حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت

گروه عکس الف،   3990411070 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

به مناسبت دهه کرامت و ایام میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حرم مطهر ایشان با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان آن حضرت در ایام دهه کرامت آذین بندی و چراغانی شده است.

حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامتحال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۴۹۹۷۱۲:۱۲:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۱
مد نظر قرار دهید مشهد در وضعیت قرمز کرونا است !
مسعود۱۵۰۵۰۷۳۱۳:۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۱
و اینکه مردم رو با این تصاویر تشویق به سفر نکنند در این ایام
ناشناس۱۵۰۶۰۴۳۱۲:۴۰:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۲
هرچی که تو تشویق شدی دیگران هم میشن
علیرضا۱۵۰۵۰۰۳۱۲:۱۴:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۱
السلام علیک یا غریب الغربا
ایران۱۵۰۵۰۷۰۱۲:۵۹:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۱۱
چرا ماسک بچه رو چپه زدن؟ روش صحیح ماسک زدن رو باید آموزش داد
ناشناس۱۵۰۶۲۱۵۱۵:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۱۲
برخی افراد متاسفانه ماسک ندارند.
ناشناس۱۵۰۵۵۴۳۲۰:۳۸:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۱
مگر بیشترین عامل شیوع کرونا، برگزاری مراسمی مانند عروسی و عزا اعلام نشده بود؟ پس چطور است که در تجمعات مذهبی، کرونا شیوع پیدا نمی کند؟ یک بام و دو هوا که نمی شود!
ناشناس۱۵۰۵۷۵۶۰۴:۱۲:۴۶ ۱۳۹۹/۴/۱۲
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا. ماسک زدن عمدتاً برای کسایی واجبه که خودشون نمی دونن کرونا دارن و ممکنه ناقل باشن. به همین خاطر همه رو مجبور می کنن ماسک بزنن. حالا اگه تنها یک نفر که نمی دونه کرونا داره (حتی یک کودک) ماسک نزنه یا چند دقیقه ماسکش رو برداره، به راحتی ویروس منتقل میشه. تو این عکس ها فاصله فیزیکی رعایت نشده. این طور تجمع ها می تونه به فاجعه ختم بشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین