استاندار تهران: اجرای طرح ترافیک تهران متوقف شود

گروه اجتماعی الف،   3990410164 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

استاندار تهران با اشاره به پیشنهاداتی که به ستاد ملی کرونا برای کنترل بیماری در تهران ارائه شده گفت: یکی از پیشنهادات توقف اجرای طرح ترافیک و مورد بعدی کنترل صنوف توسط اتحادیه ها بود.

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پیشنهاداتی که که به ستاد ملی کرونا برای کنترل بیماری در تهران ارائه شده گفت: یکی از پیشنهادات توقف طرح ترافیک و مورد بعدی کنترل شدید صنوف توسط اتحادیه‌ها بود.

محسنی بندپی افزود: در پی عدم رعایت فاصله گذاری و تعطیلاتی که هفته پیش داشتیم و مسافرت‌های صورت گرفته طی ۱۰ روز اخیر میزان روند مراجعین و پذیرش بیماران و بستری شدگان در تخت‌های ویژه و فوتی‌ها روند رو به شدی را در کلان شهر تهران شاهد بودیم و طی جلسه فوق العاده ای که با اپیدمیولوژیست ها و متخصصین بیماری‌های عفونی در ستاد مبارزه با کرونای استان تهران داشتیم مقرر شد شرایطی فراهم کنیم که بیماری کنترل شود تا تهران نیز جز شهرهایی نباشد که به مرحله قرمز می‌رسد.

استاندار تهران گفت: مسافرینی که از حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو استفاده می‌کنند ۹۰ درصد استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند اما فاصله گذاری اجتماعی زیر ۳۰ درصد شده و همین موضوع سبب می‌شود که ما در چرخه انتقال ویروس یک هم افزایی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به حجم مسافرینی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند بیان داشت: حجم مسافرین به بالای یک میلیون نفر در روز رسیده و می‌طلبد که در ارتباط با طرح ترافیک بازنگری صورت بگیرد که یکی از پیشنهادات مشخص و واضح که به امضا رئیس ستاد مقابله با کرونا و بنده رسیده این است که اجرای طرح ترافیک فعلاً متوقف شود تا مردم بتوانند از وسایل حمل و نقل شخصی استفاده کنند.

محسنی بندپی به کنترل شدید صنوف توسط اتحادیه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: از اتحادیه‌ها می‌خواهیم که در مجوزهای صادرشده کنترل صورت بگیرد که پروتکل‌ها رعایت شوند و موضوع بعدی نیز توقف قطعی تالارها برای برگزاری عروسی‌ها است و این محدودیت کمافیالسابق با قوت اجرایی شود.

وی افزود: نکته بعدی در خصوص برگزاری نماز جمعه است که طبق موافقت ستاد برگزاری نماز جمعه تهران برگزاری نماز جمعه را تا کنترل بیماری به تعویق بیاندازیم و بحث دیگر استفاده از ظرفیت دوری کاری است که به این طریق برای حجم زیادی از پرسنل دستگاه‌های دولتی و اجرایی و بخش خصوصی شرایطی فراهم کنیم که از این پتانسیل استفاده و شهر شلوغ نشود و همچنان می‌خواهیم کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند از حضور در شهر بپرهیزند تا انشاالله دوباره به مرحله کنترل و مدیریت بیماری برسیم و قطع کامل زنجیره ویروس را شاهد باشیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۵۱۲۱۱۳:۳۸:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۱۱
اگر شهرداری از سودآوری خود بخاطر طرح ترافیک دست بردارد و اول تعداد واگن ها و اتوبوس ها را زیاد کند و سپس طرح را اجرا کند مشکلی نیست.فروشگاه های بزرگ مانند شهروند و رفاه و.. هم باید یکی از ماموران خود را در داخل سالن در نزدیک درب وروردی بگذارد و کسانیکه ماسک ندارند را راه ندهد و یا به میز فروش ماسک راهنمایی کنن. میادین تره بار هم از ورود افراد بدون ماسک که معمولا جلوی هر غرفه یک نفر بخاطر نظارت بر حساب کردن پول مشتریان می ایستد خودداری کنند. با کمی همت میتوان بر این بیماری غلبه کرد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین