انتقاد تند علم الهدی از موسوی خوئینی ها: درک انقلابی نداری /فکر می‌کنید مردم شعور و درک ندارند؟

گروه سیاسی الف،   3990413120 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

خطیب نماز جمعه مشهد در خطبه‌های مجازی این هفته خود انتقادات تندی را نسبت به موسوی‌خوئینی‌ها و نامه او به رهبری مطرح کرد.

انتقاد تند علم الهدی از موسوی خوئینی ها: درک انقلابی نداری /فکر می‌کنید مردم شعور و درک ندارند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، خطیب نماز جمعه مشهد در مطلبی تحت عنوان خطبه مجازی نماز جمعه مشهد نوشت: امروز در سیاست‌گذاری‌های مقام رهبری در اجرای اصل استکبارستیزی و مقابله با طاغوت و استکبار در روی کره زمین، هرچه داریم، نتیجه‌اش عزت، آقایی و عظمت است. یک فرمان رزمایش مواسات از طرف رهبری صادر می‌شود، دنیا حیران و سرگردان به این حرکت رزمایش مواسات مردم ما نگاه می‌کند و از تمدن نوین اسلامی تعجب می‌کند و این سیاست‌گذاری رهبری است.

او  ادامه داد: امروز مردم ما با اجرای رهنمودهای پیامبرگونه و حکیمانه مقام معظم رهبری، تمدن نوین اسلامی را در رزمایش مواسات در هماهنگی با جریان‌های اجرایی در مقابله با ویروس کرونا و در مقابل دنیایی که از مهار این ویروس عاجز مانده است و در مصیبت‌های فقر معیشتی دست‌وپا می‌زنند نشان دادند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: این عظمتی که مردم ما با اجرای رهنمودهای رهبری نشان دادند، تمدن نوین اسلامی است که به‌عنوان یک حرکت امام رضایی به دنیا نمایش داده شد و دنیا تشنه این انقلاب، تشنه این نظام و تشنه این جریان حکومتی شد که به نام ولایت و نمایندگی از حاکمیت الله، مدیریت بشر را در دست بگیرد.

 آیت‌الله علم الهدی افزود: متأسفانه در داخل کشور ما برخی جریان‌ها و آدم‌ها هستند که از اول بینش اسلامی و دید دینی نداشتند، می‌گویند مسلمان و شیعه هستیم، خودشان را انقلابی معرفی می‌کنند اما دید و بینشی که انقلاب را بفهمند، ببینند و عظمت آن را درک کنند ندارند و دید و بینشی  که دین و معارف دین را ‌هم در قالب اسلام ناب محمدی ببینند ندارند.

او  ادامه داد: نامه‌نگاری‌هایی که اخیراً به‌وسیله برخی عوامل وابسته به برخی جریان‌های سیاسی اتفاق می‌افتد به خاطر این است که این عظمت‌ها، عزت‌ها و موقعیت‌هایی که بحران‌های اخیر جهانی از نظام ما، انقلاب و جامعه ولایی ما به دنیا نشان داد را نمی‌بینند و توجه نمی‌کنند و تنها با یک بینش آلوده ماده‌پرستی غرب‌گرایی، می‌خواهند مسائل را تحلیل کنند و طبیعی است که این نعمت بر آنان پوشیده است و امیدواریم خداوند متعال ما را به خاطر این کفران نعمتی که این جریان‌های سیاسی و این عوامل جریانی در نظام  و جامعه ما اظهار می‌کنند نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که مقام معظم رهبری از روز اول فرمودند مذاکره با آمریکا خطرناک است افزود: مردم ما دیدند که ایشان اجازه دادند دولت به‌عنوان برجام مذاکره کند و نتیجه‌اش را دیدند که چه مصائب و مشکلاتی به وجود آمد و نه ‌تنها جلوی دشمنی دشمن را نگرفت بلکه بر جرأت دشمن در دشمنی و بر جرأت استکبار افزود.

آیت الله علم الهدی افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب ما خیلی بیدارتر و هوشیارتر از نسل اول و دوم هستند چون آنان در بستر این انقلاب به دنیا آمدند، بزرگ شدند و پرورش پیدا کردند.

وی با اشاره به ولادت امام رضا(ع) ادامه داد: تعبیر پیغمبر اکرم از وجود اقدس صدیقه اطهر و امام هشتم (ع) به‌عنوان بضعه، اشاره به یک موقعیت مشترک و وضعیت خاصی است که این دو عزیز بزرگوار در عترت رسول‌الله دارا هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نظام ما ولایی است و اساس آن بر امامت است که اسلام ناب و مغز دین و وحی الهی است و این نظام  به‌وسیله وجود اقدس صدیقه اطهر بعد از رحلت پیغمبر اکرم در انحراف رهبری از خط امامت، تثبیت شد و اسلام ناب محمدی در جریان امامت و ولایت شکل گرفت و تحقق پیدا کرد و حیات خودش را در دل امت اسلام آغاز کرد.

علم الهدی افزود: در دوران زندگانی امام هشتم (ع) و در برابر شگردهای خائنانه و شیطانی دستگاه عباسی که درصدد براندازی جریان امامت و ولایت بودند هم مقاومت و جهاد آن حضرت سبب تثبیت امامت و ولایت در امت اسلام و سبب توسعه این اندیشه و این بینش ناب سیاسی دینی در میان مردم شد و  این‌قدر مشترک  امام رضا (ع) و صدیقه اطهر (س) است که هر دو در منطق  پیغمبر به‌عنوان بضعه نامیده شده‌اند.

وی ادامه داد: امام رضا(ع) توانستند مبانی و معارف دینی را در مناظراتی که با یهود، نصارا و ارباب ملل، مذاهب و ادیان دنیا داشتند به سایر ملل نمایش بدهند به‌نحوی‌که پیروان سایر ادیان تشنه اسلام شدند و گرایش به اسلام پیدا کردند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آنچه امروز برای ما حائز اهمیت است این است که زمینه جهانی‌شدن اسلام از حرم امام هشتم (ع) در دنیای امروز فراهم ‌شود، سرزمین این کشور، حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) است و همه جای این مملکت متعلق به وجود مقدس امام هشتم (ع) است و توسعه اندیشه اسلامی و معارف ناب محمدی در روی کره زمین و یا به تعبیر دیگر، توسعه تمدن نوین اسلامی امروز از کشور ما، از سرزمین و حرم امام هشتم (ع) آغاز شده است و در حال رشد، نمو و گسترش است.

 آیت‌الله علم الهدی  افزود: دنیای امروز اگر گرایش اسلامی دارد به خاطر حرکت‌های انقلابی و آموزه‌های انقلابی خاصی است که از مکتب اهل‌ بیت(ع) و امام رضا (ع) برای دنیا نمایش داده می‌شود.

دیدگاه کاربران

حميد ل.۱۵۰۷۳۷۵۱۹:۵۷:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۱۳
تا امروز هر اظهار نظرى حضرت ايت الله علم الهدى داشتند دورست و بجا بوده است . ايشان همواره شجاعت خودشان را نشان داده اند مسئولين بايد گوش شنوا داشته باشند و پيگيرى كنند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین