نیز به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که برای گذراندن دوره درمان در قرنطینه به‌سر می‌برند. اسامی نمایندگانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، به شرح زیر است:

**محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس

**حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در #مجلس

**حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس

**علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس

محمدمهدی زاهدی رئیس سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم کرمان در خانه ملت نیز چندی پیش به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید:

نمایندگانی که به کرونا مبتلا شده اند؟

روایت یک نماینده مجلس از ابتلا به کرونا

***

انتقادات تند منتجب نیا از شورای عالی اصلاح‌طلبان

حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت در گفت و گو با برنا با بی خاصیت خواندن شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: بسیاری از احزاب از جمله برخی اعضای کارگزاران مخالف هستند و در مخالفت با این شورا صحبت می‌کنند. همچنین بسیاری از نیروها و احزاب اصلاح‌طلب نیز کنار کشیدند و در واقع صرفا اسمی از شورا، بیشتر باقی نمانده و بر این باورم این تشکیلات و نهاد غیرقانونی نمی‌تواند در آینده نقشی داشته باشد...

منتجب نیا گفت: بر این باورم که رد صلاحیت‌ بسیاری از اصلاح‌طلبان به دلیل ایجاد حساسیتی است که این شورا ایجاد کرد. به هر حال شاهد بودیم که مجلس دهم هم جزو مجالس ناتمام بود که همه می‌نالیدند و نگران بودند. به هر حال لیست امید هم نتوانست جایی برای خودش بازی کند و یک اقدام اساسی انجام دهد. یکی دیگر از وظایف این شورا در سال ۹۶، انتخابات شورای اسلامی است. شورای اسلامی در سراسر کشور چه کردند؟... پس دو میوه تلخی که این شورا داشته یکی مجلس دهم و دیگری شورای اسلامی بود که هر دو ناکارآمد بوده و موثر نبودند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: اینکه چرا برخی اصرار دارند بر اینکه این شورا باقی بماند و از آن تعریف و تمجید می‌کنند به دلیل منافع‌ شخصی و گروهی خودشان است. چراکه به تعبیری، نان‌شان در این شوراست.

***

سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور

ناصر موسوی لارگانی از تدوین طرح سؤال از رئیس‌جمهور به دلیل مشکلات موجود اقتصادی کشور خبر داد و اظهار داشت: موضوع از هم‌گسیختگی اوضاع بازار مسکن، خودرو و تورم عجیب و غریب و همچنین افزایش قیمت روزانه طلا و مشکلات ارزی در کشور باعث شد تا ما طرح سؤال از رئیس‌جمهور را در مجلس کلید بزنیم.

وی افزود: متأسفانه دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات موجود اقتصادی ندارد و باید به خاطر این سوءتدبیر، در مجلس احضار شده تا به وکلای ملت پاسخگو باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما موضوع سؤال از رئیس‌جمهور را در مجلس به جریان انداخته‌ایم تا بر این اساس رئیس‌جمهور به مجلس و نمایندگان مردم پاسخ دهد که چه برنامه‌هایی برای حل مشکلات اساسی کشور داشته و دارد.

بیشتر بخوانید:

متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور به دلیل مشکلات اقتصادی کشور

***

محمدعلی کامفیروزی تبرئه شد

پرونده محمدعلی کامفیروزی که با اتهام توهین به مقام معظم رهبری در جریان رسیدگی بدوی منجر به صدور رأی غیر قطعی دو سال حبس شده بود، با تجدیدنظرخواهی وی مجدد در دستور کار رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر قرار گرفت.

بر اساس رأی صادر شده قضات صادرکننده رأی خاطرنشان کرده‌اند که کامفیروزی در تمام مراحل رسیدگی منکر اتهام توهین به رهبری شده و همچنین در گزارش ضابط پرونده نیز این اتهام گزارش نشده است بنابراین تقاضای تجدیدنظر کامفیروزی صحیح تشخیص داده شده و رأی قطعی بر برائت او صادر می‌شود.

***

نتایج یک نظرسنجی درباره صداوسیما

به گزارش روابط عمومی ایسپا، در یک طرح نظرسنجی تلفنی در خردادماه 1399، میزان استفاده مردم از رسانه ها مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری طرح دربرگیرنده مردان و زنان بالای 18 سال در کل کشور و تعداد افراد نمونه 1582 نفر بوده است. 50 درصد از کل پاسخگویان را مردان و 50 درصد را زنان تشکیل می‌دهند. 

یافته‌های نظرسنجی درباره میزان استفاده مردم از رسانه‌های مختلف نشان می‌دهد 45.8 درصد پاسخگویان بیشتر از صداوسیما، 31.2 درصد از شبکه‌های اجتماعی مجازی، 10.3 درصد از سایت‌های اینترنتی، 6.9 درصد از شبکه‌های ماهواره‌ای و 1.3 درصد از روزنامه‌ها و مجلات استفاده می‌کنند. 

از هر 10 ایرانی، 3 نفر معتقدند صداوسیما واقعیت جامعه را منعکس می‎کند. در پرسشی از پاسخگویان پرسیده شده است «به نظر شما صداوسیما واقعیت جامعه را منعکس می‌کند؟» که 46.5 درصد پاسخگویان به این پرسش پاسخ منفی داده‌اند و در مقابل، 32.6 درصد معتقدند صداوسیما واقعیت‌های جامعه را منعکس می‌کند. باور به عدم انعکاس واقعیت‌های جامعه در برنامه‌های صداوسیما در میان مردان بیش از زنان، در بین جوانان بیشتر از دیگر گروههای سنّی و در میان افراد دارای تحصیلات دانشگاهی بیشتر از سایر گروه‌های تحصیلی رایج است. 

***

 اعتراف ناخواسته به مهمترین نقد معترضان به اعتبارنامه!

فارس نوشت: .... نمایندگان در جلسات کمیته‌ها و صحن علنی مجلس و هم‌چنین در گفتگو با رسانه‌ها به دفعات به رویه مفسده انگیز آقای تاجگردون در دستکاری بندهای قانون بودجه به نفع مصالح و روابط شخصی خود و سواستفاده از موقعیت ویژه ریاست کمیسیون بودجه اشاره کرده بودند.

حالا آقای تاجگردون در گفتگوی امروز خود{با شرق} به بهانه انتقاد از خبرگزاری فارس در واقع همین اتهام را تایید می کند. گفتگوی ایشان به خوبی نشان دهنده آن است که وی در مقام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اعمال نظرات شخصی و تخصیص بیت المال برای خود پوششی برای اهداف شخصی و ناصواب خود ایجاد کرده است. تا جایی که به گفته نمایندگان مجلس وی با همین پوشش توانسته شبکه فساد تحت امر خود را سازماندهی نماید.

موضوعی که در صورت اثبات آن، علاوه بر لزوم برخورد قانونی با وی ضرورت اصلاح چنین خلاهای قانونی را نمایان می سازد.

***

علت جذابیت بعضی کمیسیون های مجلس برای نمایندگان

روایت امیر آبادی، نماینده مجلس از علت جذابیت بعضی کمسیون های مجلس برای نمایندگان را ببینید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۸۷۸۰۲۰:۳۸:۵۰ ۱۳۹۹/۴/۱۴
دلار 21000 تومانی و سکه 9/5 میلیونی و تورم 500 درصدی نتیجه تفکر اصلاح طلبی است اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۵۰۸۷۸۱۲۰:۴۰:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱۴
استخدام داماد روحانی در وزارت نفت در حالیکه هزاران جوان بیکار تحصلیکرده در صف استخدام هستن مایه تاسف و شرمساری است.
ناشناس۱۵۰۸۷۸۷۲۰:۴۴:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۱۴
شر کرونای بنفش سال دیگه همین موقع از سر مردم ایران کم میشه
ناشناس۱۵۰۸۷۸۸۲۰:۴۵:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۴
روحانی باید در مورد افزایش 580 درصدی قیمت مسکن و افزایش 7 برابری قیمت دلار و افزایش 9 برابری قیمت سکه و افزایش5 برابری قیمت خودرو و غیره پاسخگو باشد.
ناشناس۱۵۰۸۷۹۰۲۰:۴۷:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۱۴
ای کاش همه مردم مثل بعضی از مسئولان ، امکانات براشون فراهم بود برای قایم شدن از ترس کرونا
حسنعلی سبد سبد گل یاس۱۵۰۸۷۹۱۲۰:۴۸:۴۵ ۱۳۹۹/۴/۱۴
جناب دکتر توکلی آنچه که سالیان درازی است هشدار میدادید به وقوع پیوست و فساد گسترده و سیستمی شده و تنها راهکار مبارزه با فساد اجرای قانون از کجا آورده ای و ملی و مشا اعلام کردن تمامی ثروت های کلان نامشروع و باد اورده حاصل از رانت و رشوه تلاطمات اقتصادی
ناشناس۱۵۰۸۸۱۴۲۱:۲۸:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱۴
چرا ناراحتی؟ شما مگر قانون ژن خوب را نمیدونی؟ !!! شرم تان باد.
ناشناس۱۵۰۸۸۴۷۲۲:۰۸:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۱۴
توی هیچ بندی از قرارداد ۲۵ ساله با چین موذی ، نیومده که به داد ما برسن برای کرونا ؟ فقط نفت رو مجانی میبرن ؟!
سهیل۱۵۰۸۸۶۶۲۲:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۱۴
روحانی با آن سابقه و این توان در هیچ کشور دنیا اجازه رییس جمهور شدن نداشت جز ایران!؟
ناشناس۱۵۰۸۸۷۴۲۲:۵۰:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۱۴
# به _ مدد _ مسئولانِ _ بی خبر _ بی خیال _ کرونا _ ما _ را _ شکست _ داد
ناشناس۱۵۰۸۸۸۱۲۳:۰۰:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۱۴
آقای لاریجانی برای مردم که دیگه تمام شده ولی مشکل اینه که مردم مثل پول ملی ریال شدن و هر روز ارزشش کمتر میشه
پیراسته فر۱۵۰۸۹۴۳۰۰:۱۷:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۵
آقای توکلی!به صرف«دامادبودن»که نمیشه ایرادواتهامی واردکرد،،فاملیت جرم نیست،شایستگی ملاک است،بگوایرادها وناصلح بودنش چیست؟نه اینکه نسبش چیست؟.
محمدایوب۱۵۰۸۹۴۸۰۰:۲۸:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
مجلس باید هرچه زودتر رییس جمهور رابه مجلس بیاورد وازاوسئوال کند تا اصلاح طلبان ازمجلس طلبکار نشوند ومردم هم که به این مجلس دل بسته اند مرحمی بردل خونین آنها از سوختن زندگیشان توسط دولت تذویر باشد
رضا۱۵۰۸۹۸۹۰۳:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱۵
ارزوی اصول گرایان در اینده برگشت به برجام است.
ناشناس۱۵۰۹۰۱۵۰۶:۴۱:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
داماد روحانی و وزارت نفت چرا که نه. میخواستی پس کیو استخدام کنن؟ یکی که تخصص داره و ولی روحانی رو نداره!؟
ناشناس۱۵۰۹۰۴۱۰۷:۵۳:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۵
عجب صبری خدا دارد
ناشناس۱۵۰۹۰۶۸۰۸:۳۴:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۵
حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت!!! تا حالا نشنیده بودیم!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین