پرش مرگبار سارق مسلح حین فرار از دست پلیس

گروه حوادث الف،   3990407026

معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق و کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد و گفت: یکی از سارقان حین فرار از دست پلیس، خودش را به از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ احمد نجفی با اعلام خبر بازداشت دو سارق منزل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: سال گذشته گزارشی مبنی بر سرقت از منزل فردی در تهرانسر به مأموران کلانتری اعلام شد و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان معاونت مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی به دست آورند که سه مرد جوان اقدام به سرقت کرده‌اند.

معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: متأسفانه علیرغم شناسایی هویت دو نفر از سارقان به نامهای "مهرداد" و "آرسام" مخفیگاه آنها شناسایی نشد و متهمان در مخفیگاه سابقشان سکونت نداشتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان این معاونت قرار داشت تا اینکه دو ماه قبل مأموران متوجه شدند مهرداد حین سرقت مسلحانه منزل توسط مأموران کلانتری 134 شهرک غرب دستگیر و با نام جعلی در بیمارستان بستری شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی، متهم از کلانتری 134 به این معاونت انتقال و پس از تحقیقات پلیسی با دستور قضائی روانه زندان شد، اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه آرسام در محدوده کیانشهر شناسایی و دستور قضائی برای دستگیری وی اخذ شد.

نجفی ادامه داد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که آرسام در چندین فقره سرقت دیگر نیز حضور داشته و به اتهام سرقت مسلحانه تحت تعقیب اداره یکم پلیس آگاهی نیز قرار گرفته است که با هماهنگی قضائی، یکم تیر ماه اکیپی از کارآگاهان این یگان به مخفیگاه متهم اعزام و با مسدود کردن تمام راه‌های فرار احتمالی وی، برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: متهم قبل از ورود کارآگاهان به مخفیگاهش از پنجره آپارتمان به بیرون خود را پرتاب کرد و با توجه به ارتفاع ساختمان از نقاط مختلف بدن دچار آسیب شد که بلافاصله کارآگاهان سارق را به بیمارستان انتقال داده و متهم در بامداد دوم تیر ماه در بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل 24 تخته فرش و قالیچه نفیس و گران‌قیمت، طلاجات، دلار، لیر، یورو، سکه، سه دستگاه لپ‌تاپ، دو دستگاه ps4، دو دستگاه تلویزیون، یک دستگاه مایکروویو و 30 عدد کیف زنانه، دوربین عکاسی و دو قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارقان با تخریب در ساختمان در باندهای سه تا چهار نفره، مرتکب سرقت منزل و خودرو می‌شدند و از خودروهای سرقتی برای حضور در محلهای سرقت استفاده می‌کردند و حین مواجه شدن با مقاومت صاحبخانه، با تهدید سلاح گرم و مصدوم کردن مالباخته، اموال را سرقت می‌کردند.

نجفی با اشاره به اینکه تاکنون هشت نفر از شاکیان شناسایی و اموال کشف شده به آنها تحویل داده شده است، گفت: در پالایشهای اطلاعاتی مشخص شد که نامادری سارق در نگهداری و فروش اموال سرقتی با آرسام همکاری داشته که وی نیز با دستور قضائی، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به اداره هفدهم پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده از منزل متهم را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از افرادی که به این شیوه در چند ماه اخیر مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست، برای شناسایی اموال مکشوفه به اداره هفدهم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین