روایت‌های متفاوت از عمر سیاسی محمود احمدی‌نژاد/قطعی شدن حضور یک نامزد در انتخابات ۱۴۰۰/احتمال تبرئه متهمان مرگ آسیه پناهی/سرنوشت تاجگردون چه خواهد شد؟

گروه سیاسی الف،   3990403145 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روایت‌های متفاوت از عمر سیاسی محمود احمدی‌نژاد/قطعی شدن حضور یک نامزد در انتخابات ۱۴۰۰/احتمال تبرئه متهمان مرگ آسیه پناهی/سرنوشت تاجگردون چه خواهد شد؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن گفت: از دیروز تا امروز ٣ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ٢٣۴ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٢٠٩ هزار و ٩٧٠ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ١٢١ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ٨۶٣ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۴۴۵ بیمار جدید/ کاهش میزان بستری در کل کشور

***

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس مشخص شد

 حجت‌الاسلام آقاتهرانی با 9 رأی مثبت اعضای کمیسیون فرهنگی، رئیس این کمیسیون شد. همچنین بیژن نوباوه نماینده مردم تهران و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان به عنوان نواب رئیس کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد

***

ادامه حاشیه های اعتبارنامه تاجگردون

نشست کمیسیون اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور اعضا و با دستور بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزار شد.در این نشست اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و پس از تبادل‌نظر و رأی‌گیری، اعتبارنامه این منتخب در این کمیسیون تأیید شد. 

مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از تایید اعتبارنامه تاجگردون نوشت: در کمیسیون تحقیق با 15 روز فرصت قانونی تنها یک ساعت زمان به معترضین داده شده است...

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین،عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان یازدهمین دوره مجلس نیز از نشست مشترک شورای نگهبان با نماینده کمیسیون تحقیق و برخی معترضان به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برای بررسی اعتبارنامه این منتخب خبر داد.

وی در خصوص جزییات نشست مزبور افزود: بنده روز گذشته به عنوان نماینده کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان به همراه آقایان علی‌اکبر کریمی و علیرضا زاکانی به عنوان نماینده معترضان با حضور آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و آقای عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا جلسه‌ای داشتیم.

وی در ادامه جزییات نشست مذکور خاطرنشان کرد: آیت‌الله جنتی در نهایت عنوان کرد که شورای نگهبان به موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ورود نمی‌کند اما مجلس شورای اسلامی هر تصمیمی در این خصوص اخذ کند ما از آن حمایت می‌کنیم.

نیک‌بین بر همین اساس یادآور شد: آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در ادامه جلسه تاکید کرد که برخی مستندات مربوط به بعد از زمان بررسی صلاحیت منتخب مردم گچساران بوده است و ما آنها را بررسی نکردیم. 

در پی انتشار این مصاحبه در خصوص دیدار سه نفر از نمایندگان با آیت‌الله جنتی پیرامون اعتبارنامه تاجگردون، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: پس از استماع گزارش نمایندگان، ضمن حمایت از رویکرد فسادستیزی، توصیه اکید به پرهیز از سیاسی نگری و هیجان زدگی در موضوع بررسی اعتبارنامه‌ها شد و برخی مدارک و مستندات بازخوانی شد. در این جلسه یکی از نمایندگان اشاره به صدور حکمی قضایی در اردیبهشت ماه سال جاری نمود که در صورت صحت، طبعاً پس از دوره بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده است و ملاک بررسی صلاحیت منتخب گچساران در شورای نگهبان نبوده است. در خصوص سایر موارد نیز پیش تر، پاسخ شورای نگهبان به استعلامات کمیته تحقیق مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تأیید شد

نامه شورای نگهبان به مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون

تاجگردون اتهام‌های زمین‌خواری، لابی‌گری، استخدام اطرافیان را قبول نمی‌کند

جزئیات نشست شورای نگهبان و نمایندگان مجلس برای اعتبارنامه «تاجگردون»

***

حوادث ۹۶ و ۹۸ تلنگر بزرگی بود

عباس عبدی،فعال سیاسی اصلاح طلب درباره توجه به موضوع عدالت اجتماعی در دولت های مختلف به تسنیم گفت: احمدی‌نژاد ... هیچ ایده روشنی جز تبلیغات نداشت و مهم‌ترین کار آن با 5 سال تأخیر در دور دوم دولتش پرداخت مستقیم یارانه‌های انرژی بود در مقابل نه‌تنها هیچ تحولی در اقتصاد رخ نداد... ذهنیت آن دولت در بهترین حالت متکی به توزیع درآمدهای نفتی و اصولاً اداره اقتصاد براساس این درآمدها بود که در نهایت شکست خورد. با آمدن دولت آقای روحانی در این حد هم به موضوع پرداخته نشد، و برابری و عدالت از گردونه اولویت‌های رسمی خارج گردید. تحریم‌ها و از دست رفتن درآمدهای نفتی مشکلات عمیق اقتصاد ایران و نابرابری‌های عمیق آن را به رخ کشید.

حوادث 1396 و 1398 تلنگری جدی به این بی‌توجهی تاریخی بود، هرچند به‌دلیل وضعیت وخیم منابع مالی دولت و اقتصاد ناتوان، هیچ‌گونه برنامه‌ریزی مؤثری برای این مسأله نمی‌توانستند داشته باشند، به‌علاوه نابرابری اقتصادی تا حدود زیادی با نابرابری‌های دیگر در ارتباط است، و تا هنگامی که نابرابری‌های سیاسی، اجتماعی و قضایی حل نشود یا در مسیر حل قرار نگیرد بعید است که امیدی به بهبود یا تعدیل نابرابری اقتصادی داشت.

***

افشاگری درباره دستمزد ویلموتس

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت... از پول کارگران این مملکت حقوق و دستمزد مربی تیم ملی فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت می‌کند و وی بابت سه مسابقه که حاصل آن دو باخت و یک تساوی بوده 7 میلیون دلار از ایران پول گرفته که این پول از منابع و درآمدهای «شستا» پرداخت شده که متعلق به تأمین اجتماعی و کارگران این مملکت است و باید برای پرداختن آن از تک تک کارگران اجازه گرفته می‌شد.

***

عزم و تصمیم عارف برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ جدی است

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات و از اعضای شورایعالی سیاستگذاری به خبرآنلاین گفت: آقای عارف تصمیم جدی برای حضور در عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ دارند و شواهد نشان می‌دهد که برای این کار عزم جدی نیز دارند. بنده قائل به این موضوع نیستم که عملکرد کاندیداهای احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را به صورت فردی مورد ارزیابی قرار دهیم و باید اجازه داد که یک جمع درباره عملکرد افراد در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، و یا کل جریان جریان اصلاحات نظر بدهند.

صوفی گفت: واقعیت امر این است که مردم دیگر نمی‌پذیرند که جریان اصلاحات با حمایت از برخی چهره‌ها که درون جریان اصلاح طلبی حضور ندارد، پا به عرصه بگذارد؛ بلکه انتظار دارند افراد در ذیل پرچم اصلاحات وارد گود انتخابات شوند...گزینه حداکثری اصلاح طلبان برای انتخابات سال ۱۴۰۰ آقای سید محمد خاتمی است و اگر ایشان به دلیل شرایط سنی از سوی شورای نگهبان رد نشوند، قطعا می‌توانند جمعیت زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشانند. 

***

عاملان مرگ آسیه پناهی تبرئه می‌شوند؟
دکتر سلیم خانی،مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعیین علت فوت در پزشکی قانونی بطور معمول پروسه‌ای ۷۸ روزه دارد، گفت: با توجه به حساسیت پرونده مرحوم آسیه پناهی، رسیدگی به آن در اسرع وقت صورت گرفت و نتایج آن در کوتاهترین زمان ممکن حاضر شد. وی افزود: باتلاش همکاران آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی در این پرونده صورت گرفت و نتایج آن در کمتر از ۲۰ روز حاضر شد.

خانی تصریح کرد: بر اساس نتایج آزمایشات صورت گرفته در خصوص تعیین علت فوت، در نهایت علت فوت "آسیه پناهی" بیماری حاد قلبی تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

علت فوت "آسیه پناهی" اعلام شد

***

 احمدی‌نژاد تصور می‌کرد ایدئولوگ است و این آغاز مصیبت بود

غلامحسین رضوانی، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی احمدی‌نژاد و نماينده تهران در مجلس مصاحبه ای با فرهيختگان داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

*به‌نظر من از نظر تئوریک جمهوری اسلامی به مصیبتی گرفتار شده که بسیاری فکر می‌کنند به محض اینکه مسئولیتی گرفتند، چه مسئولیت اجرایی و چه مسئولیت قضایی و چه مسئولیت تقنینی، سواد و علم آنها افزایش داشته و در همه‌چیز صاحب‌نظر شده‌اند.

چرا در همه امور صاحب‌نظر شده‌اند؟ چون فرضا رئیس‌جمهور شده‌اند. شاهد هستیم رئیس‌جمهورهای ما در دوران متفاوت با این تصور که مردم به آنها رای دادند پس سواد آنها بالا رفته است، در تمام زمینه‌ها اظهارنظر کرده‌اند و این اخلاق مخصوص احمدی‌نژاد نیست، هاشمی، خاتمی و روحانی نیز این مساله را داشتند و به همین دلیل از باروری ابرها تا عصمت انبیا و اولیای الهی اظهارنظر می‌کنند و به‌گونه‌ای هم اظهارنظر می‌شود که گویی حرف‌شان فصل‌الخطاب است و دیگران حق ندارند در این زمینه اظهارنظر داشته باشند.

آنها در سیاست خارجی، اقتصاد، مسائل اخلاقی، مسائل اجتماعی و تقریبا همه امور اظهارنظر می‌کنند، حتی درباره ولایت تکوینی که جزء مسائل سطح بالای عقاید شیعه است، صاحب‌نظر هستند لذا این تصور ایدئولوگ‌بودن، خود مصیبت است.

اعتماد نوشت: به كانديداي بالقوه هر انتخاباتي مبدل شده است. او و همراهانش اگرچه امروز ديگر «جريان سوم جمهوري اسلامي» به معنا و مفهومي كه روزگاري «سيداحمد خميني» در مصاحبه با روزنامه «كيهان» از آن سخن مي‌گفت به حساب نمي‌آيند اما نبايد ناديده گرفت كه به‌جز خط و مرز پررنگ‌شان با اصلاح‌طلبان و اصلاح‌طلبي، مرز مشخصي هم با اصولگرايان و محافظه‌كاران سياسي دارند كه هر چه پيش مي‌رود اين حد و مرز پررنگ‌تر مي‌شود. محمود احمدي‌نژاد سردمدار اين جريان به اصطلاح «بهاري» است كه فرقي ندارد انتخابات مجلس باشد يا رياست‌جمهوري، صحبت از آمدن يا نيامدن او و نزديكانش به عرصه سياسي و رسانه‌اي راه باز مي‌كند. 

شرق هم نوشت: ... ورود احمدی‌نژاد به عالم سیاست با نفی نیروهای سنتی نظام سیاسی همراه بود و شاید بتوان گفت محمود احمدی‌نژاد در انتقاد و اتهام‌زنی به نیروهای اصیل سیاسی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تفاوتی قائل نبود. او از خاتمی و هاشمی تا ناطق را مورد هجمه قرار می‌داد و سعی می‌کرد با محبویت‌زدایی دیگران و طرح شعارهای پوپولیستی و غیرمبنایی محبوبیتی یک‌شبه برای خود به ارمغان بیاورد و در این مسیر از هیچ هزینه‌ای هم کوتاهی نکرد. طبیعی بود که شعارهای عوام‌فریبانه و دادن پول نقد به توده مردم می‌توانست جذابیتی برای طبقات فرودست به بار بیاورد؛ غافل از آنکه همان سیاست‌های آنی در آینده به ضد طبقات محروم تبدیل شد و چه‌بسا بیشترین ضرر از بی‌تدبیری‌های احمدی‌نژاد را همان طبقات فرودست متحمل شدند. 

فرهیختگان نوشت: باور کدام‌یک سخت‌تر است؟ اینکه خروجی پروژه هشت‌ساله توسعه سیاسی اصلاح‌طلبان در انتخابات 84 بشود فردی مانند احمدی‌نژاد یا اینکه احمدی‌نژاد نافی هولوکاست و ارجاع‌دهنده قطعنامه‌ها به قطعنامه‌دان طرف غربی ایده اصلی‌اش بشود بستن با ترامپ! هر دو این اتفاقات افتاده است اما چگونه؟... احمدی‌نژاد از جایی به بعد فهمیده بود بدنه ایدئولوژیک را از دست داده لذا به‌دنبال ساخت بدنه جدیدی بود؛ تغییر ادبیات به‌سمت ایران‌گرایی و بهار و... در چنین چارچوبی انجام می‌شد. احمدی‌نژاد در این مسیر با اجرای پروژه‌هایی سبب اصطکاک جدی در بخش‌هایی از حاکمیت شد، نقطه‌عطف این سیاست تلاش برای امتداد دولتش به روش پوتین-مدودف بود، اتفاقی که رخ نداد و محمود احمدی‌نژاد از آن روز تا به‌حال مسیر رادیکالیسم را پی گرفته است.

***

درس‌های محاکمه اکبر طبری

 نعمت احمدی، حقوق‌دان در شرق نوشت: ‌اکبر طبری نام آشنای چندین‌ساله عده‌ای است که دنبال رفع‌و‌رجوع کارهای خود از طریق واسطه‌گری در دادگستری بودند‌. اولین اقدام آقای رئیسی بعد از تصدی منصب عالی ریاست قوه قضائیه جلوگیری از ورود آقای طبری به قوه قضائیه بود. این مطلب را همان ابتدای تصدی ریاست جدید قوه قضائیه شنیدیم؛ اما دفتر رئیس سابق قوه قضائیه درباره اکبر طبری چند روز قبل از بازداشت او اعلامیه‌ای به این شرح صادر کرد: «برخی اتهامات مطرح درباره معاون اجرائی حوزه ریاست قبلا در دادسرا بررسی و کذب‌بودن آن محرز شده است، رئیس قوه قضائیه پیشین هم خود مستقلا آنها را بررسی و خلاف‌بودن آنها برای او محرز شده بود». به این مهم کاری ندارم که چگونه رئیس جدید قوه قضائیه معاون اجرائی حوزه ریاست را از ورود به حوزه ریاست منع و دادسرا هم مدتی بعد او را بازداشت کرد؛ ولی رئیس سابق قوه قضائیه با اطمینان از درستی کار او یاد می‌کند.

این تفاوت که نگاه اول با تحقیقات دادسرا، به بزرگ‌ترین باند فساد در دستگاه قضائی بعد از انقلاب می‌رسند و رسانه‌ها روز محاکمه آقای طبری را «روز بزرگ دادگستری» می‌نامند و نگاه دوم که به‌صراحت اعلام می‌کند اتهامات یک متهم محرز نشده است، برمی‌گردد به مهره‌چینی مناسب طبری که اجازه نداد با وجود برخی اتهامات وارده به او، مستقلا به اتهامات رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

بمب خبری زاکانی و پرسش از نهادهای امنیتی

وکیل منصوری: قاضی منصوی به دلیل بیماری وزن زیادی از دست داده بود

***

استيضاح شفاهي

روزنامه اعتماد نوشت: ...  2 نفر از نمايندگان تهران كه نخواستند نام‌شان فاش شود گفته‌اند كه «از روند پيشبرد امور در مجلس و اقدامات هيات رييسه ناراضي هستند» و استفاده از «اهرم استيضاح» براي بازگردن هيات رييسه مجلس به «مسير اصلي» را امري «دور از ذهن» نمي‌دانند.در همين راستا خبرنگار «اعتماد» با 3 تن از اعضاي هيات رييسه مجلس تماس گرفت كه 2 نفر از آنها علاقه‌اي به اظهارنظر در اين زمينه نداشتند ولي يك نفر از آنان به شرط عدم اعلام نامش، به «اعتماد» گفت كه «درباره موضوع استيضاح هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي مباحثي را شنيده است.»

او همچنين با بيان اينكه «برخي نمايندگان معترض به روند انتخاب اعضاي كميسيون‌ها شفاها به من گفته‌اند كه ممكن است از اهرم استيضاح هيات رييسه استفاده كنند»... عنابستاني، عضو كميسيون تدوين آيين‌نامه داخلي مجلس نيز نه‌تنها حاضر به تكذيب احتمال استيضاح هيات رييسه پارلمان و شخص محمدباقر قاليباف به عنوان رييس مجلس نشد، بلكه به تاييد تلويحي آن پرداخت اما همزمان با انتقاد از اين تصميم معترضان گفت كه استيضاح رييس مجلس، نه اولويت نمايندگان است و نه مردم...

دیدگاه کاربران

از پسا محمود و پسا حسن دلواپسم۱۴۹۵۱۷۸۲۰:۵۰:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۳
از روسای جمهور خطه سمنان بشدت ملولیم و زنونابین
ناشناس۱۴۹۵۱۹۳۲۱:۱۸:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۳
تبرئه و یا حتی تخفیف در اشد مجازات قاتلین و مسببین مرگ بانوی محروم و مظلوم ، مشارکت و مباشرت در این موضوع است ____ وجود تاجگردون‌‌ها در بدنه‌ی مدیریت و یا بطن نظارت کشور از عوامل ظلم به آسیه پناهی‌هاست
ناشناس۱۴۹۵۲۲۱۲۱:۴۹:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۳
تاجگردون از صافی شورای نگهبان چطوری رد شده که حالا اینقدر وقت عزیز مجلس باید صرف او شود
ناشناس۱۴۹۵۲۴۱۲۲:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۳
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس تأئید شد. تبریک به مردم گچساران
ناشناس۱۴۹۵۲۴۴۲۲:۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۳
تاجگردون نور مردم گچساران و جنوب خار چشم بدخواهان
ناشناس۱۴۹۵۲۵۰۲۲:۱۷:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۳
نایب رئیس مجلس اعلام کرد که یک بانک از 7 خانواده 4600 میلیارد تومان مطالبه دارد که هر یک از این خانواده ها حدود هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارند!!!!
ناشناس۱۴۹۵۲۶۶۲۲:۳۵:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۳
یک بانک در ماه‌های اخیر اقدام به خرید سکه با اختلاف ۷۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی در بازار آتی می‌کرد که امروز باعث شده قیمت سکه به بالای ۸ میلیون تومان برسد.
ناشناس۱۴۹۵۴۲۳۰۲:۲۹:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۴
موافق احمدی نژاد نیستم ولی اونقد میکوبید و میترسید که آخر رای میاره
ناشناس۱۴۹۵۷۲۴۱۰:۴۹:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۴
80 درصد مردم ایران خواهان بازگشت دکتر احمدی نژاد هستن.
ناشناس۱۴۹۵۴۷۴۰۶:۳۶:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۴
تاجگردون از تحقیقات مجدد هم رو سفید از آب در آمد. امید است که عده ای از نتیجه سنگ اندازی در جلوی پای افراد درس گرفته باشند.
ناشناس۱۴۹۵۵۳۵۰۸:۰۴:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۴
وقتي اولويت هاي مجلس معيشت مردم نيست موجب ميشود براي رد ويا تاييد اعتبار نامه يك نماينده روزها وهفته ها وقت مجلس را تلف كننددر حاليكه بود ويا نبود تاجگردون در مجلس هيچ اهميتي براي مردم تحت فشار اقتصادي ندارد،اين مجلس هم بجاي پرداختن به مشكلات اساسي مردم وكشور بدنبال حاشيه سازيهاي خودش هست
ناشناس۱۴۹۵۵۶۶۰۸:۲۷:۵۸ ۱۳۹۹/۴/۴
عارف زمانی که تو مجلس بود مانند یک فرد خجالتی تو یک گوشه مجلس هم دیده نمی شد حالا کاندید ریاست جمهوری؟!
ناشناس۱۴۹۵۷۲۸۱۰:۵۰:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۴
نتیجه تفکر اصلاح طلبی دلار 20000 تومانی است اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری نمایند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین