صالحی امیری: پیش‌بینی کسب ۷۰ سهمیه المپیک را داریم

گروه ورزشی الف،   3990401060

رییس کمیته ملی المپیک گفت: پیش بینی ما کسب ۶۰ تا ۷۰ سهمیه المپیک است که تا الان ۵۲ سهمیه کسب کرده ایم.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری پس از حضور در فدراسیون بوکس و دیدار با مسئولان این فدراسیون، اظهار کرد: امسال بعد از شیوع کرونا تصمیم گرفتیم به همراه اعضای هیات اجرایی و هیات رییسه در فدراسیون ها حاضر شویم تا در حد توان برای حل مشکلات آن ها و کمک به حرکت بهترشان کمک کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: کرونا شوک بزرگی را در اوج کسب سهمیه به مجموعه ورزش ما وارد کرد و باعث توقف همه فعالیت ها شد. بالطبع این فضا نیاز به مدیریت شرایط بحران دارد تا به مشکلات جدی برخورد نکنیم و خدشه ای به فعالیت ها وارد نشود.

وی افزود: پیش بینی ما کسب ۶۰ تا ۷۰ سهمیه المپیک است که تا الان ۵۲ سهمیه کسب کرده ایم. در این راه یکی از امیدهای ما بوکس است و عوامل فدراسیون و پیشکسوتان و مجموعه ورزش بوکس با کسب ۲ سهمیه نشان دادند این رشته ظرفیت خوبی برای درخشش دارد.

وی خاطرنشان کرد: اولین مسئله بوکس مسئله مدیریتی بود که شرایط پرتنش انتقال مدیریت را داشت و خوشبختانه امروز به شرایط آرام رسیده است. نکته دوم استقرار بوکس در فضای سالن و اداری است که مکانی در آزادی دارند و باید تلاش کنیم تا به بهره برداری برسد و آنجا استقرار پیدا کنند. از سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب نیز برای تمرینات استفاده می کنند اما با دانشگاه علوم تحقیقات نیز صحبت کردیم تا یک مجموعه بسیار خوبی را برای اردو و اسکان در اختیار بوکسورها قرار دهند.

صالحی امیری ادامه داد: نکته سوم حمایت های مالی است که نیاز به مربی و سرمربی دارند تا در سطوح پایین کار کنند و استعدادپروری را دنبال کنند. اولین بار شاهد راه اندازی لیگ بوکس بودیم و ثوری قول داد به لیگ توجه ویژه داشته باشد. بوکس در فضای فعلی بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. مدیران، رسانه ها و اهالی بوکس همه باید از حاشیه پرهیز کنند.

او همچنین گفت: تاکنون ۲ سهمیه کسب کرده‌اند و باز هم احتمال کسب سهمیه وجود دارد و همه باید برای موفقیت در توکیو برنامه ریزی کنیم. حضور ما به معنای حمایت همه جانبه از بوکس کشور است و امیدوارم شاهد موفقیت های این رشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال بازسازی آکادمی المپیک هستیم و کل تاسیسات در حال نوسازی است، گفت: در شرایط حال حاضر فدراسیون های رزمی باید به سالن شماره ۹ بروند تا زمانیکه بازسازی انجام شود اما الزام داریم فضای جدید برای رشته های رزمی داشته باشیم. مجموعه ظرفیت های کمیته المپیک در اختیار رشته های مختلف است اما اینکه یک فضا فقط در اختیار یک فدراسیون باشد منطقی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما تا زمان استقرار بوکس در یک فضای متعلق به خودش نسبت به آن ها مسئولیت داریم. فضای دانشگاه آزاد برای برگزاری اردو بسیار مطلوب است چرا که ارتفاع ۱۸۰۰ متر دارد و از فضای هتل و اسکان بسیار خوبی برخوردار است. ما به رشته های مختلف سرویس و خدمات می دهیم و هزینه‌ای هم دریافت نمی کنیم. مجموعه فارسی آکادمی المپیک در اختیار همه فدراسیون ها و مخصوصا فدراسیون های رزمی است و رسالت ما خدمات دهی به همه فدراسیون ها است. ما در کمیته هر نوع تبادل مالی را منع کرده ایم و خدمات نیز رایگان است.

صالحی امیری ادامه داد: حتی سال گذشته ثوری ۴۰۰ میلیون به شرکت خصوصی تعهد ایجاد کرد که ما آن را نیز پرداخت کردیم. بوکس جزو خانواده ورزش ایران است و ما موظف به حمایت از آن هستیم.

وی درباره زمان راه اندازی خانه بوکس گفت: تاکید می کنم فدراسیون این اختیار را دارد در کمپ آکادمی مستقر شوند و یا می توانند به علوم تحقیقات هم بروند. آنچه که بارها تاکید کرده ایم مجموعه ظرفیت های کمیته المپیک متعلق به فدراسیون های قهرمانی و با اولویت المپیکی ها است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین