کعبی: با فولاد مدنظرمان فاصله داریم/ بازی با استقلال تمام شد

گروه ورزشی الف،   3990405161

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز به فولاد دلخواه و اصلی نرسیده و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به تیم موردنظر برسیم.  

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی درباره نبرد شب گذشته تیمش و پیروزی برابر استقلال اظهار داشت: همان چیزی که از بازیکنان خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند. ما یک ماه تمرین پر فشار داشتیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. این دیدار ۶ امتیازی بود و ما باید می‌بردیم تا خودمان را بالای جدول نگه داریم.

وی ادامه داد: هنوز به فولاد دلخواه و اصلی نرسیده‌ایم و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به تیم موردنظر برسیم. کل مجموعه باشگاه در تلاش و تکاپو هستند و موفقیت مربوط به همه است، این را باید رک بگویم که هنوز به طور کامل راضی نیستیم و می‌توانیم به مراتب بهتر باشیم. شما ببینید ٣ بازیکن کلیدى تیم ما نبودند ولى باز هم از حریف پر مهره استقلال بهتر بودیم چون برنامه داشتیم.

مربی تیم فولاد عنوان کرد: اگر ماجرای کرونا اتفاق نمی‌افتاد، وضعیت چیز دیگری بود. ما قبل از کرونا سه برد آورده بودیم و هر روز بهتر می‌شدیم. به هرحال در بازی روز گذشته هدف ما سه امتیاز بود و لیاقت این پیروزی را داشتیم. تنها نگرانی ما هواداران بودند که جایشان خالی بود و خدا را شکر توانستیم شادشان کنیم.

حسین کعبی درمورد داوری و تصمیماتش گفت: من داور نیستم، مربی هستم و فکر می‌کنم آقای داور تمام صحنه‌ها نزدیک بودند و بهترین تصمیم را گرفتند. کارشناسان هم عملکرد او را تأیید کرده‌اند. تنها می‌توانم بگویم سیدعلی می‌تواند در آسیا داوری کند چرا که قاطع است و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. ما اکنون آقای فغانی را داریم که اینگونه است و به نظر من حق آقای سیدعلی نیز سوت زدن در رقابت‌های مهم آسیایی است. این را صادقانه می‌گویم و اصلا مربوط به تصمیمات بازی شب گذشته نیست.

بازیکن سابق تیم ملی‌ ایران درباره عملکرد محمد آبشک گفت: تمام چیزی که از آبشک خواسته بودیم را به نحو احسن اجرا کرد. تا کنون چیزی به جز فوتبال از آبشک ندیده‌ام و نخواهم دید. آقای نکونام قبل از بازی گفت هرکس به سمت داور با بازیکن حریف برود، تعویضش می‌کنم و کسی حق ندارد اعتراض کند و درگیری ایجاد کند. ما دنبال فوتبال زیبا بودیم؛ نه دعوا یا درگیری. من به عنوان مربی تنها درباره تیم خودم صحبت می‌کنم چرا که حرف زدن درباره تیم حریف غیرحرفه‌ای‌ است.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم که اگر استقلال ۱۱ نفره بود چه می‌شد، این جذابیت فوتبال است که معلوم نمی کند چه اتفاقی می‌افتد ولى همه دیدند که نیمه اول تیم بهتر با موقعیتهاى بهتر بودیم و حتى به تیرک دروازه زدیم. فکر می‌کنم روی اشتباه خودمان گل خوردیم و به نظر من تاکتیک خاصی نبود. با تمام احترامی که برای تیم استقلال‌ قائلم، تنها هدف ما از ابتدای بازی برد بود و فکر می‌کنم ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اما همانگونه که گفتم فولاد هنوز کامل آماده نشده و به ۷۰ درصد فولاد اصلی رسیده‌ایم.

کعبی اظهار داشت: بازیکنان ما بزرگ و باهوش هستند، هیچ اتفاقی نیفتاده و بازی با استقلال تمام شد. شادی و خوشحالی برای شب گذشته بود و اکنون به فکر بازی بعد هستیم. امروز روز جدیدی است و باید برای دیدار با ماشین‌سازی آماده شویم. برای تمام تیم‌ها احترام قائلیم و تنها به فکر پیروزی در مسابقات هستیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین