حاشیه دیدار فولاد و استقلال؛ از جروبحث مجیدی تا شادی گل‌آبی‌ها

گروه ورزشی الف،   3990404160

بازیکنان استقلال بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به شادی پس از گل مشغول شدند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

به گزارش فارس، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال از ساعت 21:00 امشب به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده دیدار معوقه هفته هفدهم در ورزشگاه شهدای فولاد باشند.

* پیش از آغاز این مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم به احترام سالگرد شهادت سردار علی هاشمی که در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و در منطقه مجنون به فیض شهادت نائل شد و همچنین جانباختگان ویروس منحوس کرونا، یک دقیقه سکوت کردند.

*طبق صحبت‌های انجام شده در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، بازیکنان دو تیم اجازه گرفتن عکس تیمی نداشتند و به همین خاطر از بازیکنان فولاد هنگام مراسم یک دقیقه سکوت، عکس تیمی ثبت شد.

*پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی و افسر کنترل سلامت به جروبحث با یکدیگر پرداختند. سرمربی استقلال نسبت به سختگیری برای نشستن روی نیمکت با حفظ فاصله اجتماعی معترض بود و به افسر کنترل سلامت اعلام کرد که اعضای تیم استقلال تست کرونا داده‌اند و سالم هستند و هنگام پرواز به اهواز و در هواپیما، شرایط بدتر از این داشته‌اند.

*بازیکنان تیم استقلال با ماسک روی نیمکت حاضر شدند.

*پیش از شروع بازی اعضای تیم فولاد به سمت نیمکت استقلال رفتند و با اعضای تیم مهمان خوش و بش کردند. در این میان، دیدار فرهاد مجیدی و جوادنکونان دو همبازی گذشته در استقلال، جالب توجه بود.

*یک پرچم بزرگ فولاد، روی سکوهای روبروی جایگاه نصب شده است.

*سعید آذری و احمد سعادتمند، مدیران عامل دو باشگاه فولاد و استقلال در جایگاه ویژه تماشاگر این بازی هستند.

*در دقیقه 5 بازی علی کریمی و محمد آبشک به جروبحث پرداختند که این ماجرا با دخالت و تذکر داور به پایان رسید.

 *پس از گلزنی چشمی در دقیقه12، بازیکنان استقلال بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به شادی پس از گل مشغول شدند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.