قلعه‌نویی: یکسری دشمنان قسم‌خورده دارم/ فرهاد باید آرامش بیشتری داشته باشد

گروه ورزشی الف،   3990413074

سرمربی سپاهان درباره پیشنهاد جانشینی ویلموتس توضیح داد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره نزدیک شدن به رکورد هزار امتیازی شدن در لیگ برتر اظهار کرد: ما یکسری دشمنان قسم‌خورده داریم که نمی‌دانم چرا یکسری کارها را علیه ما انجام می‌دهند. حسنی که ما داریم این است که در ایجاد موقعیت برای تیم خودمان و اجازه ندادن به ایجاد موقعیت به تیم حریف اول هستیم. مرحوم عزت‌الله انتظامی می‌گفت که شغل برخی از مردم ایران شده بخل و حسادت. بیاییم واقعیت‌ها را به مردم بگوییم. نمی‌دانم چرا برخی اسم‌شان را کارشناس گذاشتند.

سرمربی سپاهان درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با او برای جانشینی ویلموتس در تیم‌ملی بیان کرد: جا دارد از آقای علی‌نژاد و بهاروند تشکر کنم. تقریبا داستان تیم‌ملی تمام شده بود و چندین جلسه درباره این موضوع داشتیم. من ۱۳ سال ریاضت کشیدم که چیزی را ثابت کنم که خدا را شکر ثابت کردم. در سال ۲۰۰۶ به ناحق من را دادگاهی کردند. آن زمان تیم‌ملی وضعیت خوبی نداشت و رئیس فدراسیون نداشتیم. ما آن زمان به تیم‌ملی کمک کردیم ولی ما را دادگاهی کردند. من ۱۳ سال زحمت کشیدم که دوباره این شانس را پیدا کنم. لطف خدا شامل حال من شد ولی من تعهدی به باشگاه سپاهان داشتم. تیم سپاهان باشگاه بزرگی است و همه مربیان آرزوی حضور در این مجموعه را دارند. ما سپاهانی را تحویل گرفتیم که برای چند سال شرایط خوبی نداشت. ما به خاطر مردم ایثار کردیم و ذوب آهن که دوم شد را رها کردیم و به سپاهان آمدیم تا شرایط را درست کنیم.

او ادامه داد: ما سپاهانی را گرفتیم که ۴۰ درصد بودجه کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و حمایت‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس ندارد. ما سه کار مهم برای سپاهان انجام دادیم؛ راهی که گم کرده بودیم را پیدا کردیم، آرامش را به این تیم بازگرداندیم و از همه مهم‌تر تیمی درست کردیم که حداقل ۳-۴ سال تاریخ مصرف دارد. من ۱۳ سال برای حضور دوباره در تیم‌ملی زحمت کشیدم اما بخاطر سپاهان و تعهدی که به آن‌ها داشتم قید حضور در تیم‌ملی را زدم.

قلعه‌نویی در ادامه درباره احتمال بازگشت به استقلال توضیح داد: من از همین جا به آقای فرهاد مجیدی سلام می‌رسانم. فرهاد یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است. همانطور که سال ۲۰۰۶ برانکو یک سری تجارب در اختیار من قرار داد، من هم در هتل اوین یک سری تجارب در اختیار فرهاد گذاشتم. اولا این که فرهاد باید آرامش بیشتری داشته باشد چون شرایط مربی‌گری با بازی کردن فرق می‌کند. فرهاد سرمایه است و باید تلاش کند. بنده تا زمانی که در سپاهان مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم برای این تیم است. قبلا هم نیم فصل به من پیشنهادهایی دادند اما به خاطر مسئولیتی که داشتم آن‌ها را رد کردم. از طرفداران استقلال می‌خواهم که از فرهاد حمایت کنند. این نصیحت برادرانه‌ای بود که برای فرهاد و هواداران استقلال دارم. من افتخار می‌کنم که سرمربی سپاهان هستم و تمام مربیان ایران آرزوی حضور در این تیم را دارند.

او درباره شیوع بیشتر ویروس کرونا و برگزاری لیگ برتر گفت: من سه هفته پیش در رادیو ایران مصاحبه کردم و همه این موضوعات را گفتم اما چون برخی سلامت جامعه برایشان مهم نیست، لیگ را برگزار کردند. سلامت جامعه و شرایط اقتصادی جامعه از همه مهمتر است و از دولت می‌خواهیم که فکری به حال آن بکند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین