آقای آخوندی اشتباه به عرض رسانده‌اند!

گروه سیاسی الف،   3990402184 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
آقای آخوندی اشتباه به عرض رسانده‌اند!

به گزارش الف، چند روز قبل آقای عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی به بهانه  بازنشر دو گزارش در سایت الف که نسبت به دوران ایشان در آن وزارتخانه نقدهایی را مطرح کرده بودند جوابیه ای را در یک روزنامه‌ سابقا پرتیراژ منتشر کرد و مخاطب خود را دکتر احمد توکلی قرار داد که بیشتر شبیه به تسویه حساب سیاسی بود تا بیان عملکرد و پاسخ منطقی به انتقادات .

چرا که مطلب منتشره در الف به تاریخ 23خرداد99 عینا بازنشر گزارش خبر گزاری فارس (آنهم به شکلی عادی و به دور از برجسته سازی ) بوده که توسط رسانه های دیگری چون تابناک و.... نیز باز نشر شده است . و روزانه دهها نمونه از این خبرها با ذکر منبع باز نشر میشود . فکر میکردیم ایشان معنای دقیق نشر و باز نشر را میدانند!. اما نمیدانیم چه به عرض آقای آخوندی رسانده اند که ایشان تصمیم گرفته است  به جای پاسخ به محتوای گزارش و منبع اصلی، خطاب خود را الف و آقای توکلی قرار دهد .

وی در این نامه که بیشتر حول محور مسکن مهر نگاشته شده می‌نویسد: حجم کار انجام‌شده در دوران من بیش از دو برابر کار انجام‌شده در دولت پیشین بود. چگونه 70 درصد کار مسکن مهر انجام‌شده بود؟

در بخشی از یادداشت ایشان آمده است: من این‌قدر حریّت و آزادگی داشتم و دارم که بگویم من با این طرح مخالف بودم و هستم ولی چون تعهد دولت را تعهد حقوقی می‌دانستم، تمام توان وزارت‌خانه را برای اتمام آن بکار گرفتم.

تناقض گویی آخوندی 


تناقض گویی های آقای آخوندی از همین جا آغاز میشود و مخاطب میخواهد ببیند بالاخره ایشان مبدع مسکن مهر بوده یا مخالف اول و آخر آن .؟

ادعاهای عباس آخوندی در مخالفت خود از روز اول با طرح مسکن مهر در حالی است که روز ۲۳ مرداد 1392 در جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی گفته بود: هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم من جزو اولین کسانی بودم که این موضوع را وارد نظام برنامه‌ریزی ایران کردم که بعد از آن، این مسئله ردیف پیدا کرد.

مشخص نیست حرف آقای آخوندی در روز رای اعتماد و صحبت هایی که بعداً درباره مسکن مهر داشته اند چگونه قابل جمع و قابل توجیه است؟

اگر او در این ادعا صادق است که من هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم  چه توجیهی برای باقی حرفهایش دارد .؟ و اساسا کسی که مسکن مهر را خلاف سیاستهای کلی نظام میداند، و میگوید طرحی مزخرف است ،آن را عامل گرانی 9 برابری مسکن میداند،و از آن به عنوان طرحی فاجعه بار یاد میکند و در بیان این حرفها هم لکنتی ندارد با چه منطق و حجتی باید به این مردم خیانت کند و همان راه را ادامه دهد؟ به همین دلیل است که امروز  کسی از آقای آخوندی نمی‌پذیرد که او بیشترین سهم را در تکمیل واحدهای مسکن مهر(آنهم با توصیفات شخص ایشان ) داشته است . 

تردید در آمارهای آخوندی / پاسخ نیکزاد

آقای آخوندی ادعا میکند:56 درصد کلِّ ساخت خانه‌ها، ۵۰درصد تأسیسات زیربنایی و بیش از ۸۰درصد تأسیسات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر در دوره مسؤولیّت اینجانب انجام شد

ضمن  اینکه آمارهای ایشان را نیاز مند راستی آزمایی میدانیم آقای نیکزاد وزیر مسکن دولت دهم پاسخ این ادعاها را اینچنین می‌دهد: 

علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و نایب رئیس مجلس یازدهم در بیان این نکته که دولت یازدهم، مسکن مهر را با چنددرصد پیشرفت تحویل گرفت گفت: «مسکن مهر 4 میلیون و 300 هزار واحد بود. از این تعداد واحد مسکونی 2 میلیون و 120 هزار واحد در روستا ساخته شده که تا پایان سال 92، 1 میلیون و 600 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شد و 530 هزار واحد مسکن روستایی باقی مانده با 30 درصد پیشرفت تحویل دولت فعلی(یازدهم) شد. تنها کاری که دولت تدبیر و امید برای تکمیل این واحدها باید انجام می‌داد. تامین اعتبار برای ادامه روند ساخت از محل اقساط بازپرداختی مسکن مهر بود».

نیکزاد در رابطه با وضعیت مسکن مهر شهری در ابتدای دولت یازدهم نیز گفت: «در دولت دهم از دو میلیون و 180 هزار مسکن مهر شهری، یک میلیون و180 هزار واحد تحویل قطعی و الباقی نیز با پیشرفت 70درصدی تحویل دولت یازدهم شد و  اگر مسئولان مربوطه خوب عمل می‌کردند کل پروژه‌های مسکن مهر تا الآن تحویل متقاضیان شده بود».

همه حرفهای آخوندی درباره مسکن مهر 

1- مسکن مهر، خلاف سیاست‌های ابلاغی امام و رهبری – 21 فروردین 1393 :

مسکن مهر برخلاف تمام سیاستهای ابلاغی حضرت امام و مقام معظم رهبری است چرا که در آن سیاست‌های ابلاغی گفته شده که دولت مداخله نکند اما این حداکثر مداخله بود.

2- مسکن مهر طرحی که اقتصاد ایران را از ریل خارج کرد - 24 آذر 1393 :

مسکن مهر کل اقتصاد ایران را از ریل خودش خارج کرد و یک تمرکز وحشتناک را در شهری بزرگ ایجاد کرد.

3- مسکن مهر، طرحی مزخرف - 14 بهمن 1393:

در جواب سوال دبیر کمیته که از وی پرسیده بود: «وضعیت مسکن مهر مناسب نیست و چندین هزار نفر در کشور و مخصوصا تهران درگیر این موضوع هستند، متاسفانه شما در این قضیه کار مفیدی انجام نداده اید و چندین بار هم در علیه این طرح صحبت کرده اید، میخواستم بدانیم نظرتان در این مورد چیست؟» گفت:

به نظر من طرح خیلی مزخرفی هست

4- مسکن مهر، طرح شهر برانداز - 2 آذر 1394:

در مسکن مهر، مسکن به عنوان کالایی بود که انسان در آن انبار می‌شد. عده‌ای دنبال این هستند که طرح‌های خانه برانداز و شهر برانداز مانند مسکن مهر را اجرایی کنند.

5- مسکن مهر، عامل گران شدن 9 برابری قیمت مسکن  - 4 بهمن 1394:

در صنعت مسکن به نظر من اتفاق بدی که افتاده مداخله فوق‌العاده دولت گذشته بود که اگرچه به ظاهر اقدامی مردمی برای اینکه مسکن مهری احداث و واحدهایی واگذار شود بود، اما همانطور که بارها گزارش شد نشان داد که همین اقدام به ظاهر مردمی باعث شد تا قیمت مسکن طی 8 سال قبل و پیش از روی کارآمدن دولت یازدهم 9 برابر افزایش داشته باشد.

6- مسکن مهر، قفس‌های انسانی - 25 بهمن 1394:

مسکن مهر تصویری است از انسان‌هایی که کالا هستند و می‌توانید در هرجایی از این سرزمین آنها را در قفسه جا دهید

7- مسکن مهر، طرحی پوپولیستی - 10 اردیبهشت 1395:

مگر می‌شود بدون پس انداز توسعه داشت؟ اما با شعار پوپولیستی گفتند که نیاز به پس انداز نیست و در اواخر دهه هشتاد هیچ سیاست پس‌اندازی را مشاهده نمی‌کنیم. شعار خانه‌دار شدن بدون نیاز به پس‌انداز برای اخذ رأی جذاب است اما در اوایل دهه نود تورم‌های بالای 40 درصد و افزایش 9 برابری قیمت مسکن در تهران برای یک آپارتمان معمولی از نتایج همین شعار بود.

8- مسکن مهر، طرحی فاجعه آمیز - 24 خرداد 1395:

این یک طرح فاجعه‌آمیز بود که منافع ملی کشور را در معرض خطر قرار داد.

فراموش نشود عباس آخوندی پروژه مسکن مهر را مزخرف می نامید و در انتهای کار خود عنوان کرده بود افتخار می کنم حتی یک مسکن مهر را هم افتتاح نکرده ام.

این نگاه تنها متعلق به وزیر مسکن نبود  آقای روحانی رییس جمهور نیز چنین نگرشی داشت آنجا که در گفت وگوی زنده تلویزیونی در خصوص احیای بافت های نابسامان شهری و ارتباط آن با مسکن مهر گفت: «مسکن مهر در خارج از شهر ساخته شده که امکانات ندارد و تلاش ها برای تکمیل همین مسکن مهر بود. اینکه قوطی را به نام مسکن بسازیم مسکن نمی شود این سرپناه است؛ ما خانه هایی که در کوچه های باریک بودند و خدمات رسانی به آنها مشکل است تخریب می کنیم و شرایط و امکانات جدیدی می دهیم.»(۲ بهمن 96)

بیان این مطالب و یادآوری این جملات به آقای آخوندی هرگز به معنای بی عیب و نقص بودن کار مجریان مسکن مهر در دولت دهم نبوده و نیست کما اینکه آقای توکلی  اگر چه از  کلیت طرح مسکن مهر دفاع می کرد اما انتقاداتی را نیز به آن وارد می دانست. چنانچه ایشان در سلسله نشست‌های بزم اندیشه با عنوان «زنگ خطرهایی برای دولتمردان» در تاریخ 1393/3/31 عنوان می کند:« نمونه پروژه مسکن مهر که معتقدم یکی از بهترین طرح‌ها بود به خاطر افزایش مقیاس و چاپ پول از سوی بانک مرکزی سبب تورم و رشد نقدینگی شد...در زمینه پروژه مسکن مهر به بانک مرکزی اعلام شد که ۴۳ هزار میلیارد تومان اسکناس چاپ شود و دلیل این امر این بود که افراد مطیع بر سر کار بودند نه افرادی عاقل و با درایت.»

خوب است جناب آخوندی این را هم بدانند اگر فشار مردم و رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و پیگیری های مقام معظم رهبری نبود شما حتی یک قدم هم برای حل مشکل مردم در پروژه مسکن مهر برنمیداشتید . چون بنا بر اظهارات خود هیچ اعتقادی به یک طرح مزخرف ضد ملی نداشتید! چه شده است که امروز بر آن شده اید خودتان را قهرمان  ابداع و اتمام آن معرفی کنید ؟

فیلم را ببینید

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۵۳۴۱۰۰:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۴
مسکن مهر با وجود مشکلاتش یکی از بهترین طرحهای بعد از انقلاب بود . کسانی صاحب خانه شدند که عمرا در دولت روحانی خوابش را هم نمیدیدند
ناشناس۱۴۹۵۶۳۲۰۹:۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۴
آخوندی را دردادگاه کارکنان دولت به جرم کم کاری و اعتقاد به داشتن نامه ننوشته غلط ندارد محاکمه کنید تا افراد همینطوری و فقط برای منافع شخصی و جاه طلبی پست قبول نکنند
ناشناس۱۴۹۵۸۳۴۱۱:۵۹:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۴
وظیف دولتها خانه سازی نیست. ساخت مسکن مهر و ادامه آن سیاست غلطی بود که احمدی نژاد ابداع کرد. هزینه مسکن مهر هم باید به آن 700 میلیارد دلار پول نفتی که محمود به باد داد، اضافه کرد.
ناشناس۱۴۹۵۸۴۲۱۲:۰۴:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۴
مسکن مهر یک کار غیر اصولی و سمبل کاری بود.
ناشناس۱۴۹۵۶۷۷۱۰:۰۱:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۴
داستان پسرش چیشد????
ناشناس۱۴۹۵۷۰۲۱۰:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۴
مسکن مهر: 1) اتلاف منابع ملی 2) اتلاف ارز و بودجه کشور 3) ایجاد تورم و مقروض کردن دولت برای سالهای زیاد 4) جانمایی و تعیین اشتباه محل ساخت در وسط بیابان ها 5) بساز و اندازی ساختمانهای نا امن به مردم 6) استفاده از مصالح غیر استاندارد نظیر آسانسور 7) تشویق و کمک به مهاجرت مردم به شهرها و حومه شهرهای بزرگ 8) تشویق به آپارتمان نشینی و بر هم زدن فرهنگ بومی 9) ایجاد مجموعه های مسکونی که با فرسوده شدن در سالهای بعد، عملا فاقد هر گونه کاربری خواهند شد. 10).......
ناشناس۱۴۹۵۸۱۸۱۱:۵۰:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۴
نمونه ای از دسته گلهای محمود و دولت مهرورزی!
ناشناس۱۴۹۵۷۰۷۱۰:۲۹:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۴
چرا مسئولی که بعد از برکناری (به هر دلیلی)، نباید پاسخ گوی تصمیم های غلط و اشتباهی عمدی یا غیر عمدی باشد ؟! چرا دولت پاسخ گوی تصمیمات غلطتش در بکار گیری افراد نالایق و بعضا خائن نیست؟!!! که اجرای سیاست ها و تصمیمات غلطشان باعث با خاک یکی شدن معیشت مردم شده است ؟!! اون کلید حل مشکلات مردم کجاست؟!!!
ناشناس۱۴۹۵۷۳۲۱۰:۵۲:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۴
اره با چاپ پول بی پشتوانه و افزایش تورم و مسکن های بدون مدرسه و بیمارستان خارج شهر !
ناشناس۱۴۹۵۷۷۰۱۱:۱۹:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۴
من مستاجرم هنوز و از آخوندی نمیگذرم
ناشناس۱۴۹۵۹۵۹۱۳:۰۳:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۴
مشکن مهر طرح خوبی بود که بد اجرا شد. باید خرید و فروش مسکن مهر ممنوع می شد. الان شده بنگاه های املاک خودشان می خرند و قیمت را بالا می برند.
ناشناس۱۴۹۵۳۴۳۰۰:۱۱:۳۷ ۱۳۹۹/۴/۴
آخوندی وزیری مغرور و بی اعتنا به مردم بود . کافی است برخوردهای او با خبرنگاران را ببینید
ناشناس۱۴۹۵۶۱۳۰۹:۰۹:۱۲ ۱۳۹۹/۴/۴
مردم ، برای این دست آدما ، تره هم خورد نمیکنن
ناشناس۱۴۹۵۸۱۱۱۱:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۴
آخوندی وزیر نالایق ناکارآمدی بود که وضعیت امروز مسکن تقصیر اوست
ناشناس۱۴۹۵۳۴۵۰۰:۱۲:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۴
اگر به آزادی بیان عقیده دارید نظر من را درج کنید ، به نظر من آخوندی یکی از وزیران کار کشته بود که با سنگ اندازی اصولگرایان مانع رسیدن ایشان به اهدافشان شدن. دلیل دشمنی اصولگرایان را با آخوندی نفهمیدم ولی هر چه بود آخوندی دنبال عوام فریبی مانند احمدی نژاد نبود.
ناشناس۱۴۹۶۲۵۷۱۵:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۴
واقعا برای امثال شما که باعث ریشه دار شدن فساد بخاطر تعصب های بیجایتان شدید متاسفم شما از شرکت های در حوزه راه و زیرمجموعه آخوندی با مالکیت مستقیم و غیر مستقیم ایشان و اطرافیان نزدیکش است آگاهید؟ چرا اینهمه فاجعه ای که این دولت و اطرافیانش در کشور ایجاد کردن را با انداختن توپ توی زمین دولتهای قبل یا بعضی از احزاب نادیده می گیرید ؟! واقعا کدام یک از وعده های روحانی و حامیانش محقق شد؟؟ تعصب تا کجا؟!!!
ناشناس۱۴۹۵۳۶۹۰۰:۴۵:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۴
بارها گفتم این اقا و ان اقای رییس که با کمک هم جلوی خیلی از طرح ها گرفتند تا خانه الان بیشتر از350 درصد رشد کند محاکمه و مجازات نکنید بقیه افراد هم دنبال رو این .... هستند و عین خیالشون هم نیست
ناشناس۱۴۹۵۳۷۴۰۱:۰۱:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۴
کمترین تنبیه آخوندی این است که تمام حقوق و مزایای جنبی وزرات از ایشان پس گرفته شود و عملکرد فرزند ایشان هم مورد بررسی واقع شود
ناشناس۱۴۹۵۳۷۷۰۱:۰۴:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۴
از مجلس جدید می خواهیم یک قانون محکم و متقن تصویب کنند که دولت ها پس از اتمام دوره خود پاسخگو باشند و هیچ مصونیت در مقابل قانون و عملکرد طی سال ها مسولیت خود نداشته باشند حتی خود خود رییس جمهور هم نباید مصونیت داشته باشد
ناشناس۱۴۹۵۶۸۷۱۰:۱۱:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۴
بشین تا همچین قانونی تصویب بشه
ناشناس۱۴۹۵۷۶۶۱۱:۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۴/۴
ممنون از قوت قلب شما
ناشناس۱۴۹۵۳۷۹۰۱:۰۷:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۴
از چند ماه دیگر فضای سیاسی کشور وارد فاز پسا حسن و پسا اسحاق و پسا دولت فشل میشود
محمد۱۴۹۵۳۸۱۰۱:۰۸:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۴
بعضی ها حتی ارزش نقد رو هم ندارن.
ناشناس۱۴۹۵۳۹۵۰۱:۱۹:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۴
اخوندی را برای اینکه هیچ کاری نکرده محاکمه کنید معمولا مجرمان را برای کاری که کرده اند میگیرند ولی ایشان را به خاطر اینکه در ۷ سال سنگ روی سنگی نگذاشته محاکمه کنید
ناشناس۱۴۹۵۴۰۲۰۱:۳۵:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۴
وقتی آخوندی میگه من با طرح مسکن مهر مخالف بودم اما چون تعهد دولت بود ناچار به ادامه بودم این کجای تناقض در آن دیده می شود او را به تناقضگویی متهم میکنید!؟
ناشناس۱۴۹۵۴۱۵۰۲:۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۴/۴
مسکن مهر امروز بی مهری می کند به اقشار ضعیف . قیمتها نجومی شده !!! این خانه ها حکم مسکّن را دارند و درد را دوا نمی کنند.
ناشناس۱۴۹۵۴۱۶۰۲:۱۵:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۴
او با تصمیمات نابخردانه مسکن, مملکت را به فنا داد.
ناشناس۱۴۹۵۴۴۱۰۳:۵۶:۱۲ ۱۳۹۹/۴/۴
آخوندی بجرم ایجاد تنش شش ساله در تولید مسکن باید محاکمه شود ، عمل او ضد امنیت کشور بوده است .
ناشناس۱۴۹۵۴۵۳۰۵:۱۷:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۴
رفتار دکتر آخوندی در اوج وزارت با دانشجویانش بسیار متواضع و صادقانه و انسانی و حسرت برانگیز برای من بود او انسان شریفی است و در مواردی راست هم میگوید ولی قطعا وزیر خوبی نبوده و نیست
ناشناس۱۴۹۵۶۹۰۱۰:۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۴
این همه مستاجر را به خاک سیاه نشاند، بعد میگی انسان شریفی است... بابا شرافت را هم خراب کردی... پسر آخوندی برای چی دستگیر شد؟ چه ارتباطی با پروژه های مسکن داشت؟! این را منتقدان نمی گفتند؟!!
ناشناس۱۴۹۵۴۵۸۰۶:۰۵:۱۹ ۱۳۹۹/۴/۴
طرح مسکن مهر یکی از بدترین طرح های چند دهه اخیر بود. اتلاف منابع ملی، تورم مضمن و بالا، تشویق به مهاجرت مردم به شهرها و..... از آثار زیان بار ای طرح بود. ضمن آن که در ساخت مسکن مهر اصول مهندسی و ایمنی ساختمان در نظر گرفته نشده و این خانه ها دارای نقص های فراوان هستند. خانه سازی ملی به چه قیمتی؟
ناشناس۱۴۹۵۴۶۰۰۶:۰۸:۴۵ ۱۳۹۹/۴/۴
یک مقایسه بین طرح های ملی ساختمان سازی اکباتان، آپادانا و بهجت آباد از یک طرف با پردیس و پرند از طرف دیگر در تهران، نشان می دهد که مسکن مهر یک کار غیر اصولی و سمبل کاری بود.
ناشناس۱۴۹۵۴۶۱۰۶:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۴
تا چند دهه دیگر کشور باید خسارات طرح مسکن مهر را همچون طرح هدف مندی یارانه ها بپردازد.
ناشناس۱۴۹۵۷۱۹۱۰:۴۱:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۴
لغو ساخت مسکن مهر در 7 سال گذشته باعث افزایش قیمت نجومی مسکن شد.
ناشناس۱۴۹۵۴۶۲۰۶:۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۴
مزخرف ، عملکرد آخوندی بود
ناشناس۱۴۹۵۴۶۳۰۶:۱۱:۱۸ ۱۳۹۹/۴/۴
بنده اگر غاز داشتم در اختیار این فرد قرار نمیدادم برای چراندن !
ناشناس۱۴۹۵۶۰۳۰۹:۰۲:۱۰ ۱۳۹۹/۴/۴
خداوکیلی منم موندم که شیخ حسن در وجود این فرد چه نکته مثبتی دیده بود !!!!!
ناشناس۱۴۹۵۴۶۴۰۶:۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۴
از ناکارآمدترین و بی سوادترین وزرای این ۴۱ سال اخیر بود
ناشناس۱۴۹۵۴۶۷۰۶:۲۰:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۴
وزارت آخوندی ماحصل روابط و مناسبات بود نه تخصص و شایسته سالاری
علی۱۴۹۵۵۲۵۰۷:۵۴:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۴
تنها تجاوز به بیت المال و اختلاس جرم نیست، بلکه کم کاری به امور مردم و معطل کردن پروژه های مصوب و باعث بی خانمان ماندن مردم محروم نیز جرم و خیانت به کشور محسوب شده و این عباس آخوندی که با لجبازی و یکدندگی در مقام وزارت بود نه تنها گرهی از مشکل مردم باز نکرد بلکه موجب تعطیلی مسکن مهر نیز گردید. ای کاش قوه قضاییه به این پرونده ورود میکرد تا ضمن مجازات ،عبرتی برای مسئولان کم کار گردد
ناشناس۱۴۹۵۵۲۹۰۸:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۴/۴
مسكن مهر در شهر هايي مانند مشهد كه در فاصله ٥٠تا٧٠كيلومتري شهر ساخته شده هنوز هم متقاضي سكونت در ان وجود ندارد خيلي از مسكن مهرها بدليل نداشتن زير ساخت تاسيساتي همچنان مشكل دارند وخلاصه طرح مسكن مهر در شهرهاي كوچك كه دوطبقه ودر داخل محدوه ساخته شد خيلي خوب بود ودر خيلي از شهرها بدليل خارج محدوده ونداشتن امكانات اوليه وفاصله دور همچنان مشكل دار است ضمن اينكه ضعيف ترين كار ساختماني در مسكن مهر انجام شد
ناشناس۱۴۹۵۵۳۴۰۸:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۴/۴
عباس آقا مصداق بارز تصاحب رابطه ای پست و مقام بود . انتصاب یه همچین اشخاصی از روی ضابطه نیست
سعید۱۴۹۵۵۴۰۰۸:۰۸:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۴
سلام. آخوندی مظهر یک وزیری است که به قشر محروم و مستضعف کشور در موضوع مسکن مهر پشت کرد و یک تنه در مقابل ادامه پروژه مسکن مهر ایستادگی کرد و آنرا تا زمان حضورش در وزارت مسکن عملاً متوقف نمود. گزارش شما بخوبی بیانگر این است که او دروغگو است ولی این قشر ضعیف، ناتوان است از پیگیری برای مجارات ایشان و تلاش و پیگیری جهت استیفای حقوق خود از وی، چون اولا ناتوان و ضعیف و بشدت در حال تحمل آسیب و یا در معرض آسیب هستند و ثانیاً آنقدر مصیبت و دردسر دارند که از دردسر جدید از ناحیه یکی از عناصر هزار فامیل و مافیایی در کشور واهمه دارند. یکی از بستگان من در پرند در سال 91 در مسکن مهر ثبت نام و خرید واحد انجام داده و باید واحد خود را در سال 94 تحویل میگرفت پیشرفت پروژه هم تا قبل از صدارت آخوندی با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی خوب بود و امیدبخش، اما با آمدن این وزیر که طرح مسکن مهر را مزخرف و فاجعه آمیز میدانست، مجری طرف قرارداد دولت(شرکت کیسون) بدلیل قطع پرداخت ها از سوی وزارت مسکن، کلاً عملیات پروژه را متوقف نموده و تا پایان صدارت ایشان، پروژه تقریباً متوقف بود و آقای روحانی هم که مانند خود این وزیر بسیار ثروتمند هیچگاه گوش هایش قادر به شنیدن صدای مردم مستضعف و درمانده نبوده و نیست و درد و رنج آنها را نمی تواند حس کند، حاضر به تعویض او نبود و در این موضوع سال ها مقاومت کرد. اما پس از ایشان وزیر جدید برای رفع مشکل مجری پروژه، با نادیده گرفتن مفاد قرارداد فروش ساختمان های مسکن مهر به مردم، به بانک مسکن دستور داده است به هر واحد مسکن مهر مبلغ بیست میلیون تومان و بالاتر وام اعطا نماید (برای جبران افزایش قیمت های ناشی از توقف چند ساله پروژه در دوران صدارت آخوندی ) تا باقیمانده عملیات ساختمانی پروژه انجام و امکان تحویل واحدها به مردم فراهم گردد و در واقع جبران خطای جبران ناپذیر آخوندی از جیب مردم مستضعف صورت گرفته است.( بشدت از این وزیر نالایق که همه مراجع و ارکان نظام از صدر تا ذیل به براحتی از آن گذشته و سکوت پیشه کرده اند، عصبانی و آزرده هستم و تندی این متن به همین دلیل است. اما آنچه بیان شده عین واقعیت است.
ناشناس۱۴۹۵۵۹۴۰۸:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۴
یک نمونه از توانایی مدیران و مهارت انها. یکی میرود یکی شبیه آن یا بدتر می آید.
حمید۱۴۹۵۶۲۴۰۹:۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۴/۴
فردی مغرور،بی مسئولیت در قبال عملکردش،با پشتوانه غیر مردمی و نان خور سیاسی دشمن مستضعفین
ناشناس۱۴۹۵۶۷۵۰۹:۵۸:۲۵ ۱۳۹۹/۴/۴
نام آقایان احمدی نژاد و نیکزاد به خاطر این پروژه بایستی ماندگار گردد. واقعا دل و جرات میخواست با این سرعت و با این قیمت . مسکن مهر را با قیمت تمام شده متری سیصد هزار تومان ساختند. شاید این طرح از طرح آقای بنی صدر هم که شرایط آسان و با وام بانکی خیلی ها را خانه دار کرد بهتر باشد .البته اگر در طرح مهر مشکل پول نبود و برج ها بصورت ویلا ساخته میشدند مسلما بهتر بود .
ناشناس۱۴۹۵۷۲۵۱۰:۵۰:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۴
این باید محاکمه شود
ناشناس۱۴۹۵۷۳۷۱۰:۵۶:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۴
ای کاش میشد قوه قضاییه اموال برخی از افرادی که ثروت هزار میلیاردی دارن روبررسی کنه که چطور میشه به این عدد رسید
جوان ۲۹ساله نا امید از داشتن مسکن۱۴۹۵۹۵۲۱۳:۰۱:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۴
دیدار ما به قیامت آقای آخوندی ما امید به پاسخگویی شما و همکارانتان در ساختارهای نظارتی فعلی این کشور نداریم اما بدانید روز حساب و میزانی هم هست وعده ما آن روز...
ناشناس۱۴۹۶۰۴۰۱۳:۳۴:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۴
آقایان خیلی زشت است ازکسی که برکنارشده و یا استعفا داده سراغی ازش بگیرید. خیلی زشت است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  22. یک سیلی برای تنبیه

  23. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  24. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

  25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

آخرین عناوین