ویژگی های تشک مناسب - خرید اینترنتی تشک از معتبرترین و بهترین برند

گزارش بازرگانی،   3990410041

برخورداری از سرویس خواب مناسب ، یکی از الزامات داشتن یک خواب رویایی و راحت می باشد. در بین سرویس خواب ، تشک رویا حرف اول را می زند. داشتن یک خواب شبانه خوب باعث سلامت روان و جسم و حس شادابی و سرحالی شما خواهد شد. بنابراین شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه می توانیم یک خواب بی دردسر و راحت داشته باشیم؟ ممکن است باورش برای شما سخت باشد که یکی از مسائل مهم در سلامت بدن و سلامت روان ، تشک می باشد. در ادامه مطلب اطلاعاتی را در رابطه با ویژگی های تشک خوب در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با تشک رویا همراه باشید

ویژگی های یک تشک خوب و نحوه ی نگهداری از آنچ

امروزه محصولات خواب در انواع متنوع توسط برندهای مختلف تولید می شوند. بنابراین ممکن است در حین خرید تشک کمی گمراه شوید. بسیاری از افراد پس از سپری نمودن یک روز شلوغ انتظار دارند یک خواب آسوده و راحت داشته باشند. یک تشک خوب باید از راحتی ، دوام خوب ، اسفنج با کیفیت ، فضای خوب ، فنر قوی ، ارتفاع مناسب و مموری فوم با کیفیت باشد.

قبل از اینکه برای خرید تشک به فروشگاه مراجعه کنید ابتدا با خود فکر کنید که در حین خواب به چه چیزی نیاز دارید. در چه وضعیتی احساس خوب و راحتی دارید؟ یک تشک خوب باید بتواند تمام نیازهای شما را در حین خواب برطرف کند. در ادامه به بررسی ویژگی های یک تشک خوب می پردازیم.

راحتی تشک

در حین خواب ، مطمئنا یک تکیه گاه مناسب برای بدن شما ، یک تشک خوب می باشد. تشک خوب و با کیفیت باید ستون فقرات بدن شما را در حین خواب در همان وضعیت ایستاده نگه دارد. در حین انتخاب و خرید تشک حتما به وضعیت قرار گرفتن بدن خود بر روی تشک توجه داشته باشید. در حین خواب وزن بدن شما بر روی شانه ، کمر و باسن می باشد ، به همین دلیل وضعیت قرارگیری بدن بر روی تشک از موارد مهم است. یک تشک خوب باید باتوجه به نیاز فرد و آسایش او در خواب ، این مشکل را برطرف کند و در حین خواب راحتی و آرامش را برقرار کند.

دوام تشک

در حین تولید تشک ، کیفیت مواد به کار رفته بسیار مهم می باشد. در صورتی که قصد خرید تشک خوب و با کیفیت را دارید باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. کیفیت مواد در حفظ دوام تشک بسیار تاثیرگذار است. مطمئن باشید صرف هزینه بیشتر برای خرید تشک ارزش دارد و باعث آرامش کامل شما در حین خواب خواهد شد. شما تنها با یک خواب راحت می توانید خستگی های بدن خود را دفن کنید.

فضای تشک

قطعا خرید تشک کوچک ، آرامش و آزادی را در حین خواب از شما سلب می کند. بسیاری از افراد در هنگام خواب غلت می خورند. بنابراین برای اینکه تجربه یک خواب خوب را داشته باشید ، یک تشک خوب با فضای استاندارد را تهیه کنید. تشک های کوچک به طور معمول برای استفاده در کمپ ها و سفر کاربرد دارند. تشک های تولید شده در شرکت رویا همگی دارای سایزهای استاندارد می باشند. برای اطلاع از قیمت تشک رویا به وب سایت royamattress.com مراجعه کنید.

جنس اسفنج

از ویژگی های دیگری که بر کیفیت و خوب بودن تشک تاثیرگذار است نوع و جنس اسفنج می باشد. برای اینکه بتوانید نوع اسفنج تعبیه شده در تشک را تشخیص دهید به وزن و تراکم آن دقت کنید. هر چه اسفنج متراکم تر باشد ، باعص طبی تر شدن تشک می شود و نسبت به سایر تشک ها سفتر خواهد بود. در عین حال هر چقدر اسفنج باز تر باشد ، تشک گودتر و شل تر خواهد بود. در صورتی که اسفنج وزن بیشتری داشته باشد ، از تراکم بیشتری برخوردار است.

فنر تشک

کیفیت تشک های فنری به نوع فنر بندی ، ضخامت مفتول فنر و فریم دور تشک بستگی دارد. تشک هایی از فنر پاکتی برخوردار باشند ، دارای قابلیت های بیشتری هستند . در این نوع تشک ها تمام فنرها منفصل می باشند و اگر دو نفر به طور همزمان بر روی تشک باشند ، با تکان خوردن یکی ، دیگری متوجه نخواهد شد. به علاوه در صورتی که در راز مدت از تشک استفاده کنید به دلیل اصطحکاک ، جیر جیر نخواهند کرد.

ارتفاع تشک

 با توجه به اینکه تشک ها در انواع مختلفی تولید می شوند ، لایه های آن ها متفاوت خواهد بود. لایه ی تشک می تواند الیاف ، پنبه و موکت باشد. علاوه بر لایه های تشک ، رویه تشک بر ارتفاع آن تاثیرگذار است. ارتفاع نقش بسزایی در طول عمر تشک دارد. بنابراین هرچقدر ارتفاع تشک بیشتر باشد در نتیجه تشک مرغوب تر خواهد بود.

مراقبت و نگهداری از تشک رویا

  1. هر سه ماه به قسمت های مختلف تشک ضربه ای وارد کنید.
  2. هر شش ماه یک بار تشک را سر و ته کنید.
  3. اجازه دهید کودکان هر از گاهی به جای تشک آکروبات بازی از آن استفاده کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین